CRM software applications

CRM software applications . کاربردهای نرم افزار CRM. نرم افزار CRM چیست؟ مزیت های CRM.


کاربرد های نرم افزار CRM امروزه تفاوت زیادی با اولین نمونه های این نرم افزار کرده اند. در نرم‌افزار قدیمی CRM آن چیزی که مورد اهمیت قرار می‌گرفت، امکان استفاده وکاربرد های نرم افزار CRM در فروش و بازاریابی بود. اما امروزه، شرایطی به وجود آمده که کاربردهای دیگری از آن تعریف می‌شودبه‌طورکلی کاربردهای نرم‌افزار CRM عبارت‌اند از: (CRM software applications)

انواع کاربرد های نرم افزار CRM 

CRM software applications نرم افزار
CRM software applications. کاربرد های نرم افزار CRM

مدیریت محصول و مشتری

این قابلیت می‌تواند در کنار مباحث مدیریت ارتباط مشتریان، تأثیر و کاربرد دیگر و مهم‌تری در فروش و خدمات و بازاریابی ارائه نماید

بازاریابی

قابلیت استفاده در بازاریابی و مدیریت کمپین‌های تبلیغاتی و مارکتینگی، و ایجاد الگوهای کارآمد در بازاریابی CRM software applications

فروش 

گاهی فروش هم زمان‌بر است و هم دارای پیچیدگی‌هایی می‌باشد. بسیاری از مدیران سعی می‌کنند با استفاده از قابلیت‌های موجود در CRM  این پیچیدگی‌ها و قوانین کسب‌وکاری را به بهترین شکل اداره نمایند.

خدمات و پشتیبانی

در ارائه خدمات پس از فروش و ارائه پشتیبانی ممکن است پیچیدگی‌ها و متغیرهایی وجود داشته باشد که سبب کندی در ارائه خدمت یا فراموشی پیگیری خدمت گردد، با نرم‌افزارهای CRM قابلیت مدیریت جدی دارد. بسیاری از نرم افزارهای CRM  این قابلیت را در الگوهای خود قرار داده‌اند. CRM software applications

مدیریت ارتباط با شرکا

گاهی از مواقع سازمان‌ها برای مدیریت جذب و نگهداری شرکای خود مثلاً پیمانکاران. نیاز به نگهداری. ارزیابی و پیگیری امور آنها دارند. لذا می‌توانند با ثبت کردن، داده‌های آنها این امور را الگودهی و مدیریت نمایند.

مدیریت سایر ذی نفعان

ذی‌نفعان در سازمان متنوع هستند. اگر آنها را در سه گروه زیر دسته‌بندی نماییم، می‌توان امور مرتبط با گروه ذی‌نفعان را نیز مدیریت و الگوبندی نمود. CRM software applications

مدیریت ارتباط با کارمندان

یک کارمند در روز، هفته ، ماه و سال باید چه کارهایی را مستمر انجام دهد. حجم فراموشی ها و دوباره کاریهایش چطور کنترل و مدیریت می شوند. این سولات و سوالات دیگر را در سازمانهایی با CRM پاسخ می دهند.

مدیریت ارتباط با تامین کنندگان

توسعه تامین کنندگان و نظارت بر پیگیری ها و ارزیابی آنها را می توان از طریق نرم افزار CRM کنترل نمود. CRM software applications

مدیریت ارتباط با سرمایه گذاران

با قرار دادن برخی از اطلاعات مهم و مستند در اختیار سرمایه‌گذاران می‌توان از آنها برای افزایش سرمایه و یا ارائه راهکارهای جدید در جهت افزودن سرمایه استفاده نمود.CRM software applications چیست

CRM software applications | کاربرد های نرم افزار CRM

تحلیل های دقیق CRM

نرم‌افزارهای CRM  یکی از توانمندی‌های مهمش جمع‌آوری داده‌ها و اطلاعات به‌صورت مطمئن، سریع، به‌موقع و کامل است. تا از آن برای اخذ تصمیمات جدی و درست استفاده نمود. لذا CRM ها با ارائه مدل‌های مختلف گزارش و تحلیل می‌تواند به مدیران کمک کند. CRM software applications
گزارش استاندارد
پردازش تحلیلی آنلاین

داده کاوی و استخراج داده ها

از دیگر کاربرد های نرم افزار CRM این است که، در برخی از کسب‌وکارها نیاز مدیران در به‌دست آوردن داده‌ها متناسب با نیاز لحظه‌ای آنهاست و یا امکان اتصال به نرم‌افزارهای هوش تجاری، قطعاً باید نرم‌افزارهای  CRM  این امکان را در اختیار مدیران قرار دهند. CRM software applications

برآورد هزینه بر مبنای فعالیت ها

نرم افزارهای حسابداری می‌توانند اطلاعات دقیقی از میزان دخل‌وخرج شرکت ارائه نمایند. اما این نرم‌افزارها قادر نیستند تحلیل مالی بر اساس رفتار و اقدام پرسنل انجام دهند. مثلاً یک سفارش فروش، حاصل از چند تماس، چند پیگیری، چند اصلاح است. میانگین هرچند تماس یک ثبت سفارش است؟ و هزینه‌های مترتب آن کدامند؟ نرم‌افزارهای CRM می‌توانند یک پلان دقیق از وضعیت اقدامات و زمان هزینه مترتب آن ارائه نماید. CRM software applications

آموزش های ما را در کانال سرواپ در اپارات و صفحه آموزشها مشاهده فرمایید.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *