نرم-افزار-CRM-تحت-وب
نرم افزار CRM تحت وب
2019-07-25
نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان cRM
نرم افزار CRM و مدیریت بازاریابان قسمت اول
2019-07-29

بهترین و کاملترین نرم افزار CRM ایران قسمت چهارم

انتخاب بهترین نرم افزار CRM

انتخاب بهترین نرم افزار CRM

بهترین و کاملترین نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان ( CRM یا سی.آر.ام ) در ایران کدام است؟

مشاوره می دهیم که واقعا بهترین نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان ( CRM یا سی-آر-ام ) در ایران کدام یک از نرم افزارها است ؟

آیا همه نرم افزار های CRM که در جستجوی گوگل نام آنها را مشاهده می نماییم؟

این سوال شبیه آن است که از یک فروشنده ابزار بپرسیم بهترین آچار برای تعمیرگاه ما کدام است؟ قطعا فروشنده با یک نگاه معنا دار، می پرسد : برای چه کاری می خواهید استفاده نمایید؟

مشاوره آنلاین برای یافتن بهترین نرم افزار CRM ایران راهکار حرفه ای ارائه شده توسط تیم مشاوران رکاما می باشد.

مشاوره در روش انتخاب بهترین نرم افزار CRM

فرض کنید که مدیران یک کسب و کار قصد می کنند که به سمت پیاده سازی سیستماتیک CRM در سازمان گام بردارند . پس برای آنها این سوال مطرح خواهد شد .

بهترین نرم افزار CRM کدام است ؟ قطعا مشاوران کسب و کار با دیدن این سوال ، سریع قلم خود را بر می دارند .

سؤال را به این صورت اصلاح می نمایند.

بهترین نرم افزار CRM برای کسب و کار ما کدام است؟.

بله ، هر کسب و کار اقتضائات خودش را دارد. به نظر مشاوران رکاما ، اجرای موفق CRM و خرید نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان CRM سی-آر-ام ، وابستگی کامل به استراتژی ها، اهداف و شرایط درونی و بیرونی کسب وکار دارد.

چند قدم ساده برای انتخاب بهترین نرم افزار CRM سی-آر-ام

انتخاب بهترین نرم افزار CRM
مشاوره در انتخاب بهترین نرم افزار CRM

قسمت چهارم

برای انتخاب نرم افزار CRM عجله نکنید . مشاوره رکاما ، برای آنکه مشتریان خود را در انتخاب آگاه سازند ، چند مرحله یا قدم را برای انتخاب بهترین نرم افزار CRM برای هر کسب و کار طراحی و ارائه نموده اند .

در مطلب قبلی چهارده قدم بیان شد، که می توانید اینجا کلیک کنید و آن را مطالعه نمایید.

قدم پانزدهم : سرعت نرم افزار CRM پارامتر کلیدی دیگر

سرعت کار کردن با نرم افزار CRM نباید با افزایش اطلاعات کاهش پیدا کند .

گاهی موارد هست که سرعت کار کردن با نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان متناسب با مشکلات زیر ساخت است که با تغییرات زیرساختی تغییر می کند .

در رابطه با سرعت نرم افزار سی آر ام ، سرعت گزارش گیری هم باید مد نظر قرار گیرد . وقتی مدیران در جلسات هستند ، یا در حال آماده شدن برای گزارش دهی در جلسه می باشند .

نباید عامل کاهش سرعت گزارش گیری که در اثر افزایش داده ها است بر روند کاری مدیران تاثیر بگذارد.

قدم شانزدهم: سیستم گزارشات و داشبورد

یکی از مهمترین دلایل استفاده از نرم افزار های یکپارچه ، تکیه بر گزارشات آنها است . حتما باید نرم افزاری را مدیران انتخاب کنند که به صورت پیش فرض گزارشات آماده و کاربردی داشته باشد.

در ضمن در نرم افزار CRM مدیران با سلایق مختلف در گزارش گیری روبرو هستند . لذا باید گزارش سازی که بتواند بسیاری از خواسته مدیران را پوشش دهد نیز در نرم افزار موجود باشد.

اما به هر حال هیچ نرم افزاری نمی تواند ادعا نماید می تواند به صورت آماده سلایق و نظرات همه مدیران را در گزارشات و گزارش سازهایش پوشش دهد .

لذا نکته مهم این است که باید متناسب با استراتژی های سازمان ، مدیران توسعه دهنده ای ارا انتخاب کنند که با دریافت هزینه مناسب گزارشات اختصتصی تولید نماید.

قدم هفدهم: گزارش سازی از نرم افزارهای دیگر و دیتا بیس دلخواه

یکی از عوامل کلیدی در انتخاب نرم افزار CRM قابلیت ساخت گزارش از دیتابیس آن با استفاده از نرم افزار های جانبی گزارش ساز مثل POWER BI است.

نرم افزارهایی هستند که دیتا بیس خود را قفل می نمایند و این امکان را از مجموعه هایی که نیاز مبرم به مدیریت دانش درون سازمانی دارند ، می گیرند .

مدیران در انتخاب نرم افزار باید این قابلیت را در نظ بگیرند که بتوانند به هر دلیل و هر زمان به راحتی از دیتابیس گزارش تهیه نمایند .

نکته دیگر این است در اکثر نرم افزارها قابلیت ارتباط با نرم افزارهای دیگر لحاظ نشده .

اما در برخی از آنها این امکان وجود دارد تا با استفاده از ابزارهای درون نرم افزاری ، به صورت موقت برخی از گزارشات را از نرم افزار های دیگر فراخوانی شود .

قدم هجدهم: همیشه کامل بودن مفید نیست .

در انتخاب نرم افزار CRM به عنوان یکی از پایه ای ترین نرم افزارهای سازمانی باید دقت شود ، تمام پرسنل بتوانند با نرم افزار ارتباط بر قرا نمایند .

توجه مدیران باید به این نکته باشد که فقط ، رفع نیازهای مدیریتی لحاظ نشود .

در مشاوره های صورت گرفته توسط تیم مشاوره رکاما ، مشاهده می شود ، در زمان استقرار مقاوتهای زیادی از طرف پرسنلی که گاها فقط اپراتور هستند ، در مواجهه با پدیده راه اندازی نرم افزار CRM بوجود می آید.

قدم نوزدهم: ابزارهایی وجود دارد که کارکردن با نرم افزار CRM را راحت می کند

مدیران مؤثر رد انتخاب نرم افزار CRM باید در زمان خرید نرم افزار سی آر ام ، ابزارهای جانبی مثل اپلیکیشنها ، اتصال به دستگاهها و تکنولوژی های روز را از نظر دور نکنند .

گاهی با هزینه های اندک می توان از اتلافهای زیاد پیشگیری نمود. و در سازمان ارزش افزوده بوجود آورد.

ما را برای تکمیل مطب مشاوره بهترین نرم افزار سی-آر-ام دنبال کنید . آموزشهای ما را در کانال سرواپ و صفحه آموزشها مشاهده فرمایید.

پایان قسمت چهارم

پاسخی بگذارید

دریافت بن تخفیف
Call Now Buttonمشاوره رایگان
تماس با مدیر
بفرست...