CRM application in travel agencies نرم افزار CRM و مدیریت ارتباط با مشتری سی آر ام
کاربرد نرم افزار CRM ( سی آر ام ) در آژانس مسافرتی | CRM application in travel agencies
۱۳۹۹-۰۹-۱۲
CRM for cleaning service companies نرم افزار سی آر ام خدماتی نظافتی و مدیریت ارتباط با مشتریان با نرم افزار CRM
نرم افزار CRM ( سی آر ام ) برای شرکت های خدماتی نظافتی | CRM for cleaning service companies
۱۳۹۹-۰۹-۱۲
CRM application in insurance company نرم افزار CRM و مدیریت ارتباط با مشتری سی آر ام صنعت بیمه

CRM application in insurance company . نرم افزار CRM در صنعت بیمه . کاربرد های سی آر ام در شرکت های بیمه. اهمیت مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت بیمه. ثبت اطلاعات مشتریان شرکت بیمه با CRM .

صنعت بیمه در سال های گذشته تنها به چند شرکت محدود می شد. اما امروزه با گسترش صنعت بیمه شرکت های جدیدی به این صنعت اضافه شده است. بنابراین برای رقابت در صنعت بیمه برای مدیریت ارتباط با مشتری باید از ابزار رقابتی و جذب مشتری استفاده کرد. یکی از ابزار های کاربردی برای رقابت در بازار امروزی نرم افزار CRM ( سی آر ام ) برای بیمه می باشد. این نرم افزار با کاربرد های فراوانی که دارد مدیران این صنعت را در جهت بهبود شرکت خود و جذب مشتری بیشتر یاری می کند. بر همین اساس در این مقاله قصد داریم درمورد کاربرد نرم افزار CRM ( مدیریت ارتباط با مشتری ) در صنعت بیمه توضیحات لازم را ارائه دهیم. عناوین مورد بررسی در این خصوص به شرح زیر می باشد. / CRM application in insurance company

CRM application in insurance company . صنعت بیمه و سی آر ام . نرم افزار CRM . مدیریت ارتباط با مشتری
CRM application in insurance company . نرم افزار CRM در صنعت بیمه . اهمیت مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت بیمه. ثبت اطلاعات مشتریان شرکت بیمه با CRM .کاربرد های سی آر ام در شرکت های بیمه.

اهمیت نرم افزار CRM در صنعت بیمه | CRM application in insurance company

صنعت بیمه به دلیل داشتن مشتریان زیاد و مختلفی نیازمند مدیریت ارتباط با مشتری می باشد. چرا که اگر مدیریت ارتباط با مشتریان به درستی صورت نگیرد نمی توان به امور مشتریان در زمان مناسب رسیدگی کرد. به همین جهت ممکن است که نارضایتی مشتریان ایجاد شود. بنابراین یکی از دلایل اهمیت CRM ( سی آر ام ) در شرکت های بیمه جلب رضایت مشتریان به کمک نرم افزار CRM ( سی آر ام ) و یا همان مدیریت ارتباط با مشتری می باشد. نرم افزار CRM ( سی آر ام ) با جمع آوری اطلاعات مشتریان بیمه کاربرد های مختلفی برای مدیران صنعت بیمه دارد. ارتباط سریع، مدیریت ارتباط، مدیریت کارمندان، تجزیه و تحلیل داده های آماری، نظارت بر بازاریابی صنعت بیمه و … از جمله کاربرد های CRM ( سی آر ام ) در صنعت بیمه می باشد. CRM application in insurance company

مزایا و کاربرد های نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری به طور کلی بیان شد. در ادامه قصد داریم به شرح هزیک از کاربرد های CRM ( سی آر ام ) در صنعت بیمه بپردازیم.

جمع آوری اطلاعات تماس مشتریان صنعت بیمه به کمک نرم افزار CRM

نرم افزار CRM ( سی آر ام ) این امکان را دارد که بتواند اطلاعات کامل مشتریان بیمه را در خود ذخیره نماید. اطلاعاتی از جمله اطلاعات تماس، اطلاعات هویتی، آدرس، نوع مشتری از لحاظ حقیق و حقوقی، سن و … . این اطلاعات از زمان اولین تماس مشتری با شرکت بیمه ذخیره می شوند. در ابتدا شماره تماسی که مشتری با آن تماس گرفته نمایان می شود که می توان در کمترین زمان ممکن آن را ذخیره کرد. سپس با صحبت های بیشتر مشتریان با کارمندان بیمه اطلاعات بیشتری را می توان از مشتریان دریافت نمود. CRM application in insurance company

جمع آوری اطلاعات مشتریان بیمه کاربرد های متفاوتی دارد. یکی از مهم ترین کاربرد ها دسترسی سریع به اطلاعات تماس مشتریان است که شرکت بیمه در هر زمان بخواهد با مشتری تماس برقرار کند تنها با چند کلیک ساده می تواند این کار را انجام دهد. و یا برای ارسال مقاله های مربوط به صنعت بیمه می تواند از ایمیل مشتریان که در نرم افزار CRM ( سی آر ام ) ثبت شده است استفاده نماید. همچنین می توان بیمه نامه های مشتریان را به آدرسی که در نرم افزار CRM ( سی آر ام ) ثبت شده است ارسال کرد. و بسیاری از امور دیگر که می توان با کمک اطلاعات تماس ثبت شده از مشتریان در CRM انجام داد.

ثبت اطلاعات بیمه ی مشتریان در نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ( سی آر ام )

در صنعت بیمه ، بیمه نامه های مختلفی صادر می شود. بیمه هایی مثل بیمه ی آتش سوزی، حوادث، بیمه بدنه ماشین، بیمه عمر و … . که هرکدام دارای مزیتی خاص و کاربردی متفاوت دارد. مشتری های صنعت بیمه نیز می توانند به انتخاب خود یک یا چند نوع بیمه را برای خود دریافت نمایند. بنابراین ثبت اطلاعات بیمه و نوع بیمه ی مشتریان یکی از اصلی ترین اطلاعات صنعت بیمه می باشد. بنابراین یکی دیگراطلاعات مشتریان که در CRM ( سی آر ام ) می توان ثبت کرد اطلاعات مربوط به نوع بیمه ی مشتریان است. CRM application in insurance company

مزایای ثبت اطلاعات نوع بیمه مشتریان در CRM

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری و یا همان CRM ( سی آر ام ) با ثبت نوع بیمه نامه های مشتریان ، کارمندان بیمه را در کمترین زمان ممکن از اطلاعات بیمه ی مشتری آگاه می سازد. بنابراین در زمان تماس مشتریان با شرکت بیمه در زمان کوتاهی می توان پاسخگوی مشتری بود. و این امر رضایت مشتریان بیمه را افزایش می دهد. مدیران صنعت بیمه با این اقدام خود رقابتی چشمگیر را می توانند در شرکت خود رقم بزنند. چرا که با وجود گسترش شرکت های بیمه جذب رضایت مشتری از اهمیت زیادی برخوردار شده است. CRM application in insurance company

یکی دیگر از مزایای ثبت اطلاعات نوع بیمه ی مشتریان ، بررسی و تجزیه و تحلیل میزان فروش هر نوع بیمه می باشد. بنابراین نرم افزار CRM ( سی آر ام ) به بهبود ارائه ی بیمه نامه های شرکت نیز کمک می کند. یعنی علاوه بر مدیریت ارتباط با مشتری می توان بر میزان فروش بیمه نامه نیز مدیریت کرد.

CRM application in insurance company .  نرم افزار CRM . مدیریت ارتباط با مشتری صنعت بیمه و سی آر ام .
CRM application in insurance company . کاربرد های سی آر ام در شرکت های بیمه . اهمیت مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت بیمه. ثبت اطلاعات مشتریان شرکت بیمه با CRM
مدیریت کارمندان بیمه به کمک نرم افزار CRM

از دیگر کاربرد های نرم افزار CRM ( سی آر ام ) در صنعت بیمه می توان به مدیریت کارمندان بیمه اشاره کرد. نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان و یا همان CRM پلتفرم های گزارش کارمندان بیمه را نیز در خود تعبیه کرده است. بنابراین کارمندان صنعت بیمه اقدامات خود را در CRM ( سی آر ام ) به طور کامل شرح می دهند. همچنین اموری که باید انجام دهند را می توانند در نرم افزار CRM ( سی آر ام ) ثبت نمایند تا در زمان مناسب به آن ها یادآوری شود.

با ثبت گزارش اتفاقاتی که کارمندان با آن در ارتباط بودند می توان بر رفتار کارمندان نیز نظارت داشت. بنابراین مدیران صنعت بیمه می توانند با تحلیل و بررسی شرح گزارش ها بر عملکرد کارمندان خود نیز نظارت کافی و لازم را داشته باشند. با مشاهده ی عملکرد کارمندان می توان به عملکرد هر کارمند پی برد. سپس مدیران صنعت بیمه می توانند با در نظر گرفتن تشویق برای کارمنان فعال و جریمه کردن کارمندانی که وظیفه ی خود را به درستی انجام نداده اند، عملکرد کارمندان را به بالاترین حد بهینه ی خود برسانند. و همه ی این اتفاقات تنها به کمک نرم افزار CRM ( سی آر ام ) و یا همان مدیریت ارتباط با مشتری قابل انجام می باشد.

برای اطلاع از مزایای CRM در این صنعت به مقاله مزایای نرم افزار CRM در شرکت بیمه مراجعه کنید.

همچنین برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با مشاورین ما در تماس باشید.

ما را برای تکمیل مطب دنبال کنید . آموزشهای ما را در کانال سرواپ و صفحه آموزشها مشاهده فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

درباره باشگاه مشتریان
Call Now Buttonمشاوره رایگان
تماس با مدیر
بفرست...