نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان CRM
کاربر مرتبط در مدیریت ارتباط مشتری ( سی.آر.ام crm ) مزیت یا عیب
۱۳۹۸-۰۳-۰۷
نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان CRM
چرا باید کسب و کارتان یکپارچه باشد؟
۱۳۹۸-۰۳-۰۷

نرم افزار CRM چیست؟

CRM سی.آر.ام

CRM سی.آر.ام نرم افزار مدیریت ارتباط مشتریان

در باره نرم افزار مدیریت ارتباط مشتریان CRM سی.آر .ام چه میدانید؟ CRM چیست؟

نرم افزار مدیریت ارتباط مشتریان CRM ابزاری است که به کمک مدیران سازمان می آید. آنها می توانند در تحلیل لحظه به لحظه ی وضعیت سازمان در موضوعات زیر از نرم افزار سی آر ام استفاده نمایند.

  • رضایتمندی مشتریان
  • عملکرد پرسنل در قبال درخواستهای مشتریان
  • نیازها و درخواستهای مشتریان
  • ارتباط درخواستها و عملکرد تامین کنندگان
  • حجم و کیفیت ارتباط مشتریان با سازمان
  • بهبود اطلاع رسانی به مخاطبین
  • اتوماسیون پیگیری وظایف

موضوعاتی که در این مطلب به آنها اشاره شده : مدیریت ارتباط مشتریان CRM سی آر ام و CRM چیست؟

رضایتمندی مشتریان و نرم افزار CRM

تاثیر CRM در رضایتمندی مشتریان چیست؟

وقتی یک سازمان کوچک ،متوسط یا بزرگ ، با دقت ، رفتار وتمایلات مشتریان را رصد می کند . خواسته های مشتری برایشان مهم است . به پیشنهادات و انتقادات در زمان مناسب پاسخ می دهند . ارتباط با مشتریان را جدی میگیرند و از همه ابزارهای ارتباطی برای دریافت نظر مشتری استفاده می کنند.به هر قیمت رضایتمندی مشتریان را در راس امور قرار می دهد. در نتیجه مشتری را به این باور می رساند که رضایتمندی او برای سازمان مهم است. و این سبب می شود تا مشتری فادار بماند.

نکته کلیدی اینجاست که برای رسیدن به آن جایگاه نزد مشتری ، باید یک بانک اطلاعاتی در دسترس ، سریع و کامل در اختیار داشت و ابزاری که بتواند کارها راخودکار انجام دهد.

این ابزار فوق العاده ، چیزی نیست جز نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان CRM .

نقش نرم افزار CRM در بهبود عملکرد پرسنل در قبال درخواستهای مشتریان چیست؟

وقتی مشتریان یک سازمان درخواستی را مطرح می کنند ، قطعا انتظار دارند ، درخواستشان در کوتاهترین زمان و به بهترین وجه ، پاسخ داده شود . آنچیزی که می تواند در پیشبرد فرایندی و نظام مند درخواستهای مشتری موثر باشد ، ابزار مدیریتی CRM می باشد.

با راه اندازی درست CRM ، و استفاده از ماژول مدیریت وظایف ، قطعا هیچ کدام از نیروهای انسانی ، کاری را فراموش نمی کنند . قطعا هیج یک از پرسنل کاری را بدون دلیل به کس دیگر منتقل نمی کند . قطعا هیچ درخواستی گم نمی شود .

مدیریت وظایف در نرم افزار CRM ، به پرسنل کمک می کند تا علاوه بر اینکه همه وظایف را به صورت دقیق دریافت ، اجرا و منتقل کنند . امکان رصد مسیر حرکت یک درخواست را نیز مهیا می نماید .

نتیجه پیاده سازی مدیریت وظایف در سازمان ، بهیود عملکرد پرسنل در قبال وظایف تعیین شده برای آنها است . هیچ وظیفه یا درخواستی گم نمی شود، فراموش نمی شود ، طبق زمانبندی اجرا می شود ، سوابق اجرا . ارجاع آن ماندگار و قابل گزارشگیری و جستجو است .

نظارت بیشتر در زمان کوتاهتر

در شرکتها مشاهده می شود ، وقتی مدیری وظیفه ای برای یکی از پرسنل خود تعریف می کند ، باید انجام دادن آن را مرتب به پرسنل یادآوری نماید. به عبارتی مدیر زنگ یادآوری وظایف زیر دستان خود می شود . در این وضعیت اتفاقی که به ندرت می افتد تمرکز مدیران برتحلیل، ایجاد و مدیریت روابط مؤثرتر بین وظایف و نتایج آنها است .

معمولا کارمندان شرکت ، مدیران را در یک تسلسل باطل اسیر می کنند که شامل دیگر وظیفه تعریف کرده ، وظیفه قبلی مانده ، وقت زیادی صرف انجام وظایف می شود و موارد مشابه دیگر.

هدف از استفاده از ابزار

ابزارها با هدف کاستن و یا حذف اینچنین مشکلاتی طراحی می شوند و مورد استفاده قرار می گیرند. مواردی که نرم افزار سی آر ام می تواند نظارت را بهبود دهد به شرح زیر است .

  • مشاهده وضعیت وظایف تنفیظ شده
  • یاد آوری وظیفه در زمان تعریف شده
  • حذف کامل فراموشی ها
  • حذف کامل گم شدن وظایف مکتوب
  • گزارش از ریز اقدامات هر وظیفه
  • مشاهده افراد درگیر در یک فعالیت
  • مشاهده میزان وظایف یک پرسنل جهت ارجاع جدید
  • مشاهده زمانهای خالی پرسنل

کاهش هزینه های پنهان در سازمان

وقتی یکپارچگی ابزارها به داد مدیران می رسد که بتوانند ، علاوه بر بهبود فرایندها ، زمانها و هزینه های پنهان را شناسایی و اقدام به حذف یا مدیریت آنها نمایند.

در تمام شرکتها ارسال پیامک ، ایمیل ، پستهای تلگرامی و فکس به طور روزانه وقت قابل توجهی از پرسنل و گاها مدیران را به خود معطوف می نماید .

ابزار مدیریت ارتباط با مشتریان CRM به راحتی با یکپارچه سازی می تواند علاوه بر حذف کامل زمان ارسالهای تکراری ، با ایجاد دسترسی های سریع عامل مؤثری در کاهش زمانهای پرت در سازمان باشد.

عامل دیگری که CRM سی آر ام می تواند در کاهش هزینه ای پنهانی به مجموعه سازمان کمک کند خلوت و تمیز کردن میز کار است.

گزارشات سی آر ام
مدیریت ارتباط مشتریان CRM سی آر ام

شما می توانید در رابطه با موضوع فوق و یا موضوعاتی مانند CRM ، مدیریت ارتباط با مشتریان ، نرم افزارهای یکپاچه و آموزش … با مشاوران رکاما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

دریافت بن تخفیف
Call Now Buttonمشاوره رایگان
تماس با مدیر
بفرست...