Value chain in CRM زنجیره ارزش
درباره رکاما سی اس
۱۳۹۴-۱۰-۱۷
Efficiency CRM سی.آر.ام
کنترل بهره‌وری تصمیمات ، ارزیابی و ممیزی دقیق و پویا
۱۳۹۴-۱۰-۱۷

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان CRM یا همان نرم افزار مدیریت مشتری، ابزاری است جهت مدیریت اطلاعات مشتریان، ثبت و مدیریت وظایف، مدیریت اطلاعات مالی و حسابداری مشتریان، ثبت و صدور فاکتور، خرید و فروش و در واقع تمام امکاناتی که هر شرکت و موسسه ای جهت مدیریت مشتریان خود به آنها نیاز دارد.   — آیا می دانید چند فروش در حال حاضر در شرکتتان در جریان است؟
— آیا می دانید در یک ماه گذشته چند مشتری از شما قیمت گرفته اند!؟ اکنون در چه وضعیتی هستند؟
— آیا با رفتن یک نیروی کاری از شرکتتان، کلیه اطلاعات شما همراه وی خارج می گردد؟
— آیا با ترک نیروهای کاری از شرکت، نیروی جدید بسرعت قابل جایگزینی است؟
— کدام مشتریان شما مدتی است از شما خرید نکرده اند؟ — ….

راه حل بسیار ساده و آسان برای مشکلات شما:

نرم افزار CRM یا سیستم مدیریت ارتباط با مشتری موثرترین ابزار جهت بالا بردن رضایت مشتریان، جذب مشتریان جدید و همچنین افزایش فروش می باشد. استفاده از این گونه نرم افزارها علاوه بر پایین آوردن هزینه ارتباط با مشتریان باعث عدم از بین رفتن اطلاعات و فراموشی درخواستهای مشتریان می گردد.

Information and Communication Technology in CRM
Information and Communication Technology in CRM . فناوری اطلاعات و ارتباطت در CRM . سیر تکاملی CRM. پیش نیاز های CRM. نرم افزار CRM و متعلقات آن. صنایع مختلف و CRM. ساختار CRM. چالش های CRM.

امکانات نرم افزار مدیریت ارتباط یا مشتریان CRM :

– ثبت اطلاعات مشتریان و همکاران (اعم از حقیقی و حقوقی)
– مدیریت وظایف روزانه
– ثبت و مدیریت سیستم خرید و فروش و صدور فاکتور و پیش فاکتور
– انجام حسابداری بصورت بسیار ساده
– ارسال پیامک، فکس و ایمیل بصورت تکی، گروهی، تبلیغاتی و اطلاع رسانی
– مدیریت سیستم گردش کاری
– پیگیری وظایف و انتقال وظایف به سایر پرسنل
– بایگانی کامل پرونده مشتریان
– امکان ضبط تمام مکالمات تلفنی و پیوست به پرونده مشتریان
– گزارشات کامل خرید و فروش
– گزارشات کامل مشتریان جدید، محصولات محبوب و …
– گزارش تعداد، حجم و مدت مکالمات تلفنی در بازه های زمانی مختلف
– و صدها امکان دیگر اشاره نمود.

طراحی این نرم افزار بصورت بسیار ساده و کاربر پسند بوده و بدون نیاز به دانش قبلی و آموزش های خاص قابل استفاده می باشد.

از مزایای استفاده از این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره نمود:
– وابستگی به نیروهای کاری خود مانند منشی، بازاریاب، مدیر فروش و … بشدت کاهش می یابد.
– آسودگی دسترسی به اطلاعات مشتریان قدیم و نیازهای مشتریان فعلی
– یکپارچه سازی سیستم گردش کاری در شرکت جهت کاهش فشار کاری و فراموشی وظایف
– بایگانی کامل استعلام ها و درخواستهای مشتریان با امکان جستجو و مشاهده وضعیت هر استعلام و یا سفارش
– ایجاد انسجام و نظم کاری در بین کارکنان و تعیین حدود دسترسی به بخشهای مختلف

برای باقی ماندن در چرخه رقابت می بایست ۱۰۰% مشتریان احتمالی خود را پیگیری کنید. و فروشی را به خاطر عدم پیگیری از دست ندهید.

سی آر ام کاربردی کدام است؟ این مطلب را می توانید در انواع CRM مطالعه نمایید.

برای آنکه بهترین CRM را بشناسید باید با ریزه کاریهای بکار رفته در تولید آن ها آشنا شوید. صفحه محصولات و آموزشهای ما را هم در کانال سرواپ و برگه آموزشها ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید

درباره باشگاه مشتریان
Call Now Buttonمشاوره رایگان
تماس با مدیر
بفرست...