Survey software نظرسنجی و CRM

Survey software . نرم افزار نظر سنجی . باشگاه مشتریان برای دریافت نظرات مشتریان. CRM ( سی آر ام ) و نظرسنجی .


در دنیای رقابتی امروزه باید برای مشتریان ارزش و احترام قائل بود. چراکه وجود رقیبان زیاد می‌توان مشتریان فروشگاهی را به خود جذب نماید. همچنین از راه‌های افزایش وفاداری مشتریان انتقال حس احترام و ارزش به آن‌هاست.

یکی از مواردی که باعث می‌شود مشتری حس ارزش را از سمت فروشگاه دریافت کند، دریافت نظرات مشتریان از طریق فرم‌های نظرسنجی می‌باشد. برای ایجاد فرم‌های نظرسنجی می‌توان از نرم‌افزارهای نظرسنجی استفاده کرد. نرم‌افزارهایی مثل نرم‌افزار CRM (سی آر ام) و نرم‌افزار باشگاه مشتریان. آیا قصد آشنایی بیشتر با این دو نرم افزار را دارید؟ به CRM چیست؟ و یا مقاله باشگاه مشتریان چیست؟ مراجعه کنید. Survey software

در این مقاله قصد داریم شما را بیشتر با نرم‌افزار نظرسنجی آشنا کنیم. به همین منظور عناوین زیر در این مقاله موردبررسی قرار خواهند گرفت.

Survey software سی آر ام
Survey software . باشگاه مشتریان برای دریافت نظرات مشتریان
CRM ( سی آر ام ) برای نظرسنجی . نرم افزار نظر سنجی .

انواع نظرسنجی | Survey software

نظرسنجی به گونه‌های مختلفی می‌تواند ایجاد شود. برای مثال، برخی سازمان‌ها با ایجاد پرسشنامه سعی در فهمیدن نظرات مشتریان دارند. این روش، روش مناسبی جهت اخذ سریع نظرات نمی‌باشد. همچنین عدم وجود ابزاری مثل خودکار و یا گم کردن فرم نظرسنجی می‌تواند از معایب این نوع نظرسنجی در نظر گرفته شود. 

برخی از فروشندگان نیز با صحبت با مشتریان در هنگام مراجعه‌ی آن‌ها از نظرات مشتریان بهره‌مند می‌شوند. ولی این کار باعث نمی‌شود تا نظرات مشتریان ناراضی و علت نارضایتی آن‌ها مشخص شود. همچنین با این روش نمی‌توان به یک جمع‌بندی مناسب در جهت رفع ایرادات و بهبود فروشگاه دست پیدا کرد. اینجاست که مدیریت ارتباط با مشتریان به کمک مدیران فروشگاه می‌آید. Survey software

راهی مناسب برای دریافت نظرات مشتریان وجود دارد که هیچ‌کدام از معایب گفته‌شده را ندارد. این راه استفاده از نرم‌افزار نظرسنجی می‌باشد. نرم‌افزار نظرسنجی می‌تواند با کمک نرم‌افزار باشگاه مشتریان و یا نرم‌افزار CRM (سی آر ام) ایجاد شود. نرم‌افزارهایی که به‌صورت دقیق نظرات مشتریان را جمع‌آوری می‌کند. با جمع‌آوری کلیه‌ی نظرات می‌توان به تحلیل و بررسی نظرات پرداخت. این کار کمک می‌کند تا در زمان کمتری مشکلات فروشگاه رفع شوند.

شکل های مختلف نظرسنجی

نظرسنجی در هر فروشگاهی می‌تواند در زمینه‌ای خاص صورت بگیرد. بنابراین نظرسنجی انواع مختلفی دارد. طراحی نظرسنجی در نرم افزارهای نظرسنجی صورت می‌گیرد و مشتریان با مراجعه به آن می‌توانند در انواع نظرسنجی شرکت کنند. که یکی از این نرم افزارها باشگاه مشتریان می‌باشد.

 ممکن است برخی از فروشگاه‌ها در مورد دکوراسیون و چیدمان فروشگاه خود از مشتریان نظر بخواهند. در این صورت فروشگاه‌ها می‌توانند نقاط ضعف طراحی فروشگاه خود را توسط نظرسنجی پیدا کنند. و در خصوص رفع مشکل تلاش کنند. همچنین ممکن است فروشگاه‌ها در خصوص کیفیت کالای خود اقدام به استفاده از نرم افزارهای نظرسنجی کنند. Survey software

یکی دیگر از فرم‌های نظرسنجی می‌تواند در خصوص رفتار فروشندگان و کارمندان فروشگاه ایجاد شود. با این کار می‌توان به رفتارهای فروشندگان نظارت کافی داشت. درصورتی‌که کارمندی در روابط اجتماعی مشکل داشته باشد می‌توان از این طریق به آن پی برد. سپس می‌توان در جهت رفع این اشکال اقدام نمود. نظرسنجی در شکل‌های مختلف و گوناگون دیگری می‌تواند توسط نرم‌افزار باشگاه مشتریان و یا نرم‌افزار CRM (سی آر ام) طراحی شود. درهرصورت ایجاد انواع نظرسنجی کمک‌های زیادی در جهت بهینه شدن فروشگاه می‌کند.

روش های ارسال نظر سنجی به مشتریان

فروشگاه‌ها برای دریافت نظرات مشتریان و تکمیل فرم‌های نظرسنجی باید این اقدام را به اطلاع آن‌ها برساند. نرم‌افزار نظرسنجی به کمک نرم‌افزار CRM (سی آر ام) و یا باشگاه مشتریان این امکان را دارد که فروشگاه بتواند از طریق راه‌های مختلفی به مشتریان اطلاع‌رسانی کند.

 روش‌هایی مثل ایمیل، پیامک، ارسال هشدار روی نرم‌افزار گوشی و … . دلیل این اطلاع‌رسانی سریع و آسان، ثبت کامل اطلاعات تماس مشتریان در باشگاه مشتریان می‌باشد. وجود این اطلاعات کمک می‌کند که هر زمان فروشگاه بخواهد اطلاعیه‌ای را به مشتریان خود اعلام کند در کمتر از چند دقیقه بتواند این کار را انجام دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر به نرم افزار اطلاع رسانی مراجعه نمایید. Survey software | CRM

فروشگاه‌ها از طریق راه‌های مختلفی ارتباطی در باشگاه مشتریان و نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتریان می‌توانند لینک فرم نظرسنجی را برای مشتریان خود ارسال کند. یا اطلاع‌رسانی در خصوص قرارگیری نظرسنجی در باشگاه مشتریان می‌تواند مشتریان را برای دادن نظرات خود به نرم‌افزار نظرسنجی راهنمایی کند. مراجعه‌ی مجدد مشتریان به نرم‌افزار نظرسنجی کمک می‌کند تا یادآوری فروشگاه نیز به مشتریان صورت بگیرد. به‌هرحال مشتریان از هر طریقی که فروشگاه تصمیم بگیرد می‌توانند نظرات خود را به سمع و بصر مدیران فروشگاه برسانند. و این امر باعث افزایش رضایت مشتریان نیز خواهد شد.

Survey software باشگاه مشتریان و نظرسنجی
Survey software . باشگاه مشتریان برای دریافت نظرات مشتریان. انواع فرم های نظر سنجی
CRM ( سی آر ام ) برای نظرسنجی . نرم افزار نظر سنجی .
راه های افزایش انگیزه ی مشتریان برای تکمیل فرم نظر سنجی

برخی از مشتریان به علت وفاداری نسبت به فروشگاه سعی در کمک به بهبود فروشگاه دارند. به همین علت این دسته از مشتریان بدون نظرسنجی نیز مشکلاتی که می‌بینند را به گوش مدیران فروشگاه می‌رسانند. اما این امر برای برخی از افراد اهمیت ندارد. و ممکن است بدون گفتن هیچ سخنی دفعه‌های بعد از فروشگاه‌های دیگر خرید نمایند. اما باشگاه مشتریان با امکاناتی که دارد کمک می‌کند تا دسته‌ی دوم افراد نیز در نظرسنجی‌ها شرکت کنند.

یکی از راه‌های افزایش انگیزه‌ی مشتریان برای تکمیل فرم نظرسنجی در نظر گرفتن امتیاز برای استفاده از باشگاه مشتریان می‌باشدبدین‌صورت که مشتریان با تکمیل فرم نظرسنجی‌ها می‌توانند امتیاز مشخصی را دریافت نمایند. سپس با استفاده از امتیازهای خود از مزایا و خدمات باشگاه مشتریان بهره‌مند شوند. و این کار از مزایای مدیریت ارتباط با مشتری از طریق باشگاه مشتریان می‌باشد. در پایان باید گفت که، مطالعه مقاله نظرسنجی در نرم افزار CRM نیز می تواند برای شما مفید باشد. Survey software

 
آموزش زیرسیستم نظرسنجی
 

 آموزش های ما را در کانال سرواپ و صفحه آموزشها مشاهده فرمایید.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *