بهبود پاسخگویی به مشتریان با نرم افزار CRM

بهبود پاسخگویی به مشتری با نرم افزار CRM. مزایای CRM برای پاسخگویی به مشتریان. بهینه سازی روابط بین مشتری و سازمان. قابلیت سی آر ام در بهینه سازی پاسخگویی. اهمیت بهینه کردن پاسخگویی به مشتریان.


بسیاری از سازمان‌ها و کسب‌وکار به دلیل آنکه نمی‌توانند به‌صورت مناسبی پاسخگوی مشتریان خود باشند، مشتریان خود را از دست می‌دهند. اما مجموعه‌ی رکاما برای هر چالشی یک راه‌حل کاربردی ارائه کرده است. بهترین راه‌حل برای بهبود پاسخگویی به مشتریان استفاده از نرم‌افزار CRM و یا همان مدیریت ارتباط با مشتری می‌باشد. این نرم‌افزار کاربردی با داشتن قابلیت‌های فراوان، پاسخگویی به مشتری را بهبود می‌بخشد و باعث افزایش رضایت مشتریان می‌شود. برای درک بهتر این موضوع قصد داریم در این مقاله در خصوص بهبود پاسخگویی به مشتریان با CRM رکاما توضیحات لازم را ارائه دهیم. 

برای آشنایی با نرم افزارهای سی آر ام برتر به ضفحه بهترین نرم افزار سی آر ام سر بزنید. 

عناوین مورد بررسی در این مقاله به شرح زیر می باشد.

چگونگی بهبود روابط و پاسخگویی به مشتریان
بهبود پاسخگویی به مشتری با نرم افزار CRM. قابلیت سی آر ام در بهینه سازی پاسخگویی. اهمیت بهینه کردن پاسخگویی به مشتریان. مزایای CRM برای پاسخگویی به مشتریان. بهینه سازی روابط بین مشتری و سازمان.

چگونگی بهبود پاسخگویی به مشتریان با CRM رکاما

با استفاده از نرم‌افزار CRM رکاما به اهداف و مزایای زیادی می‌توان دست پیدا کرد. مزیت‌هایی که همگی باعث رشد و پیشرفت سازمان می‌شود. این مزایا برای  همه‌ بخش های سازمان کمک کننده هستند. بنابراین با استفاده از نرم‌افزار CRM (سی آر ام) رکاما دیگر به هیچ‌یک از نرم افزارهای مدیریتی نیاز نخواهید داشت.

جامعیت این نرم‌افزار کاربردی، مدیریت پاسخگویی به مشتریان را نیز در بر می‌گیرد. بنابراین با استفاده از CRM رکاما می‌توان پاسخگویی به مشتریان را بهبود داد. اما چه قابلیت‌هایی در نرم‌افزار CRM رکاما وجود دارد که باعث بهبود پاسخگویی به مشتریان می‌شود؟ پاسخ این سؤال در ادامه آمده است. پس با ما همراه باشید.

پاسخگویی سریع به مشتریان

یکی از مواقعی که باید سرعت عمل را افزایش داد، زمانی است که مشتریان با سازمان تماس می‌گیرد. انتظار بیش‌ازحد مشتریان برای پاسخگویی، ممکن است مشتریان را از تماس با سازمان منصرف کرد. در این صورت اگر مشتریان سؤالی در خصوص خرید محصول و یا خدمت داشته باشد، از تصمیم خود منصرف می‌شود و ممکن است با سازمان دیگری تماس بگیرد.

بنابراین پاسخگویی سریع به مشتریان یکی از راه‌های بهبود پاسخگویی به مشتری می‌باشد. با نرم‌افزار CRM رکاما امکان پاسخگویی در سریع ترین زمان ممکن وجود دارد. چراکه نرم‌افزار CRM (سی آر ام) رکاما به خطوط راه‌های ارتباطی سازمان متصل می‌شود و به‌راحتی با یک کلیک می‌توان پاسخگوی مشتریان بود.

برای یادگیری روش های مشتری مداری با استفاده از این نرم افزار منحصربه فرد به مقاله ی اصول مشتری مداری با نرم افزار CRM مراجعه نمایید.

