CRM for cleaning service companies نرم افزار سی آر ام خدماتی نظافتی و مدیریت ارتباط با مشتریان با نرم افزار CRM
نرم افزار CRM ( سی آر ام ) برای شرکت های خدماتی نظافتی | CRM for cleaning service companies
۱۳۹۹-۰۹-۱۴
Hotel CRM software سی آر ام
نرم افزار CRM ( سی آر ام ) برای هتل داری | Hotel CRM software
۱۳۹۹-۰۹-۱۴
Insurance CRM Software مزایای نرم افزار CRM ( سی آر ام )

Insurance CRM Software . مزایای نرم افزار CRM در شرکت بیمه . دلایل استفاده از سی آر ام در فروش بیمه . بازاریابی بیمه با CRM . فواید نرم افزار CRM در شرکت های بیمه.

نرم افزار CRM و یا همان مدیریت ارتباط با مشتری در هر سازمان و هر شرکتی دارای مزایای زیادی است. هر شرکتی سازمانی می تواند با توجه به نیاز و هدف خود از مزایای نرم افزار CRM ( سی آر ام ) بهره مند شود. * Insurance CRM Software * شرکت بیمه نیز یکی از مراکزی می باشد که می تواند با استفاده از مزایای نرم افزار CRM در شرکت خود، صنعت خود را گسترش داده و مشتریان بیشتری را به سمت خود جذب نماید. در این مقاله قصد داریم توضیحات لازم را درمورد مزایای این نرم افزار کاربردی در شرکت های بیمه ارائه کنیم. به همین منظور عناوین زیر در مورد مزایای CRM ( سی آر ام ) در شرکت بیمه مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

مزایای نرم افزار CRM Insurance CRM Software  ( سی آر ام )
Insurance CRM Software . دلایل استفاده از سی آر ام در فروش بیمه . بازاریابی بیمه با CRM
مزایای نرم افزار CRM در شرکت بیمه . فواید نرم افزار CRM در شرکت های بیمه

بازاریابی بیمه به کمک CRM ( سی آر ام ) | Insurance CRM Software

یکی از مهم ترین مزایای نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری و یا همان CRM امکان انجام فرآیند بازاریابی برای فروش بیمه نامه می باشد. چرا که تمامی پروسه ی بازاریابی و قیف فروش در نرم افزار CRM ( سی آر ام ) تعبیه شده است. با این کاربرد می توان سرنخ ها را پیدا کرده و سپس آن ها را تبدیل به فرصت کرد. با داشتن فرصت ها و انجام امور بازاریابی می توان مشتریان زیادی را صنعت بیمه کرد. چرا که با کمک نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری هیچ فرصتی از دست نخواهد رفت. همچنین فرصت ها با درصد احتمال بیشتری تبدیل به مشتری خواهند شد. Insurance CRM Software

تمامی گزارش های مربوط به بازاریابی بیمه توسط کارشناسان فروش و بازاریابان این صنعت در نرم افزار CRM ( مدیریت ارتباط با مشتری ) ثبت خواهند شد. با ثبت این اطلاعات می توان به صورت دقیق تری امور مربوط به بازاریابی را ادامه داد. با این اقدامات می توان مشتریان بیشتری را جهت عضویت در این صنعت قانع کرد. علاوه بر این با استفاده از بازاریابی CRM ( سی آر ام ) می توان مشتریان را تبدیل به مشتریان وفادار نمود. و این قابلیت ها همگی به افزایش مشتری و افزایش سود صنعت بیمه منجر خواهند شد.

یادآوری تمدید بیمه به مشتریان با نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری | Insurance CRM Software

شرکت های بیمه خدمات مربوط به بیمه های مختلفی را به مشتریان عرضه می کند. بیمه های مختلفی که هرکدام کاربرد متفاوتی دارد. همچنین زمان اعتبار هر بیمه نامه ممکن است با بیمه نامه ی دیگری متفاوت باشد. حتی ممکن است که یک نوع بیمه دارای چندین زمان اعتبار باشد. که هرکسی با توجه به شرایط خود زمان اعتبار مورد نظر را انتخاب می کند. در هر صورت هر نوع بیمه ای دارای یک مدت زمان مشخص می باشد که پس از پایان اعتبار باید آن را تمدید کرد. بنابراین این نرم افزار در جهت ثبت اطلاعات درمورد اعتبار بیمه نامه ها نیز کاربرد دارد.

ثبت اطلاعات اعتبار بیمه نامه های مشتریان در نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری به شرکت های بیمه کمک می کند تا در هر زمانی که بخواهند بتوانند در کمترین زمان ممکن اعتبار بیمه ی مشتری را بررسی کنند. ثبت این تاریخ مهم در CRM ( سی آر ام ) به شرکت های بیمه کمک می کند تا به مشتریان خود یادآوری کنند که برای تمدید مجدد اقدام کنند. چرا که بسیاری از افراد تاریخ اعتبار بیمه نامه ی خود را فراموش می کنند. با فراموشی مشتریان برای تمدید بیمه ، بیمه نامه های آن ها لغو خواهد شد و ممکن است دچار خسارت شوند. Insurance CRM Software

مزایای یادآوری تمدید بیمه به مشتریان

از دیگر مزایای نرم افزار CRM ( سی آر ام ) این است که با یادآوری خودکار به مشتریان ، آن ها را از اتمام تاریخ اعتبار بیمه های خود مطلع می سازند. در این صورت مشتریان برای تمدید آن اقدام خواهند کرد. که با این کار رضایت مشتریان افزایش پیدا می کند. چرا که دیگر بخاطر تمدید نکردن بیمه ی خود دچار ضرر نخواهند شد. علاوه بر این سود شرکت بیمه نیز افزایش پیدا می کند. چرا که مشتریان عادی ر به مشتریان وفادار تبدیل کرده است. و این کار شرکت بیمه باعث می شود تا مشتریان به سراغ شرکت های دیگر نروند. Insurance CRM Software

همان طور که بیان شد پیام یادآوری تمدید بیمه به صورت خودکار ارسال می شود. یعنی کافی است تا مدیران بیمه تنها یکبار یک پیام را به عنوان پیش نویس ایجاد کنند. سپس نرم افزار CRM و یا همان مدیریت ارتباط با مشتری به صورت خودکار پیام را در زمان مناسب برای هر مشتری ارسال خواهد کرد. نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری این امکان را دارد که اگر مشتری در زمان مشخص شده برای تمدید بیمه اقدام نکرد، وظیفه را برای کارمندان بیمه ایجاد کند تا به صورت تلفنی از علت این اتفاق با خبر شوند. که با این کار می توان مشتری را برای تمدید بیمه نامه ی خود ترغیب کرد.

( سی آر ام ) Insurance CRM Software مزایای نرم افزار CRM
Insurance CRM Software . دلایل استفاده از سی آر ام در فروش بیمه
مزایای نرم افزار CRM در شرکت بیمه . بازاریابی بیمه با CRM

بررسی میزان فروش بیمه

در مقاله ی کاربرد نرم افزار CRM ( سی آر ام ) در صنعت بیمه بیان شد که اطلاعات و سوابق مشتریان در خصوص اخذ بیمه در نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری به طور کامل ثبت خواهد شد. یکی از این اطلاعات مهم نوع بیمه و هزینه ی آن است که هر مشتری انتخاب کرده است. بنابراین اطلاعات کاملی از میزان فروش بیمه در CRM ثبت خواهد شد. همچنین تعداد فروش هر نوع یبمه نامه در CRM ( سی آر ام ) قابل مشاهده است. دسترسی به این اطلاعات می تواند برای سایر کارمندان محدود شود.

نرم افزار CRM ( نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ) با جمع آوری و تحلیل این داده ها نمودار های فروش را به مدیران صنعت بیمه نمایش خواهند داد.  شرکت بیمه با بررسی و تجزیه و تحلیل این اطلاعات می توانند برنامه ریزی های لازم را جهت ادامه ی کار خود انجام دهند. برخی ممکن است خدماتی را اضافه کنندو برخی ممکن است هزینه ی بیمه نامه ها را تغییر دهند. به هرحال این قابلیت مزایای زیادی دارد که هر مدیری باتوجه به شرایط خود می تواند درمورد آن تصمیم گیری کند. و این مورد دیگری از مزایای نرم افزار CRM ( سی آر ام ) می باشد. Insurance CRM Software

اطلاع رسانی تخفیفات بیمه به مشتریان

در مناسبت های مختلف ممکن است شرکت های بیمه تخفیف هایی را بر روی بیمه نامه های خود اعمال کنند. تخفیفاتی که شاید خیلی از افراد منتظر آن بودند تا اقدام به اخذ بیمه نامه نمایند. در این هنگام لازم است تا شرکت بیمه این اتفاق را به گوش مشتریان و افرادی که به بیمه نیاز دارند برسد. از دیگر مزایای نرم افزار CRM ( سی آر ام ) این است که این نرم افزار با جمع آوری اطلاعات مشتریان ، این اطلاع رسانی را بسیار آسان کرده است. چرا که شماره ها و سایر راه های ارتباطی با مشتریان در نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری به طور کامل به ثبت می رسد.

در نرم افزار CRM ( سی آر ام ) اطلاعات تماس افرادی که به عنوان سرنخ و یا فرصت شناخته می شوند نیز قابل ثبت است. با داشتن این اطلاعات و ارسال اطلاعیه در مورد تخفیف های بیمه نامه می توان افراد را برای خرید بیمه ترغیب نمود. و چه بسا بسیاری از افرادی که منتظر ایجاد چنین شرایطی بودند. در این هنگام جهت اخذ بیمه نامه اقدام خواهند کرد. در این صورت می توان با یک اطلاع رسانی آسان فروش شرکت بیمه را افزایش داد. که در نهایت سود صنعت بیمه نیز افزایش پیدا می کند. Insurance CRM Software

برای اطلاع از کاربرد CRM در این صنعت به مقاله کاربرد نرم افزار CRM در صنعت بیمه مراجعه کنید.

همچنین برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

Insurance CRM Software

ما را برای تکمیل مطب دنبال کنید . آموزشهای ما را در کانال سرواپ و صفحه آموزشها مشاهده فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

درباره باشگاه مشتریان
Call Now Buttonمشاوره رایگان
تماس با مدیر
بفرست...