تعریف یکپارچه سازی سازمانی و مراحل آن
یکپارچه سازی سازمانی به معنی هماهنگی فرآیندها، سیستمها، ساختار و تمامی اجزای مربوط به سازمان با هدف بهبود کارایی و […]
یکپارچه سازی سازمانی به معنی هماهنگی فرآیندها، سیستمها، ساختار و تمامی اجزای مربوط به سازمان با هدف بهبود کارایی و […]
پرونده مخاطبین و مشتریان در CRM یکی از اجزایی که باید CRM به آن توجه ویژه داشت بخش پرونده مخاطبین
در این مطلب سعی شده تا به طور خلاصه و مفید ارتباط بهره وری کارمندان ومدیریت مشتریان در CRM آموزش
راه هایی که میتوانید در یک دفتر شلوغ به طور متمرکز کار کنید. خیلی سخته که در یک دفترکار شلوغ،
ارائه حرفه ای ترین خدمات شبکه، سرور و دیتاسنتر، طراحی، نصب و راه اندازی شبکه، تهیه سخت افزار با قیمت
خرید VOIP و راه اندازی تلفن اینترنتی چگونه است؟ آیا برای راه اندازی VOIP پیدا کردن جواب این سوال کافیست؟
SHRE POINT چیست و چه کاربردی دارد؟ مایکروسافت شیرپوینت، یک بستر نرم افزاری تحت وب است که توسط شرکت مایکروسافت
سیستم گردش خودکار یا جریان ها سیستمی است که پس از ثبت هر فاکتور فروش بصورت خودکار اقدامات لازم جهت
در بخش ثبت مشتریان حقوقی یا همان شرکتی شما می توانید اطلاعات اصلی یک شرکت را ثبت و بایگانی نمایید.
در سازمانهای تولیدی، با اهداف گوناگون هر روز داده ها و اطلاعات فراوانی ایجاد و جمع آوری می
نحوه دریافت وارسال صورتحساب های خرید و فروش شرکت در نرم افزار CRM 1 . خرید و فروش این بخش