Application of CRM in educational institutions

Application of CRM in educational institutions . کاربرد CRM در موسسات آموزشی . مدیریت ارتباط مشتری در موسسه های آموزشی. تاثیر CRM بر موسسات علمی.


امروه نرم افزار های زیادی در زمینه ی مدیریت به بازار آمده اند. نرم افزار هایی که مدیران را در جهت بهبود سازمان خود یاری می کنند. بهینه سازی سازمان در ایعاد مختلف در نهایت به سود بیشتر سازمان منجر ی شود. یکی از نرم افزار های پر کاربرد و مشهور در زمینه ی مدیریتی نرم افزار CRM می باشد. نرم افزار CRM در جهت مدیریت ارتباط با مشتری به مدیران کمک شایانی می کند. نرم افزار CRM در هر سازمانی قابل پیاده سازی و اجرا می باشد. Application of CRM in educational institutions

یکی از سازمان هایی که نرم افزار  CRM و یا همان نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری می تواند به آن کمک چشمگیری در جهت جذب مشتری نماید، موسسات آموزشی می باشند. به همین علت در این مقاله درمورد کاربرد های CRM در موسسات آموزشی توضیحات لازم را ارائه خواهیم کرد. در این مقاله عناوین زیر مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

Application of CRM in educational institutions کاربرد CRM چیست
Application of CRM in educational institutions. تاثیر CRM بر موسسات علمی.
کاربرد CRM در موسسات آموزشی. مدیریت ارتباط مشتری در موسسه های آموزشی.

اهمیت نرم افزار CRM در موسسات آموزشی برای مشتریان

موسسات آموزشی با برگزاری کلاس های آموزشی اعم از دروس مدارس ف دانشگاهی ف نرم افزاری و … اقدام به فعالیت می کنند. به همین جهت مشتریان زیادی اعم از دانش آموزان و دانشجویان و افرادی که دنبال حرفه های مختلفی هستند را دارا می باشد. Application of CRM in educational institutions

مشتریان موسسات آموزشی هرکدام به هدفی خاص و در یک زمینه ی تخصصی در این موسسات اقدام به ثبت نام می کنند. به همین منظور گروه ها و دسته های مختلفی از مشتریان در موسسات آموزشی وجود دارند. از همین جهت سازماندهی و مدیریت مشتریان در موسسات آموزشی از الزامات این موسسات می باشد. چرا که اگر نتوان ارتباط موثری با مشتریان داشت، عدم رضایت مشتریان و افراد از موسسه ی آموزشی بوجود می آید. Application of CRM in educational institutions

اهمیت نرم افزار CRM در موسسات آموزشی برای کارمندان

از آن جایی که موسسات آموزشی در زمینه های مختلفی حرفه و درس می آموزند، بنابراین کارمندان و مدرسین مختلفی در این موسسات مشغول به کار می شوند. سازماندهی کارکنان موسسات آموزشی نیز نیازمند مدیریتی قوی و موثر می باشد. نرم افزار CRM با داشتن امکانات مختلفی در این زمینه می تواند مدیران را برای مدیریت کارکنان یاری نماید. امکاناتی مثل: ثبت درخواست مرخصی، ایجاد وظیفه، انتقال وظایف، ارائه ی گزارش های کاری و … . بنابراین مدیران با پیاده سازی CRM در موسسات آموزشی خود می توانند ارتباط موثری را بین آن ها ایجاد کند. Application of CRM in educational institutions

علاوه بر ایجاد ارتباط بین کارمندان موسسات آموزشی ، مدیران ی توانند با کمک نرم افزار CRM عملکرد کارکنان موسسه را مورد ارزیابی قرار دهند. بدین صورت تنها با چند کلیک ساده می تواند میزان بهره وری کارکنان را بدست آورد. بنابراین با پیاده سازی CRM در موسسات آموزشی ، مدیران زمان کمتری را برای نظارت بر کارکنان خود صرف می کنند. Application of CRM in educational institutions