آمادگی کارمندان در پاسخگویی به مشتریان و بهبود پاسخگویی

هنگامی‌که یک مشتری با سازمان تماس می‌گیرد، در نرم‌افزار CRM رکاما نام مخاطب نمایان می‌شود. علاوه بر اسم اصلی مخاطب توضیحات لازم دیگری که یک کارمند برای پاسخگویی به آن نیاز دارد نمایش داده می‌شود. در نرم‌افزار CRM برای هر مشتریان می‌توان توضیحاتی را نیز اضافه کرد که هنگام تماس نمایش داده شود. 

برای مثال می‌توان از خصوصیات رفتاری مشتریان، اخلاق او، ارتباط او با سایر سازمان‌ها، خدماتی که دریافت کرده و یا هر چیز دیگری که نیاز باشد را اضافه کرد. بنابراین هر کارمندی که پاسخگوی مشتریان باشد با آمادگی کامل به تماس جواب می‌دهد. این کار نیز باعث افزایش و بهبود پاسخگویی به مشتریان با CRM (سی آر ام) می‌شود.

هنگام برقراری تماس با مشتریان اطلاعات دیگری نیز قابل‌مشاهده می‌باشدبه‌طور مثال می‌توان به اطلاعات خرید مشتریان، فاکتورهای صادرشده، صورتحساب مشتریان، اسناد و فایل‌های مربوط به مشتریان و هر اطلاعات دیگری که از مشتریان در CRM (سی آر ام) ثبت‌شده باشد، دست پیدا کرد. بنابراین هنگامی‌که مشتریان در خصوص هر یک از اطلاعات ذخیره‌شده نیاز به خدمت‌رسانی و یا سؤالی داشته باشد، در کمترین زمان و با بیشتری دقت به خواسته‌ی خود خواهد رسید. شما می توانید با مراجعه به مقاله مدیریت مرکز تماس اطلاعات بیشتری در این مورد کسب کنید.

اهمیت بهینه کردن پاسخ دهی به مشتریان
اهمیت بهینه کردن پاسخگویی به مشتریان. مزایای CRM برای پاسخگویی به مشتریان. بهینه سازی روابط بین مشتری و سازمان. بهبود پاسخگویی به مشتری با نرم افزار CRM. قابلیت سی آر ام در بهینه سازی پاسخگویی.

ثبت اطلاعات تماس گرفته شده با مشتریان

درصورتی‌که با یک مشتری تماسی برقرارشده باشد، نوع تماس اعم از خروجی بودن و یا ورودی بودن تماس قابل‌مشاهده است. پس از پایان ارتباط با مشتری می‌توان به‌صورت خلاصه توضیحاتی را در خصوص تماسی که برقرارشده بود ثبت کرد. به‌طور مثال می‌توان موضوع تماس، علت برقراری تماس، سؤالات مشتری، توضیحات بیان‌شده و یا هر توضیحات دیگری که نیاز است را ثبت کرد. بنابراین در هر زمان که نیاز باشد می‌توان اطلاعات تماس‌های برقرارشده دست پیدا کرد.

نرم‌افزار CRM علاوه بر این قابلیت، قابلیت ضبط مکالمات را نیز دارا می‌باشد. تمامی مکالمات ضبط‌شده نیز در خود نرم‌افزار CRM رکاما ثبت می‌شود. بنابراین برای بهبود پاسخگویی به مشتریان با CRM (سی آر ام) می‌توان از قابلیت نیز استفاده کرد که با این قابلیت تسلط افراد برای پاسخگو بودن به مشتریان نیز افزایش می‌یابد.

قابلیت ضبط مکالمه با CRM (سی آرام) امکان بررسی مشکلات و نحوه‌ی پاسخگویی به مشتریان را نیز فراهم می‌کند. بنابراین مدیران سازمان‌ها می‌توانند با بررسی مکالمات ضبط‌شده به نحوه‌ی کار کارکنان خود پی ببرند. در این صورت مشکلات سازمان در این خصوص را می‌توان پیدا کرد و در جهت رفع آن‌ها باید کوشید. بدین‌صورت نیز پاسخگویی به مشتریان بهبود پیدا خواهد کرد.

مدیریت تماس های ناموفق با CRM ( سی آر ام )

در برخی از مواقع ممکن است تمامی کارمندان مشغول به صحبت باشند و نتوانند به مشتریان پاسخ دهند. در این هنگام شماره تماس مشتریان به‌عنوان تماس ناموفق ثبت می‌شود و یا اگر قبلاً شماره‌ی مشتریان در CRM ثبت‌شده باشد، نام او در لیست تماس‌های ناموفق قرار می‌گیرد.

بنابراین کارمندی که وظیفه‌ی پاسخگویی به آن مشتریان را دارد می‌تواند پس اتمام کار خود با مشتریان تماس بگیرد و پاسخگوی مشتریان باشد. در این صورت مشتریان در صورت داشتن سؤال به جواب خود می‌رسد.

هنگامی‌که یک مشتری با سازمان تماس می‌گیرد ولی کارمندان موفق به پاسخگویی نشوند، ممکن است مشتریان تماس مجدد با سازمان را فراموش کنند. بنابراین برای بهبود پاسخگویی به مشتریان با CRM (سی آر ام) می‌توان به قسمت تماس‌های ناموفق رفت و با مشتریان تماس برقرار کرد. در این صورت مشتریان در صورت فراموشی برای تماس مجدد، می‌توانند نیاز خود را با سازمان در میان بگذارند. درنتیجه رضایت مشتریان افزایش خواهد یافت.

اگر به دنبال روش هایی برای جلب رضایت مشتریان خود هسنید بر رضایتمندی مشتریان با نرم افزار CRM کلیک کنید.

بهینه سازی پاسخگویی به مشتریان با CRM
اهمیت بهینه کردن پاسخگویی به مشتریان. هبود پاسخگویی به مشتری با نرم افزار CRM. مزایای CRM برای پاسخگویی به مشتریان. بهینه سازی روابط بین مشتری و سازمان. بقابلیت سی آر ام در بهینه سازی پاسخگویی.

وجود راه های مختلف برای برقرای ارتباط با مشتری

با نرم‌افزار CRM رکاما علاوه بر برقراری تماس تلفنی، می‌توان از راه‌های دیگری با مشتریان تماس برقرار کرد. راه‌های دیگری مثل پیامک، ایمیل، فکس و شبکه‌های اجتماعی. بنابراین اگر مشتری و یا سازمان از طریق راه‌های گفته‌شده ارتباط برقرار کنند، سوابق آن‌ها در CRM (سی آر ام) ثبت می‌شود و قابل‌بررسی می‌باشد.

علاوه بر این امکان ارسال پیام از طریق راه‌های گفته‌شده در خود نرم‌افزار CRM وجود دارد. در این صورت دیگر افراد نیازی ندارند برای ارسال پیامک یا ایمیل و یا فکس به نرم‌افزار دیگری مراجعه کنند.

امکانات برقراری ارتباط با مشتری از طریق راه های دیگر

امکانات دیگری برای بهبود پاسخگویی به مشتریان با CRM (سی آر ام) وجود دارد که مربوط به راه‌های بیان‌شده می‌باشد. به‌طور مثال می‌توان پیام‌های پیش‌نویسی را آماده کرد و با تنظیم کردن زمان‌بندی ارسال خودکار، پیام‌های موردنظر را به مشتریان ارسال نمود.

همچنین می‌توان به‌صورت پیش‌فرض پیام خاصی را در قبال ارسال عددی خاص توسط مشتری، ارسال کرد. این کار به‌صورت خودکار توسط نرم‌افزار CRM رکاما انجام خواهد شد. علاوه بر این امکان ایجاد وظیفه‌ای خاص برای هر کارمند در قبال ارسال پیامی تعیین‌شده از سوی مشتری وجود دارد. بدین‌صورت پاسخگویی به مشتریان با نرم‌افزار CRM رکاما صورت می‌گیرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص به مقاله ی نرم افزار اطلاع رسانی مراجعه نمایید. 

برای دریافت راهنمایی های بیشتر برای بهبود پاسخگویی به مشتریان با نرم افزار CRM ( سی آر ام ) می توانید با کارشناسان رکاما تماس حاصل فرمایید. کارشناسان رکاما به صورت رایگان به شما مشاوره خواهند داد. برای اطلاع از راه های دیگر برای افزایش رضایت مشتریان و جذب مشتری بیشتر به مقاله ی باشگاه مشتریان مراجعه نمایید.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *