?What is office automation اتوماسیون اداری چیست
اتوماسیون اداری چیست؟ | ?What is office automation
۱۳۹۹-۰۹-۲۳
Predict customer behavior with CRM پیش بینی با نرم افزار CRM | مدیریت ارتباط با مشتری | سی آر ام
پیش بینی رفتار مشتری با نرم افزار CRM ( سی آر ام ) | Predict customer behavior with CRM
۱۳۹۹-۰۹-۲۳

نرم افزار خدمات پس از فروش

After sales service management software نرم افزار خدمات پس از فروش | سی آر ام | CRM | مدیریت ارتباط با مشتری

After sales service management software . نرم افزار خدمات پس از فروش . کاربرد CRM در خدمات پشتیبانی. استفاده از سی آر ام در خدمات پس از فروش. جذب رضایت مشتریان با مدیریت ارتباط با مشتری .

امروزه بسیاری از مشتریان برای انتخاب محصول به خدمات پس از فروش (After sales service management software) آن توجه زیادی می کنند. چرا که در ازای هزینه ای که برای خرید محصول انجام می دهند، انتظار دریافت خدماتی را نیز دارند. هر سازمانی می تواند برای محصولات خود خدمات پس از فروشی را در نظر بگیرد. اما لازمه ی بالا بودن کیفیت خدمات پس از فروش مدیریت آن هاست. بنابراین مدیریت ارتباط با مشتری در خصوص خدمات پس از فروش از الزامات می باشد. برای مدیریت خدمات پس از فروش استفاده از نرم افزار CRM توصیه می شود. چرا که نرم افزار CRM و یا همان نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری دارای تمامی امکانات و ابزار ها در خصوص خدمات پس از فروش می باشد.

در این مقاله قصد داریم در خصوص استفاده و کاربرد های نرم افزار CRM برای خدمات پس از فروش توضیحات لازم را ارائه دهیم. به همین منظور عناوین زیر در این مقاله مورد بررسی قرار خواهند گرفت:

مدیریت ارتباط با مشتری | After sales service management software نرم افزار خدمات پس از فروش | سی آر ام | CRM
After sales service management software . استفاده از سی آر ام در خدمات پس از فروش
جذب رضایت مشتریان با مدیریت ارتباط با مشتری . نرم افزار خدمات پس از فروش . کاربرد CRM در خدمات پشتیبانی.

اهمیت نرم افزار خدمات پس از فروش | After sales service management software

امروزه شاخص های زیادی در خصوص رقابت بین عرضه کنندگان محصول بوجود آمده است. عواملی مثل کیفیت محصول، قیمت، نوع بسته بندی و … . خدمات پس از فروش نیز یکی از شاخص هایی می باشد که فروشندگان محصول را وارد عرصه ی رقابت کرده است. از آن جایی که محصولات ممکن است به دلایل مختلفی ایراد پیدا کنند مشتریان انتظار دارند که این ایران با هزینه ی پایین رفع شود. بنابراین مشتریان کالایی را انتخاب می کنند که پشتیبانی مناسبی پس از فروش داشته باشد. به همین علت است که خدمات پس از فروش جزئی از رقابت بین فروشندگان شده است. After sales service management software

فرقی نمی کند که یک سازمان توزیع کننده ی محصول باشد و یا خود تولید کننده ی آن باشد. در هر صورت باید بتواند رضایت مشتری را جلب نماید. در این صورت می تواند فروش بیشتری نسبت به سایر رقبای خود داشته باشد. اما داشتن خدمات پس از فروش به تنهایی کافی نیست. بلکه چگونگی ارائه ی خدمات نیز مهم است. در صورتی که یک سازمان خدمات پشتیبانی مناسبی ارائه نکند تاثیری در جذب مشتری نخواهد داشت. بنابراین لازم است تا با استفاده از ابزاری مثل نرم افزار CRM ( سی آر ام ) و یا همان مدیریت ارتباط با مشتری این کیفیت را ارتقا داد. بالابردن سطح خدمات پس از فروش با کمک CRM ( سی آر ام ) توسط عوامل مختلفی صورت می گیرد که در ادامه به آن ها می پردازیم.

ثبت اطلاعات تماس مشتریان در نرم افزار CRM ( سی آر ام )

یکی از مزایای نرم افزار خدمات پس از فروش CRM ( سی آر ام ) ثبت اطلاعات تماس مشتریان است. در این نرم افزار می توان تمامی اطلاعات تماس از قبیل شماره همراه، شماره ثابت، شماره های پیامرسان های مجازی، ایمیل، فکس  و .. را ثبت کرد. بنابراین در هر زمان که سازمان بخواهد با مشتری ارتباط برقرار کند در چند ثانیه این کار را انجام می دهد. چرا که جست و جو در نرم افزار CRM رکاما بسیار آسان می باشد. After sales service management software

از دیگر مزایای ثبت اطلاعات تماس مشتریان در نرم افزار خدمات پس از فروش رکاما ، مشاهده ی سوابق مشتریان هنگام تماس با سازمان است. هنگامی که یک مشتری با سازمان تماس می گیرد اطلاعات او بر روی صفحه نمایش نشان داده می شود. بنابراین قبل و یا در هنگام پاسخگویی می توان اطلاعات مشتری را رصد کرد. به طور کلی داشتن اطلاعات تماس مشتریان کاربرد های مختلفی دارد. هر سازمانی باتوجه به نیاز خود می تواند از این اطلاعات بهره ببرد.

