نرم افزار مدیریت وظایف

Task description software. اهمیت مدیریت وظایف در سازمان. رضایت مشتریان با نرم افزار مدیریت وظایف.


پرسنل هر فروشگاه و سازمانی دارای یکسری وظایف در حیطه‌ی کاری خود هستند. مدیران سازمان‌ها هم سعی می‌کنند با دسته‌بندی وظایف و اموری که باید انجام شود، زمان اجرای کارها را کاهش دهند. 

با مدیریت وظایف و کاهش سرعت کارها، تعداد کارهای بیشتری در مدت‌زمان کوتاهی انجام می‌شود این موجب مدیریت زمان در انجام کارهای مختلف می‌گردد

پس می‌توانیم بگوییم به کمک این نرم‌افزار  سازمان بهینه خواهد شد. نرم‌افزار مدیریت وظایف که بدون هیچ خطایی تمامی وظایف را دسته‌بندی کرده و آن‌ها را به کارکنان مربوطه بدون هیچ کم و کاستی ارجاع می‌دهدنرم‌افزار قدرتمندی به اسم CRM رکاما است.  با مراجعه به بهترین نرم افزار سی آر ام میتوانید اطلاعات در مورد این نرم افزار کسب کنید.

نرم‌افزار CRM رکاما و یا همان مدیریت ارتباط با مشتری دارای کاربردهای زیادی می‌باشدهمان‌طور که بیان شد یکی از مهم‌ترین کاربردهای آن مدیریت وظایف می‌باشد. در این مقاله قصد داریم در خصوص کاربرد نرم‌افزار CRM رکاما در جهت مدیریت وظایف و مدیریت زمان توضیحات لازم و دقیقی را ارائه دهیم. به همین منظور عناوین زیر موردبررسی قرار خواهند گرفت.

مدیریت وظیفه ها
مدیریت زمان. نرم افزار مدیریت وظایف. اهمیت شرح وظایف در سازمان. سی آر ام برای مدیریت وظایف.

اهمیت مدیریت وظایف در سازمان + مدیریت زمان

دسته‌بندی وظایف و اموری که در هر سازمان و فروشگاه اتفاق می‌افتد یکی از ضروری‌ترین مسئولیت‌های مدیران می‌باشد. چراکه در غیر این صورت کارکنان با سردرگمی در وظایفی مختلفی که باید انجام دهند، مواجه می‌شوند.

 برای مثال فرض کنید حسابدار یک شرکت بخواهد در حین کار بازاریابی نیز انجام دهد. یا کارمند پشتیبانی به امور انبارداری هم رسیدگی کند. در این صورت کارها با یک بی‌نظمی مواجه می‌شوند و وظایف و کارها در شرکت در زمان موردنظر انجام نمی‌شوند. البته که هیچ شرکتی بدین گونه عمل نمی‌کند. ولی همین مثال در وظایف جزئی‌تر نیز صدق می‌کند.

بنابراین از اصلی‌ترین کارهای یک سازمان تعیین دقیق شرح وظایف هر یک از کارکنان سازمان می‌باشد. بدین‌صورت کارکنان سازمان نیز از کاری که باید انجام دهند اطلاع دقیق پیدا می‌کنند و دچار سردرگمی در کارهایشان نمی‌شوند.

 با تکیه‌بر این پلتفرم، کارها به‌موقع و به بهترین حالت خود انجام می‌شوند. همچنین حقوق و مزایای هر کارمندی می‌تواند مطابق با وظایفی که به او متحمل شده متغیر باشد و میزان حقوق بر اساس ارزش کاری که انجام می‌دهد در نظر گرفته می‌شود. در ادامه به کاربرد CRM در مدیریت وظایف کارکنان می‌پردازیم.  برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به اتوماسیون وظایف چیست؟ مراجعه نمایید.

نرم افزار مدیریت وظایف | CRM برای ارزیابی کارکنان

ازجمله اهمیت‌های مدیریت وظایف در یک سازمان، بررسی میزان عملکرد کارکنان بر اساس وظایف متحول شده به او می‌باشد. مدیران سازمان‌ها با بررسی شرح وظایف کارمندان و نتیجه‌ی کار آن‌ها می‌توانند میزان عملکرد و بهینه بودن کارکنان را مورد ارزیابی قرار دهند. 

نرم‌افزار مدیریت وظایف رکاما، به مدیران سازمان این امکان را می‌دهد، که بتوانند وظایف هر کارمند را در سازمان تعیین کنند. همچنین با دسته‌بندی مخاطبین در CRM می‌توان وظایف مربوط به هر مشتری را به کارمند مربوطه ارجاع داد.

نتایج حاصل از انجام وظایف کارکنان سازمان به‌صورت کامل و دقیق به همراه تمامی جزئیات در CRM ثبت می‌شود. بنابراین مدیران سازمان می‌توانند نتایج کارهای هر یک از کارکنان را زیر نظر داشته باشند. ارزیابی عملکرد کارمندان با نرم‌افزار سی آر ام چگونه امکان‌پذیر است؟ برای دستیابی به پاسخ مقاله گزارش گیری وظایف را مطالعه نمایید.

با این کار نقاط قوت و نقاط ضعف پرسنل در انجام وظایف خود نمایان می‌شود. و آن‌ها  با اطلاع از این مسئله همواره سعی در بهبود عملکرد خود پیدا می‌کنند. این اتفاق درنهایت به بهبود سازمان و افزایش سود آن منجر خواهد شد. تمامی این اتفاقات در خصوص انجام وظایف کارکنان به کمک نرم‌افزار CRM و یا همان مدیریت ارتباط با مشتری قابل انجام است.

اهمیت مدیریت وظایف کارمندان
Task description software. کاربردهای سی آر ام در شرح وظایف. نرم افزار مدیریت وظایف. مدیریت زمان. رضایت مشتریان با نرم افزار شرح وظایف.

انجام صحیح وظایف و افزایش رضایت مشتریان با CRM

نرم‌افزار مدیریت وظایف در خصوص افزایش رضایت مشتریان نقش به سزایی دارد. چراکه امکانات فراوانی در خصوص افزایش رضایت مشتریان در CRM تعبیه‌شده است. یکی از این امکانات، قابلیت مدیریت وظایف در سی آر ام می‌باشد

برای درک بهتر این موضوع به یک مثال توجه کنید. فرض کنید یک مشتری برای پشتیبانی با یک سازمان تماس بگیرد. سپس مشکل خود را با یکی از کارمندان مربوطه در میان بگذارد و برای پیگیری منتظر باشد. پس از حل شدن مشکل مشتری، یک کارمند دیگر بخواهد ادامه‌ی روند پشتیبانی را دنبال کند.

در این حالت، کارمند جدید از صحبت‌های مشتری بی‌اطلاع است و مشتری مجبور می‌شود مجدداً مشکلات خود را با کارمند جدید در میان بگذارد. بدین‌صورت مشتری از تکرار دوباره حس نارضایتی خواهد داشت. ولی با کمک CRM و با استفاده از امکان  شرح و مدیریت وظایف کارکنان این مشکلات رخ نخواهند داد.

نرم‌افزار CRM و یا همان مدیریت ارتباط با مشتری می‌تواند مشتریان مربوط به هر بخشی را دسته‌بندی کند. بنابراین مشتریانی که باید با یکی از کارکنان در تماس باشد را در گروه همان شخص قرار می‌دهد. در این صورت مشتری در تماس‌های بعدی خود تنها با همان کارمند قبلی در ارتباط خواهد بود و سرعت عمل بیشتری در انجام کار او رخ می‌دهددرنهایت رضایت مشتریان افزایش پیدا می‌کند

مثالی دیگر برای افزایش رضایت مشتریان به کمک نرم افزارمدیریت وظایف

در برخی از مواقع ممکن است کارمند مربوط به یک مشتری در سازمان حضور نداشته باشد. یا به هر دلیل دیگری که ممکن است کارمند مربوطه دیگر نتواند به همان مشتری پاسخگو باشد.  یا ممکن است ادامه‌ی روند پشتیبانی در حیطه‌ی کارمند دیگری باشد و کارمند دیگری باید کارهای مشتری را در دست بگیرد.

 نرم‌افزار  سی آر ام به کارکنان سازمان این امکان را می‌دهد که بتوانند به‌راحتی به سوابق اموری که برای مشتری اتفاق افتاده است دست پیدا کنند. چراکه سوابق ارتباط با مشتری و شرح وظایفی که در قبال او صورت گرفته است به‌طور کامل در CRM ثبت خواهد شد. بنابراین کارکنان بامطالعه‌ی قسمت شرح وظایف مشتریان می‌توانند رضایت مشتریان را افزایش دهند.

کاربردها و مثال‌های زیاد دیگری در خصوص مزایای نرم‌افزار مدیریت وظایف وجود دارد که همگی در ارتباط مستقیم با افزایش رضایت مشتریان عمل می‌کنند. رضایت مشتریان نیز باعث افزایش رغبت آن‌ها برای خرید مجدد از همان سازمان خواهد شد.

مزایای مدیریت و شرح وظایف
Task description software. کاربردهای سی آر ام در مدیریت وظایف. نرم افزار مدیریت وظایف.

عدم وجود بهانه ی کارکنان با مدیریت وظایف نرم افزار CRM

نرم‌افزار CRM وظایف هر شخصی را در پنل شخصی او به نمایش می‌گذارد. شرح وظایف او می‌تواند در صفحه‌ی اصلی کارکنان قرار گیرد. بنابراین کارکنان فروشگاه و سازمان‌ها همواره وظایفی که باید انجام دهند را مشاهده خواهند. همچنین می‌توان برای وظایف کارکنان یادآوری تنظیم کرد.

 تنظیم یادآوری مجدد توسط خود کارکنان سازمان نیز امکان‌پذیر می‌باشددرهرصورت هیچ‌یک از کارکنان از شرح وظایفی که باید انجام دهد بی‌اطلاع نمی‌ماند. در این صورت دیگر بهانه‌ای برای انجام ندادن وظیفه‌ای که به او متحول شده است ندارد. بنابراین مسئولیت‌های تمامی کارهای انجام‌نشده بر عهده‌ی کارکنان خواهد بود. و باید پاسخگوی این اتفاقات باشد.

بنابراین تمامی وظایف به‌صورت کامل و بدون اتلاف وقت انجام خواهد شد. مشتریان سازمان نیز از انجام به‌موقع وظایفی که در قبال آن‌ها ایجادشده است راضی خواهند بود. بدین‌صورت کلیه کارهای  سازمان در مدت‌زمان کمتری انجام خواهند شد. در نتیجه عملکرد سازمان افزایش پیدا می‌کند. همگی این‌ها به کمک نرم‌افزار مدیریت وظایف صورت می‌گیرد. همچنین خواندن مقاله مدیریت کارمندان تنبل به شما پیشنهاد می‌شود.

برای اجرای بهترین نرم افزار مدیریت وظابف باید چه اقدامی انجام داد؟

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص این نرم‌افزار و یا همان مدیریت ارتباط با مشتری می‌توانید با کارشناسان ما در تماس باشید تا به بهترین شکل نرم‌افزار مدیریت وظایف را در سازمان خود پیاده‌سازی کنید. یا اینکه به صفحه خرید نرم افزار سی آر ام سر بزنید.

آموزش های ما را در کانال سرواپ و صفحه آموزش ها مشاهده فرمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *