تکنیک های افزایش فروش با CRM
تکنیک های فروش بیشتر با CRM
۱۴۰۰-۰۱-۱۷
مدیریت کمپین های تبلیغاتی با CRM
مدیریت کمپین های تبلیغاتی با CRM
۱۴۰۰-۰۱-۱۷

نظرسنجی در CRM

نکات نظرسنجی در CRM

قابلیت های CRM برای نظرسنجی در فروشگاه. نظرسنجی در نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری. دریافت نظرات مشتریان با CRM.

نظرسنجی در CRM یکی از قابلیت های تاثیر گذار در جهت اطلاع از نظرات مشتریان و افزایش رضایت آن هاست. چرا که با استفاده از نظر سنجی می توان به سلیقه ی مشتریان و نقاط ضعف و قوت کسب و کار پی برد و در جهت بهبود آن ها تلاش کرد. بنابراین ایجاد نظرسنجی نیازمند دقت کافی و زیرساخت مناسب می باشد. نظرسنجی در نرم افزار CRM با بالاترین دقت و بهترین گزارشات قابل انجام است. بنابراین استفاده از نرم افزار CRM برای نظرسنجی مزایای زیادی دارد که در این مقاله به این مزایا و چگونگی نظرسنجی در سی آر ام خواهیم پرداخت.

در خصوص نظرسنجی در CRM عناوین زیر مورد بررسی قرار خواهند گرفت. پس با صرف چند دقیقه می توانید اطلاعات کاملی از اجرای نظرسنجی با بهترین نتیجه را دریافت کنید. پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

بهترین روش نظرسنجی با CRM
نظرسنجی در نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری. دریافت نظرات مشتریان با CRM. قابلیت های CRM برای نظرسنجی در فروشگاه.

نکات اجرای نظرسنجی در CRM

اجرای نظرسنجی در هر کسب و کاری نیازمند عایت یکسری نکات می باشد. چرا که نظرسنجی باید به گونه ای باشد که بتوان در نهایت رضایت مشتریان را افزایش داد. یکی از نکات مهم در نظرسنجی دقت به مواردی است که در رضایت مشتریان تاثیر دارد. چرا که نظرسنجی باید کوتاه و مختصر باشد تا مشتریان برای شرکت در آن رغبت داشته باشند. بنابراین باید بهترین سوالات و نظرات را در نظرسنجی در CRM گنجاند.

یکی دیگر از مواردی که باید در نظرسنجی در نرم افزار CRM رعایت شود، توجه به بخش های مختلف سازمان است. یعنی اگر کسب و کار و سازمان دارای بخش های مختلفی باشد که تاثیر زیادی در ارتباط با مشتریان دارد، باید به صورت جداگانه برای هرکدام نظرسنجی ایجاد کرد. در این صورت می توان نتایج بهتری با دقت بیشتری دریافت کرد.

یکی دیگر از نکات اجرای نظرسنجی در سی آر ام این است که پس از نظرسنجی باید به نظرات توجه کرد و با بررسی آن ها اقداماتی را انجام داد که رضایت مشتریان افزایش یابد.بنابراین صرفا ایجاد نظرسنجی بدون هیچ اقدامی سودی نخواهد داشت.

قابلیت های CRM برای نظرسنجی

نرم افزار CRM امکانات و قابلیت های زیادی را برای صاحبان کسب و کارها در نظر گرفته است. بنابراین مدیران فروشگاه ها و سازمان ها می توانند با استفاده از این قابلیت ها نتیجه ی مطلوبی را از نظرسنجی در CRM بگیرند. در ادامه به شرح این قابلیت ها می پردازیم. در خصوص قابلیت های دیگر نرم افزار CRM رکاما برای سازمان ها و فروشگاه ها می توانید مقاله ی خدمات CRM را مطالعه نمایید.

طراحی فرم های دلخواه نظرسنجی

نرم افزار CRM قابلیت های زیادی برای اجرای نظرسنجی با بهترین نتیجه دارد. یکی از مزیت های منحصر به فرد CRM رکاما قابلیت ایجاد فرم با مقادیر و عناوین دلخواه می باشد. بنابراین برای ایجاد نظرسنجی در CRM نیز می توان فرم های مختلف با طراحی های دلخواه ایجاد کرد. این قابلیت کمک زیادی به راحتی کار در جهت دریافت نظرات مشتریان برای بخش های مختلف می باشد.

یکی دیگر از مزایای طراحی فرم نظرسنجی دلخواه با CRM رکاما، قابلیت انتخاب فیلدهای از پیش ساخته مثل متن، تیک بله و خیر، کمبوباکس و… می باشد. بنابراین برای سوالات مختلف می توان بهترین گزینه را برای پاسخ دهی به سوالات انتخاب کرد. در این صورت مشتریان نیز بهترین پاسخ را به سوالات نظرسنجی خواهند داد.

بررسی آسان پاسخ ها در نظرسنجی CRM رکاما

یکی دیگر از قابلیت های نرم افزار CRM برای نظرسنجی امکان بررسی آسان پاسخ های مشتریان به نظرسنجی می باشد. پس از اتمام نظرسنجی باید نظرات را بررسی کرد تا نتیجه ی آن مشخص شود. با استفاده از نرم افزار CRM می توان نتایج نظرسنجی را به آسانی بررسی کرد. همچنین نتیجه گیری با کمک CRM بسیار دقیق انجام خواهد شد. همچنین برای برخی از نظرات می توان گزارشات نظرسنجی در CRM را به صورت نمودار مشاهده نمود.

کاربرد نرم افزار CRM در نظرسنجی
دریافت نظرات مشتریان با CRM. نظرسنجی در نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری. قابلیت های CRM برای نظرسنجی در فروشگاه.

اطلاع رسانی به مشتریان

یکی دیگر از مزیت های نرم افزار CRM در نظرسنجی، امکان اطلاع رسانی به مشتریان برای شرکت در نظرسنجی می باشد. چرا که اطلاعات تماس مخاطبین به طور کامل در CRM ثبت شده و در هر زمان که نیاز باشد مثل زمانی که قصد دارید در نظرسنجی CRM شرکت کنند، می توان پیامی را برای مشتریان ارسال کرد. ارسال پیام برای مشتریان به صورت گروهی قابل انجام می باشد. تنها کافیست یک پیام تدوین شود و سپس آن را برای مشتریان ارسال کرد. همچنین امکان تعیین زمانبندی برای ارسال پیام وجود دارد.

یکی دیگر از مزیت های اطلاع رسانی به مشتری برای شرکت در نظرسنجی در CRM رکاما، امکان تعیین گروه مختلف برای ارسال پیام جهت شرکت در نظرسنجی می باشد. یعنی می توان مشتری ها را در CRM رکاما دسته بندی کرد و سپس برای گروه مد نظر پیام اطلاع رسانی را ارسال کرد. بنابراین اگر فروشگاهی برای گروه های مشتریان خود نظرسنجی های مختلفی را ایجاد می کند، می تواند برای هر گروهی لینک جداگانه ای ایجاد کرد. در خصوص اطلاع رسانی به مشتریان توسط CRM رکاما می توانید مقاله ی نرم افزار اطلاع رسانی را مطالعه نمایید.

اهمیت اجرای نظرسنجی در CRM

نرم افزار CRM رکاما یک نرم افزار جامع و کامل می باشد که می توان به کمک آن تمامی اطلاعات مربوط به کسب و کار را جمع آوری کرد و آن ها به راحتی مدیریت کرد. بنابراین هنگامی که یک کسب و کار قصد دارد نظرسنجی را با CRM رکاما ایجاد کند، می تواند در ابتدا تمامی اطلاعات لازم را از CRM بررسی کند و سپس بر اساس آن ها سوالات نظرسنجی را ایجاد کرد. همچنین نتایج نظرسنجی ها به طور کامل در CRM رکاما ذخیره شده و سپس می توان در نظرسنجی های بعدی نیز از آن ها به شیوه های مختلفی استفاده کرد.

دقت بالا در ایجاد نظرسنجی در  CRM و جمع آوری اطلاعات کامل نظرسنجی یکی از مزیت های مهم CRM رکاما می باشد که بهترین نتیجه را می توان با کمک CRM رکاما دریافت کرد. بنابراین با بررسی های تخصصی در خصوص ایجاد نظرات و فیلدهای دلخواه می توان به نقاط قوت و نقاط ضعف سازمان پی برد و در جهت بهبود آن ها تلاش کرد. در صورت نیاز برای دریافت مشاوره جهت استقرار نرم افزار CRM و ایجاد نظرسنجی می توانید با کارشناسان رکاما تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باشگاه مشتریان
Call Now Buttonمشاوره رایگان
تماس با مدیر
بفرست...