CRM benefits for restaurants | نرم افزار CRM | مدیریت ارتباط با مشتری چیست | بهترین سی آر ام

CRM benefits for restaurants . مزایای نرم افزار CRM در رستوران چیست؟ ثبت اطلاعات مشتریان رستوران در سی آر ام . بهترین نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری. CRM رایگان.


نرم‌افزار CRM (سی آر ام) یک ابزار قدرتمند در خصوص مدیریت ارتباط با مشتری می‌باشد. این ابزار در رستوران‌ها نیز دارای کاربردها و مزایای بسیاری می‌باشد. مزایای زیادی که باعث می‌شود رضایت مشتریان افزایش یابد. همچنین مدیران را برای برنامه ریزی‌های لازم یاری می‌کند همچنین مزایای دیگری نیز دارد، که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت. با مطالعه‌ی این مقاله تحت عناوین زیر می‌توان به مزایای نرم‌افزار CRM (سی آر ام) در رستوران‌ها پی برد.CRM benefits for restaurants

چنانچه قصد آشنایی کامل با این نرم افزار را دارید، مقاله مدیریت ارتباط با مشتری چیست؟ را مطالعه نمائید.

همچنین می توانید برای اطلاع از کاربرد های این نرم افزار در رستوران ها به مقاله ی نرم افزار CRM برای رستوران مراجعه نمایید.

مزایای نرم افزار CRM (سی آر ام) در رستوران ها |CRM benefits for restaurants
CRM benefits for restaurants . بهترین نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری. CRM رایگان
مزایای نرم افزار CRM در رستوران چیست؟ ثبت اطلاعات مشتریان رستوران در سی آر ام .

یادآوری ارسال غذا برای مشتریان به کمک نرم افزار CRM ( سی آر ام ) | CRM benefits for restaurants

برخی از مشتریان ممکن است برای چند روز آتی و یا چند ساعت آینده سفارش خود را ثبت کنند. چراکه انتظار دارند غذاهای موردنظر خود به‌طور کامل و بدون هیچ کم‌وکاستی آماده شود. بنابراین اقدام به سفارش غذا از چند روز قبل می‌کنند. در این مواقع لازم است تا سفارشات مشتریان در زمان مقرر آماده شود.

در غیر این صورت مشتریان رضایت لازم را کسب نخواهند کرد. نرم‌افزار CRM (سی آر ام) امکان ثبت سفارشات را به کارکنان رستوران می‌دهد. بدین‌صورت مدیریت ارتباط با مشتری در خصوص انجام سفارشات نیز صورت می‌گیرد. اگر میخواهید از روش های اطلاع از رضایت مشتریان خود آگاه شوید مقاله نرم افزار اندازه گیری رضایت مشتری را مطالعه کنید. CRM benefits for restaurants

مزایای یادآوری سفارشات

با ثبت زمان دقیق برای انجام سفارشات در نرم‌افزار CRM (سی آر ام)، یک یادآور در زمان مشخص‌شده در CRM (سی آر ام) ایجاد می‌شود. سپس در زمان موعد با ارسال هشدار برای آشپز و یا کارمند مربوطه در رستوران، سفارشات مشتریان آماده می‌شود. همچنین می‌توان هشداری برای سفارشات در شروع کار رستوران تنظیم کرد. در این صورت کارکنان رستوران می‌توان برنامه‌ریزی لازم را برای پخت‌وپز همان روز انجام دهند. CRM benefits for restaurants

علاوه بر این می‌توان در نرم‌افزار CRM (سی آر ام) هشداری را برای غذاهایی که آماده‌سازی مواد اولیه آن‌ها چند روز زمان نیاز دارد، تنظیم کرد. بدین‌صورت می‌توان انجام امور مربوط به پخت‌وپز رستوران را نیز مدیریت کرد. بنابراین مشکلی در آماده‌سازی سفارشات رخ نخواهد داد. درنتیجه رضایت مشتریان نیز به کمک نرم‌افزار CRM (سی آر ام) افزایش پیدا می‌کند. بنابراین افزایش رضایت مشتریان به این طریق از مزایای نرم‌افزار CRM محسوب می‌شود. برای استفاده صحیح از این قابلیت یاد آور نرم افزار crm را بخوانید.

ثبت اطلاعات فروشندگان مواد اولیه برای رستوران ها | CRM benefits for restaurants

از مزایای دیگر نرم‌افزار CRM می‌توان به ثبت اطلاعات مختلف مخاطبین اشاره کرد. ازجمله اطلاعاتی که می‌توان در نرم‌افزار CRM (سی آر ام) رستوران‌ها می‌توان ثبت کرد، اطلاعات فروشندگان مواد اولیه می‌باشد. رستوران‌ها همواره برای تأمین مواد غذایی خود با چندین تأمین کننده در ارتباط خواهند بود. چراکه هم تنوع مواد غذایی بالا است و هم کیفیت‌های مختلفی وجود دارد. بنابراین مدیران رستوران‌ها می‌توانند در زمان نیاز به مواد اولیه، در مخاطبین تأمین کننده به فروشنده‌ی موردنظر دسترسی پیدا کنند. سپس با یک تماس کالای خود را تأمین نمایند. CRM benefits for restaurants

اطلاعات نوع مواد، قیمت، کیفیت و هر نوع اطلاعات دیگری که برای تأمین مواد اولیه موردنیاز است نیز در CRM (سی آر ام) قابل ثبت می‌باشد. حتی می‌توان نحوه‌ی تسویه‌حساب با تأمین کننده را در نرم‌افزار CRM (سی آر ام) ثبت کرد. و یا حتی می‌توان دسته‌بندی مرتبط با نحوه‌ی تسویه‌حساب را در CRM (سی آرام) ایجاد کرد. بدین‌صورت مدیران رستوران‌ها می‌توانند در هر زمان که قصد خرید دارند، با انتخاب نحوه‌ی تسویه‌حساب که به‌صورت نقدی و یا چکی می‌تواند باشد، با تأمین کننده تماس بگیرد. این قابلیت نیز ازجمله مزایای نرم‌افزار CRM (سی آر ام) در خصوص ارتباط با تأمین کنندگان می‌باشد.

ثبت اطلاعات فروشندگان مواد اولیه برای رستوران ها | CRM benefits for restaurants
CRM benefits for restaurants . بهترین نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری. بهترین نرم افزار CRM
مزایای نرم افزار CRM در رستوران چیست؟ ثبت اطلاعات مشتریان رستوران در سی آر ام

ثبت سوابق فروشندگان مواد غذایی به رستوران

ثبت سوابق سفارشات از هر تأمین کننده نیز در این نرم‌افزار (سی آر ام) به‌صورت خودکار انجام می‌شود. که ثبت سوابق سفارشات و خودکار ثبت شدن آن‌ها هر دو جز مزایای نرم‌افزار CRM (سی آر ام) در رستوران‌ها می‌باشند. بنابراین در هر زمان که نیاز باشد می‌توان به سوابق خرید خود از هر تأمین کننده مراجعه کرد. محدودیت دسترسی این اطلاعات رستوران‌ها نیز برای هر کاربر قابل‌تعریف می‌باشد. بنابراین نرم‌افزار CRM (سی آر ام) علاوه بر مدیریت ارتباط با مشتری‌های رستوران، بر مدیریت ارتباط با تأمین کننده‌ها نیز کمک زیادی می‌کند.

اطلاعات دیگری مثل نحوه‌ی برخورد تأمین کنندگان، آدرس، نحوه‌ی ارسال، مدت‌زمان ارسال و … نیز در نرم‌افزار CRM (سی آر ام) رستوران‌ها قابل ثبت می‌باشد. بنابراین هنگام خرید مواد اولیه برای رستوران، می‌توان قبل از برقراری ارتباط این اطلاعات را مشاهده کرد. سپس طبق این اطلاعات بهترین تأمین کننده را انتخاب کرد. CRM benefits for restaurants

همچنین اگر خریدها به‌صورت غیر نقدی انجام‌شده باشد می‌توان اطلاعات زمان پرداخت را به ثبت رساند. برای یادآور شدن برای پرداخت هزینه‌ی مواد غذایی می‌توان وظیفه‌ای را ایجاد کرد. سپس وظیفه‌ی ایجادشده در زمان مقرر، رستوران را برای پرداخت هزینه یادآوری می‌کند. اگر پرداخت هزینه صرفاً توسط حسابدار رستوران انجام می‌شود می‌توان تنها برای حسابداری وظیفه را ایجاد کرد.

اطلاع رسانی به مشتریان رستوران با CRM ( سی ار ام )

یکی از دیگر از مزایای نرم‌افزار CRM (سی آر ام) برای رستوران‌ها، جمع‌آوری دقیق اطلاعات مشتریان است. اطلاعات تماس و راه‌های ارتباطی با مشتریان نیز در CRM (سی آر ام) به ثبت می‌رسد. چراکه اصلی‌ترین وظیفه‌ی CRM (سی آر ام)، مدیریت ارتباط با مشتری است. که ارتباط با مشتری از طریق راه‌های ارتباطی صورت می‌گیرد. CRM benefits for restaurants

بنابراین رستوران‌ها در هرزمانی که بخواهند می‌توانند با مشتری در ارتباط باشند. این ارتباط می‌تواند به‌وسیله تماس، پیامک، ایمیل و هر راه دیگری که به CRM (سی آر ام) متصل است صورت بگیرد. در ادامه به مزایای این قابلیت CRM خواهیم پرداخت. در ادامه مطالعه مقاله نرم افزار اطلاع رسانی به مشتری می تواند برای شما مفید باشد.

اطلاع رسانی به مشتریان رستوران با CRM ( سی ار ام )
CRM benefits for restaurants . ثبت اطلاعات مشتریان رستوران در سی آر ام
بهترین نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری. بهترین نرم افزار CRM . مزایای نرم افزار CRM در رستوران چیست؟

مزایای اطلاع رسانی به مشتریان

از مزایای داشتن اطلاعات تماس مشتریان رستوران، اطلاع رسانی های اخبار رستوران می باشد. به طور مثال اگر یه رستوران بخواهد به مکان دیگری منتثل شود قطعا مشریان قدیمی خود را از دست می دهد. بنابراین لازم است تا خبر انتقال و محل جدید رستوران به اطلاع مشتریان رسانده شود. با داشتن نرم افزار CRM ( سی آر ام ) به راحتی می توان این خبر را به آگاهی مشتریان قدیمی رساند.

همچنین اگر ساعات کاری رستوران تغییری کند لازم است تا این خبر به اطلاع مشتریان برسد. چراکه ممکن است برخی مشتریان در ساعاتی غیر از ساعات فعالیت رستوران مراجعه کنند. در این صورت زمان مشتریان به هدر خواهد رفت. در نتیجه ممکن است نارضایتی مشتریان ایجاد شود. ولی با استفاده از نرم افزار CRM ( سی ار ام ) و یا همان مدیریت ارتباط با مشتری این مشکلات رفع خواهد شد.

از دیگر مزایای اطلاع رسانی به مشتریان با CRM ( سی آر ام ) می توان به اضفه شدن غذا و یا تغییرات دیگر اشاره کرد. در هر صورت با استفاده از این نرم افزار می توان اخبار و اطلاعیه های لازم را به گوش مشتریان رستوران رساند. CRM benefits for restaurants

 آموزش های ما را در کانال سرواپ و صفحه آموزش ها مشاهده فرمایید.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *