crm system

پلتفرم سی آر ام


سامانه CRM | معرفی کامل سی آر ام و اهداف سامانه

سامانه CRM، یک نسل جدید از فناوری‌های مدیریت رابطه با مشتریان است که باعث می‌شود ارتباط با مشتریان و مخاطبین شما به یک سطح فراترو جدیدتر از تعامل و ارتباط پاگذارد. سیستم CRM این قابلیتهایی را در کسب و کارها ایجاد می کند که به قطع یقین می توان گفت این اثر در نرم افزار های دیگر کمتر دیده شده است. سامانه سی آر ام یک مقوله نرم افزاری است و مدعیان بسیاری بر ارائه آن رقابت می کنند. هرچند سامانه سی آر ام به معنای مدیریت ارتباط با مشتریان است ولی به سامانه CRM رکاما می توان پلتفرم یکپارچه مدیریت کسب و کارهم گفت.

  • “آیا می‌خواهید کسب و کارتان را به سطح بعدی ارتقا دهید؟
  • آیا می‌خواهید روابط با مشتریانتان را بهبود بخشید و میزان وفاداری آنها را افزایش دهید؟
  • اگر پاسختان بله است، سامانه CRM جواب شماست!

اهمیت سامانه CRM

سامانه CRM ابزارهای قدرتمندی را در اختیار شما قرار می دهد و به شما امکان می‌دهد تا اطلاعات مشتریان خود را در یک مکان مرکزی ذخیره و مدیریت کنید، تاریخچه تعاملات را به‌ دقت پیگیری کنید و از تحلیل داده‌ها برای ایجاد استراتژی‌های هدفمند و افزایش فروش بهره‌برداری کنید. جهت دریافت لیست کامل امکانات و قیمت نرم افزار CRM کلیک کنید.

با سامانه CRM، شما می‌توانید با هوشمند سازی فرآیندهای فروش و بازاریابی، به نیازها و تمایلات مشتریان پاسخ دهید و خدماتی باکیفیت بالا ارائه نمایید. همچنین، با استفاده از پلتفرم CRM می‌توانید روابط بلندمدت و پایدارتری با مشتریان خود برقرار کنید و به شکلی هوشمندانه و بهینه با آنها در ارتباط باشید.

 

 CRM

اگر می‌خواهید به یک کسب‌وکار پویا و موفق تبدیل شوید، این فرصت را از دست ندهید. اکنون وارد دنیایی از ارتباطات بهتر، فروش بیشتر و رضایت بیشتر مشتریان خود شوید. سامانه CRM راهی است که شمارا به‌ سوی موفقیت هدایت می‌کند.

همین حالا شروع کنید و سامانه CRM را در کسب‌وکار خود پیاده‌سازی کنید. زمان آن رسیده است که رقابتی بی‌نظیر را در بازار خلق کنید و به جایگاهی برتر برسید. با سامانه CRM، بهترین روزهای کسب‌وکارتان همین حالا آغاز می‌شود!”

سامانه CRM به بستری گویند که، سازمان‌ها را در جهت رشد روزافزون یاری می‌کند. سامانه‌ی CRM و یا همان سامانه‌ی مدیریت ارتباط با مشتری به بهبود روابط بین سازمان و مشتریان کمک زیادی می‌کند. علاوه بر این؛ سامانه‌ی سی آر ام روابط دیگری مثل روابط بین سازمان و همکاران، تأمین‌کنندگان، کارمندان و به‌طورکلی هر فرد و یا سازمانی که با آن در ارتباط باشد را بهبود می‌بخشد.

سامانه CRM رکاما قابلیت‌های گسترده و فراوانی را در اختیار افراد و سازمان‌ها قرار می‌دهد. در این مقاله قصد داریم در خصوص CRM چیست و کاربردهای آن توضیحات لازم را ارائه دهیم. بدین منظور عناوین زیر موردبررسی قرار خواهند گرفت.

 

 

تعریف کلی سیستم CRM

تعریف کلی سامانه CRM

سامانه‌ی CRM و یا همان مدیریت ارتباط با مشتری، یک نرم افزار جامع و کاربردی برای نهادهایی می‌باشد که، با افراد زیادی در ارتباط هستند. افراد زیادی مثل مشتریان، کارفرمایان، همکاران، کارمندان، مدیران بخش‌ها، تأمین‌کنندگان و بازاریابان که  سی آر ام  می تواند تمامی این افراد را مدیریت کند.

CRM رکاما این کار را با جمع‌آوری اطلاعات و داده‌های مشتریان انجام می‌دهد. بنابراین یکی از ویژگی‌های مهم سامانه سی آر ام، جمع‌آوری و ذخیره‌ی اطلاعات می‌باشد. حجم گسترده‌ی اطلاعات در سامانه CRM وجود دارد که می توانید  مزایای نرم‌افزار CRM را مشاهده کنید.و این مزایا منجر به پیچیدگی مدیریت نخواهد شد. بلکه ازآنجایی‌که، سامانه مدیریت ارتباط با مشتری اطلاعات به‌صورت دسته‌بندی ذخیره می‌کند، مدیریت افراد نیز کار آسان‌تری خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص می‌توانید، مقاله‌ی انواع CRM را مطالعه نمایید.

 

به‌طورکلی مدیریت سازمان و یا فروشگاه و یا هر نهاد دیگری، با استفاده از بهترین نرم افزار سی ار ام کار سختی نخواهد بود. در ادامه به قابلیت‌ها و ویژگی‌های این سامانه خواهیم پرداخت. ویژگی‌هایی که باعث می‌شود مدیران، کارمندان، مشتریان و سایر افراد درگیر با سازمان احساس رضایت کنند.

همچنین باید گفت CRM رکاما هر مدیری را از سایر سامانه‌های مدیریتی بی‌نیاز خواهد کرد. چراکه سامانه‌ی مدیریت ارتباط با مشتری رکاما تمامی قابلیت‌های مدیریتی را در خود جای‌داده است. درنتیجه، سازمان با سرعت بیشتری به رشد و پیشرفت خود ادامه خواهد داد. جهت دانلود CRM رایگان رکاما کلیک کنید.

 

قابلیت های پلتفرم CRM

 

قابلیت های سیستم CRMقابلیت‌های پلتفرم CRM یا سامانه سی آر ام یا همان سامانه مدیریت ارتباط با مشتری، بسیار گسترده می‌باشد. این قابلیت‌ها، شامل تمامی امور مربوط به سازمان‌ها و فروشگاه‌ها می‌شود. اما در این مقاله قصد داریم به مهم‌ترین قابلیت‌های پلتفرم CRM بپردازیم. قابلیت‌هایی که هرکدام دارای ویژگی‌های جزئی‌تری می‌باشند.

برای دریافت اطلاعات کامل از این سامانه پیشنهاد می‌شود، با کارشناسان رکاما تماس حاصل فرمایید. چراکه کارشناسان رکاما، با آگاهی و تسلط کامل، سی آر ام و سامانه مدیریت ارتباط با مشتری، بهترین راهنمایی را به شما خواهند کرد. همچنین برای اطلاع از قیمت های نرم افزار سی ار ام به بخش قیمت نرم افزار سی ار ام مراجعه کنید. در ادامه به قابلیت‌های سامانه‌ی سی آر ام می‌پردازیم.

۱) مدیریت مشتریان با سامانه مدیریت ارتباط با مشتری

مهم‌ترین عامل پیشرفت در هر شرکت، مشتریان آن است. اگر در یک فروشگاه و یا شرکت بتوان، مشتریان را به‌درستی مدیریت کرد، می‌توان به بالاترین سود دست پیدا کرد. اما مدیریت مشتریان همواره یکی از دغدغه‌های مدیران بوده است. چراکه در هر فروشگاه و شرکتی مشتریان زیادی وجود دارد. هرکدام از این مشتریان دارای نیازی خاص و سلیقه و اخلاق به‌خصوصی می‌باشند. بنابراین مدیریت آن‌ها بدون تجربه و بدون استفاده از ابزاری مثل سامانه‌ی CRM امکان‌پذیر نخواهد بود.

اصلی‌ترین و مهم‌ترین قابلیت سامانه‌ی سی آر ام مدیریت مشتریان است. چراکه پلتفرم CRM تمامی اطلاعات مشتریان را در خود ثبت می‌کند. از نام و نام خانوادگی افراد گرفته تا جزئی‌ترین اطلاعات مثل روحیات افراد. همگی این اطلاعات در نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری رکاما ثبت خواهد شد. بنابراین با داشتن اطلاعات مشتریان می‌توان به‌راحتی به مدیریت مشتریان پرداخت. مدیریت درزمینه‌ی نیاز مشتریان، رسیدگی به شکایات، مدیریت رفتار مشتری، نظرسنجی و سایر اموری که مربوط به مشتریان باشد. همگی این‌ها به سامانه‌ی سی آر ام قابل مدیریت هستند.

