Customer satisfaction with CRM software نرم افزار CRM | رضایتمندی مشتریان | سی آر ام
افزایش رضایتمندی مشتری با نرم افزار CRM ( سی آر ام ) | Customer Club for Customer Satisfaction
۱۳۹۹-۰۹-۲۸
Customer information software with CRM نرم افزار CRM | مدیریت ارتباط با مشتری | سی آر ام
نرم افزار اطلاع رسانی به مشتری با CRM ( سی آر ام ) | Customer information software with CRM
۱۳۹۹-۰۹-۲۸
Customer orientation with CRM مدیریت ارتباط با مشتری | نرم افزار CRM | سی آر ام در اصول مشتری مداری

Customer orientation with CRM . اصول مشتری مداری با نرم افزار CRM . کاربرد سی آر ام برای مشتری مداری. مدیریت ارتباط با مشتری . CRM رایگان . نرم افزار سی آر ام چیست.

نرم افزار CRM و یا همان نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری دارای کاربردها و مزایای بسیاری برای سازمان ها و فروشگاه ها می باشد. کاربرد هایی که مدیریت ارتباط با مشتریان را آسان می کند. برنامه های درون سازمانی را منظم می کند. مدیران را در تصمیم گیری یاری می کند. و بسیاری از کاربرد های دیگر که همگی موجب پیشرفت سازمان خواهد شد. رعایت اصول مشتری مداری نیز یکی از اهداف و مزایای مهم نرم افزار CRM ( سی آر ام ) به شمار می رود. هدف اصلی رعایت اصول مشتری مداری ، جذب مشتری بیشتر و تبئیل مشتریان قدیمی به مشتریان وفادار می باشد. در این مقاله قصد داریم عناوین زیر را درمورد رعایت اصول مشتری مداری با نرم افزار CRM ( سی آر ام ) مورد بررسی قرار دهیم. Customer orientation with CRM

مدیریت ارتباط با مشتری | نرم افزار CRM | سی آر ام در اصول مشتری مداری | Customer orientation with CRM
Customer orientation with CRM . مدیریت ارتباط با مشتری . CRM رایگان
نرم افزار سی آر ام چیست. اصول مشتری مداری با نرم افزار CRM . کاربرد سی آر ام برای مشتری مداری

اهمیت رعایت اصول مشتری مداری در سازمان | Customer orientation with CRM

سود هر سازمانی وابسته به مشتریان آن سازمان است. فرقی نمی کند که مشتریان حقیقی باشند و یا حقوقی. در هر صورت هرچه تعداد مشتریان بالاتر باشد، سود سازمان نیز بیشتر می شود. همچنین هرچعه تعداد دفعات خرید مشتریان بیشتر شود بازهم سود سازمان افزایش می یابد. با رعایت اصوب مشتری مداری ، مشتریان از سازمان رضایت بیشتری خواهند. هنگامی که رضایت مشتریان یک فروشگاه و سازمان افزایش یابد، مشتریان بیشتری جذب سازمان می شوند. علاوه بر این مشتریان قدیمی نیز تبدیل به مشتریان وفادار خواهند شد.

هنگامی که رعایت اصول مشتری در سازمان به خوبی انجام شود، روحیه ی کارکنان نیز افزایش ی باید. چرا که سازمان همواره در مسیر بهبود و پیشرفت قرار می گیرد. اما برای رعایت اصول مشتری مداری لازم است تا از ابزار و تکنولوژی موجود در این زمینه استفاده شود. ابزاری به اسم نرم افزار CRM ( سی آر ام ) رکاما. با استفاده از نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری می توان تمامی اصول مشتری مداری در سازمان را رعایت کرد. بنابراین با پیاده سازی نرم افزار CRM ( سی آر ام ) رکاما مشتریان قدیمی تبدیل به مشتریان وفادار می شوند و مشتریان جدیدی نیز جذب سازمان خواهند شد. به همین علت است که رعایت اصول مشتری مداری اهمیت پیدا کرده است. Customer orientation with CRM

ارتباط موثر با مشتری با نرم افزار CRM ( سی آر ام )

یکی از اصول مشتری مداری داشتن ارتباط موثر با مشتری است. نرم افزار CRM ( سی آر ام ) با داشتن قابلیت های مختلف کارکنان سازمان را برای داشتن ارتباط موثر با مشتریان یاری می کند. نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری تمامی اطلاعات لازم را از مشتری دریافت کرده و ثبت می کند. مهم ترین اطلاعاتی که ذخیره می کند اطلاعات تماس مشتریان است.

