فرهنگ مشتری مداری
بیتردید یکی از مهمترین عوامل موفقیت هر کسبوکاری، داشتن مشتریان راضی و وفادار است. بدون رضایت مشتری و حضور مداوم […]
بیتردید یکی از مهمترین عوامل موفقیت هر کسبوکاری، داشتن مشتریان راضی و وفادار است. بدون رضایت مشتری و حضور مداوم […]
چالش مشتری، چالش شماست! مشتریمداری، کلید اصلی موفقیت در کسب وکارهاست، یک رویکرد اساسی که منجر به تحول و رشد
مشتری مداری نوین یکی از راه هایی است که می تواند به شما کمک تا خدمات و محصولات خود را
با بیان اصطلاح “مشتریمداری”، چه چیزی به ذهن شما خطور میکند؟ شاید تصویری از یک مداری در ذهن شما تجسم
بهترین CRM برای افزایش حداکثر بهرهوری در کسب و کارتان کدام است؟ اگر می خواهید سازمانتان و کسب و کارتان
افرادی که قصد دارند به راز ها و تکنیک های مهم جذب مشتری دست پیدا کنند، می توانند این مقاله را مطالعه نماید. چرا که در این مقاله در خصوص تکنیک های جذب مشتری با CRM توضیحات لازم داده شده است.
در دنیای رقابتی امروز، جملات مشتریمدارانه نه تنها یکی از ابزارهای کلیدی برای جذب و نگهداشت مشتری هستند، بلکه نقشی
حتماً تاکنون در مورد روانشناسی رنگها مطالعه کردهاید یا به تأثیر آنها بر احساسات و تصمیمات خود توجه داشتهاید. تأثیر
تا چه میزان با مشتری مداری بانک آشنایی دارید؟ آیا شما نیز مانند بسیاری دیگر از کسانی که در صنعت
یک روز، آقای احمدی برای اولین بار به یک هتل لوکس در شمال کشور سفر کرد. او بعد از
در دنیای دیجیتال امروز، جایی که رقابت در هر صنعت به شدت در حال افزایش است، تنها کسبوکارهایی موفق میشوند
رفع تنبلی کارمندان سازمان همواره یکی از مشکلات مدیران بوده است. اما با مطالعه ی این مقاله می توان به روش رفع این مشکل دست پیدا کرد. در این مقاله به اهمیت مدیریت کارمندان تنبل و روش حل آن پرداخته ایم.