نظرسنجی در CRM یکی از قابلیتهای تأثیرگذار در جهت، اطلاع از نظرات مشتریان و افزایش رضایت آنهاست. چراکه با استفاده از نظرسنجی میتوان، به سلیقهی مشتریان و نقاط ضعف و قوت کسبوکار پی برد، و در جهت بهبود آنها تلاش کرد.
بنابراین ایجاد نظرسنجی نیازمند دقت کافی و زیرساخت مناسب میباشد. نظرسنجی در نرمافزار CRM با بالاترین دقت و بهترین گزارشات قابل انجام است. بنابراین استفاده از بهترین نرمافزار CRM برای نظرسنجی مزایای زیادی دارد. در این مقاله به این مزایا و چگونگی نظرسنجی در سی آر ام خواهیم پرداخت.
در خصوص نظرسنجی در CRM عناوین زیر موردبررسی قرار خواهند گرفت. پس با صرف چند دقیقه میتوانید، اطلاعات کاملی از اجرای نظرسنجی با بهترین نتیجه را دریافت کنید. پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید.
- نکات اجرای نظرسنجی در CRM
- قابلیت های CRM برای نظرسنجی
- طراحی فرم های دلخواه نظرسنجی
- بررسی آسان پاسخ ها در نظرسنجی CRM رکاما
- اطلاع رسانی به مشتریان
- اهمیت اجرای نظرسنجی در CRM
نکات اجرای نظرسنجی در CRM
اجرای نظرسنجی در هر کسبوکاری نیازمند رعایت یکسری نکات میباشد. چراکه نظرسنجی باید بهگونهای باشد، که بتوان درنهایت رضایت مشتریان را از طریق تحلیل رفتار مشتری افزایش داد. یکی از نکات مهم در نظرسنجی دقت به مواردی است، که در رضایت مشتریان تأثیر دارد. چراکه نظرسنجی باید کوتاه و مختصر باشد تا مشتریان برای شرکت در آن رغبت داشته باشند. بنابراین باید بهترین سؤالات و نظرات را در نظرسنجی در CRM گنجاند.
یکی دیگر از مواردی که باید در نظرسنجی در نرمافزار CRM رعایت شود، توجه به بخشهای مختلف سازمان است. یعنی اگر کسبوکار و سازمان دارای بخشهای مختلفی باشد، که تأثیر زیادی در ارتباط با مشتریان دارد، باید بهصورت جداگانه برای هرکدام نظرسنجی ایجاد کرد. در این صورت میتوان نتایج بهتری با دقت بیشتری دریافت کرد.
یکی دیگر از نکات اجرای نظرسنجی در سی آر ام این است، که پس از نظرسنجی باید به نظرات توجه کرد، و با بررسی آنها اقداماتی را انجام داد که رضایت مشتریان افزایش یابد. بنابراین صرفاً ایجاد نظرسنجی بدون هیچ اقدامی سودی نخواهد داشت.
قابلیت های CRM برای نظرسنجی
نرمافزار CRM امکانات و قابلیتهای زیادی را برای صاحبان کسبوکارها در نظر گرفته است. بنابراین مدیران فروشگاهها و سازمانها میتوانند، با استفاده از این قابلیتها نتیجهی مطلوبی را از نظرسنجی در CRM بگیرند.
در ادامه به شرح این قابلیتها میپردازیم. در خصوص قابلیتهای دیگر نرمافزار CRM رکاما برای سازمانها و فروشگاهها میتوانید مقالهی خدمات CRM را مطالعه نمایید.
طراحی فرم های دلخواه نظرسنجی
نرمافزار CRM قابلیتهای زیادی برای اجرای نظرسنجی با بهترین نتیجه دارد. یکی از مزیتهای منحصربهفرد CRM رکاما، قابلیت ایجاد فرم با مقادیر و عناوین دلخواه میباشد. بنابراین برای ایجاد نظرسنجی در CRM نیز میتوان، فرمهای مختلف با طراحیهای دلخواه ایجاد کرد. این قابلیت کمک زیادی بهراحتی کار در جهت دریافت نظرات مشتریان برای بخشهای مختلف میباشد.
یکی دیگر از مزایای طراحی فرم نظرسنجی دلخواه با CRM رکاما، قابلیت انتخاب فیلدهای از پیشساخته مثل متن، تیک بله و خیر، کمبوباکس و… میباشد. بنابراین برای سؤالات مختلف میتوان، بهترین گزینه را برای پاسخدهی به سؤالات انتخاب کرد. در این صورت مشتریان نیز بهترین پاسخ را به سؤالات نظرسنجی خواهند داد.
بررسی آسان پاسخ ها در نظرسنجی CRM رکاما
یکی دیگر از قابلیتهای نرمافزار CRM برای نظرسنجی، امکان بررسی آسان پاسخهای مشتریان به نظرسنجی میباشد. پس از اتمام نظرسنجی باید نظرات را بررسی کرد، تا نتیجهی آن مشخص شود.
با استفاده از نرمافزار CRM میتوان، نتایج نظرسنجی را بهآسانی بررسی کرد. همچنین نتیجهگیری با کمک CRM بسیار دقیق انجام خواهد شد. برای برخی از نظرات نیز میتوان، گزارشات نظرسنجی در CRM را بهصورت نمودار مشاهده نمود.
اطلاع رسانی به مشتریان
یکی دیگر از مزیتهای نرمافزار CRM در نظرسنجی، امکان اطلاعرسانی به مشتریان برای شرکت در نظرسنجی میباشد. چراکه اطلاعات تماس مخاطبین بهطور کامل در CRM ثبتشده، و در هر زمان که نیاز باشد مثل زمانی که قصد دارید در نظرسنجی CRM شرکت کنند، میتوان پیامی را برای مشتریان ارسال کرد. ارسال پیام برای مشتریان بهصورت گروهی قابل انجام میباشد. تنها کافی ست یک پیام تدوین شود و سپس آن را برای مشتریان ارسال کرد. همچنین امکان تعیین زمانبندی برای ارسال پیام وجود دارد.
از دیگر مزیتهای اطلاعرسانی به مشتری برای شرکت در نظرسنجی در CRM رکاما، امکان تعیین گروه مختلف برای ارسال پیام جهت شرکت در نظرسنجی میباشد. یعنی میتوان مشتریها را در CRM رکاما دستهبندی کرد، و سپس برای گروه مدنظر پیام اطلاعرسانی را ارسال کرد.
بنابراین اگر فروشگاهی برای گروههای مشتریان خود نظرسنجیهای مختلفی را ایجاد میکند، میتواند برای هر گروهی لینک جداگانهای ایجاد کرد. در خصوص اطلاعرسانی به مشتریان توسط CRM رکاما میتوانید مقالهی نرم افزار اطلاع رسانی را مطالعه نمایید.
اهمیت اجرای نظرسنجی در CRM
نرمافزار CRM رکاما یک نرمافزار جامع و کامل میباشد که میتوان، به کمک آن تمامی اطلاعات مربوط به کسبوکار را جمعآوری کرد و آنها بهراحتی مدیریت کرد. بنابراین هنگامیکه یک کسبوکار قصد دارد، نظرسنجی را با CRM رکاما ایجاد کند، میتواند در ابتدا تمامی اطلاعات لازم را از CRM بررسی کند، و سپس بر اساس آنها سؤالات نظرسنجی را ایجاد کرد.
همچنین نتایج نظرسنجیها بهطور کامل در CRM رکاما ذخیرهشده و سپس میتوان در نظرسنجیهای بعدی نیز از آنها به شیوههای مختلفی استفاده کرد.
دقت بالا در ایجاد نظرسنجی در CRM و جمعآوری اطلاعات کامل نظرسنجی یکی از مزیتهای مهم CRM رکاما میباشد که بهترین نتیجه را میتوان با کمک CRM رکاما دریافت کرد.
بنابراین با بررسیهای تخصصی در خصوص ایجاد نظرات و فیلدهای دلخواه میتوان به نقاط قوت و نقاط ضعف سازمان پی برد و در جهت بهبود آنها تلاش کرد. در صورت نیاز برای دریافت مشاوره جهت استقرار نرمافزار CRM و ایجاد نظرسنجی میتوانید با کارشناسان رکاما تماس حاصل فرمایید. همچنین جهت آگاهی از قیمت های نرم افزار به لیست قیمت ها سر بزنید.
بدون نظر