Customer information software with CRM نرم افزار CRM | مدیریت ارتباط با مشتری | سی آر ام
نرم افزار اطلاع رسانی به مشتری با CRM
۱۳۹۹-۱۰-۰۱
inventory management software crm | نرم افزار CRM | مدیریت ارتباط با مشتری | سی آر ام | سفارشات
نرم افزار مدیریت سفارشات | سیستم سفارش گیری
۱۳۹۹-۱۰-۰۱

نرم‌افزار CRM ( سی‌آر‌ام ) برای رستوران ها | CRM software for restaurants

CRM software for restaurants | نرم افزار CRM | سی آر ام | مدیریت ارتباط با مشتری

CRM software for restaurants . نرم افزار CRM برای رستوران ها. کاربرد مدیریت ارتباط با مشتری در رستوران. امکانات سی آر ام برای رستوران. افزایش فروش با CRM. بهترین نرم افزار CRM

در دنیای رقابت امروزه وجود نرم‌افزار CRM ( سی‌آر‌ام ) برای هر کسب و کاری لازم شده است. چرا که با این نرم‌افزار می‌توان مدیریت ارتباط با مشتری و سایر افراد درگیر با هرکسب و کاری را به آسانی انجام داد. فرقی نمی‌کند که کسب و کار خدماتی باشد و یا محصول محور. در هر صورت وجود نرم‌افزار CRM ( سی‌ار‌ام ) کمک زیادی به پیشرفت کسب و کار می‌کند. رستوران ها نیز از جمله کسب و کارهایی می‌باشند که با استفاده از نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری می‌توانند سود خود را افزایش دهند. CRM software for restaurants

در این مقاله قصد داریم  تحت عناوین زیر، کاربردهای نرم‌افزار CRM ( سی‌آر‌ام ) برای رستوران ها را بیان کنیم.

نرم افزار CRM | سی آر ام | CRM software for restaurants |  مدیریت ارتباط با مشتری
CRM software for restaurants . نرم‌افزار CRM برای رستوران ها. امکانات سی‌آر‌ام برای رستوران
افزایش فروش با CRM. بهترین نرم‌افزار CRM. کاربرد مدیریت ارتباط با مشتری در رستوران.

ثبت اطلاعات تماس مشتریان رستوران در نرم‌افزار CRM ( سی‌آر‌ام ) | CRM software for restaurants

نرم‌افزار CRM ( سی‌آر‌ام ) در خصوص جمع آوری و ثبت اطلاعات تماس مشتریان رستوران ها، عملکرد خوبی دارد. به طوری که رستوران ها هر اطلاعات تماسی که نیاز داشته باشند را می‌توانند در نرم‌افزار CRM ( سی‌ار‌ام ) به ثبت برسانند. این اطلاعات را می‌توانند در هنگام تماس مشتریان و یا با مراجعه ی حضوری مشتریان از آن ها دریافت کنند. سپس رستوران ها در هر زمان که نیاز داشتند می‌توانند در کمتر از چند ثانیه با مشتریان رستوران ارتباط برقرار کنند.

در نرم‌افزار CRM ( سی‌آر‌ام ) تاریخ دقیق برقرای ارتیاط با مشتریان نیز ثبت می‌شود. حتی مدت تماس نیز به ثبت می رسد. علاوه بر این در توضیحات تماس می توان اسم شخص پاسخگو به تماس را نیز درج کرد. در تماس های تلفنی در هر زمان که نیاز باشد می توان به مکالمه ی انجام شده گوش داد. چرا که نرم‌افزار CRM ( سی‌ار‌ام ) امکان ضبط مکالمه را نیز به همراه دارد. CRM software for restaurants

دسترسی به اطلاعات تماس مشتریان در کمترین زمان ممکن قابل انجام است. چرا که برای ثبت اطلاعات تماس مشتریان امکان دسته بندی نیز وجود دارد. علاوه بر این در هنگام جست و جوی نام مشتری می‌توان فیلترهای جست و جو را نیز اعمال کرد. در این صورت فرآیند تماس با مشتری در زمان بسیار کوتاهی انجام می‌شود.

ثبت سفارشات مشتریان در نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری | CRM software for restaurants

یکی دیگر از اطلاعات مهم مشتریان رستوران ها که در نرم‌افزار CRM ( سی‌آر‌ام ) ثبت می‌شود، اطلاعات سفارشات مشتریان است. به طوری که فاکتور های مشتریان به همراه جزئیات در نرم‌افزار CRM ( سی‌آر‌ام ) ثبت می‌شود. جزئیاتی مثل نوع غذا و تعداد آن. نوع ارسال برای مشتری. نوع پرداخت. فرد تحویل گیرنده و … . بنابراین در هر زمان که نیاز باشد می‌توان به این اطلاعات دسترسی پیدا کرد. البته محدودیت دسترسی برای کارکنان رستوران قابل تنظیم‌می باشد. بدین صورت مدیریت ارتباط با مشتری

با ثبت اطلاعات سفارشات در نرم‌افزار CRM ( سی‌آر‌ام ) می‌توان برای رسیدگی به امور مشتریان از آن ها استفاده کرد. همچنین می‌توان به میزان فروش هر غذا در هر دوره نیز دسترسی پیدا کرد. این کار کمک زیادی در جهت برنامه ریزی های لازم برای پخت غذا ها می‌کند. در نتیجه برای برنامه ریزی خرید مواد غذایی نیز کمک زیادی می‌کند. CRM software for restaurants

 ثبت آدرس های مشتریان در CRM ( سی‌آر‌ام )

از دیگر کاربرد های نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری ثبت آدرس های مشتریان است. با ثبت آدرس مشتریان در CRM ( سی‌آر‌ام ) هنگام ارسال غذا دیگر نیازی به دریافت آدرس از مشتریان نمی‌باشد. در این صورت فرآیند سفارش گیری در زمان کمتری صورت می‌گیرد. همچنین مشتریان با این اقدام رضایت بیشتری از رستوران خواهند داشت. چرا که از آدرس دادن در هر سفارش خسته خواهند شد. علاوه بر این اگر رستوران آدرس مشتری را داشته باشد، به گونه ای ارزش گذاری و احتران به مشتری را انجام داده است. مشتری در این هنگام احساس ارزشمند بودن می‌کند. CRM software for restaurants

اگر یک مشتری سفارش های خود را به آدرس های مختلفی داده باشدف می‌توان آدرس های بیشتری را برای مشتری ثبت کرد. در این صورت تنها کافی است که یک نشانی از آدرس مورد نظر داده شود. در این صورت با انتخاب همان آدرس سفارش برای مشتری ثبت می‌شود.

مدیریت ارتباط با مشتری | CRM software for restaurants | نرم افزار CRM | سی آر ام
CRM software for restaurants . امکانات سی‌آر‌ام برای رستوران. افزایش فروش با CRM
بهترین نرم‌افزار CRM. کاربرد مدیریت ارتباط با مشتری در رستوران. نرم‌افزار CRM برای رستوران ها

مدیریت کارکنان رستوران با نرم‌افزار سی‌آر‌ام

قابلیت دیگر نرم‌افزار CRM ( سی‌آر‌ام ) مدیریت کارکنان رستوران می‌باشد. در نرم‌افزار CRM ( سی‌آر‌ام ) می‌توان برای هر کارمندی پنل کاربری را ایجاد کرد. سپس کارمندان با ورود به بخش کاربری خود می‌توانند به انجام وظایف خود بپردازند. هر کارمندی که با مشتری ارتباط برقرار کند نام او به عنوان تماس گیرنده در CRM ( سی آر ام ) ثبت می‌شود. بنابراین برای پیگیری امور مربوط به مشتریان رستوران ها می‌توان به نام تماس گیرنده رجوع کرد.

کارمندان رستوران ها می‌توانند در نرم‌افزار CRM ( سی‌آر‌ام ) شرح کارهایی که در روز انجام می‌دهند را درج کنند. بدین صورت گزارش های عملکرد کارمندان رستوران جمع آوری می‌شود. سپس می توان با بررسی این اطلاعات به نحوه ی عملکرد کارکنان رستوران پی برد. در این صورت می‌توان کم کاری های کارکنان را پیدا کرد و در جهت رفع آن ها تلاش کرد. بدین صورت بازدهی کارکنان به بالاترین میزان خود می‌رسد. در نتیجه رستوران به بهترین شکل عمل خواهد کرد. مشتریان رستوران نیز بیشترین میزان رضایت را از عملکرد کارکنان خواهند داشت. با افزایش رضایت مشتریان سود رستوران نیز افزایش می‌یابد. چرا که فروش رستوران نیز بیشتر می‌شود. CRM software for restaurants

دریافت نظرات مشتریان رستوران با مدیریت ارتباط با مشتری

اطلاع و آگاهی از نظرات مشتریان برای هر رستورانی حائز اهمیت است. چرا که میزان فروش غذا ارتباط مستقیمی با رضایت مشتریان دارد. بنابراین باید از همواره از رضایت مشتریان اطلاع داشت. در این صورت با بررسی میزان رضایت می‌توان آن را افزایش داد. نرم‌افزار CRM ( سی‌آر‌ام ) در جهت جمع آوری و آنالیز نظر سنجی ها کمک زیادی به رستوران ها می‌کند.

ایجاد فرم های نظر سنجی در زمینه های مختلفی قابل انجام است. به طور مثال نظر سنجی درمورد کیفیت غذا، نحوه ی خدمت دهی، نوع برخورد گارسون، فضای رستوران و … صورت می‌گیرد. نرم‌افزار CRM ( سی‌آر‌ام ) با جمع آوری اطلاعات آماری، داده ها را تحلیل کرده و نتیجه را به مدیران رستوران نمایش می‌دهد. سپس مدیران رستوران ها می‌توانند با بررسی دلایل نارضایتی مشتریان در جهت رفع نقاط ضعف رستوران بپردازند. همچنین می‌توان نقاط قوت رستوران را پیدا کرده و از آن ها در تبلیغات استفاده کند. در این صورت رضایت مشتریان به بیشتری حالت خود می‌رسد. و این کاربرد دیگری از مدیریت ارتباط با مشتری در رستوران ها می‌باشد. CRM software for restaurants

ما را برای تکمیل مطب دنبال کنید . آموزشهای ما را در کانال سرواپ و صفحه آموزشها مشاهده فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باشگاه مشتریان
Call Now Buttonمشاوره رایگان
تماس با مدیر
بفرست...