تکنیک های جذب مشتری با CRM

افرادی که قصد دارند به راز ها و تکنیک های مهم جذب مشتری دست پیدا کنند، می توانند این مقاله را مطالعه نماید. چرا که در این مقاله در خصوص تکنیک های جذب مشتری با CRM توضیحات لازم داده شده است.

شعار مشتری مداری

شعار مشتری مداری

در دنیای رقابتی امروز، جملات مشتری‌مدارانه نه تنها یکی از ابزارهای کلیدی برای جذب و نگهداشت مشتری هستند، بلکه نقشی

روانشناسی رنگ ها

تأثیر رنگ‌ها در مشتری‌مداری

حتماً تاکنون در مورد روانشناسی رنگ‌ها مطالعه کرده‌اید یا به تأثیر آن‌ها بر احساسات و تصمیمات خود توجه داشته‌اید. تأثیر

مدیریت کارمندان تنبل

رفع تنبلی کارمندان سازمان همواره یکی از مشکلات مدیران بوده است. اما با مطالعه ی این مقاله می توان به روش رفع این مشکل دست پیدا کرد. در این مقاله به اهمیت مدیریت کارمندان تنبل و روش حل آن پرداخته ایم.

راه های ایجاد نظم در سازمان

بسیاری از سازمان ها و کسب و کار ها به دنبال منظم ساختن امور خود هستند. اما در بسیاری از مواقع نظم در امور کار سختی خواهد شد. در این مقاله به اهمیت این موضوع و راه حل آن پرداخته ایم.

مشتری مداری اینترنتی

مشتری مداری اینترنتی

در دنیای امروز که بسیاری از کسب‌وکارها در فضای مجازی مشغول به کار هستند، رقابت زیادی بین آنها در جریان

مدیریت فروش در اینستاگرام با CRM

اگر به دنبال مدیریت فروش خود در اینستاگرام هستید، این مقاله به شما کمک خواهد کرد. در این مقاله به چگونگی مدیریت اینستاگرام با CRM پرداخته شده است.

بازاریابی در مشتری مداری

مشتری‌مداری در بازاریابی

در دنیای پررقابت امروز، بیش از 60% مدیران کسب‌وکارها می‌دانند که برای دستیابی به موفقیت و رشد پایدار، باید مشتریان

پیمایش به بالا