اگر به دنبال آشنایی با بهترین نرم افزار بازاریابی ایران خرید آن هستید، خواندن این مقاله را از دست ندهید. شرکت خدمات نرم افزاریئ رکاما قصد دارد شما را با بهترین نرمافزار بازاریابی آشنا کرده و به شناخت ویژگیها و کاربرد آن بپردازد. همچنین به مقایسهی نرمافزار CRM و نرم افزارهای بازاریابی خواهیم پرداخت.
امروزه اکثر فروشگاههای محصولات و شرکتهای خدماتی به دنبال نرمافزاری هستند که بتواند امور مالی، مسائل مرتبط با جذب و ماندگاری مشتریان و فروش و سوددهی را رونق دهد. نرمافزارهای زیادی در بازار ایران وجود دارد که هر یک بخشی از امور تبلیغاتی، مدیریت و یا فروش را در دست دارد. اما آیا نرمافزاری که بتواند تمامی خواستههای سازمانها را مدیریت کند وجود دارد؟
قبل از ورود به مبحث معرفی بهترین نرمافزار بازاریابی، لازم است با توضیحات کافی و جامع پیرامون این بحث، سؤالات ذهنی متقاضیان پاسخ داده شود. برای انتخاب و خرید نرمافزار بازاریابی باید تعریف دقیقی از آن داشته باشیم. به همراه تیم تخصصی رکاما میتوان نسبت به کاربردها و انواع نرمافزارهای گفتهشده شناخت کافی کسب کرد. تفاوت نرم افزارهای بازاریابی را با نرم افزار crm و مدیریت مشتریان را دانست و بعد از آن برای خرید بهترین نوع آن تصمیم گرفت.
تعریف نرم افزار بازاریابی
آیا دانستن تعریف نرمافزارهای بازاریابی و شناخت آن الزامی است؟ بهراستی این شناخت چگونه میتواند به معرفی بهترین نرمافزار بازاریابی منجر شود؟ تعریف این فرآیند برای سازمانهایی که به دنبال خرید برترین نرمافزار فروش و مدیریت مشتریاناند چه فایدهای دارد؟
تعریف دقیق یک نرمافزار، شناخت مدل های مخلتف و کاربردهای آنها، باعث میشود شرکتها، فروشگاهها و سازمانها به همان اندازه که نرمافزار قابلیت دارد از آن انتظار داشته باشند و اگر انتظارات بیشتری دارند، نرمافزار مناسب را تشخیص داده و خریداری کنند.
بازاریابی یا همان marketing ازجمله عباراتی است که در طول سالهای اخیر پر رنگتر شده است و متخصصان این حوزه تعاریف زیادی برای آن ارائه کردهاند. طبق آنچه از تمامی تعاریف گرد آوری شده، شرکت تخصصی رکاما تعریف جامع و مختصر این اصلاح را اینگونه وصف میکند:
بازاریابی عملیاتی است که موجب جذب، مدیریت و فروش بیشتر میشود. فرآیندی که مصرفکنندگان محصول و یا خدمت را به سمت نیازشان مدیریت و هدایت میکند. برای آشنایی با انواع روش های بازاریابی، می توانید مقاله انواع بازاریابی را مطالعه نمائید.
کاربردهای بهترین نرم افزار بازاریابی
حال که تعریف اصطلاح بازاریابی روشن شد میتوان کاربردهای نرمافزارهای بازاریابی را شناسایی کرده و با مشاوره شرکت رسمی رکاما نسبت به خرید بهترین نوع آن اقدام کرد. برای تهیه این نرم افزار به خرید نرم افزار سی آر ام مراجعه کنید. کاربردهای نرمافزارهای بازاریابی را میتوان در ۴ مورد اصلی خلاصه کرد.
اطلاعرسانی دقیق و به هنگام پیرامون محصولات و خدمات به مخاطبان
اولین کاربرد نرمافزارهای تبلیغاتی معرفی کامل محصولات به مخاطبان است. فروشندهای که به دنبال فروش بیشتر کالای خود میباشد باید در ابتدای مسیر، مشخصات کامل تمامی محصولات را به مخاطبان ارائه کند. اطلاع رسانی دقیق، جامع و باصداقت میتواند در ادامه و در طول زمان مخاطبان فروشگاهها و سازمانها را به مشتریان همیشگی تبدیل کند.
شناسایی بازار هدف
شناسایی بازار هدف، مشتریان خاص محصول یا خدمت، می تواند به صاحبان سوپرمارکتها، سازمانها و شرکتها کمک شایانی کند. آن ها با خرید یک نرمافزار خوب تبلیغاتی میتوانند بازار هدف خود را شناسایی کرده و از میان مراجعهکنندگان، با متقاضیان اصلی ارتباط سازنده و مداوم برقرار کنند.
جذب مشتریان و پیادهسازی روشهای جدید برای ماندگاری مخاطبان و مشتریان
بهکارگیری روشهای نوین برای جذب مشتریان با خرید جامعترین و بهترین نرمافزار بازاریابی و تبلیغاتی امکانپذیر است.
افزایش فروش و ارتقاء سودآوری روزانه
صاحبان کسبوکار در نظر داشته باشند هدف نهایی خرید نرمافزار تبلیغاتی، مدیریت مشتریان، افزایش فروش و ارتقاء میزان سود روزانه و ماهیانه است. صاحبان تمامی مشاغل به کمک راهنمایی متخصصان فنی شرکت رکاما درزمینهٔ خرید بهترین و کاملترین نرمافزار تبلیغاتی، میتوانند به میزان سود بالا در فروش بیندیشند. با مطالعه روش های نوین افزایش فروش، می توانید اطلاعات ویژه ای در این مورد به دست آورید.
انواع نرم افزارهای فروش و بازاریابی در ایران
مهم ترین و بهترین نرم افزارهای بازاریابی و فروش در ایران عبارتند از:
- نرم افزار فروش شایگان سیستم
نرمافزاری است قدیمی که برای رسیدگی بهتر و سریعتر به چرخه فروش و امور مالی و حسابداری در اکثر شرکتها مورداستفاده قرار میگیرد.
- نرم افزار مدیریت فاکتور قطره
نرمافزاری است ساده که برای صدور فاکتور، مدیریت و بایگانی اطلاعات فاکتورهای مشتریان استفاده میشود. به کمک این نرمافزار میتوان هرماه گزارشات نموداری از چرخه فروش ارائه کرد.
- نرم افزار مدیریت فروش رادیکال
نرمافزاری است مختص سازمانهای نرمافزاری که میتوان اطلاعات مشتریان و حالات مختلف فروش (نقدی _ پستی _ اعتباری و…) را به کمک آن ثبت کرد.
- نرم افزار فروش پندار سیستم
نرمافزاری است که تمامی مراحل فروش را ثبت کرده و آن را اتوماسیون میکند. با ارائه گزارشات در تصمیم گیریهای شرکتها مؤثر است.
+ادامه مقاله بهترین نرم افزار بازاریابی+
تفاوت نرم افزارهای فروش و بازاریابی با crm
با تمام توصیفات فوق، تفاوت نرمافزارهای فروش و بازاریابی با crm (مدیریت ارتباط با مشتری) چیست؟ آیا کاربردهای نرمافزار crm با نرمافزارهای فروش و تبلیغاتی یکسان است؟ آیا مراحل فروش تنها به دو جایگاه تبلیغات و فروش ختم میشود؟ آیا با داشتن نرمافزار تبلیغاتی ساده میتوان بعد از جذب مشتریان خود، آنها را پایبند به مرکز فروش خود کرد؟ برای فروش بیشتر محصولات، بهتر است کدامیک را انتخاب و خریداری کرد؟
با نگاهی مختصر به انواع نرمافزارهای فروش و تبلیغاتی، جای خالی برخی فرآیندهای سازمانها و فروشگاهها برای رسیدن به فروش بیشتر به چشم میخورد. بهطور واضح نرمافزارهای تبلیغات موجود در بازار، مراحل اول که جذب مشتری باشد را تسهیل کردهاند. از طرفی نرمافزارهای فروش فرآیند فروش به هنگام را مدیریت میکنند. با مراجعه به انواع نرم افزار CRM می توانید بهترین انتخاب را برای سازمان خود داشته باشید.
برای دستیابی به بهترین نرمافزار بازاریابی باید به دنبال نرمافزاری بود که در کنار داشتن دو خصیصه تبلیغات و فروش، توانایی مدیریت تمام مراحل کاری، امور مشتریان و ماندگاری آنان، پیگیریها، تماسها، پیامها، گزارشگیریها و …را داشته باشد. نرمافزار crm (مدیریت و ارتباط پویا با خریداران) تبلیغات، شناسایی بازار هدف، جذب و ارتباط با مشتریان، ایجاد و مدیریت باشگاه وفاداری مشتریان، بایگانی و تحلیل کامل دادهها و نیز بهکارگیری المانهای مؤثر در فروش بالاتر را بر عهده دارد.
خرید نرم افزار جامع crm | نرم افزار بازاریابی
آموزش های ما را در کانال سرواپ و صفحه آموزشها مشاهده فرمایید.
بدون نظر