نکات نظرسنجی در CRM
نظرسنجی در CRM
۱۴۰۰-۰۱-۱۸
کاربرد CRM در کارخانه ها
کاربرد CRM در کارخانه ها
۱۴۰۰-۰۱-۱۸

مدیریت کمپین های تبلیغاتی با CRM

مدیریت کمپین های تبلیغاتی با CRM

کمپین تبلیغاتی موفق. بررسی کمپین های تبلیغاتی با نرم افزار CRM. نحوه مدیریت کمپین ها با CRM. مدیریت کمپین تبلیغاتی در ایران. بهترین کمپین تبلیغاتی.

اجرای یک کمپین تبلیغاتی نیازمند مدیریت دقیق و جامع می باشد. چرا که برگزاری کمپین های تبلیغاتی با پرداخت هزینه های نسبتا بالایی انجام می شود و کمپین و مدیریت آن باید به گونه ای باشد که نتیجه ی خوبی داشته باشد و هزینه های آن چند برابر بازگشت داده شود. به همین علت مدیریت کمپین های تبلیغاتی باید طبق اصول مدیریتی پیش برود تا بهترین نتیجه حاصل شود. برای مدیریت هرچه بهتر کمپین های تبلیغاتی می توان از نرم افزار CRM کمک گرفت. نرم افزار CRM رکاما قابلیت های زیادی را برای مدیریت کمپین های تبلیغاتی در اختیار صاحبان کسب و کارها می گذارد که به کمک آن می توان مدیریت کمپین های تبلیغاتی را به آسانی انجام داد.

در این مقاله قصد داریم در خصوص مدیریت کمپین های تبلیغاتی با CRM اطلاعات لازم را ارائه دهیم. به همین منظور عناوین زیر مورد بررسی قرار خواهد گرفت پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید تا از مزایای CRM برای کمپین های تبلیغاتی خود مطلع شوید و بهترین نتیجه را بگیرید.

کمپین تبلیغاتی و مدیریت آن ها
مدیریت کمپین تبلیغاتی در ایران. بهترین کمپین تبلیغاتی. کمپین تبلیغاتی موفق. بررسی کمپین های تبلیغاتی با نرم افزار CRM. نحوه مدیریت کمپین ها با CRM.

تعیین هدف از ایجاد کمپین تبلیغاتی با کمک CRM

اولین گام برای ایجاد یک کمپین تبلیغاتی، تعیین هدف از ایجاد کمپین می باشد. نرم افزار CRM برای تعیین هدف کمک زیادی می کند. چرا که با اطلاعاتی که در نرم افزار CRM از وضعیت بازار و مشتریان و محصولات ثبت می شود، می توان به هدفی دست پیدا کرد که طبق آن کمپین را ایجاد کرد.

منظور از هدف تعیین خواسته ای است که قرار است با کمپین تبلیغاتی به آن دست پیدا کنیم. به طور مثال یک شرکت و یا فروشگاه با بررسی هایی که به کمک CRM رکاما انجام می دهد متوجه این موضوع می شود که مشتریان او با برند فروشگاه آشنایی ندارند و بخاطر برند از خدمات و محصولات استفاده نکردند. در این صورت هدف از ایجاد کمپین، برندسازی می شود و طبق آن باید کارهای تبلیغاتی را انجام داد.

همچنین ممکن است یک سازمان و فروشگاه متوجه شود که برندسازی درستی انجام داده ولی میزان فروش او در حال کاهش است. در این صورت باید کمپین تبلیغاتی را بر اساس تبلیغات محصولات و بالا بردن فروش تنظیم کند. بنابراین تعیین هدف با CRM از اهمیت بالایی برخوردار است و باید به درستی هدف از کمپین تعیین شود. ایجاد ارتباطات بیشتر، دریافت اطلاعات مفید جهت بازارسازی و افزایش نرخ تعامل از دیگر اهدافی می باشد که می توان با کمک CRM در کمپین های تبلغاتی از آن ها استفاده کرد.

تعیین بازار هدف از کمپین تبلیغاتی با CRM

قدم بعدی برای ایجاد یک کمپین تبلیغاتی موثر، تعیین بازار هدف می باشد که با کمک CRM امکان پذیر می باشد. از آنجایی که تمامی اطلاعات مربوط به سفارشات و خرید محصولات و همچنین اطلاعات مشتریان در CRM رکاما ثبت می شود، پس می توان بازارهدف هر محصول را به آسانی پیدا کرد. در این صورت پس از تعیین هدف می توان بازارهدف را مشخص کرد و مطابق با آن کمپین تبلیغاتی را اجرا کرد.

تعیین بازار هدف از کمپین تبلیغاتی با CRM رکاما به صاحبان کسب و کارها کمک می کند تا هزینه های تبلیغاتی را کاهش دهند. چرا که اگر بازارهدف به درستی تعیین شده باشد، قطعا نتیجه ی مناسبی حاصل می شود که در این صورت نیازی به تبلیغات بیشتر نخواهد بود. بنابراین با داشتن CRM رکاما می توان هزینه های کمپین های تبلیغاتی را کاهش داد و از طرفی به سود بیشتری دست پیدا کرد.

بررسی چرخه و یا طول عمر محصولات و خدمات

یکی از مواردی که در کمپین تبلیغات از اهمیت زیادی برخوردار است، توجه به چرخه ی عمر محصولات و یا خدمات است. اگر در فصلی که خرید یک محصول و یا خدمت کاهش پیدا می کند، پس تاثیر کمپین تبلغاتی کم می شود. بنابراین توصیه می شود در زمانی که فروش بیشتر بوده کمپین اجرا شود. البته این موضوع در صورتی صدق می کند که میزان فروش دقیقا بخاطر چرخه ی عمر باشد و نه بخاطر دلایل دیگر. بنابراین استفاده از نرم افزار CRM رکاما در این خصوص اهمیت ویژه ای پیدا کند. چرا که با بررسی های گزارشات فروش در CRM می توان چرخه ی عمر محصولات را بررسی کرد و همچنین می توان علت کاهش فروش را بررسی کرد.

گزارشات نرم افزار CRM کاربردهای زیادی دارد که این مورد از آن در خصوص برگزاری کمپین های تبلیغاتی بسیار حائز اهمیت می باشد. برای آگاهی از اطلاعات بیشتر در خصوص اقدامات صورت گرفته در سازمان می توان از سایر قابلیت های CRM در گزارش گیری استفاده کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص می توانید مقاله ی گزارش گیری با CRM را مطالعه نمایید. همچنین در صورت داشتن سوال می توانید با کارشناسان رکاما تماس گرفته و از مشاوره ی آن ها بهره مند شوید.

روش های اجرای کمپین های تبلیغاتی
مدیریت کمپین تبلیغاتی در ایران. بهترین کمپین تبلیغاتی. کمپین تبلیغاتی موفق. نحوه مدیریت کمپین ها با CRM. بررسی کمپین های تبلیغاتی با نرم افزار CRM.

اجرای کمپین تبلغیات با CRM

پس از بررسی های تخصصی در خصوص برگزاری کمپین به کمک CRM رکاما می توان وارد مرحله ی اجرایی شد و کمپین را اجرا کرد. یکی از قابلیت های پرکاربرد CRM رکاما برای کمپین های تبلیغاتی، ارسال پیامک گروهی می باشد. پس از تدوین استراتژی و نوشتن متنی مناسب برای تبلیغ از طریق پیامک، می توان به تمامی مخاطبینی که تا آن روز به سازمان و فروشگاه در ارتباط بوده اند، پیامک ارسال کرد.

یکی از ویژگی های مفید CRM رکاما برای ارسال پیام های تبلیغاتی، امکان ایجاد دسته بندی های مختلف برای مشتریان است. بدین صورت می توان با دسته بندی گروه هدف و یا انتخاب دسته هایی برای گروه هدف، پیامک را تنها برای آن ها ارسال کرد. بدین صورت هزینه های تبلیغات کاهش یافته و اثر بخشی آن افزایش می یابد. در خصوص این ویژگی می توانید اطلاعات دقیق تر را در مقاله ی نرم افزار اطلاع رسانی مطالعه نمایید.

بررسی نتیجه ی کمپین با CRM

پس از پایان کمپین تبلیغاتی لازم است تا نتیجه ی آن بررسی شود. بررسی نتایج به تصمیم گیری های بعدی برای اجرای کمپین های تبلغاتی دیگر کمک زیادی می کند. در صورتی که کمپین به درستی و با کمک CRM انجام شده باشد، نتیجه ی مطلوبی حاصل می شود. اما ممکن است در برخی اقدامات نقاط ضعفی وجود داشته باشد که در این صورت با بررسی گزارشات و اطلاعات بدست آمده از کمپین تبلیغاتی در CRM،  می توان نقاط ضعف را پیدا کرده و در جهت بهبود آن ها تلاش کرد. در این خصوص بررسی میزان فروش و گزارشات مربوط به این بخش، اطلاعات مفیدی را درمورد تاثیر کمپین در اختیار صاحبان کسب و کارها قرار می دهد.

در خصوص پیاده سازی نرم افزار CRM در فروشگاه و یا سازمان خود می توانید از تجربیات کارشناسان رکاما استفاده کنید و بهترین نتیجه را از CRM دریافت نمایید. برای این کار تنها کافیست با رکاما تماس گرفته و درخواست خود را بیان کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

درباره باشگاه مشتریان
Call Now Buttonمشاوره رایگان
تماس با مدیر
بفرست...