CRM software for restaurants | نرم افزار CRM | سی آر ام | مدیریت ارتباط با مشتری

CRM software for restaurants . نرم افزار CRM برای رستوران ها. کاربرد مدیریت ارتباط با مشتری در رستوران. امکانات سی آر ام برای رستوران. افزایش فروش با CRM. بهترین نرم افزار CRM


در دنیای رقابت امروزه وجود نرم‌افزار CRM (سی آر ام) برای هر کسب‌وکاری لازم شده است. چراکه با این نرم‌افزار می‌توان مدیریت ارتباط با مشتری و سایر افراد درگیر با هر کسب‌وکاری را به‌آسانی انجام داد. فرقی نمی‌کند که کسب‌وکار خدماتی باشد و یا محصول محور، درهرصورت وجود نرم‌افزار CRM (سی‌ار ام) کمک زیادی به پیشرفت کسب‌وکار می‌کند.

رستوران‌ها نیز ازجمله کسب‌وکارهایی می‌باشند که با استفاده از نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری می‌توانند سود خود را افزایش دهند. می توانید با مطالعه مقاله مدیریت ارتباط با مشتری چیست؟ اطلاعات لازم در این باره کسب کنید.  CRM software for restaurants

در این مقاله قصد داریم  تحت عناوین زیر، کاربردهای نرم‌افزار CRM (سی آر ام) برای رستوران‌ها را بیان کنیم.

نرم افزار CRM | سی آر ام | CRM software for restaurants |  مدیریت ارتباط با مشتری
CRM software for restaurants . نرم‌افزار CRM برای رستوران ها. امکانات سی‌آر‌ام برای رستوران
افزایش فروش با CRM. بهترین نرم‌افزار CRM. کاربرد مدیریت ارتباط با مشتری در رستوران.

ثبت اطلاعات تماس مشتریان رستوران در نرم‌افزار CRM ( سی‌آر‌ام ) | CRM software for restaurants

نرم‌افزار CRM (سی‌آر ام) در خصوص جمع‌آوری و ثبت اطلاعات تماس مشتریان رستوران‌ها، عملکرد خوبی دارد. به‌طوری‌که رستوران‌ها هر اطلاعات تماسی که نیاز داشته باشند را می‌توانند در نرم‌افزار CRM (سی‌ار ام) به ثبت برسانند. این اطلاعات را می‌توانند در هنگام تماس مشتریان و یا با مراجعه‌ی حضوری مشتریان از آن‌ها دریافت کنند. سپس رستوران‌ها در هر زمان که نیاز داشتند می‌توانند در کمتر از چند ثانیه با مشتریان رستوران ارتباط برقرار کنند.

در نرم‌افزار CRM (سی‌آر ام) تاریخ دقیق برقراری ارتباط با مشتریان نیز ثبت می‌شود. حتی مدت تماس نیز به ثبت می‌رسد. علاوه بر این در توضیحات تماس می‌توان اسم شخص پاسخگو به تماس را نیز درج کرد. در تماس‌های تلفنی در هر زمان که نیاز باشد می‌توان به مکالمه‌ی انجام‌شده گوش داد. چراکه نرم‌افزار CRM (سی آر ام) امکان ضبط مکالمه را نیز به همراه دارد. CRM software for restaurants

دسترسی به اطلاعات تماس مشتریان در کمترین زمان ممکن قابل انجام است. چراکه برای ثبت اطلاعات تماس مشتریان امکان دسته‌بندی نیز وجود دارد. علاوه بر این در هنگام جست‌وجوی نام مشتری می‌توان فیلترهای جست‌وجو را نیز اعمال کرد. در این صورت فرآیند تماس با مشتری در زمان بسیار کوتاهی انجام می‌شود.

ثبت سفارشات مشتریان در نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری | CRM software for restaurants

یکی دیگر از اطلاعات مهم مشتریان رستوران‌ها که در نرم‌افزار CRM ( سی آر ام) ثبت می‌شود، اطلاعات سفارشات مشتریان است. به‌طوری‌که فاکتورهای مشتریان به همراه جزئیات در نرم‌افزار CRM (سی آر ام) ثبت می‌شود. جزئیاتی مثل نوع غذا و تعداد آن. نوع ارسال برای مشتری. نوع پرداخت. فرد تحویل‌گیرنده و … . بنابراین در هر زمان که نیاز باشد می‌توان به این اطلاعات دسترسی پیدا کرد. البته محدودیت دسترسی برای کارکنان رستوران قابل تنظیم می‌باشد. بدین‌صورت مدیریت ارتباط با مشتری

با ثبت اطلاعات سفارشات در نرم‌افزار CRM (سی آرام) می‌توان برای رسیدگی به امور مشتریان از آن‌ها استفاده کرد. همچنین می‌توان به میزان فروش هر غذا در هر دوره نیز دسترسی پیدا کرد. این کار کمک زیادی در جهت برنامه‌ریزی‌های لازم برای پخت غذاها می‌کند. درنتیجه برای برنامه‌ریزی خرید مواد غذایی نیز کمک زیادی می‌کند. با مراجعه به مقاله مدیریت سفارشات می توانید اطلاعات بیشتری کسب کنید. CRM software for restaurants

 ثبت آدرس های مشتریان در CRM ( سی‌آر‌ ام )

از دیگر کاربردهای نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری ثبت آدرس‌های مشتریان است. با ثبت آدرس مشتریان در CRM (سی‌آرام) هنگام ارسال غذا دیگر نیازی به دریافت آدرس از مشتریان نمی‌باشد. در این صورت فرآیند سفارش گیری در زمان کمتری صورت می‌گیرد. همچنین مشتریان با این اقدام رضایت بیشتری از رستوران خواهند داشت. چراکه از آدرس دادن در هر سفارش خسته خواهند شد. علاوه بر این اگر رستوران آدرس مشتری را داشته باشد، به گونه‌ای ارزش‌گذاری و احترام به مشتری را انجام داده است. مشتری در این هنگام احساس ارزشمند بودن می‌کند. CRM software for restaurants

اگر یک مشتری سفارش‌های خود را به آدرس‌های مختلفی داده باشد‌ می‌توان آدرس‌های بیشتری را برای مشتری ثبت کرد. در این صورت تنها کافی است که یک نشانی از آدرس موردنظر داده شود. در این صورت با انتخاب همان آدرس سفارش برای مشتری ثبت می‌شود.

مدیریت ارتباط با مشتری | CRM software for restaurants | نرم افزار CRM | سی آر ام
CRM software for restaurants . امکانات سی‌آر‌ام برای رستوران. افزایش فروش با CRM
بهترین نرم‌افزار CRM. کاربرد مدیریت ارتباط با مشتری در رستوران. نرم‌افزار CRM برای رستوران ها

مدیریت کارکنان رستوران با نرم‌افزار سی‌آر‌ام

قابلیت دیگر نرم‌افزار CRM (سی آر‌ ام) مدیریت کارکنان رستوران می‌باشد. در نرم‌افزار CRM (سی آر‌ ام) می‌توان برای هر کارمندی پنل کاربری را ایجاد کرد. سپس کارمندان با ورود به بخش کاربری خود می‌توانند به انجام وظایف خود بپردازند. هر کارمندی که با مشتری ارتباط برقرار کند نام او به‌عنوان تماس‌گیرنده در CRM (سی آر ام) ثبت می‌شود. بنابراین برای پیگیری امور مربوط به مشتریان رستوران‌ها می‌توان به نام تماس‌گیرنده رجوع کرد.

کارمندان رستوران‌ها می‌توانند در نرم‌افزار CRM (سی آر‌ ام) شرح کارهایی که در روز انجام می‌دهند را درج کنند. بدین‌صورت گزارش‌های عملکرد کارمندان رستوران جمع‌آوری می‌شود. سپس می‌توان با بررسی این اطلاعات به نحوه‌ی عملکرد کارکنان رستوران پی برد. در این صورت می‌توان کم‌کاری کارکنان را پیدا کرد و در جهت رفع آن‌ها تلاش کرد. بدین‌صورت بازدهی کارکنان به بالاترین میزان خود می‌رسد. درنتیجه رستوران به بهترین شکل عمل خواهد کرد. مشتریان رستوران نیز بیشترین میزان رضایت را از عملکرد کارکنان خواهند داشت. با افزایش رضایت مشتریان سود رستوران نیز افزایش می‌یابد. چراکه فروش رستوران نیز بیشتر می‌شود. CRM software for restaurants

دریافت نظرات مشتریان رستوران با مدیریت ارتباط با مشتری

اطلاع و آگاهی از نظرات مشتریان برای هر رستورانی حائز اهمیت است. چراکه میزان فروش غذا ارتباط مستقیمی با رضایت مشتریان دارد. بنابراین باید از همواره از رضایت مشتریان اطلاع داشت. در این صورت با بررسی میزان رضایت می‌توان آن را افزایش داد. نرم‌افزار CRM (سی‌ آر ام) در جهت جمع‌آوری و آنالیز نظرسنجی‌ها کمک زیادی به رستوران‌ها می‌کند. برای فهم بیشتر این موضوع نظر سنجی در crm را بخوانید.

ایجاد فرم‌های نظرسنجی در زمینه‌های مختلفی قابل انجام است. به‌طور مثال نظرسنجی در مورد کیفیت غذا، نحوه‌ی خدمت‌دهی، نوع برخورد گارسون، فضای رستوران و … صورت می‌گیرد.

نرم‌افزار CRM (سی‌ آر ام) با جمع‌آوری اطلاعات آماری، داده‌ها را تحلیل کرده و نتیجه را به مدیران رستوران نمایش می‌دهد. سپس مدیران رستوران‌ها می‌توانند با بررسی دلایل نارضایتی مشتریان در جهت رفع نقاط ضعف رستوران بپردازند. 

همچنین می‌توان نقاط قوت رستوران را پیداکرده و از آن‌ها در تبلیغات استفاده کند. در این صورت رضایت مشتریان به بیشتری حالت خود می‌رسد. و این کاربرد دیگری از مدیریت ارتباط با مشتری در رستوران‌ها می‌باشد. همچنین مطالعه مقاله مزایای نرم افزار سی آر ام برای رستوران ها، می تواند برای شما بسیار مفید باشد. CRM software for restaurants

آموزش های ما را در کانال سرواپ و صفحه آموزشها مشاهده فرمایید.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *