کاربرد نرم افزار CRM در خرید و فروش و بازارگانی تجهیزات پزشکی
آشنایی با کاربرد نرم افزار CRM در تولید ، بازارگانی و خدمات پس از فروش تجهیزات پزشکی ، مقوله ایست که در این مطلب به آن می پردازیم.
در قرن ۲۱ شاهد حرکت سریع کسب و کارهای سنتی به سمت مدرن هستیم. این تغییر چنان پرشتاب در حال بوقوع پیوستن است که هر روز برندهای نوظهور خود را به جایگاه برندهای قدیمی می رسانند.
گاهی در این تحول برندهای پرسابقه سقوط می کنند. از گردونه رقابت حذف می شوند. اما نکته ضروری برای حفظ جایگاه و افزایش قدرت رقابت ، نگهداری مشتریان و وفادارساختن آنها است. کلید این راز به کار گیری نرم افزار CRM است.
کاربرد نرم افزار CRM در صنایع تجهیزات پزشکی
دغدغه اصلی صاحبان کسب و کار تجهیزات پزشکی ، حفظ مشتری و عدم تمایل او به خرید از رقبا می باشد . در طول بازه ارتباط هر کسب و کاری با مشتریان خود ، تمایلات ، نیازها ، سوابق خرید ، سوابق ارائه و دریافت خدمت در فایلها ، پوشه ها و حتی ذهن مدیران و کارمندان به جا می ماند .
با افزایش تعداد مشتری یا افزایش فاصله زمانی در ارتباطات مشتری و شرکت ، این اطلاعات و اهمیت آنها رنگ می بازد یا به طور کلی فراموش می شود .
این در حالی است که ترک نمودن کار توسط کارمندان ، می تواند خطر بزرگتری برای حذف سوابق مشتری یا حتی دراختیار رقبا گرفتن آن وجود دارد .
به طور کلی جذب مشتری بسیار سخت و هزینه بر است . ولی مشتری ها معمولا با کوچکترین امتیاز به سمت خرید از رقبا تمایل پیدا می کنند. یا با کوچکترین نامهربانی ادامه خریدشان را متوقف می نمایند .
نرم افزار CRM با دارا بودن قابلیتهای ممتاز خود ، و تمرکز بر نگهداری و طبقه بندی و به روز نگه داشتن اطلاعات مشتری ، می تواند پوشش بسیار مناسبی بر نقصها و معایب بیان شده باشد.
برخی از امکانات نرم افزار CRM که در صنایع تجهیزات پزشکی کاربرد دارد.
- ثبت و ضبط اتوماتیک تماسها و مکالمات
- ثبت توضیحات تماس و موضوعات آن
- ایجاد درخواستها به صورت اتوماتیک و دستی برای پرسنل
- اطلاع رسانی هوشمند با پیامک ، فکس ، ایمیل و تلگرام
- نگهداری سوابق مشتری ( مالی ، هویتی ، ارتباطی و اقدامات )
درباره مدیریت ارتباط با مشتریان CRM
جهت اطلاعات کامل و مشاوره بیشتر با مشاوران رکاما تماس بگیرید . یا فیلمهای آموزشی را مشاهده نمایید.
بدون نظر