کاربردهای CRM در موسسه های آموزشی

نرم افزار CRM در موسسه های آموزشی می تواند کاربرد های مختلفی داشته باشد. کاربرد هایی که در نهایت منجر به افزایش رضایت مشتریان خواهد شد. همچنین CRM می تواند زمان انجام کارهای کارکنان را به پایین ترین حد خود کاهش دهند. به این صورت سرعت انجام کارهای موسسات آموزشی افزایش خواهد یافت. با بالا رفتن سرعت کارها رضایت کارکنات و رضایت مشتریان هر دو افزایش خواهد یافت. با بالا رفتن رضایت مشتریان و راندمان کارکنان،  سود موسسه های آموزشی نیز افزایش می یابد. نرم افزار CRM با نظم در کارها و به موقع انجام شدن وظایف کارکنان، لبخند رضایت را بر مدیران موسسات آموزشی می نشاند.

Application of CRM in educational institutions موسات آموزشی
مدیریت ارتباط مشتری در موسسه های آموزشی. کاربرد CRM در موسسات آموزشی.

دسته بندی مخاطبین در موسسات آموزشی با کمک CRM

 از جمله کاربرد های CRM در موسسات آموزشی ، دسته بندی مشتریان و مخاطبان بر اساس نوع آموزش آن ها می باشد. استراتژی های مدیریتی مختلفی می تواند در زمینه ی دسته بندی مخاطبان وجود داشته باشد. به فرض مثال می توان دانشجویان یک نرم افزار به خصوص را به صورت جداگانه دستهه بندی نمود. و یا می توان بر اساس دوره ی تحصیلی مخاطبین آن ها را به دسته های مختلفی تقسیم بندی کرد. Application of CRM in educational institutions

با دسته بندی و گروه بندی مخاطبان موسسات آموزشی در نرم افزار سی آر ام می توان هر زمان که نیاز شد سریعا به مخاطبین ان دسته مراجعه کرد و وظیفه ی مورد نظر را انجام داد. به طور مثال می توان اطلاع رسانی های برگزار شدن و یا نشدن کلاس ها را به اطلاع مخاطبین موسسه های آموزشی رساند. همچنین می توان دوره های جدید را طبق نیاز هر دسته به آن ها معرفی نمود. به این صورت اطلاع رسانی و تبلیغ در بالاترین حد بهینه ی خود قرار می گیرد. با این شرایط هزینه های تبلیغات نیز کاهش می یابد. و این اتفاق یعنی رسیدن به سود بیشتر موسسات آموزشی.

تبلیغ دوره های آموزشی با کمک CRM

نرم افزار سی آر ام نرم افزاری می باشد که تمامی اطلاعات لازم برای ارتباط با مشتریان را ثبت و دسته بندی می کند. اطلاعاتی مثل شماره تماس، ایمیل، فکس و … . موسسات آموزشی با داشتن این اطلاعات می توانند مخاطبین خود را از برگزاری دوره های جدید مطلع نمایند. همچنین مدیران موسسات آموزشی می توانند با ارائه ی کد تخفیف به مشتریان سابق خود آن ها را برای ثبت نام در دوره های دیگر ترغیب نمایند.

ارسال کد های تخفیف به وسیله ی سی آر ام بسیار آسان می باشد. چرا که می توان سامانه های پیامکی را به نرم افزار و CRM سی آر ام متصل نمود.  با این کار تبلیغاتی موثر و مقرون به صرفه انجام خواهد شد. تبلیغات باید به صورت برنامه ریزی شده و طبق نیاز های متشتریان هر دسته صورت بگیرد. با این کار مشتریان موسسه افزایش می باید و سود سازمان افزایش خواهد یافت. Application of CRM in educational institutions

برای اطلاع از مزایای پیاده سازی نرم افزار CRM در موسسات آموزشی کلیک کنید.

ما را برای تکمیل مطب دنبال کنید . آموزشهای ما را در کانال سرواپ و صفحه آموزشها مشاهده فرمایید.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *