Corona era and customer club 2

Corona era and customer club 2 . جذب مشتری در ایام کرونا . روش فروش بیشتر در دوران کرونا. روش های افزایش فروش با باشگاه مشتریان. مزایای باشگاه مشتریان در دوران کرونا. تاثیر باشگاه مشتریان در ایام کرونا.


در اولین مقاله از جذب مشتری بیشتر در ایام کرونا با باشگاه مشتریان درمورد تاثیر باشگاه مشتریان در دوران کرونا توضیحات لازم داده شد. همچنین به برخی از مواردی که باعث شد با استفاده از باشگاه مشتریان در دوران کرونا مشتری بیشتری جذب شود اشاره کردیم. در این مقاله قصد داریم در خصوص سایر مواردی که باشگاه مشتریان در دوران کرونا می تواند مشتری بیشتری جذب کند ، توضیحات لازم را ارائه کنیم. بر این اساس عناوین زیر مورد بررسی قرار خواهند گرفت. Corona era and customer club 2

Corona era and customer club 2 باشگاه مشتریان و کرونا
Corona era and customer club 2 . جذب مشتری در ایام کرونا . تاثیر باشگاه مشتریان در ایام کرونا.
روش فروش بیشتر در دوران کرونا. روش های افزایش فروش با باشگاه مشتریان. مزایای باشگاه مشتریان در دوران کرونا.

اطلاع از علایق مشتریان در دوران کرونا و جذب مشتری | Corona era and customer club 2

کسب اطلاع از سلیقه ها و علاقه ی مشتریان در دوران کرونا امری مهم تلقی می شود. چرا که در این دوران با تغییر سبک زندگی مردم، برخی از نیاز های افراد نیز تغییر کرده است. بنابراین لازم است تا فروشگاه ها و سازمان از سلیقه و علایق مشتریان خود در دوران کرونا اطلاعات لازم را داشته باشند. چرا که این اطلاعات کمک شایانی در جذب مشتری بیشتر در این ایام می کند.

باشگاه مشتریان یکی از ابزار های کاربردی برای فروشگاه ها و سازمان ها می باشد. یکی از فواید و مزایای این تکنولوژی ، جمع آوری اطلاعات مشتریان می باشد. چرا که مشتریان با خرید از فروشگاه امتیازی را در باشگاه مشتریان دریافت می کنند. به همین دلیل اطلاعات خرید مشتریان نیز در یک پایگاه داده جمع آوری می شود. با تحلیل و بررسی اطلاعات خرید مشتریان می توان به جذب مشتری بیشتر در دوران کرونا با باشگاه مشتریان دست پیدا کرد. Corona era and customer club 2

مدیران با استفاده از اطلاعاتی که از باشگاه مشتریان بدست می آید می توانند استراتژی های فروش خود را طبق شرایط الان که کرونا بر جامعه غالب شده است، تغییر دهند. به این صورت مدیران و سازمان ها می توانند مشتریان بیشتری را به خود جذب نمایند. با وجود استراتژی های مناسب دوران کرونا ، مشتریان نیز از سازمان راضی خواهند بود. Corona era and customer club 2

جذب مشتری بیشتر از طریق تبلیغ با باشگاه مشتریان در دوران کرونا

تبلیغ برای فروشگاه و سازمان همواره یکی از راه های جذب مشتری و افزایش فروش بوده است. تبلیغ برای مشتری جدید هزینه های زیادی دارد. اما هزینه های تبلیغ و نگهداری برای مشتریان قدیمی بین ۱۰ تا ۲۰ درصد برای سازمان ها هزینه داشته است. باشگاه مشتریان نیز راهی برای تبلیغ جهت جذب مشتری می باشد. تبلیغات باشگاه مشتریان در دوران کرونا نیز موثر واقع شده است.

باشگاه مشتریان در  دوران کرونا با قرار دادن امتیاز هایی مشخص برای ثبت نام افراد جدید در باشگاه، باعث جذب مشتری شده است. بدین صورت که مشتریان با ورود به باشگاه مشتریان می توانند از خدمات آن بهره مند شوند. همچنین با یادآوری باشگاه مشتریان به مشتریان قدیمی می توان تبلیغی را جهت فروش مجدد به آن ها انجام داد. بنابراین نباید از تبلیغ با باشگاه مشتریان جهت جذب مشتری در ایام کرونا غافل شد. Corona era and customer club 2

بهینه سازی باشگاه مشتریان برای جذب مشتری بیشتر در ایام کرونا

در دوران کرونا که تجمع و بیرون رفتن از خانه امری خطر آفرین می باشد، خرید های غیر حضوری و اینترنتی گسترش زیادی یافته اند. این اتفاق هم در کشور ایران و هم سایر کشور های درگیر کرونا رخ داده است. بنابراین رقابت در بین سایت های فروشگاه هایی داغ بالا گرفته است. به همین جهت باشگاه مشتریان می تواند یک ابزار قدرتمند جهت رقابت در این بازار باشد. چرا که مشتریان ترجیح می دهند در ازای خریدی که انجام می دهند، مزایایی را نیز دریافت کنند. که این مزیت می تواند بهره مندی از کد تخفیف باشگاه مشتریان باشد. اما استفاده از باشگاه مشتریان در دوران کرونا علاوه بر جذب مشتری در این زمان می تواند کمک دیگری به سازمان ها و فروشگاه کند. Corona era and customer club 2

مزیت دیگر استفاده از باشگاه مشتریان در دوران کرونا افزایش بهره وری و بهینه سازی باشگاه مشتریان است. بهینه سازی باشگاه مشتریان نیز منجر به جذب مشتری بیشتتر و ازفایش فروش می شود. اما این امر چگونه محقق می شود؟ همان طور که بیان شد استفاده از باشگاه مشتریان در دوران کرونا باعث جذب مشتری و رقابت در بازار می شود. به همین علت مشتریان زیادی جذب فروشگاه ها و سازمان هایی که باشگاه مشتریان دارند خواهند شد. از همین رو می توان با دریافت نظرات مشتریان در دوران کرونا ، باشگاه مشتریان را چه در کرونا و چه پس از آن بهینه سازی کرد.

Corona era and customer club 2 جذب مشتری در کرونا و باشگاه مشتریان
Corona era and customer club 2 . جذب مشتری در ایام کرونا . تاثیر باشگاه مشتریان در ایام کرونا.
روش فروش بیشتر در دوران کرونا. مزایای باشگاه مشتریان در دوران کرونا.

ایجاد نظر سنجی در باشگاه مشتریان در دوران کرونا برای جذب مشتری بیشتر

همان طور که در قسمت قبل بیان شد دریافت نظرات مشتریان در دوران کرونا می تواند کمک شایانی برای بهینه سازی باشگاه مشتریان نماید. برای دریافت نظرات مشتریان لازم است تا پنل نظر سنجی در باشگاه ایجاد شود. برای دریافت هرچه بیشتر نظرات می توان امتیازی را برای پر کردن فرم نظر سنجی در نظر گرفت. بدین صورت مشتریان برای اخذ امتیاز اقدام به دادن نظرات شخصی خود می کنند. سپس با جمع آوری نظرات باید آن ها را تجزیه و تحلیل نمود. بررسی نظرات به منور جذب مشتریان بیشتر و جلب رضایت اکثریت افراد عضو باشگاه می باشد. چرا که ممکن است اجرای برخخی از نظرات تنها منجر به جذب رضایت اقلیت افراد شود. Corona era and customer club 2

در صورتی که کارشناسی و بررسی نظرات به صورت درست و صحیح صورت گیرد ، کارایی باشگاه مشتریان افزایش خواهد یافت. در این صورت چه در دوران کرونا و چه پس از آن مشتریان بیشتری جذب سازمان و فروشگاه خواهند شد. ایجاد نظر سنجی در باشگاه مشتریان یکی از کار هایی است که می توان بوسیله ی آن حس ارزشمند بودن مشتری را به ان ها منتقل نمود. چرا که با انجام این کار مشتریان حس تعلقی خواهند داشت. برای اطلاع رسانی ایجاد باشگاه مشتریان و تخصیص امتیاز به ان می توان از روش های اطلاع رسانی در باشگاه مشتریان استفاده نمود. روش هایی مثل ارسال پیامک، ایمیل، نوتیفیکیشین و … . Corona era and customer club 2

برای خواندن مقاله ی اول جذب مشتری بیشتر در ایام کرونا با باشگاه مشتریان کلیک کنید.

ما را برای تکمیل مطب دنبال کنید . آموزشهای ما را در کانال سرواپ و صفحه آموزشها مشاهده فرمایید.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *