CRM application in insurance company نرم افزار CRM و مدیریت ارتباط با مشتری سی آر ام صنعت بیمه
کاربرد نرم افزار CRM در صنعت بیمه
۱۳۹۹-۰۹-۱۳
Insurance CRM Software مزایای نرم افزار CRM ( سی آر ام )
CRM در شرکت بیمه
۱۳۹۹-۰۹-۱۳

نرم افزار CRM برای شرکت های خدماتی نظافتی

CRM for cleaning service companies نرم افزار سی آر ام خدماتی نظافتی و مدیریت ارتباط با مشتریان با نرم افزار CRM

CRM for cleaning service companies . مدیریت ارتباط با مشتری و کاربرد های آن. نرم افزار CRM برای شرکت های خدماتی نظافتی . ویژگی های نرم افزار سی آر ام.

شرکت های خدماتی نظافتی در جهت ارائه ی خدمات نظافت و تمیز کاری منازل، باغ ها، مجتمع ها و … فعالیت دارند. ابن نوع شرکت ها با داشتن مشتریان زیاد و مختلفی نیازمند نرم افزار CRM برای مدیریت ارتباط با مشتری های خود هستند.

علاوه بر این برای نظارت بر کارکنان شرکت های خدماتی نظافتی می توان از نرم افزار CRM و یا همان نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری، استفاده کرد. به طور کلی نرم افزار CRM کاربرد های زیادی در شرکت های خدماتی نظافتی دارند که در این مقاله درمورد این موضوع توضیحات لازم را ارائه خواهیم داد. به همین منظور عناوین زیر در این مقاله مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

نرم افزار شرکت های خدماتی
نرم افزار CRM برای شرکت های خدماتی نظافتی. کاربرد های سی آر ام در سازمان های خدماتی.

دلایل استفاده از CRM در شرکت های خدماتی نظافتی

در زمان های مختلفی مردم برای نظافت منزل خود اقدام به گرفتن نیروی خدماتی می کنند. و یا ساکنین یک مجتمع مسکونی برای نظافت راه پله ها و سایر اماکن عمومی مجتمع با شرکت های خدامتی نظافتی تماس می گیرند. مجتمع های تجاری نیز ممکن است در بازه های زمانی مختلفی از خدمات این نوع شرکت ها استفاده کنند. و بسیاری دیگر از مراکز و اماکنی که در طی زمان های مختلفی نیاز به نیروی خدماتی پیدا می کنند.

در همه ی حالات افراد با شرکت خدماتی نظافتی تماس برقرار می کنند و درخواست نیرو می کنند. و این زمانی است که نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری کاربرد خود را نشان می دهد. کاربرد های زیادی که به افزایش رضایت مشتریان و در نهایت افزایش سود شرکت ختم خواهد شد.

اهمیت نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری در شرکت های خدماتی

با توجه به نیاز اماکن مختلف برای نیرو های خدماتی، مشتریان شرکت های خدماتی نظافتی در گروه های مختلفی نیز قرار دارند. هرکدام از مشتری ها به نوعی از خدمات نیاز دارند که معمولا در شرکت های خدماتی هر شخصی در یک زمینه مشغول فعالیت است. با این وجود تعداد مشتریان شرکت های خدماتی نظافتی زیاد است. بنابراین لازم است تا هم بر نیروی های خدماتی و هم مشتریان مدیریت داشت.

مدیریت بر نیروهای خدماتی و مشتریان با بالارفتن تعداد مشتریان کاری آسان نخواهد بود. ولی با استفاده از نرم افزار CRM ( سی آر ام ) می توان به راحتی بر ارتباط با مشتریان مدیریت داشت. در این صورت شرکت خدماتی نظافت با مدیریت ارتباط با مشتری می توان رضایت مشتریان را نیز جلب نماید. چرا که شرکت خدماتی نظافتی با کمک نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری و یا همان CRM می تواند بهترین عملکرد را داشته باشد.

دسته بندی مشتریان به کمک نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری

همان طور که بیان شد مشتریان شرکت های خدماتی برای کارهای مختلفی با شرکت تماس می گیرند. بنابراین لازم است تا مشتریان بر حسب نیاز و یا مکان مورد نظر برای نظافت دسته بندی شوند. علاوه بر این دسته بندی های مختلف دیگری می توان در نظر گرفت که هرکدام کاربرد مختلفی دارد.. با نرم افزار CRM ( سی آر ام ) مدیران شرکت های خدامتی نظافتی می توانند دسته بندی های مد نظر خود را ایجاد کنند و مشتریان هر گروه را در دسته ی مخصوص به خود قرار دهند. دسته بندی مشتریان با استفاده از رنگ بندی مشتریان نیز امکان پذیر می باشد. رنگ هایی که طبق نظر مدیر شرکت تعیین می شود.

با دسته بندی مشتریان می توان داده های آماری که توسط نرم افزار CRM پردازش می شوند را مورد بررسی قرار داد. با بررسی داده ها و تحلیل آن ها می توان برای برنامه ریزی استخدام نیرو، تنظیم ساعات کاری شرکت، افزایش خدمات و … اقدام کرد. همچنین می توان برای اطلاع رسانی گروهی از دسته بندی ها استفاده کرد. و یا می توان برای در نظر گرفتن مزایا و خدماتی خاص برای مشتریانی در گروهی خاص از آن استفاده کرد. با استفاده از دسته بندی مشتریان در نرم افزار CRM هر اقدامی برای مدیریت ارتباط با مشتریان آسان خواهد بود. تمامی کاربرد های دسته بندی مشتریان در نهایت به افزایش رضایت مشتریان منجر خواهد شد.

تنظیم زمان در نرم افزار سی آر ام برای ارائه ی خدمات به مشتریان

برخی از مشتریان برای رزرو وقت برای روزهای دیگر اقدام می کنند. چرا که در برخی از ایام ممکن است درخواست های شرکت خدماتی نظافتی بالا رود و مشتری ها نتوانند در زمان مناسبی از خدمات نیروهای خدماتی بهره من شوند.

بنابراین با تماس با شرکت خدماتی نوع خدمت و ساعت مورد نیاز خود را رزرو می کنند. ثبت دقیق ساعت و روز مورد نیاز مشتری باید به درستی انجام گیرد. در غیر این صورت ممکن است زمان رزرو مشتری فراموش شود. و یا ممکن است خدمتی که نیاز دارد  به اشتباه اطلاع رسانی شود. و یا حتی ممکن است در یک روز برای دو مشتری در یک ساعت زمان رزرو کرده باشند. بنابراین لازم است تا اقدامی به کمک CRM در جهت سازماندهی نوبت ها انجام شود. که این اقدام کاربردی دیگر از نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری است.

مدیریت شرکت های خدماتی نظافتی
CRM برای شرکت های خدماتی نظافتی. کاربرد های سی آر ام در سازمان های خدماتی.

مزایای تنظیم وقت رزرو شده در CRM

با استفاده از نرم افزار CRM می توان زمان رزرو مورد نیاز هر مشتری را به صورت دقیق ثبت کرد. همچنین سایر توضیحات لازم و تمامی جزئیات خدمت مورد نظر مشتری در CRM (سی آر ام) ثبت خواهد شد. بنابراین امکان اشتباه در خصوص زمان تعیین شده و نوع خدمت از بین خواهد رفت. همچنین امکان اشتباه در خصوص ثبت یک زمان رزرو شده برای دو مشتری به صفر خواهد رسید.

یکی دیگر از مزایای نرم افزار CRM، ارسال هشدار به صورت وظیفه به نیروهای خدماتی می باشد. با تنظیم وقت در CRM می توان نیروی خدماتی را چند ساعت قبل و یا در روز قبل از زمان مورد نیاز مشتری آگاه کرد. این هشدار می تواند به صورت پیامک نیز به تلفن همراه نیروی خدماتی ارسال شود. نیروهای خدماتی با اطلاع از زمان خدمت دهی می توانند به موقع در مکان مورد نظر مشتری حضور پیدا کنند و خدمت لازم را انجام دهند. بنابراین با استفاده از نرم افزار CRM می توان رضایت مشتریان شرکت خدماتی نظافتی را در خصوص زمان انجام خدمت افزایش داد.

اطلاع رسانی به مشتریان توسط CRM

در برخی از مواقع شرکت های خدماتی نظافتی لازم است تا مشتریان خود را از اخبار و اطلاعیه های شرکت آگاه سازند. در این صورت باید تمامی شماره های تماس مشتریان را پیدا کرده و از آن طریق با مشتریان ارتباط برقرار کنند. این کار به صورت دستی کاری سخت می باشد. همچنین مدت زمان زیادی برای انجام این کار نیاز است. اما با وجود نرم افزار CRM (مدیریت ارتباط با مشتری) در شرکت خدماتی نظافتی ، اطلاع رسانی به مشتریان به راحتی و در کمترین زیمان ممکن صورت خواهد گرفت. چرا که تنها با زدن چند کلیک ساده در CRM می توان پیام خود را به مشتریان انتقال داد.

از جمله اطلاع رسانی هایی که ممکن است یک شرکت خدماتی بخواهد به مشتریان اعلام کند، تغییر در نوع خدمات می باشد. به طور مثال ممکن است یک شرکت خدماتی نظافتی ، خدمات مربوط به بغبانی و رسیدگی به باغچه را نیز اضافه کند. در این صورت می تواند این تغییر را به اطلاع مشتریان برساند. این اطلاع رسانی نوعی تبلیغ با هزینه ی بسیار پایین می باشد. این راه اطلاع رسانی به کمک CRM به بهترین شکل خود انجام خواهد شد. در تکمیل این مقاله می توانید مقاله ی نرم افزار CRM در شرکت های خدماتی نظافتی را مطالعه نمایید.

ما را برای تکمیل مطب دنبال کنید . آموزشهای ما را در کانال سرواپ و صفحه آموزشها مشاهده فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

درباره باشگاه مشتریان
Call Now Buttonمشاوره رایگان
تماس با مدیر
بفرست...