۲) مدیریت کارمندان با پلتفرم CRMمدیریت کارمندان با CRM

یکی دیگر از قابلیت‌های سامانه CRM، در سازمان‌ها و شرکت‌ها مدیریت کارمندان می‌باشد. این سامانه به داشتن امکاناتی مثل: ایجاد تیکت و یا وظیفه، انتقال وظایف، ورود و خروج کارمندان، گزارش‌نویسی در سامانه، تنظیم تاریخ وظایف، مرخصی‌ها و همچنین حقوق کارمندان، مدیریت کاملی را در خصوص کارمندان انجام می‌دهد. این امکانات برای سازمان‌های کوچک و بزرگ قابل‌استفاده می‌باشد. فرقی نمی‌کند که داخل یک سازمان چه تعداد کارمند مشغول به‌کار هستند. درهرصورت با سامانه‌ی سی آرام می‌توان، به‌راحتی کارمندان را مدیریت کرد.

مشاهده‌ی شرح وظایف انجام‌شده و گزارشات کارمندان، کمک زیادی به بررسی عملکرد آن‌ها می‌کند. بنابراین یکی دیگر از مزایای مدیریت کارمندان با سامانه CRM رکاما، نظارت بر کارکنان و ارزیابی آن‌ها می‌باشد. با این امکانات می‌توان به نقاط ضعف کارمندان پی برده و آن‌ها را رفع کرد. کارمندان شرکت نیز با استفاده از چنین سامانه‌ای قطعاً احساس رضایت خواهند کرد. چراکه تمامی امور و وظایف خود را با یک سامانه‌ی جامع و کاربردی انجام خواهند داد. همچنین نظم، دقت و سرعت انجام وظایف در سازمان افزایش پیدا می‌کند.

۳) بازاریابی با سامانه CRM

یکی از ویژگی‌های برتر سامانه‌ی CRM، بالا بردن اثربخشی بازاریابی می‌باشد. این سامانه تمامی ابزارها را برای انجام بهترین بازاریابی، در اختیار سازمان‌ها قرار می‌دهد. بنابراین بازاریابان شرکت و یا فروشگاه تمامی اقدامات مربوط به بازاریابی را از قدم اول تا قدم آخر را می‌توانند، با سامانه CRM انجام دهند. وجود قیف بازاریابی در سامانه‌ی سی آر ام نیز، کمک زیادی به انجام فرآیند بازاریابی خواهد کرد. همچنین دسته‌بندی مشتریان در سامانه یکی دیگر از امکاناتی می‌باشد، که بازاریابان می‌توانند از آن استفاده کنند.

بازاریابان تمامی فعالیت‌های خود را در سامانه‌ی مدیریت ارتباط با مشتری ثبت خواهند کرد. بنابراین مدیر بازاریابی در هر زمان که نیاز باشد می‌تواند، امور بازاریابی را بررسی و مدیریت کند. در این صورت می‌تواند، به مشکلات فرآیندهای بازاریابی نیز پی برد. بنابراین، با استفاده از سامانه‌ی یا پلتفرم بازاریابی CRM می‌توان بهترین نتیجه و بیشترین تعداد مشتریان را به‌دست آورد.

مزایای استفاده از سامانه ی مدیریتی CRM

 

مزایای استفاده از سامانه ی مدیریتی CRMهمان‌طور که در ابتدای مقاله بیان شد، سامانه‌ی مدیریت CRM دارای قابلیت‌های گسترده‌ای می‌باشد. در این مقاله نیز به ۳ تا از مهم‌ترین قابلیت‌های این سامانه پرداختیم. اما این سه قابلیت درصد کوچکی از قابلیت‌های پلتفرم سی آر ام می‌باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر در این خصوص می‌توانید مقاله‌ی خدمات CRM را نیز مطالعه نمایید. همچنین، برای دریافت راهنمایی می‌توانید با مشاورین رکاما تماس حاصل فرمایید.

بهره‌مندی از قابلیت‌های بیان‌شده با سامانه‌ی CRM امری آسان خواهد بود. علاوه بر این سامانه‌ی سی آر ام مزیت دیگری که دارد این است که، تمامی قابلیت‌های موردنیاز را به‌صورت جامع و یکجا باهم دارد. بنابراین تمامی اطلاعات به‌صورت یکپارچه و منسجم جمع‌آوری خواهد شد. این مزیت به نظم دهی به امور شرکت‌ها و فروشگاه‌ها، کمک چشمگیری خواهد کرد. به‌طورکلی استفاده از خدمات سامانه منجر به افزایش رضایت مشتریان، کارمندان و سایر افرادی که با سازمان در ارتباط هستند خواهد شد. بنابراین با افزایش رضایت افراد رشد سازمان نیز افزایش می‌یابددرنتیجه سهم بیشتری از بازار می‌توان از آن خود نمود. جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید، مقاله‌ی مدیریت ارتباط با مشتریان چیست؟ را نیز مطالعه نمایید.

 

 

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *