مدل رفتار مشتری چیست
مدل های رفتار مشتری
۱۳۹۹-۱۰-۱۵
Manage partners with CRM software | مدیریت همکاران
مدیریت همکاران با نرم افزار CRM مدیریت ارتباط با مشتری | Manage partners with CRM software
۱۳۹۹-۱۰-۱۵
Manage customer complaints with CRM بهترین نرم افزار CRM برای رسیدگی به شکایات مشتری

Manage customer complaints with CRM . مدیریت شکایات مشتری با نرم افزار CRM . بهترین نرم افزار CRM برای مدیریت شکایات. نرم افزار CRM رایگان. سی آر ام چیست؟ افزایش رضایت مشتریان با CRM رکاما. اهمیت مدیریت شکایات مشتری.

یکی از مهم ترین کار ها در هر سازمانی بررسی و مدیریت شکایات مشتری می باشد. چرا که سود هر سازمانی وابسته به مشتریان آن سازمان است. بنابراین اگر مشتریان رضایت کافی را از یک سازمان نداشته باشند، سود سازمان افزایش پیدا نخواهد کرد. حتی در بسیاری از سازمان ها ممکن است میزان سود کاهش یابد. نرم افزار CRM رکاما با قابلیت هایی که دارد، مدیران سازمان را در جهت مدیریت شکایات مشتری ها یاری می کند. با استفاده از کاربرد های نرم افزار CRM ( سی آر ام ) در این خصوص می توان رضایت مشتریان را به حداکثر میزان خود رساند. Manage customer complaints with CRM

در این مقاله قصد داریم در خصوص اهمیت مدیریت شکایات مشتریان و نحوه ی مدیریت آن ها با نرم افزار CRM ( سی آر ام ) توضیحات لازم را ارائه دهیم. به همین جهت عناوین زیر مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

مدیریت شکایات مشتری با نرم افزار CRM | Manage customer complaints with CRM
Manage customer complaints with CRM . نرم افزار CRM رایگان. سی آر ام چیست؟ افزایش رضایت مشتریان با CRM رکاما. اهمیت مدیریت شکایات مشتری. مدیریت شکایات مشتری با نرم افزار CRM . بهترین نرم افزار CRM برای مدیریت شکایات.

اهمیت رسیدگی به شکایات مشتری | Manage customer complaints with CRM

اگر یک مشتری بنابر هر دلیلی از سازمان شکایتی داشته باشد و پاسخ مناسبی دریافت نکند، قطعا باعث کاهش رضایت مشتری خواهد شد. چرا که مشتری در ازای هزینه ای که پرداخت می کند، انتظاراتی را خواهد داشت. اگر در هر یک از اموری که مربوط به مشتری می شود، انتظارات او برآورده نشود، منجر به ناراحتی و نارضایتی مشتری می شود. اگر یک مشتری از سازمان ناراضی باشد، علاوه بر این آن مشتری از سازمان خریداری نمی کند، بلکه ممکن است افراد دیگری را برای خرید منصرف کند. بنابراین نارضایتی مشتری به دو جهت باعث آسیب دیدن سازمان می شود. آسیب عدم خرید دیگر افرادی که توسط مشتریان ناراضی، به مراتب بیشتر از آسیب نخریدن خود مشتریان است. چرا که ممکن است این عدم رضایت به طور تصاعدی افزایش یابد. Manage customer complaints with CRM

با توضیحات بیان شده می توان به اهمیت رسیدگی به شکایات مشتریان پی برد. اما برای جلوگیری از اتفاقات ناخوشایندی که به خاطر نارضایتی مشتریان بوجود می آید، باید به شکایات مشتریان رسیدگی کرد. یعنی با بررسی مشکلات مشتریان، با برخوردی مناسب علت نارضایتی را عمیقا بررسی کرد. با درک از نارضایتی مشتریان می توان آن ها را به طور منطقی راهنمایی کرد و با پاسخ و یا عملکردی مناسب رضایت مشتریان را جلب کرد. اما کاربرد نرم افزار CRM ( سی آر ام ) در این زمینه چیست؟ برای اطلاع از پاسخ این سوال با ما همراه باشید.

اهمیت مدیریت رسیدگی به شکایات مشتری | Manage customer complaints with CRM

هر سازمانی با توجه به نوع خود و وسعتی که دارد، دارای مشتریان مختلفی می باشد. بنابراین هر مشتری ممکن است برای شکایت خود دلیل مختلفی داشته باشد. اما برای رسیدگی به تمامی این شکایات لازم است تا بتوان آن ها را به راحتی مدیریت کرد. چرا که شکایات مشتریان تحت عناوین مختلفی و با موضعات گوناگونی صورت می گیرد. با مدیریت شکایات مشتریان، می توان به رفع اشکالات و نقاط ضعف اسزمان پی برد. در این صورت دیگر اتفاقی که بخاطر آن مشتریان را در گذشته ناراضی کرده است، رخ نخواهد داد. Manage customer complaints with CRM

نرم افزار CRM رکاما با قابلیت هایی که دارد، مدیریت رسیدگی شکایات مشتری را آسان می کند. بنابراین استفاده از نرم افزار CRM در این خصوص کمک زیادی به مدیران خواهد کرد. چرا که نرم افزار CRM ( سی آر ام ) با جمع آوری دقیق اطلاعات شکایات مشتریان، تمامی جزئیات مربوط به شکایت را به اطلاع مدیران سازمان می رساند. در این صورت مدیران سازمان ها می توانند با بررسی دقیق شکایات، مشکلات سازمان را رفع کنند و رضایت مشتریان را افزایش دهند. در نتیجه فروش سازمان افزایش می یابد و به دنبال آن سود بیشتری کسب خواهد شد. بنابراین استفاده از نرم افزار CRM رکاما برای مدیریت رسیدگی به شکایات توصیه می شود.

سی آر ام و مدیریت شکایات مشتری Manage customer complaints with CRM
Manage customer complaints with CRM . سی آر ام چیست؟ افزایش رضایت مشتریان با CRM رکاما. اهمیت مدیریت شکایات مشتری مدیریت شکایات مشتری با نرم افزار CRM . بهترین نرم افزار CRM برای مدیریت شکایات. نرم افزار CRM رایگان.

کاربرد نرم افزار CRM ( سی آر ام ) در رسیدگی به شکایات

نرم افزار CRM رکاما در خصوص مدیریت شکایات مشتری و بررسی آن ها کاربرد های مختلفی دارد. کاربرد هایی که در نهایت منجر به افزایش رضایت مشتریان، رفع اشکالات سازمان و افزایش سود سازمان خواهد شد. در ادامه کاربرد های مختلف نرم افزار CRM رکاما برای مدیریت شکایات مشتری بیان شده است. Manage customer complaints with CRM

ضبط مکالمه

یکی از کاربرد های نرم افزار CRM رکاما، ضبط مکالمات انجام شده بین مشتریان و سازمان است. فرقی نمی کند که مشتری با کدام بخش سازمان تماس گرفته باشد. در هر صورت مکالمات او از اولین تماس تا آخرین تماس به طور کامل در نرم افزار CRM ( سی آر ام ) رکاما ثبت می شود. همچنین اطلاعاتی مثل روز تماس، ساعت تماس، ورودی و یا خروجی بودن تماس، موضوع گفت و گو و هر اطلاعات دیگری که مربوط به تماس با مشتری باشد، همگی ثبت خواهند شد. در این صورت می توان با بررسی تماس ها به علت شکایت مشتری پی برد. در برخی از اوقات ممکن است مشتری دچار فراموشی در خصوص دادن اطلاعات شود. در این صورت می توان با بررسی مکالمات ضبط شده در نرم افزار CRM رکاما، مشتری را از اشتباه خود آگاه کرد. Manage customer complaints with CRM

ثبت دلایل شکایت مشتریان

از دیگر قابلیت های نرم افزار CRM رکاما جمع آوری و ثبت اطلاعات دقیق از شکایت مشتریان است. بدین صورت با بررسی شکایات انجام شده می توان به بیشترین دلایل شکایت پی برد. معمولا اگر سازمان دارای نقطه ضعفی باشد، دلایل شکایت اکثر مشتریان یکی خواهد بود. بنابراین با بررسی این دلایل می توان به نقاط ضضعف سازمان پی برد. Manage customer complaints with CRM

از دیگر مزایای این کاربرد نرم افزار CRM ( سی آر ام ) می توان به آمادگی برای پاسخگویی به مشتریان اشاره کرد. مشتریان هنگامی که شکایت خود را بیان می کنند، باید علت شکایت آن ها بررسی شود. هنگامی که دلیل شکایت هر مشتری به صورت دقیق ثبت شده باشد، می توان بررسی های دقیقی نیز در این خصوص انجام داد. سپس هنگام برقراری ارتباط با مشتری برای پاسخ شکایت او، با آمادگی بیشتری می توان پاسخگو بود.

ثبت اطلاعات سفارشات مشتری

اطلاعات سفارش مشتریان هنگتم خرید محصول و یا خدمات، به طور دقیق در نرم افزار CRM ( سی آر ام ) رکاما ثبت می شود. جزئیاتی مثل نوع محصول، ویژگی های محصول، میزان سفارش، نوع تحویل، ساعت تحویل، نوع پرداخت و … همگی در اطلاعات سفارش مشتری ثبت می شود. بنابراین هنگامی که مشتریان در خصوص هر یک از این موارد شکایت داشته باشد، می توان جزئییات را بررسی نمود. در این صورت می توان دلیل اصلی شکایت مشتری را پیدا کرد. Manage customer complaints with CRM

در برخی از مواقع ممکن است محصول سفارش داده شده با محصولی که مشتری درخواست داده است مطابقت کامل نداشته باشد. در این صورت می توان مجددا اطلاعات سفارشات ثبت شده را با درخواست مشتریان مطابقت داد. در این هنگام اگر مشتری هنگام ثبت سفارش دچار اشتباه شده باشد، می توان او را از اشتباه خود آگاه کرد. اما اگر این اشتباه از سمت سازمان رخ داده باشد، می توان علت را بررسی کرد.

بررسی روند پیگیری شکایت مشتریان

از دیگر کاربرد نرم افزار CRM رکاما بررسی روند پیگیری شکایات مشتریان توسط کارمندان سازمان می باشد. هنگامی که یک مشتری از سازمان شکایتی داشته باشد، باید به شکایت او رسیدگی نمود. چرا که رسیدگی به شکایت مشتریان یکی از مراحل مدیریت شکایات مشتری می باشد. بنابراین در این هنگام لازم است تا کارمند و یا کارمندانی را در این خصوص مامور به بررسی شکایت کرد. برای انجام این کار تنها کافی است در نرم افزار CRM ( سی آر ام ) وظیفه ای برای کارمند مربوطه ثبت شود. در این صورت کارمند مرتبط با شکایت در زمان مناسب شکایت را بررسی می کند. Manage customer complaints with CRM

تمامی امور مربوط به بررسی شکایت مشتریان در نرم افزار CRM رکاما ثبت می شود. چرا که کارمند مربوطه می تواند اقدامات خود را در خصوص شکایت مشتری در نرم افزار CRM ( سی آر ام ) ثبت کند. بنابراین در هر زمان که نیاز باشد می توان روند انجام رسیدگی به شکایات مشتری را بررسی کرد. در این صورت اگر در بررسی شکایات مشتریان کوتاهی شده باشد می توان در مورد آن رسیدگی کرد. با استفاده از این قابلیت، کارمندانی که وظیفه ی پیگیری شکایات را دارند، وظیفه ی خود را به درستی و به طور کامل انجام خواهند داد.

Manage customer complaints with CRM مدیریت شکاسات مشتری با سی آر ام
Manage customer complaints with CRM . افزایش رضایت مشتریان با CRM رکاما. اهمیت مدیریت شکایات مشتری
سی آر ام چیست؟ بهترین نرم افزار CRM برای مدیریت شکایات. نرم افزار CRM رایگان.
بهترین نرم افزار CRM برای مدیریت شکایات مشتری

برای مدیریت شکایات مشتری باید از نرم افزار CRM و یا همان نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ای استفاده کرد تمامی قابلیت های مربوط به رسیدگی و مدیریت شکایات مشتری را داشته باشد. نرم افزار CRM شرکت رکاما با داشتن قابلیت ها فراوان و مزیت هایی که در خصوص ارتباط با مشتری و رسیدگی به شکایات دارد، می توان بهترین نرم افزار CRM برای سازمان ها باشد. مدیران سازمان ها با استفاده از CRM رکاما دیگر نیازی به نرم افزار ثانویه جهت رسیدگی به شکایات مشتریان نخواهند داشت. Manage customer complaints with CRM

برای دریافت مشاوره برای راه اندازی نرم افزار CRM ( سی آر ام ) می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید. تجریه ی کارشناسان رکاما شما را در خصوص نحوه ی مدیریت شکایات مشتری و راه اندازی نرم افزار CRM راهنمایی خواهند کرد.

ما را برای تکمیل مطب دنبال کنید . آموزشهای ما را در کانال سرواپ و صفحه آموزشها مشاهده فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

درباره باشگاه مشتریان
Call Now Buttonمشاوره رایگان
تماس با مدیر
بفرست...