Customer Club Benefits in Restaurants

Customer Club Benefits in Restaurants . مزایای باشگاه مشتریان در کافه و رستوران . اطلاع رسانی کافه و رستوران از طریق باشگاه مشتریان. کاربرد باشگاه مشتریان در رستوران و کافه. جذب مشتری بیشتر با باشگاه مشتریان. افزایش فروش رستوران و کافه با باشگاه مشتریان.


راه‌اندازی و اجرای باشگاه مشتریان در هر سازمان و فروشگاهی دارای مزیت‌هایی می‌باشد. این مزایا می‌تواند با توجه به نوع فروشگاه و یا نوع باشگاه متفاوت باشد. یکی از مراکز و مکان‌هایی که در آن باشگاه مشتریان دارای مزایای فراوانی است، کافه‌ها و رستوران‌ها می‌باشند.

پیاده‌سازی و طراحی باشگاه مشتریان در کافه‌ها و رستوران‌ها نیز با توجه به شرایط آن‌ها صورت می‌گیرد. مزایای پیاده‌سازی باشگاه مشتریان در کافه‌ها و رستوران‌ها درنهایت به سود بیشتر آن‌ها  منجر خواهد شد. Customer Club Benefits in Restaurants

در این مقاله درمورد مزایای باشگاه مشتریان در کافه و رستوران تحت عناوین زیر بحث خواهیم کرد.

Customer Club Benefits in Restaurants مزایای باشگاه مشتریان
Customer Club Benefits in Restaurants. مزایای باشگاه مشتریان در کافه و رستوران. افزایش فروش رستوران و کافه با باشگاه مشتریان.
اطلاع رسانی کافه و رستوران از طریق باشگاه مشتریان. کاربرد باشگاه مشتریان در رستوران و کافه.

اطلاع از طبع مشتریان به کمک باشگاه مشتریان در کافه و رستوران | Customer Club Benefits in Restaurants

مشتریان با خرید هر خوراکی اعم از غذا و یا نوشیدنی امتیازی را در باشگاه مشتریان از آن خود می‌کنند. میزان این امتیاز می‌تواند با توجه به نوع خوراکی و یا قیمت نهایی فاکتور باشد. درهرصورت اطلاعات فاکتورهای مشتریان همواره در باشگاه مشتریان کافه و رستوران ثبت می‌شود.

 یکی از اطلاعات مهم و اساسی در فاکتور مشتریان، نوع غذا، نوشیدنی و یا هر خوراکی دیگری می‌باشد. این اطلاعات می‌تواند در تاریخچه‌ی خرید مشتری ثبت شود. و هم مشتری و هم کارکنان  هر زمان که بخواهند می‌توانند آن را مشاهده کنند. Customer Club Benefits in Restaurants
کافه‌ها و رستوران‌ها با داشتن اطلاعات فاکتورهای مشتریان می‌توانند به میزان استقبال آن‌ها از انواع خوراکی‌ها دست پیدا کنند. با این اطلاعاتی که از باشگاه مشتریان به‌دست می‌آید می‌توان برنامه‌ریزی دقیق‌تری برای خرید مواد و یا نوع مواد اولیه انجام داد. همچنین با دانستن این اطلاعات تصمیم بهتری می‌توان برای ارائه‌ی تخفیف بر روی خوراکی‌ها گرفت.
از دیگر مزایای داشتن این اطلاعات این است که، می‌توان به نقاط ضعف کافه و رستوران دست پیدا کرد. بدین‌صورت که اگر میزان سفارش یک خوراکی با اختلاف زیادی از سایر خوراکی‌ها کمتر بود، می‌توان نتیجه گرفت که آن خوراکی به میل مشتریان نمی‌باشد. در این صورت می‌توان آن را بهبود بخشید یا به‌طورکلی حذف کرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید مقاله‌ی باشگاه مشتریان رستوران را نیز مطالعه نمایید.

امکان ایجاد نظر سنجی در باشگاه مشتریان | Customer Club Benefits in Restaurants

یکی دیگر از راه‌های اطلاع از طبع مشتریان و سلیقه‌ی آن‌ها، استفاده از نظرسنجی‌ها می‌باشدنظرسنجی در کافه و رستوران در زمینه‌های مختلفی می‌تواند ایجاد شود. به‌طور مثال می‌توان از سلیقه‌ی مشتری در چیدمان کافه و رستوران و یا محیط آن اطلاع پیدا کرد. همچنین می‌توان از کیفیت غذاها و نوشیدنی‌ها از مشتریان نظر خواست.

 ایجاد نظرسنجی با استفاده از باشگاه مشتریان بسیار کاربردی می‌باشدچراکه می‌تواند برای پر کردن نظرسنجی‌ها امتیازی را لحاظ کرد. مشتریان کافه و رستوران با پر کردن نظرسنجی‌ها، علاوه بر اخذ امتیاز، احساس اهمیت پیدا می‌کنندبدین‌صورت رضایت مشتریان کافه و رستوران نیز افزایش می‌یابد که دراین‌باره در ادامه توضیحات لازم را خواهیم داد. مدیران کافه و رستوران نیز به‌راحتی از سلیقه‌های مشتریان و نظر آن‌ها مطلع می‌شوند. Customer Club Benefits in Restaurants

اطلاع رسانی به مشتریان کافه و رستوران برای تخفیف های مناسبتی

در برخی از زمان‌ها ممکن است کافه و یا رستورانی برای جذب مشتری بیشتر اقدام به ارائه‌ی تخفیف نماید. در این صورت برای اطلاع‌رسانی به مردم باید هزینه‌های زیادی بپردازد. ولی اگر کافه و رستوران دارای باشگاه مشتریان باشد می‌تواند به‌راحتی به مشتریان خود این خبر خوشایند را اعلام نماید. در این صورت با صرف هزینه‌ی اندکی، مشتریان زیادی را به خود جذب می‌کندچراکه اطلاعات تماس مشتریان به‌طور کامل در باشگاه مشتریان ثبت خواهد شد. Customer Club Benefits in Restaurants

همان‌طور که بیان شد کافه‌ها و رستوران‌ها برای جذب مشتری بیشتر در دورانی که مشتریان آن‌ها کم شده است می‌توانند تخفیف ارائه دهند. ولی در برخی موارد تخفیف‌های ارائه‌شده توسط کافه و رستوران می‌تواند به مناسبت‌های مختلفی نیز صورت بگیرد. در زمان‌هایی که مناسبت خاصی وجود دارد، کافه‌ها و رستوران‌ها می‌توانند پیام تبریکی را به مشتریان خود ارسال نمایند و تخفیف ارائه‌شده را به آن‌ها اعلام نمایند. بدین‌صورت علاوه بر اطلاع‌رسانی، پیام تبریکی نیز برای مشتری ارسال می‌شود که باعث خرسندی مشتری می‌شود.

Customer Club Benefits in Restaurants باشگاه مشتریان و کافه
مزایای باشگاه مشتریان در کافه و رستوران
افزایش فروش رستوران و کافه با باشگاه مشتریان. اطلاع رسانی کافه و رستوران از طریق باشگاه مشتریان.
کاربرد باشگاه مشتریان در رستوران و کافه.

اطلاع رسانی به مشتریان کافه و رستوران برای منو های جدید

غذاها و خوراکی و نوشیدنی کافه‌ها و رستوران‌ها دارای تنوع زیادی می‌باشد. هرچقدر که میزان این خوراکی‌ها افزایش یابد بازهم ممکن است که غذایی ازقلم‌افتاده باشد. به همین منظور بسیاری از کافه‌ها و رستوران‌ها در برخی مواقع خوراکی‌ای به منو اضافه می‌کنند و یا جایگزین خوراکی دیگری می‌کنندبدین‌صورت منوی رستوران و کافه‌ها همواره در حال بهبود در جهت سلیقه‌ی مشتریان می‌باشد. ممکن است قهوه‌ی خاصی به منوی کافه اضافه شود. و یا غذایی لذیذ به منوی رستوران.

برای آن‌که بتوان از همان ابتدایی که منو تغییر پیدا کرد مشتری جذب کرد، می‌توان از باشگاه مشتریان کمک گرفت. به‌وسیله‌ی باشگاه مشتریان می‌توان تغییرات منو و اضافه کردن خوراکی‌های جدید را به مشتریان اطلاع داد. این اطلاع‌رسانی تنها با چند کلیک ساده امکان‌پذیر خواهد بود. بنابراین کافه‌ها و رستوران‌ها بدین هیچ دغدغه‌ای می‌توانند به کمک باشگاه مشتریان به منوی خود خوراکی جدید اضافه نمایند. و به‌راحتی آن را به دیگران معرفی نماید. Customer Club Benefits in Restaurants

اطلاع رسانی خبر های کافه و رستوران با کمک باشگاه مشتریان

کافه‌ها و رستوران‌ها همواره در بازار خوراکی‌ها در حال رقابت هستند. برای ماندن در این رقابت، برخی دکوراسیون خود را تغییر می‌دهند. بعضی از رستوران‌ها و کافه‌ها مکان خود را تغییر می‌دهند. برخی امکانات جدیدی به محیط کافه و رستوران خود می‌افزایند. تعدادی نیز ممکن است بنابر دلایلی مثل کرونا مجبور به تعطیلی کافه و رستوران خود نمایند

در این صورت بهتر است تا مشتریان از این اتفاقات اطلاع داشته باشند. باشگاه مشتریان با جمع‌آوری اطلاعات تماس مشتریان می‌تواند تمامی این تغییرات را به مشتریان خود اطلاع دهند. بدین‌صورت مشتریان همواره در جریان امور مربوط به کافه و رستوران قرار می‌گیرند.

برای مثال اگر مکان کافه و یا رستوران تغییر کرد می‌توان این تغییر را به مشتریان به‌راحتی اطلاع داد. بدین‌صورت مشتریان از دست نخواهند رفت. کافه و رستوران نیز مجدداً نیازی به تبلیغ و جذب مشتری نخواهد داشت. با این کار در هزینه‌ها صرفه‌جویی خواهد شد. 

همچنین اگر کافه و یا رستوران مجبور به تعطیلی شده باشد می‌تواند این خبر را به مشتریان خود اطلاع دهد. در این صورت هیچ مشتری‌ای در زمان تعطیلی مراجعه نمی‌کند و حس ارزشمند بودن وقت مشتری توسط کافه و رستوران به او داده می‌شود. Customer Club Benefits in Restaurants

حس ارزشمندی مشتریان کافه و رستوران ها با باشگاه مشتریان

مزایای بیان‌شده تا اینجا همگی به افزایش رضایت مشتری کمک می‌کنند. شاید بتوان امور گفته‌شده را از طریق راه‌های دیگری نیز انجام داد. هرچند راحت‌ترین ابزار برای دست‌یابی به این مزایا باشگاه مشتریان می‌باشد. ولی اصل وجود باشگاه مشتریان حس ارزشمند بودن را به مشتری منتقل می‌کند

هنگامی‌که یک مشتری از ارزش و احترامی برخوردار شود ترجیح می‌دهد برای دفعات دیگر نیز از این احترام بهره‌مند شوند. چراکه خدمات موجود در باشگاه مشتریان نوعی احترام و حفظ ارزش مشتری می‌باشد. این حس ارزشمند بودن مشتری با ارسال پیام‌های متعدد نیز امکان‌پذیر خواهد شد. Customer Club Benefits in Restaurants
Customer Club Benefits in Restaurants باشگاه مشتریان و رستوران
Customer Club Benefits in Restaurants. مزایای باشگاه مشتریان در کافه و رستوران
افزایش فروش رستوران و کافه با باشگاه مشتریان. کاربرد باشگاه مشتریان در رستوران و کافه.

افزایش رضایت مشتری کافه و رستوران با باشگاه مشتریان

هنگامی‌که یک مشتری از کافه و رستورانی راضی باشد برای دفعات بعدی نیز به همان مکان مراجعه می‌کندچراکه مشتری طبق تجربه‌ای که داشته آن کافه و رستوران را به دیگر کافه‌ها و رستوران‌ها ترجیح می‌دهد. این ارجحیت به خاطر حس رضایت و خشنودی مشتری به‌دست می‌آید. برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله افزایش رضایت مشتری با باشگاه مشتریان را مطالعه نمایید.

هنگامی‌که یک مشتری به یک کافه و رستوران مراجعه می‌کند و غذا و نوشیدنی سفارش می‌دهد، امتیازی را دریافت می‌کند. مشتری با این امتیاز می‌تواند در دفعات بعدی از تخفیف بهره‌مند شود. و یا می‌تواند از سایر خدمات موجود در باشگاه مشتریان استفاده کند. این امر کمک شایانی به افزایش رضایت مشتری می‌کند. Customer Club Benefits in Restaurants

افزایش فروش با باشگاه مشتریان

افزایش رضایت مشتریان کافه و رستوران نیز منجر به افزایش فروش می‌شودچراکه وقتی یک مشتری از یک کافه و رستوران رضایت داشته باشد آن را به دیگران نیز معرفی خواهد کرد. علاوه بر آن خود مشتری نیز تمایل به مراجعه‌ی مجدد به کافه و رستوران دارد. بدین صورت فروش افزایش چشمگیری پیدا می‌کند. افزایش فروش نیز به کسب سود بیشتر و درآمدزایی بیشتر ختم می‌شود. و همگی این اتفاقت تنها به کمک باشگاه مشتریان امکان‌پذیر می‌باشد. با باشگاه مشتریان درآمد رستوران و کافه‌ی خود را به‌راحتی افزایش دهید. Customer Club Benefits in Restaurants

آموزش های ما را در کانال سرواپ و صفحه آموزشها مشاهده فرمایید. همچنین مطالعه مقاله مدیریت وفاداری مشتری با باشگاه مشتریان به شما پیشنهاد می‌شود.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *