inventory management software crm | نرم افزار CRM | مدیریت ارتباط با مشتری | سی آر ام | سفارشات
نرم افزار مدیریت سفارشات با CRM ( سی آر ام ) | inventory management software crm
۱۳۹۹-۱۰-۰۳
Warehouse management with crm | مدیریت انبارداری با نرم افزار CRM | مدیریت ارتباط با مشتری | سی آر ام
نرم افزار مدیریت انبارداری با CRM ( سی آر ام ) | Warehouse management with crm
۱۳۹۹-۱۰-۰۳
CRM benefits for restaurants | نرم افزار CRM | مدیریت ارتباط با مشتری چیست | بهترین سی آر ام

CRM benefits for restaurants . مزایای نرم افزار CRM در رستوران چیست؟ ثبت اطلاعات مشتریان رستوران در سی آر ام . بهترین نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری. CRM رایگان.

نرم افزار CRM ( سی آر ام ) یک ابزار قدرتمند در خصوص مدیریت ارتباط با مشتری می باشد. این ابزار در رستوران ها نیز دارای کاربرد ها و مزایای بسیاری می باشد. مزایای زیادی که باعث می شود رضایت مشتریان افزایش یابد. همچنین مدیران را برای برنامه ریزی های لازم یاری می کند. و مزایای دیگری که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت. با مطالعه ی این مقاله تحت عناوین زیر می توان به مزایای نرم افزار CRM ( سی ار ام ) در رستوران ها پی برد. CRM benefits for restaurants

همچنین می توانید برای اطلاع از کاربرد های این نرم افزار در رستوران ها به مقاله ی نرم افزار CRM برای رستوران مراجعه نمایید.

نرم افزار CRM | مدیریت ارتباط با مشتری چیست | بهترین سی آر ام | CRM benefits for restaurants
CRM benefits for restaurants . بهترین نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری. CRM رایگان
مزایای نرم افزار CRM در رستوران چیست؟ ثبت اطلاعات مشتریان رستوران در سی آر ام .

یادآوری ارسال غذا برای مشتریان به کمک نرم افزار CRM ( سی آر ام ) | CRM benefits for restaurants

برخی از مشتریان ممکن است برای چند روز آتی و یا چند ساعت آینده سفارش خود را ثبت کنند. چرا که انتظار دارند غذاهای مورد نظر خود به طور کامل و بدون هیچ کم وکاستی آماده شود. بنابراین اقدام به سفارش غذا از چند روز قبل می کنند. در این مواقع لازم است تا سفارشات مشتریان در زمان مقرر آماده شود. در غیر این صورت مشتریان رضایت لازم را کسب نخواهند کرد. نرم افزار CRM ( سی آر ام ) امکان ثبت سفارشات را به کارکنان رستوران می دهد. بدین صورت مدیریت ارتباط با مشتری در خصوص انجام سفارشات نیز صورت می گیرد. CRM benefits for restaurants

مزایای یادآوری سفارشات

با ثبت زمان دقیق برای انجام سفارشات در نرم افزار CRM ( سی ار ام ) ، یک یادآور در زمان مشخص شده در CRM ( سی آر ام ) ایجاد می شود. سپس در زمان موعد با ارسال هشدار برای آشپز و یا کارمند مربوطه در رستوران، سفارشات مشتریان آماده می شود. همچنین می توان هشداری برای سفارشات در شروع کار رستوران تنظیم کرد. در این صورت کارکنان رستوران می توان برنامه ریزی لازم را برای پخت و پز همان روز انجام دهند. CRM benefits for restaurants

علاوه بر این می توان در نرم افزار CRM ( سی ار ام ) هشداری را برای غذاهایی که آماده سازی مواد اولیه آن ها چند روز زمان نیاز دارد، تنظیم کرد. بدین صورت می توان انجام امور مربوط به پخت و پز رستوران را نیز مدیریت کرد. بنابراین مشکلی در آماده سازی سفارشات رخ نخواهد داد. در نتیجه رضایت مشتریان نیز به کمک نرم افزار CRM ( سی آر ام ) افزایش پیدا می کند. بنابراین افزایش رضایت مشتریان به این طریق از مزایای نرم افزار CRM محسوب می شود.

ثبت اطلاعات فروشندگان مواد اولیه برای رستوران ها | CRM benefits for restaurants

از مزایای دیگر نرم افزار CRM می توان به ثبت اطلاعات مختلف مخاطبین اشاره کرد. از جمله اطلاعاتی که می توان در نرم افزار CRM ( سی ار ام ) رستوران ها می توان ثبت کرد، اطلاعات فروشندگان مواد اولیه می باشد. رستوران ها همواره برای تامین مواد غذاییی خود با چندین تامین کننده در ارتباط خواهند بود. چرا که هم تنوع مواد غذایی بالا است و هم کیفیت های مختلفی وجود دارد. بنابراین مدیران رستوران ها می توانند در زمان نیاز به مواد اولیه، در مخاطبین تامین کننده به فروشنده ی مورد نظر دسترسی پیدا کنند. سپس با یک تماس کالای خود را تامین نمایند. CRM benefits for restaurants

اطلاعات نوع مواد، قیمت، کیفیت و هرنوع اطلاعات دیگری که برای تامین مواد اولیه مورد نیاز است نیز در CRM ( سی آر ام ) قابل ثبت می باشد. حتی می توان نحوه ی تسویه حساب با تامین کننده را در نرم افزار CRM ( سی ار ام ) ثبت کرد. و یا حتی می توان دسته بندی مرتبط با نحوه ی تسویه حساب را در CRM ( سی آر ام ) ایجاد کرد. بدین صورت مدیران رستوران ها می توانند در هر زمان که قصد خرید دارند، با انتخاب نحوه ی تسویه حساب که به صورت نقدی و یا چکی می تواند باشد، با تامین کننده تماس بگیرد. این قابلیت نیز از جمله مزایای نرم افزار CRM ( سی آر ام ) در خصوص ارتباط با تامین کنندگان می باشد.

مدیریت ارتباط با مشتری چیست | CRM benefits for restaurants | نرم افزار CRM | بهترین سی آر ام
CRM benefits for restaurants . بهترین نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری. بهترین نرم افزار CRM
مزایای نرم افزار CRM در رستوران چیست؟ ثبت اطلاعات مشتریان رستوران در سی آر ام

ثبت سوابق فروشندگان مواد غذایی به رستوران

ثبت سوابق سفارشات از هر تامین کننده نیز در این نرم افزار ( سی ار ام ) به صورت خودکار انجام می شود. که ثبت سوابق سفارشات و خوکار ثبت شدن آن ها هر دو جز مزایای نرم افزار CRM ( سی آر ام ) در رستوران ها می باشند. بنابراین در هر زمان که نیاز باشد می توان به سوابق خرید خود از هر تامین کننده مراجعه کرد. محدودیت دسترسی این اطلاعات رستوران ها نیز برای هرکاربر قابل تعریف می باشد. بنابراین نرم افزار CRM ( سی آر ام ) علاوه بر مدیریت ارتباط با مشتری های رستوران، بر مدیریت ارتباط با تامین کننده ها نیز کمک زیادی می کند.

اطلاعات دیگری مثل نحوه ی برخورد تامین کنندگان، آدرس، نحوه ی ارسال، مدت زمان ارسال و … نیز در نرم افزار CRM ( سی ار ام ) رستوران ها قابل ثبت می باشد. بنابراین هنگام خرید مواد اولیه برای رستوران، می توان قبل از برقرای ارتباط این اطلاعات را مشاهده کرد. سپس طبق این اطلاعات بهترین تامین کننده را انتخاب کرد. CRM benefits for restaurants

همچنین اگر خرید ها به صورت غیر نقدی انجام شده باشد می توان اطلاعات زمان پرداخت را به ثبت رساند. برای یادآور شدن برای پرداخت هزینه ی مواد غذایی می توان وظیفه ای را ایجاد کرد. سپس وظیفه ی ایجاد شده در زمان مقرر، رستوران را برای پرداخت هزینه یادآوری می کند. اگر پرداخت هزینه صرفا توسط حسابدار رستوران انجام می شود می توان تنها برای حسابداری وظیفه را ایجاد کرد.

اطلاع رسانی به مشتریان رستوران با CRM ( سی ار ام )

یکی از دیگر از مزایای نرم افزار CRM ( سی آر ام ) برای رستوران ها، جمع آوری دقیق اطلاعات مشتریان است. اطلاعات تماس و راه های ارتباطی با مشتریان نیز در CRM ( سی ار ام ) به ثبت می رسد. چرا که اصلی ترین وظیفه ی CRM ( سی آر ام ) ، مدیریت ارتباط با مشتری است. که ارتباط با مشتری از طریق راه های ارتباطی صورت می گیرد. CRM benefits for restaurants

بنابراین رستوران ها در هر زمانی که بخواهند می توانند با مشتری در ارتباط باشند. این ارتباط می تواند به وسیله تماس، پیامک، ایمیل و هر راه دیگری که به CRM ( سی ار ام ) متصل است صورت بگیرد. در ادامه به مزایای این قابلیت CRM خواهیم پرداخت.

نرم افزار CRM | CRM benefits for restaurants | مدیریت ارتباط با مشتری چیست | بهترین سی آر ام
CRM benefits for restaurants . ثبت اطلاعات مشتریان رستوران در سی آر ام
بهترین نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری. بهترین نرم افزار CRM . مزایای نرم افزار CRM در رستوران چیست؟
مزایای اطلاع رسانی به مشتریان

از مزایای داشتن اطلاعات تماس مشتریان رستوران، اطلاع رسانی های اخبار رستوران می باشد. به طور مثال اگر یه رستوران بخواهد به مکان دیگری منتثل شود قطعا مشریان قدیمی خود را از دست می دهد. بنابراین لازم است تا خبر انتقال و محل جدید رستوران به اطلاع مشتریان رسانده شود. با داشتن نرم افزار CRM ( سی آر ام ) به راحتی می توان این خبر را به آگاهی مشتریان قدیمی رساند.

همچنین اگر ساعات کاری رستوران تغییری کند لازم است تا این خبر به اطلاع مشتریان برسد. چراکه ممکن است برخی مشتریان در ساعاتی غیر از ساعات فعالیت رستوران مراجعه کنند. در این صورت زمان مشتریان به هدر خواهد رفت. در نتیجه ممکن است نارضایتی مشتریان ایجاد شود. ولی با استفاده از نرم افزار CRM ( سی ار ام ) و یا همان مدیریت ارتباط با مشتری این مشکلات رفع خواهد شد.

از دیگر مزایای اطلاع رسانی به مشتریان با CRM ( سی آر ام ) می توان به اضفه شدن غذا و یا تغییرات دیگر اشاره کرد. در هر صورت با استفاده از این نرم افزار می توان اخبار و اطلاعیه های لازم را به گوش مشتریان رستوران رساند. CRM benefits for restaurants

ما را برای تکمیل مطب دنبال کنید . آموزشهای ما را در کانال سرواپ و صفحه آموزشها مشاهده فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

درباره باشگاه مشتریان
Call Now Buttonمشاوره رایگان
تماس با مدیر
بفرست...