Buy CRM during the Corona
دلایل خرید CRM در ایام کرونا | Buy CRM during the Corona
۱۳۹۹-۰۹-۰۸
Managing vows in CRM سی آر ام و نذورات
نرم افزار مدیریت نذورات در امام زاده ها و اماکن متبرکه
۱۳۹۹-۰۹-۰۸

نرم افزار مدیریت وظایف در سازمان | مدیریت وظایف کارکنان

نرم افزار مدیریت وظایف

Task description software. اهمیت مدیریت وظایف در سازمان. رضایت مشتریان با نرم افزار مدیریت وظایف.

کارمندان و کارکنان هر فروشگاه و سازمانی دارای یکسری وظایف در حیطه ی کاری خود هستند. مدیران سازمان ها سعی می کنند با دسته بندی وظایف و اموری که باید انجام شود، زمان اجرای کارها را کاهش دهند. با مدیریت وظایف و کاهش سرعت کارها، وظایف بیشتری در مدت زمان کمتری انجام می شود بنابراین به نوعی مدیریت زمان نیز انجام می شود. این عمل به بهینه شدن سازمان کمک می کند. این کار می تواند به کمک یک نرم افزار انجام شود. نرم افزار مدیریت وظایف که بدون هیچ خطایی تمامی وظایف را دسته بندی کرده و آن ها را به کارکنان مربوطه بدون هیچ کم و کاستی ارجاع می دهد. نرم افزار قدرت مندی به اسم CRM رکاما.

نرم افزار CRM رکاما و یا همان مدیریت ارتباط با مشتری دارای کاربرد های زیادی می باشد که همانطور که بیان شد یکی از مهم ترین کاربرد های آن مدیریت وظایف می باشد. در این مقاله قصد داریم در خصوص کاربرد نرم افزار CRM رکاما در جهت مدیریت وظایف و مدیریت زمان توضیحات لازم و دقیقی را ارائه دهیم. به همین منظور عناوین زیر مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

مدیریت وظیفه ها
مدیریت زمان. نرم افزار مدیریت وظایف. اهمیت شرح وظایف در سازمان. سی آر ام برای مدیریت وظایف.

اهمیت مدیریت وظایف در سازمان + مدیریت زمان

دسته بندی وظایف و اموری که در هر سازمان و فروشگاه اتفاق می افتد یکی از ضروری ترین اقدامات هر مدیر می باشد. چرا که در غیر این صورت کارکنان با سردرگمی در وظایفی مختلفی که باید انجام دهند، مواجه می شوند. به طور مثال فرض کنید حسابدار یک شرکت بخواهد در حین کار بازاریابی نیز انجام دهد. و یا کارمند پشتیبانی به امور انبار داری هم رسیدگی کند. در این صورت کارها با یک بی نظمی مواجه می شوند و وظایف و کارها در شرکت در زمان مورد نظر انجام نمی شوند. البته که هیچ شرکتی بدین گونه عمل نمی کند. ولی همین مثال در وظایف جزئی تر نیز صدق می کند.

بنابراین از اصلی ترین کارهای یک سازمان تعیین دقیق شرح وظایف هر یک از کارکان سازمان می باشد. بدین صورت کارکنان سازمان نیز از کاری که باید انجام دهند اطلاع دقیق پیدا می کنند و دچار سردرگمی در کار هایشان نمی شوند. با این اتفاق کار ها به موقع و به بهترین حالت خود انجام می شوند. همچنین حقوق و مزایای هر کارمندی می تواند مطابق با وظایفی که به او متحمل شده متغیر باشد و میزان حقوق بر اساس ارزش کاری که انجام می دهد در نظر گرفته می شود. در ادامه به کاربرد CRM در مدیریت وظایف کارکنان می پردازیم.

نرم افزار مدیریت وظایف | CRM برای ارزیابی کارکنان

از جمله اهمیت مدیریت وظایف در یک سازمان، بررسی میزان عملکرد کارکنان بر اساس وظایف متحول شده به او می باشد. مدیران سازمان ها با بررسی شرح وظایف کارمندان و نتیجه ی کار آن ها می توانند میزان عملکرد و بهینه بودن کارکنان را مورد ارزیابی قرار دهند. نرم افزار مدیریت وظایف رکاما، به مدیران سازمان این امکان را می دهد که بتوانند وظایف هر شخصی را در سازمان تعیین کنند. همچنین با دسته بندی مخاطبین در CRM می توان وظایف مربوط به هر مشتری را به کارمند مربوطه ارجاع داد.

نتایج حاصل از انجام وظایف کارکنان سازمان به صورت کامل و دقیق به همراه تمامی جزئیات در CRM ثبت می شود. بنابراین مدیران سازمان می توانند نتایج کارهای هر یک از کارکنان را زیر نظر داشته باشند. با این کار نقاط قوت و نقاط ضعف کارکنان در انجام وظایف خود نمایان می شود. کارکنان و کارمندان سازمان ها و فروشگاه ها با اطلاع از این مسئله همواره سعی در بهبود عملکرد خود پیدا می کنند. این اتفاق در نهایت به بهبود سازمان و افزایش سود آن منجر خواهد شد. همگی این اتفاقات در خصوص انجام وظایف کارکنان به کمک نرم افزار CRM و یا همان مدیریت ارتباط با مشتری قابل انجام است.

اهمیت مدیریت وظایف کارمندان
Task description software. کاربردهای سی آر ام در شرح وظایف. نرم افزار مدیریت وظایف. مدیریت زمان. رضایت مشتریان با نرم افزار شرح وظایف.

انجام صحیح وظایف و افزایش رضایت مشتریان با CRM

نرم افزار مدیریت وظایف در خصوص افزایش رضایت مشتریان نقش به سزایی دارد. چرا که امکانات فراوانی در خصوص افزایش رضایت مشتریان در CRM تعبیه شده است. یکی از این امکانات، وجود مدیریت وظایف در CRM می باشد. برای درک بهتر این موضوع به یک مثال توجه کنید. فرض کنید یک مشتری برای پشتیبانی با یک سازمان تماس بگیرد. سپس مشکل خود را با یکی از کارمندان مربوطه در میان بگذارد و برای پیگیری منتظر باشد. سپس بعد از حل شدن مشکل مشتری یک کارمند دیگر بخواهد ادامه ی روند پشتیبانی را دنبال کند.

بدین صورت کارمند جدید از صحبت های مشتری بی اطلاع است و مشتری مجبور می شود مجددا مشکلات خود را با کارمند جدید در میان بگذارد. در این صورت مشتری از تکرار دوباره ناراضی خواهد شد. ولی با کمک CRM با دارا بودن شرح و مدیریت وظایف کارکنان این مشکل رخ نخواهد داد.

نرم افزار CRM و یا همان مدیریت ارتباط با مشتری می تواند مشتریان مربوط به هر بخشی را دسته بندی کند. بنابراین می تواند مشتریانی که باید با یکی از کارکنان در تماس باشد را در گروه همان شخص قرار می دهد. در این صورت مشتری در تماس های بعدی خود تنها با همان کارمند قبلی در ارتباط خواهد بود و سرعت عمل بیشتری در انجام کار او رخ می دهد. بدین صورت رضایت مشتریان افزایش پیدا می کند.

مثالی دیگر برای افزایش رضایت مشتریان به کمک نرم افزارمدیریت وظایف

در برخی از مواقع ممکن است کارمند مربوط به یک مشتری در سازمان حضور نداشته باشد. یا به هر دلیل دیگری که ممکن است کارمند مربوطه دیگر نتواند به همان مشتری پاسخگو باشد. و یا ممکن است ادامه ی روند پشتیبانی در حیطه ی کارمند دیگری باشد و کارمند دیگری باید کارهای مشتری را در دست بگیرد. .  نرم افزار CRM سی آر ام به کارکنان سازمان این امکان را می دهد که بتوانند به راحتی به سوابق اموری که برای مشتری اتفاق افتاده است دست پیدا کنند. چرا که سوابق ارتباط با مشتری و شرح وظایفی که در قبال او صورت گرفته است به طور کامل در CRM ثبت خواهد شد. بنابراین کارکنان با مطالعه ی قسمت شرح وظایف مشتریان می توانند رضایت مشتریان را افزایش دهند.

کاربرد ها و مثال های زیاد دیگری در خصوص مزایای نرم افزار مدیریت وظایف وجود دارد که همگی مثال ها و کاربرد های دیگر در جهت افزایش رضایت مشتریان عمل می کنند. رضایت مشتریان نیز باعث افزایش رغبت آن ها برای خرید مجدد از همان سازمان خواهد شد.

مزایای مدیریت و شرح وظایف
Task description software. کاربردهای سی آر ام در مدیریت وظایف. نرم افزار مدیریت وظایف.

عدم وجود بهانه ی کارکنان با مدیریت وظایف نرم افزار CRM

نرم افزار CRM وظایف هر شخصی را در پنل شخصی او به نمایش می گذارد. شرح وظایف او می توند در صفحه ی اصلی کارکنان قرار گیرد. بنابراین کارکنان فروشگاه و سازمان ها همواره وظایفی که باید انجام دهند را مشاهده خواهند. همچنین می توان برای وظایف کارکنان یادآوری تنظیم کرد. تنظیم یادآوری مجدد توسط خود کارکنان سازمان نیز امکان پذیر می باشد. در هر صورت هیچ یک از کارکنان از شرح وظایفی که باید انجام دهد بی اطلاع نمی ماند. در این صورت دیگر بهانه ای برای انجام ندادن وظیفه ای که به او متحول شده است ندارد. بنابراین مسئولیت های تمامی کارهای انجام نشده بر عهده ی کارکنان خواهد بود. و باید پاسخگوی این اتفاقات باشد.

بنابراین تمامی وظایف به صورت کامل و بدون اتلاف وقت انجام خواهد شد. مشتریان سازمان نیز از انجام به موقع وظایفی که در قبال آن ها ایجاد شده است راضی خواهند بود. بدین صورت کار های بیشتری در سازمان در مدت زمان کمتری انجام خواهند شد. در نتیجه عملکرد سازمان افزایش پیدا می کند. که همگی این ها به کمک نرم افزار مدیریت وظایف صورت می گیرد.

برای اجرای بهترین نرم افزار مدیریت وظابف باید چه اقدامی انجام داد؟

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص این نرم افزار و یا همان مدیریت ارتباط با مشتری می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید تا به بهترین شکل نرم افزار مدیریت وظایف را در سازمان خود پیاده سازی کنید.

ما را برای تکمیل مطلب دنبال کنید. آموزشهای ما را در کانال سرواپ و صفحه آموزش ها مشاهده فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باشگاه مشتریان
Call Now Buttonمشاوره رایگان
تماس با مدیر
بفرست...