اطلاعات دیگری مثل سابقه های تماس، پیامک، ایمیل و … همگی در نرم افزار CRM ( سی آر ام ) ثبت خواهند شد. کرکنان سازمان در هنگام تماس با مشتریان و پیگری امور مربوط به مشتریان می توانند سوابق آن ها را بررسی کنند و سپس با دانش کافی با مشتریان ارتباط برقرار خواهند کرد. بدین صورت ارتباط موثر با مشتری به کمک CRM صورت می گیرد.

علاوه بر این سوابق خرید مشتریان و یا فروش پیمانکاران نیز همگی به طور کامل در نرم افزار CRM ( سی آر ام ) ثبت می شوند. بنابراین در هر زمان که نیاز باشد کارکنان می توانند در کمترین زمان ممکن به این اطلاعات دسترسی پیدا کنند. البته محدودیت دسترسی برای هرکارمند توسط مدیر در نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری قابل تنطیم می باشد. با برقراری ارتباط موثر با مشتریان رضایت مشتریان نیز افزایش می یابد. و این خود جزئی از اصول مشتری مداری می باشد. Customer orientation with CRM

ارسال پیام به مشتریان با کمک نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری

از دیگر موارد اصول مشتری مداری ارسال اطلاعیه ها و پیام ها در زمان لازم می باشد. نرم افزار CRM ( سی آر ام ) با ثبت اطلاعات تماس مشتریان در خود، امکان ارسال پیام را در هر زمان که نیاز باشد فراهم می کند. همچنین نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری با قابلیت دسته بندی مشتریان این امکان را فراهم کرده است که در صورت نیاز تنها به گروه خاصی از مشتریان پیام ارسال شود. Customer orientation with CRM

در برخی از مواقع ممکن است نیاز باشد تا خبری درمورد سازمان به اطلاع مشتری برسد. به طور مثال در صورتی که تغییراتی در نحوه ی سفارشات صورت بگیرد، می توان این اطلاعیه را به آگاهی مشتریان رساند. همچنین در صورت تعطیلی، تغییر ساعت کاری سازمان و یا هرنوع تغییرات دیگری که نیاز است مشتریان از آن آگاه شوند را به راحتی با نرم افزار CRM ( سی آر ام ) به اطلاع آن ها رساند. اطلاع رسانی به مشتریان علاوه بر آگاهی آن ها از اخبار سازمان، یادآوری مناسبی نیز می باشد. یادآوری های مختلف نیز اسم و برند سازمان را در ذهن مشتریان ماندگار تر می کند.

مدیریت ارتباط با مشتری | Customer orientation with CRM  | سی آر ام در اصول مشتری مداری | نرم افزار CRM
Customer orientation with CRM . مدیریت ارتباط با مشتری . CRM رایگان . نرم افزار سی آر ام چیست
کاربرد سی آر ام برای مشتری مداری. اصول مشتری مداری با نرم افزار CRM .
اصول مشتری مداری و ارسال پیام های مناسبتی به مشتریان

از دیگر کاربرد های پیام دادن به مشتریان با نرم افزار CRM ( سی آر ام ) می توان به ارسال پیام در مناسبت های خاص اشاره کرد. به طوری که اگر اطلاعات مشتریان از قبیل تاریخ تولد، سالگرد ازدواج و … در نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان ثبت شده باشد، نرم افزار CRM ( سی آر ام ) به طور خودکار پیام تبریکی را برای مشتریان در زمان موعد ارسال خواهد کرد. ارسال این گونه پیام ها نیز جزئی از اصول مشتری مداری می باشد. رضایت مشتریان نیز بدین صورت افزایش می یابد. چرا که احساس خشنودی و ارزش به ان ها دست خواهد داد.Customer orientation with CRM

همچنین در اعیاد و شهادت ها و مناسبت های ملی می توان پیامی را برای مشتریان ارسال نمود. ارسال این گونه پیامک ها به صورت خودکار انجاممی شود. تنها لازم است تا یکبار متنی را به عنوان پیش نویس آماده کرد. سپس با تنظیم تاریخ ها این اتفاق به صورت خودکار صورت می گیرد. همچنین می توان در ارسال پیام های مناسبتی ارسال پیام را با اسم مخاطب ارسال کرد. این کار نیز به صورت خودکار توسط CRM ( سی آر ام ) انجام می شود. فقط کافی است تنظیمات آن را برای یکبار انجام داد. این کار نیز جزئی از اصول مشتری مداری می باشد. Customer orientation with CRM

ما را برای تکمیل مطب دنبال کنید . آموزشهای ما را در کانال سرواپ و صفحه آموزشها مشاهده فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

درباره باشگاه مشتریان
Call Now Buttonمشاوره رایگان
تماس با مدیر
بفرست...