هر کسبوکاری نیازمند مدیریتی قوی و جامع باشد. درواقع هر کسبوکاری که بتواند امور خود را به شکل صحیح مدیریت کند، میتواند در حیطهی کاری خود به رقابت بپردازد. در غیر این صورت ممکن است از صحنهی رقابت حذف گردد. اما مدیریت کسبوکار بدون ابزارهای مربوطه کار آسانی نخواهد بود. بنابراین مجموعه رکاما یک ابزار فوقالعاده کاربردی را در جهت مدیریت کسبوکار ایجاد کرده است. این ابزار تحت عنوان نرمافزار CRM رکاما و یا همان مدیریت ارتباط با مشتری نام دارد. با استفاده از نرمافزار CRM میتوان در همهی زمینههای کسبوکار، امور مدیریتی را به بهترین شکل ممکن انجام داد.
بدین منظور این مقاله در خصوص کاربردهای نرمافزار رکاما و مدیریت کسبوکار تدوینشده است. در این مقاله عناوین زیر موردبررسی قرار خواهند گرفت.
- مدیریت کسب و کار چیست؟
- قابلیت های نرم افزار CRM رکاما برای مدیریت کسب و کار
- مدیریت کارمندان
- مدیریت امور مالی مربوط به کسب و کار
- مدیریت بازاریابی و بازاریابان با نرم افزار CRM رکاما
- مدیریت ارتباط با مشتری با نرم افزار رکاما
مدیریت کسب و کار چیست؟
برای بررسی کاربردهای نرمافزار CRM رکاما و یا همان مدیریت ارتباط با مشتری در ابتدا لازم است با مفهوم کلی مدیریت کسبوکار آشنا شد. بهطورکلی به سایر اموری که منجر به پیشبرد اهداف سازمان شود را مدیریت کسبوکار گویند. این امور در خصوص جذب رضایت مشتریان، کارمندان، سهامداران و سایر ذینفعان انجام میشود. هنگامیکه رضایت همگی افراد گفتهشده بهدست آورده شود، میتوان گفت که مدیریت کسبوکار به بهترین شکل خود انجامشده است.
نرمافزار CRM رکاما برای تمامی امور مربوط به جلب رضایت افراد، امکانات متعددی را در خود جایداده است. امکانات و قابلیتهایی که سازمانها را برای مدیریت کسبوکار خود از هر نرمافزار دیگری بینیاز کرده است. بنابراین با نرمافزار CRM رکاما میتوان رضایت تمامی افراد مرتبط با سازمان را افزایش داد. درنتیجه کسبوکار به سمت اهداف تعیینشده بهراحتی پیش خواهد رفت.
قابلیت های نرم افزار CRM رکاما برای مدیریت کسب و کار
همانطور که بیان شد نرمافزار CRM رکاما در جهت جلب رضایت افراد نقش به سزایی دارد. اما این نرمافزار چه قابلیتهایی دارد که در خصوص امور مربوط به مدیریت کسبوکار کمک زیادی به مدیران سازمان میکند؟
نرمافزار CRM رکاما در تمامی زمینههای مدیریتی مدیران را در جهت پیشرفت کسبوکار یاری میکند. امور مدیریتی اعم از برنامهریزی، سازماندهی، کار با کارمندان، کنترل عملیات، امور مربوط به حسابداری، انتخاب استراتژی، امور مربوط به بازاریابی، اطلاعات موردنیاز برای تصمیمگیری مدیرتی و هر آنچه که مربوط به امور مدیریتی میشود. در ادامه به توضیح قابلیتهای نرمافزار CRM رکاما برای مدیریت کسبوکار خواهیم پرداخت.
مدیریت کارمندان
یکی از وظایف مهم هر مدیر برای کسبوکار خود، مدیریت کارمندان میباشد. چراکه یکی از عوامل مهم در دفع و یا جذب مشتری، رفتار کارمندان آن سازمان میباشد. بنابراین لازم است تا تمامی رفتارها و انجام وظایف کارمندان موردبررسی قرار گیرد. نرمافزار CRM رکاما با امکانات مختلفی که در این خصوص دارد، مدیران را برای مدیریت کارمندان یاری میکند. یکی از این قابلیتها امکان ایجاد وظیفه برای هر کارمند میباشد. در هر کسبوکاری کارمندان وظایف مربوط به خود را انجام میدهند. بنابراین هنگامیکه یک وظیفه باید در قبال مشتری و یا سازمان صورت بگیرد، کارمند مربوط به همان وظیفه باید آن را بهدرستی و در زمان لازم انجام دهد.
با نرمافزار CRM رکاما میتوان برای تکتک اعضای کسبوکار وظایفی را ایجاد کرد. این وظایف میتوانند بهصورت خودکار و یا دستی ایجاد شوند. همچنین برنامهریزی جهت ایجاد وظیفه در روزهای آتی امکانپذیر میباشد. بنابراین با این قابلیت میتوان وظایف کارمندان را به صحیحترین شکل ممکن مدیریت کرد. علاوه بر این میتوان بر چگونگی انجام این وظایف نظارت کرد. چراکه تمامی امور انجامشده در خصوص وظایف ایجادشده در نرمافزار CRM رکاما ثبت خواهد شد.
مدیریت امور مالی مربوط به کسب و کار
از دیگر قابلیتهای نرمافزار CRM رکاما، مدیریت مربوط به امور مالی کسبوکار میباشد. چراکه نرمافزار CRM رکاما دارای بخش حسابداری نیز میباشد. بنابراین مدیران کسبوکار با مراجعه به این بخش میتوانند تمامی امور مربوط به حسابداری کسبوکار خود را مشاهده نمایند. اطلاعات مربوط به حسابداری کسبوکار در نرمافزار CRM رکاما بهصورت دادههای آماری و نموداری نیز قابلمشاهده است. با استفاده این دادهها میتوان برنامههای مالی لازم را برای کسبوکار انجام داد.
بخش حسابداری نرمافزار CRM رکاما بر اساس فاکتورهایی که در این نرمافزار ایجاد میشود، صورت میگیرد. بنابراین تمامی امور مربوط به فاکتورها اعم از صدور فاکتور فروش، ثبت فاکتور خرید، پیشفاکتور، فاکتور اجناس مرجوعی و هر ثبت دیگری که مروبط به حسابداری باشد، در نرمافزار CRM رکاما به ثبت خواهد رسید. همچنین نحوهی پرداخت اجناس خریداریشده و یا نحوهی دریافت مبلغ اجناس فروختهشده نیز در نرمافزار CRM قابل ثبت و مشاهده خواهد بود.
بر این اساس مدیران کسبوکار با استفاده از نرمافزار CRM رکاما میتوانند امور مالی مربوط به کسبوکار خود را به بهترین شکل ممکن مدیریت کنند. درنتیجه اشتباهات رایج در امور حسابداری به پایینترین حد ممکن خواهد رسید.
مدیریت بازاریابی و بازاریابان با نرم افزار CRM رکاما
از دیگر قابلیتهای نرمافزار CRM رکاما مدیریت بر انجام امور مربوط به بازاریابی و وظایف بازاریابان میباشد. چراکه تمامی فرآیندهای مربوط به انجام بازاریابی در نرمافزار CRM رکاما قابل ثبت میباشد. از زمانی که سرنخها و مشتریان احتمالی پیدا میشود تا زمانی که یک محصول به فروش میرسد، نرمافزار CRM در کنار مدیران و بازاریابان کسبوکارها خواهد بود. این نرمافزار فرآیند بازاریابی را برای بازاریابان آسانتر میکند. بنابراین سرنخهای بیشتری تبدیل به مشتری خواهند شد.
همانطور که بیان شد تمامی امور مربوط به بازاریابی کسبوکار در نرمافزار CRM رکاما ثبت میشود. بنابراین مدیران کسبوکارها در هر زمان که نیاز باشد میتوانند به فرآیند بازاریابی و عملکرد بازاریابان نظارت داشته باشند. در این صورت هرگاه مشکل و یا نقطهضعفی وجود داشته باشد میتوان آن را پیدا کرد و در جهت رفع آن تلاش کرد.
با نظارت بر فرآیند بازاریابی و عملکرد بازاریابان، امور مربوط به بازاریابی کسب و ککار به بهترین شکل ممکن انجام خواهد شد. این نتیجهی لذتبخش به کمک نرمافزار CRM رکاما بهراحتی قابلدستیابی خواهد بود.
مدیریت ارتباط با مشتری با نرم افزار رکاما
کلمهی CRM از عبارت مدیریت ارتباط با مشتری گرفتهشده است. بنابراین یکی از اصلیترین قابلیتهای نرمافزار CRM رکاما مدیریت ارتباط با مشتری میباشد. چراکه این نرمافزار تمامی امکاناتی که برای مدیریت ارتباط با مشتری نیاز باشد، را در خود جایداده است. از برقراری ارتباط به روشهای مختلف گرفته تا فروش محصول و خدمات پس از فروش و رسیدگی به شکایات و نظرسنجیهای مشتریان. هر اموری که مربوط به ارتباط با مشتری باشد را میتوان با کمک نرمافزار CRM رکاما مدیریت کرد.
مدیریت ارتباط با مشتری همواره یکی از اهداف مدیران کسب و کارها بوده است. فرقی نمیکند که کسبوکار بزرگ باشد یا کوچک. درهرصورت مدیران کسبوکار باید ارتباط با مشتریان خود را به شکل صحیح مدیریت کنند. چراکه سود هر کسبوکاری وابسته به مشتریان آن سازمان است. اگر مشتریان یک سازمان به شکل صحیح مدیریت شوند، قطعاً رضایت مشتریان افزایش خواهد یافت. با افزایش ضایت مشتریان نیز سود سازمان افزایش پیدا میکند.
برای دریافت مشاوره جهت دریافت نرمافزار CRM میتوانید با کارشناسان مجموعه رکاما در تماس باشید. کارشناسان رکاما مدیریان کسب و کارها را در جهت مدیریت صحیح و جامع به کمک CRM یاری خواهد کرد. چرا که کارشناسان CRM رکاما تجربهی کافی در پیادهسازی نرمافزار CRM در انواع سازمانها را دارند.
ما را برای تکمیل مطب دنبال کنید . آموزشهای ما را در کانال سرواپ و صفحه آموزشها مشاهده فرمایید.
بدون نظر