خدمات نرم افزار CRM
امکانات و خدمات CRM (مدیریت ارتباط با مشتری)
۱۳۹۹-۱۱-۲۷
گزارش گیری با CRM رکاما
گزارش گیری با نرم افزار CRM
۱۳۹۹-۱۱-۲۷

خدمات پس از فروش CRM

خدمات پس از فروش CRM رکاما

مزایای CRM برای خدمات پس از فروش. نرم افزار خدمات پس از فروش. قابلیت های سی آر ام برای خدمات بعد از فروش. اهمیت خدمات دهی به مشتری.

فروشگاه ها سازمان هایی که قصد دارند برای افزایش رضایت مشتریان خود، خدمات پس از فروش ارائه نمایند باید از نرم افزاری مناسب کمک بگیرند. نرم افزاری که بتواند تمامی اطلاعات مربوط به خدمات پس از فروش را در خود ذخیره کند. همچنین باید نرم افزاری باشد که بتوان به راحتی خدمات پس از فروش سازمان را با آن مدیریت کرد. با نرم افزار CRM رکاما نی توان به راحتی تمامی امور مربوط به خدمات بعد از فروش را انجام داد. خدمات پس از فروش CRM ( سی آر ام ) یک قسمتی از نرم افزار CRM رکاما می باشد که تمامی قابلیت های مورد نیاز را در اختیار تیم پشتیبانی می گذارد.

در این مقاله قصد داریم در خصوص خدمات پس از فروش CRM و قابلیت های کاربردی آن توضیحات لازم را ارائه دهیم. بدین منظور عناوین زیر مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

اهمیت خدمات پس از فروش با نرم افزار CRM
مزایای CRM برای خدمات پس از فروش. اهمیت خدمات دهی به مشتری. نرم افزار خدمات پس از فروش. قابلیت های سی آر ام برای خدمات بعد از فروش.

خدمات پس از فروش CRM ( سی آر ام ) چیست؟

در نرم افزار CRM رکاما قسمتی برای خدمات پس از فروش محصولات و یا خدمات اختصاص داده شده است. باتوجه به امکان محدود سازی هر قسمت در نرم افزار رکاما می توان بخش خدمات پس از فروش را تنها برای کارمندان مربوط به این بخش فعال کرد. کارمندان مربوطه تمامی امور مربوط به خدمات بعد از فروش را در این قسمت انجام خواهند داد. بنابراین برای مدیریت خدمات پس از فروش سازمان، می توان این قسمت را مورد بررسی قرار داد. در این صورت به آسانی می توان به کیفیت و چگونگی عملکرد کارکنان سازمان پی برد.

در بخش حدمات پس از فروش CRM رکاما اطلاعات زیادی از مشتریان و نحوه ی خدمات دهی ثبت می شود. بنابراین کارکنان سازمان برای خدمات دهی به مشتریان در کمترین زمان ممکن وظیفه ی خود را به خوبی انجام خواهند داد. قابلیت های کاربردی دیگری نیز در این بخش از نرم افزار CRM ( سی آر ام ) وجود دارد که در ادامه به شرح هریک از آن ها خواهیم پرداخت.

اهمیت خدمات پس از فروش با نرم افزار CRM رکاما

هر سازمانی باتوجه به محصول و یا خدماتی که ارائه می کند، می توان خدماتی را برای پس از فروش محصولات و یا خدمات در نظر بگیرد. بدین صورت مشتریان با تمایل بیشتری برای خرید محصولات و خدمات اقدام خواهند کرد. چرا که در بعضی مواقع افراد بخاطر ترسی که بعد از خرید و نحوه ی استفاده و یا بوجود آمدن مشکل در محصول دارند از خرید منصرف می شوند. در این صورت اگر سازمان خدمات پس از فروش ارائه کند، مشتریان با اطمینان بیشتری برای خرید اقدام خواهند کرد.

اگر یک سازمان خدمات پس از فروش مناسبی ارائه نکند، مشتریان کمتری ریسک خرید محصول و یا خدمات را به جان می خرند. اما هرچقدر نوع خدمت دهی بهتر باشد، رضایت مشتریان افزایش می یابد. با افزایش رضایت مشتریان، تمایل سایر افراد برای خرید محصولات و خدمات نیز افزایش می یابد. پس نباید خدمات پس از فروش را نادیده گرفت. بلکه باید توجه و دقت کافی به امور مربوط به خدمات بعد از فروش انجام شود.

نرم افزار CRM رکاما نرم افزاری کاربردی برای تمامی امور مدیریتی می باشد. این نرم افزار، مدیریت بخش خدمات پس از فروش را نیز شامل می شود. بنابراین با نرم افزار CRM رکاما می توان کیفیت خدمات پس از فروش سازمان را افزایش داد. چرا که تمامی امور مربوط به خدمات دهی در آن ثبت می شود. بنابراین تمامی کارها قابل بررسی و پیگیری خواهند بود. در این صورت کارمندان بخش خدمات دهی نیز وظیفه ی خود را به نحو احسن انجام خواهند داد.

کاربرد های نرم افزار CRM رکاما برای خدمات پس از فروش

اکنون که مفهوم و اهمیت خدمات پس از فروش بیان شد، به قابلیت های CRM ( سی آر ام ) رکاما برای خدمات دهی می پردازیم. تمامی قابلیت هایی که بیان می شوند با استفاده از CRM رکاما و یا همان نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان قابل دست یابی خواهند بود. قابلیت هایی که همگی به بهبود و مدیریت هرچه بهتر خدمات بعد از فروش سازمان کمک می کند. این قابلیت ها به شرح زیر می باشند.

مزایای نرم افزار CRM برای خدمات پس از فروش
قابلیت های سی آر ام برای خدمات بعد از فروش. مزایای CRM برای خدمات پس از فروش. اهمیت خدمات دهی به مشتری. نرم افزار خدمات پس از فروش.

۱ ) ثبت اطلاعات کامل مشتریان

یکی از قابلیت های نرم افزار CRM ( سی آر ام ) ثبت کامل اطلاعات مشتریان است. این اطلاعات کاربرد های زیادی در تمامی بخش های سازمان دارد. در بخش خدمات پس از فروش اطلاعات مربوط به نوع محصول و یا خدمت خریداری شده به کار گرفته می شود. همچنین اگر خدمات پس از فروش سازمان در محل زندگی و یا محل کار مشتری باید انجام شود، اطلاعات مربوط به آدرس مشتریان نیز مورد استفاده قرار می گیرد. اگر خدمات محصولات و یا خدمات خریداری شده دارای زمان مشخصی باشد، می توان اعتبار خدمات بعد از فروش را بررسی کرد.

این قابلیت از نرم افزار CRM رکاما کاربرد های فراوان دیگری هم دارد. به طور مثال می توان عکس و یا فایل مربوط به خدمات دهی را در CRM ( سی آر ام ) ذخیره کرد. در این صورت هنگامی که نیاز باشد با مراجعه به مخاطب به راحتی می توان به فایل ها دسترسی پیدا کرد. همچنین فاکتور ها و هزینه های پرداختی توسط مشتریان برای خدمات در نرم افزار CRM رکاما ثبت خواهد شد. هر سازمانی باتوجه به نیازی که دارد می توان اطلاعات مشتریان خود را در آن ثبت کند. به طور کلی ثبت اطلاعات مشتریان کاربرد های زیادی دارد که برای اطلاع از یکی دیگر از کاربرد های آن می توانید مقاله ی مدیریت رفتار مشتری با CRM را مطالعه نمایید.

ارتباط مشتریان با کارمندان پشتیبانی از طریق راه های مختلف

خدمات پس از فروش CRM ( سی آر ام ) امکان برقراری ارتباط مشتریان با کارمندان مربوطه را آسان کرده است. چرا که با داشتن CRM رکاما مشتریان می توانند از طریق راه های مختلف با سازمان ارتباط برقرار کنند. راه هایی مثل ارسال برقراری تماس تلفنی، ارسال ایمیل، پیامک، فکس و هر راه دیگری که به CRM متصل شود. بنابراین مشتریان با توجه به نیاز خود می توانند یکی از این راه ها را برای برقراری ارتباط با سازمان انتخاب کنند.

این قابلیت برای سازمان ها و فروشگاه هایی که برای محصولات مختلف خود راه های جداگانه ای را در نظر گرفته اند نیز کاربرد دارد. به طور مثال سازمان می تواند تعیین کند که مشتریان هر محصول و یا هر خدماتی از چه طریقی می توانند با بخش خدمات پس از فروش ارتباط برقرار کنند. در این رابطه می توانید مقاله ی بهبود پاسخگویی به مشتریان با نرم افزار CRM را مطالعه نمایید.

۳ ) ایجاد وظایف برای خدمات دهی

یکی دیگر از قابلیت های خدمات پس از فروش CRM ( سی آر ام ) رکاما امکان ایجاد وظایف مربوط به هر مشتری می باشد. هر زمان که یک مشتری با سازمان تماس بگیرد، درخواست پشتیبانی او به صورت یک تیکت و یک وظیفه ایجاد می شود. وظیفه ی مربوطه برای کارمندی ایجاد می شود که مربوط به نیاز مشتری برای خدمات پس از فروش باشد. چرا که در بسیاری از موراد خدمات پس از فروش از چند دقیقه تا چند ساعت و یا حتی چند روز به طول می انجامد. بنابراین لازم است تا یادآوری برای کارمند مربوطه انجام شود. این یادآوری با کمک CRM رکاما به صورت خودکار انجام خواهد شد. برای کسب اطلاعات کامل در این خصوص می توانید مقاله ی نرم افزار شرح وظایف را مطالعه نمایید.

قابلیت های CRM برای خدمات بعد از فروش
اهمیت خدمات دهی به مشتری. قابلیت های سی آر ام برای خدمات بعد از فروش. نرم افزار خدمات پس از فروش. مزایای CRM برای خدمات پس از فروش.
سایر قابلیت های خدمات پس از فروش نرم افزار CRM رکاما

نرم افزار  CRM رکاما قابلیت های مختلفی برای امر خدمات پس از فروش دارد. قابلیت هایی که علاوه بر بهبود کیفیت خدمات دهی به مشتریان، به کارمندان نیز کمک می کند تا وظیفه ی خود را به شکل آسان تری انجام دهند. همچنین امور مربوط به خدمات دهی با نظم بیشتر و در مدت زمان کمتری رخ خواهد داد. این قابلیت ها برای مدیران سازمان نیز کاربردی هستند. چرا که باعث می شود تا مدیر سازمان در هر زمان که نیاز باشد خدمات انجام شده را بررسی کند. علاوه بر این مدیریت امور مربوط به خدمات پس از فروش با CRM ( سی آر ام ) به بهترین شکل ممکن انجام خواهد شد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در این خصوص می توانید مقاله ی نرم افزار خدمات پس از فروش را مطالعه نمایید. همچنین برای دریافت راهنمایی می توانید با کارشناسان رکاما در ارتباط باشید. کارشناسان رکاما با تجربه ی پیاده سازی نرم افزار CRM در انواع سازمان ها و فروشگاه ها شما را برای داشتن بهترین CRM و بهترین خدمات پس از فروش راهنمایی خواهند کرد. در صورتی که قصد دارید رضایت مشتریان خود را از طریق راه های دیگری نیز افزایش دهید، می توانید مقاله ی استراتژی وفادار سازی مشتریان را نیز مطالعه نمایید.

ما را برای تکمیل مطب دنبال کنید . آموزشهای ما را در کانال سرواپ و صفحه آموزشها مشاهده فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

درباره باشگاه مشتریان
Call Now Buttonمشاوره رایگان
تماس با مدیر
بفرست...