CRM سی.آر.ام

CRM سی.آر.ام نرم افزار مدیریت ارتباط مشتریان


نرم افزار CRM چیست و استفاده از این نرم افزار چه فایده ای دارد؟ به طور خلاصه نرم افزار CRM یک نرم افزار با قابلیت های مختلف جهت مدیریت مشتریان، کارکنان و تمامی امور مربوط به مدیریت یک سازمان می باشد. از نرم افزار CRM می توان جهت بهره وری و افزایش فروش و کاهش هزینه ها کمک گرفت. هرچقدر محبط کاربری نرم افزار CRM ساده تر باشد و در عین حال تمامی امکانات مورد نیاز برای مدیریت را داشته باشد، بهره وری و سرعت العمل بیشتری در انجام امور مربوط به سازمان اتفاق خواهد افتاد. 

برای شرح کامل جهت کسب اطلاعات کافی در خصوص اینکه نرم افزار CRM چیست این مقاله تهیه و تنظیم شده است.

نرم افزار CRM چیست؟

نرم افزار CRM ابزاری است که به کمک مدیران سازمان می آید. آن ها می توانند در تحلیل لحظه به لحظه ی وضعیت سازمان در موضوعات زیر از نرم افزار سی آر ام استفاده نمایند.

  • تأثیر نرم افزار CRM بر رفتار مشتریان چیست؟
  • تاثیر نرم افزار CRM در رضایتمندی مشتریان چیست؟
  • نقش نرم افزار CRM چیست: نقش در بهبود عملکرد پرسنل در قبال درخواستهای مشتریان
  • نظارت بیشتر در زمان کوتاهتر
  • هدف از استفاده از ابزارها و نرم افزار CRM
  • کاهش هزینه های پنهان در سازمان با نرم افزار CRM چیست؟
تأثیر نرم افزار CRM بر رفتار مشتریان چیست؟

 

  • تأثیر نرم افزار CRM بر رفتار مشتریان چیست؟
  • رضایتمندی مشتریان
  • عملکرد پرسنل در قبال درخواستهای مشتریان
  • نیازها و درخواستهای مشتریان
  • ارتباط درخواستها و عملکرد تامین کنندگان
  • حجم و کیفیت ارتباط مشتریان با سازمان
  • بهبود اطلاع رسانی به مخاطبین
  • اتوماسیون پیگیری وظایف
 
موضوعاتی که در این مطلب به آنها اشاره شده

نرم افزار CRM چیست؟
کارایی و عملکرد نرم افزار CRM چیست؟
نقش نرم افزار سی آر ام در سازمان ها چیست؟

تاثیر نرم افزار CRM در رضایتمندی مشتریان چیست؟

وقتی یک سازمان کوچک، متوسط یا بزرگ، با دقت، رفتار وتمایلات مشتریان را رصد می کند. خواسته های مشتری برایشان مهم است. به پیشنهادات و انتقادات در زمان مناسب پاسخ می دهند. ارتباط با مشتریان را جدی میگیرند و از همه ابزارهای ارتباطی برای دریافت نظر مشتری استفاده می کنند. به هر قیمت رضایتمندی مشتریان را در راس امور قرار می دهد. در نتیجه مشتری را به این باور می رساند که رضایتمندی او برای سازمان مهم است. و این سبب می شود تا مشتری فادار بماند.

نکته کلیدی اینجاست که برای رسیدن به آن جایگاه نزد مشتری، باید یک بانک اطلاعاتی در دسترس، سریع و کامل در اختیار داشت و ابزاری که بتواند کارها راخودکار انجام دهد.

این ابزار فوق العاده، چیزی نیست جز نرم افزار CRM که برای تکمیل مطلب می توانید مقاله ی CRM چیست را نیز مطالعه نمایید.

تاثیر نرم افزار CRM در رضایتمندی مشتریان چیست؟

نقش نرم افزار CRM چیست: نقش در بهبود عملکرد پرسنل در قبال درخواست های مشتریان

وقتی مشتریان یک سازمان درخواستی را مطرح می کنند، قطعا انتظار دارند، درخواستشان در کوتاهترین زمان و به بهترین وجه، پاسخ داده شود. آن چیزی که می تواند در پیشبرد فرآیندی و نظام مند درخواستهای مشتری موثر باشد، ابزار مدیریتی CRM می باشد.
با راه اندازی درست نرم افزار CRM، و استفاده از ماژول مدیریت وظایف، قطعا هیچ کدام از نیروهای انسانی،کاری را فراموش نمی کنند. قطعا هیج یک از پرسنل کاری را بدون دلیل به کس دیگر منتقل نمی کند. قطعا هیچ درخواستی گم نمی شود. این یکی دیگر از پاسخ های سوال نقش نرم افزار CRM چیست است.
مدیریت وظایف در نرم افزار CRM، به پرسنل کمک می کند تا علاوه بر اینکه همه وظایف را به صورت دقیق دریافت، اجرا و منتقل کنند. امکان رصد مسیر حرکت یک درخواست را نیز مهیا می نماید.
نتیجه پیاده سازی مدیریت وظایف در سازمان، بهیود عملکرد پرسنل در قبال وظایف تعیین شده برای آنها است. هیچ وظیفه یا درخواستی گم نمی شود، فراموش نمی شود، طبق زمانبندی اجرا می شود، سوابق اجرا و ارجاع آن ماندگار و قابل گزارشگیری و جستجو است. این یکی دیگر از پاسخ های سوال نقش نرم افزار CRM چیست می باشد.

نظارت بیشتر در زمان کوتاهتر

نظارت بیشتر در زمان کوتاهتر

در شرکتها مشاهده می شود، وقتی مدیری وظیفه ای برای یکی از پرسنل خود تعریف می کند، باید انجام دادن آن را مرتب به پرسنل یادآوری نماید. به عبارتی مدیر زنگ یادآوری وظایف زیر دستان خود می شود. در این وضعیت اتفاقی که به ندرت می افتد تمرکز مدیران برتحلیل، ایجاد و مدیریت روابط مؤثرتر بین وظایف و نتایج آنها است.
معمولا کارمندان شرکت، مدیران را در یک تسلسل باطل اسیر می کنند که شامل دیگر وظیفه تعریف کرده، وظیفه قبلی مانده، وقت زیادی صرف انجام وظایف می شود و موارد مشابه دیگر.

هدف از استفاده از ابزارها و نرم افزار CRM

هدف از استفاده از ابزارها و نرم افزار CRM چیست؟

ابزارها با هدف کاستن و یا حذف اینچنین مشکلاتی طراحی می شوند و مورد استفاده قرار می گیرند. مواردی که نرم افزار سی آر ام می تواند نظارت را بهبود دهد به شرح زیر است. | مقاله نرم افزار CRM چیست.

  • مشاهده وضعیت وظایف تنفیظ شده
  • یاد آوری وظیفه در زمان تعریف شده
  • حذف کامل فراموشی ها
  • حذف کامل گم شدن وظایف مکتوب
  • گزارش از ریز اقدامات هر وظیفه
  • مشاهده افراد درگیر در یک فعالیت
  • مشاهده میزان وظایف یک پرسنل جهت ارجاع جدید
  • مشاهده زمانهای خالی پرسنل
کاهش هزینه های پنهان در سازمان | نرم افزار CRM چیست؟

کاهش هزینه های پنهان در سازمان | نرم افزار CRM چیست؟

وقتی یکپارچگی ابزارها به داد مدیران می رسد که بتوانند، علاوه بر بهبود فرآیندها، زمان ها و هزینه های پنهان را شناسایی و اقدام به حذف یا مدیریت آن ها نمایند.
در تمام شرکتها ارسال پیامک، ایمیل، پستهای تلگرامی و فکس به طور روزانه وقت قابل توجهی از پرسنل و گاها مدیران را به خود معطوف می نماید.
نرم افزار CRM به راحتی با یکپارچه سازی می تواند علاوه بر حذف کامل زمان ارسالهای تکراری، با ایجاد دسترسی های سریع عامل مؤثری در کاهش زمانهای پرت در سازمان باشد.
عامل دیگری که CRM سی آر ام می تواند در کاهش هزینه ای پنهانی به مجموعه سازمان کمک کند خلوت و تمیز کردن میز کار است.

شما می توانید در رابطه با موضوع فوق و یا موضوعاتی مانند مدیریت ارتباط با مشتریان چیست، نرم افزارهای یکپاچه و آموزش … با مشاوران رکاما تماس بگیرید. جهت مشاهده ی بهترین لیست قیمت های نرم افزارهای CRM کلیک کنید.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *