Customer orientation with CRM مدیریت ارتباط با مشتری | نرم افزار CRM | سی آر ام در اصول مشتری مداری
اصول مشتری مداری با نرم افزار CRM ( سی آر ام ) | Customer orientation with CRM
۱۳۹۹-۰۹-۲۹
CRM software for restaurants | نرم افزار CRM | سی آر ام | مدیریت ارتباط با مشتری
نرم افزار CRM ( سی آر ام ) برای رستوران ها | CRM software for restaurants
۱۳۹۹-۰۹-۲۹
Customer information software with CRM نرم افزار CRM | مدیریت ارتباط با مشتری | سی آر ام

Customer information software with CRM نرم افزار CRM . اطلاع رسانی به مشتریان . بهترین نرم افزار CRM . مدیریت ارتباط با مشتریان برای اطلاع رسانی. سی آر ام رایگان.

امروزه سازمان ها و فروشگاه ها به این نتیجه رسیده اند که تعامل با مشتری میزان فروش سازمان را افزایش می دهد. فرقی نمی کند که سازمان بزرگ باشد یا کوچک. خدماتی باشد و یا محصول محور و یا انواع دیگر آن. دارای کارمندان زیاد باشد و یا کم. محصول یکبار مصرف داشته باشند و یا محصولات مصرفی. در هر صورت تعامل با مشتری فروش را افزایش داده وسد سازمان نیز افزایش می یابد. بنابراین استفاده از ابزار تعامل بسیار اهمیت دارد. ابزاری مثل نرم افزار CRM ( سی آر ام ) و یا همان مدیریت ارتباط با مشتری که یک تکنولوژی بر اساس جذب مشتری بیشتر می باشد. Customer information software with CRM

در این مقاله قصد داریم در خصوص کاربرد نرم افزار CRM ( سی آر ام ) برای تعامل با مشتری بحث کنیم. تعاملی که از طریق اطلاع رسانی های مختلف صورت می گیرد. به همین منظور عناوین زیر مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

Customer information software with CRM نرم افزار CRM | مدیریت ارتباط با مشتری | سی آر ام
Customer information software with CRM نرم افزار CRM
مدیریت ارتباط با مشتریان برای اطلاع رسانی. سی آر ام رایگان. اطلاع رسانی به مشتریان . بهترین نرم افزار CRM .

جمع آوری اطلاعات مشتریان در نرم افزار CRM ( سی آر ام ) برای اطلاع رسانی | Customer information software with CRM

یکی از کاربرد های نرم افزار CRM ( نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ) جمع آوری اطلاعات تماس مشتریان به طور کامل می باشد. اطلاعات تماس مثل شماره همراهه، شماره ثابت، شماره محل کار، ایمیل، فکس و … . بنابراین در هر زمان باتوجه به نیاز سازمان می توان با مشتری ارتباط برقرار کرد. زمانی که مشتری  با سازمان تماس برقرار می کند، شماره ی او در نرم افزار CRM ( سی آر ام ) نمایان می شود. سپس می توان با چند کلیک ساده آن را ذخیره کرد. Customer information software with CRM

برای دریافت سایر اطلاعات تماس با مشتری می توان در صحبت های مختلف این اطلاعات را کسب نمود. علاوه بر این اطلاعاتی همچون تاریخ تولد، محل کار و هر اطلاعاتی که سازمان ممکن است روزی به آن نیاز داشته باشد را می توان در نرم افزار CRM ( سی آر ام ) به ثبت رساند. هنگامی که یک کارمند بخواهد به اطلاعات تماس یک مشتری دسترسی پیدا کند می تواند با یک سرچ ساده این کار را انجام دهد. البته می توان برای دسترسی هر کارمند به گروه مخاطبان محدودیت هایی را اعمال کرد. این اقدام بستگی به نوع سازمان و تعداد کارمندان دارد.

دسته بندی مشتریان در CRM برای اطلاع رسانی آسان

از دیگر کاربرد های نرم افزار CRM و یا همان مدیریت ارتباط با مشتری، امکان دسته بندی مشتریان می باشد. دسته بندی مشتریان باتوجه به استراتژی مدیران و نوع مشتریان، در هر سازمان متفاوت است. ممکن است یک سازمان بخواهد مشتریان خود را بر اساس میزان خریدی که انجام می دهد دسته بندی کند. یک سازمان دیگر ممکن است دسته بندی را بر اساس نوع محصولات خریداری دسته بندی کند. و یا ممکن است سازمانی مشتریان خود را بر اساس ارزشی که دارند دسته بندی کنند. و یا سایر دسته بندی های دیگر که ممکن است وجود داشته باشد. Customer information software with CRM

هنگامی که مشتریان در CRM ( سی آر ام ) دسته بندی شده باشند، اطلاع رسانی به مشتریان هر دسته کار آسانی خواهد بود. به طور مثال ممکن است یک سازمان بخواهد موجودی یک محصول را به اطلاع مشتریانی که نیازمند آن محصول هستند برساند. در این صورت با نوشتن متن و انتخاب دسته و یا دسته های مورد نظر، اطلاع رسانی به آسانی انجام خواهد شد. در این صورت در هزینه های ارسال پیام صرفه جویی می شود. چرا که پیام مورد نظر برای مخاطبین غیرهدف ارسال نمی شود.

مزایای دیگر دسته بندی مشتریان در نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری

یکی دیگر از مزیت های دسته بندی مشتریان در نرم افزار CRM ( سی آر ام ) ، پاسخگویی کارمندان مربوط به هر دسته می باشد. به طور مثال اگر یک مشتری در ابتدای فرآیند بازاریابی قرار دارد، باید کارمند مربوط به بخش بازاریابی با آن صحبت کند. در این مورد اگر کارمند پشتیبانی بخواهد پاسخگو باشد ممکن است امکان فروش به مشتری از دست برود. با این کار سرعت پاسخگویی به مشری افزایش می یابد. چرا که در هناگم تماس مشتری، کارمند مربوط به آن سریعا مطلع شده و پاسخگوی مشتری خواهد بود. در این صورت رضایت مشتری نیز افزایش می باید. این عمل در مدیریت ارتباط با مشتری بسیار اهمیت دارد. Customer information software with CRM

اطلاع رسانی خودکار با نرم افزار CRM

از دیگر کاربرد های نرم افزار CRM ( سی آر ام ) برای تعامل و اطلاع رسانی به مشتری، امکان تنظیم ارسال پیام خودکار به مشتریان می باشد. به طور مثال می توان پیامی را مبنی بر تبریک تولد مشتری در پیش نویس CRM ( سی آر ام ) قرار داد. با کدهای از پیش تعریف شده در CRM ( سی آر ام ) می توان نام مشتری را در ابتدای پیام قرار داد. البته نرم افزار CRM و یا همان نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری هنگام ارسال پیام های خودکار، این کار را انجام می دهد. سپس با داشتن تاریخ تولد هر مشتری در CRM ( سی آر ام )، پیام های تبریک تولد در روز و ساعت مشخص شده ارسال می شود. Customer information software with CRM

با تنظیم تاریخ های مناسبتی و ملی در CRM ( سی آر ام ) نیز می توان پیامی را برای مشتریان ارسال کرد. برای این کار نیز تنها کافی است یکبار پیام مورد نظر را در پیش نویس اضافه کرد. سپس با تعریف تاریخ هایی که سازمان قصد دارد در آن روز پیام ارسال شود، پیام موجود در پیش نویس برای مشتریان ارسال می شود.

Customer information software with CRM نرم افزار CRM | مدیریت ارتباط با مشتری | سی آر ام
Customer information software with CRM سی آر ام رایگان. اطلاع رسانی به مشتریان
بهترین نرم افزار CRM . نرم افزار CRM . مدیریت ارتباط با مشتریان برای اطلاع رسانی.
کاربرد دیگر ارسال پیام خودکار

یکی دیگر از کاربرد های ارسال پیام خودکار در بحث یادآوری ها می باشد. به طور مثال ممکن است یک مشتری بخواهد هرموقع کالایی در سازمان موجود شد به آن اطلاع رسانی شود. در این صورت اطلاع رسانی به صورت خودکار انجام می شود. و یا اگر مشتریان به صورت چک خرید کرده اند، می توان پیامی را مبنی بر یادآوری موعد چک و یا زمان تسویه حساب ارسال کرد. Customer information software with CRM

این گونه پیام ها نیز به کمک نرم افزار CRM ( سی آر ام ) به صورت خودکار ارسال خواهند شد. با استفاده از امکانات اطلاع رسانی به مشتریان به کمک نرم افزار CRM و یا همان مدیریت ارتباط با مشتری ، نرخ تعامل سازمان با مشتریان بالا خواهد رفت. در این صورت نام و برند سازمان در ذهن مشتریان از ماندگاری بیشتری برخوردار می شود. بنابراین میزان فروش سازمان افزایش پیدا می کند. به دنبال افزایش فروش سازمان، سود سازمان نیز افزایش می یابد.

ما را برای تکمیل مطب دنبال کنید . آموزشهای ما را در کانال سرواپ و صفحه آموزشها مشاهده فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

درباره باشگاه مشتریان
Call Now Buttonمشاوره رایگان
تماس با مدیر
بفرست...