نرم افزار خدمات پس از فروش | After sales service management software  | سی آر ام | CRM | مدیریت ارتباط با مشتری
After sales service management software . استفاده از سی آر ام در خدمات پس از فروش
جذب رضایت مشتریان با مدیریت ارتباط با مشتری . کاربرد CRM در خدمات پشتیبانی. نرم افزار خدمات پس از فروش .

معرفی خدمات پس از فروش با نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری

همان طور که در قسمت قبل بیان شد اطلاعات تماس مشتریان در نرم افزار خدمات پس از فروش ثبت خواهد شد. چرا که وقتی یک مشتری از سازمان خرید می کنند اطلاعات او در CRM ( سی آر ام ) ثبت می شود. با ثبت اطلاعات می توان به صورت خودکار نرم افزار را تنظیم نمود تا خدمات قابل ارائه در خدمات پس از فروش محصول خریداری شده برای مشتری ارسال شود. این کار تنها با یکبار نوشتن متن مورد نظر برای هر محصول انجام می شود. بنابراین به این طریق می توان مشتریان را خدماتی که می توانند دریافت کنند آگاه نمود. After sales service management software

مشتریان ممکن است پس از مدتی پیام خود را حذف نمایند. یا ممکن است پیام را پیدا نکنند. ولی با کمک نرم افزار CRM ( سی آر ام ) می توان پیام را مجددا برای آن ها ارسال کرد. به طوری که مشتریان با ارسال یک عدد مشخصی پیام به صورت خودکار برای آن ها ارسال شود. علاوه براین سازمان ها می توانند با داشتن اطلاعات تماس مشتریان آن ها را از محصولات جدید آگاه سازند. همچنین می توانند اضافه شدن خدمتی را خدمات پس از فروش خود به مشتریان اطلاع دهند.

ثبت اطلاعات محصول خریداری شده توسط مشتری | After sales service management software

هر مشتری که از سازمان محصولی را خریداری کند نام محصول به همراه تمام جزئیات آن در نرم افزار CRM ( سی آر ام ) ثبت می شود. جزئیاتی مثل تاریخ خرید، مبلغ پرداختی، کد کالا، تعداد، نوع ارسال و … . همگی به طور کامل در نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری به ثبت می رسد. بنابراین هنگام تماس مشتریان با سازمان می توان در کمترین زمان ممکن به اطلاعات محصول مشتری دست پیدا کرد. در این صورت کارمندان خدمات پس از فروش به راحتی می توانند مشتری را برای دریافت خدمات راهنمایی کند.

هنگامی که مشتری به راحتی بتواند از خدمات پس از فروش استفاده کنند از رضایت بیشتری برخوردار می شود. بنابراین با این کار می توان مشتریان را به مشتریان وفادار تبدیل کرد. با ثبت اطلاعات محصول مشتری در CRM ( سی آر ام ) امکان اشتباه در ارائه ی خدمات به صفر خواهد رسید. همچنین اگر مشتری موردی را در خصوص اخذ خدمات فراموش کرده باشد می توان مجدد به او یادآوری کرد. After sales service management software

ثبت سوابق خدمات ارائه داده شده به مشتری در سی آر ام

هنگامی که یک مشتری از خدمات پس از فروش سازمان استفاده کند در نرم افزار CRM ( سی آر ام ) این اتفاق ثبت می شود. اطلاعات و سوابق خدمات ارائه شده به مشتری اعم از چگونگی خدمت رسانی، زمان خدمات دهی، نوع خدمت، نوع محصول و هر اطلاعاتی که لازم باشد در CRM و یا همان نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری به ثبت خواهد رسید. این اطلاعات برای خدمات بعدی مفید خواهد بود. علاوه بر این هنگامی که مشتری مجددا با سازمان تماس برقرار کند می توان اطلاعات خدمت قبلی را به آگاهی او رساند.

 سی آر ام | CRM | After sales service management software نرم افزار خدمات پس از فروش  | مدیریت ارتباط با مشتری
After sales service management software . استفاده از سی آر ام در خدمات پس از فروش
جذب رضایت مشتریان با مدیریت ارتباط با مشتری . کاربرد CRM در خدمات پشتیبانی. خدمات پس از فروش .
دریاقت نظرات مشتریان در خصوص دریافت خدمات

سازمان ها برای آنکه بفهمند کیفیت خدمات دهی در خصوص خدمات پس از فروش خود چگونه بوده است می توانند از فرم های نظر سنجی استفاده کنند. در نرم افزار CRM ( سی آر ام ) می توان نظرات مشتریان را جمع آوری کرد. سپس می توان با پردازش آماری از نتیجه ی نظر سنجی به کیفیت خدمات ارائه شد پی برد. با این کار می توان به نقاط قوت و نقاط ضعف در خصوص نحوه ی خدمت دهی به مشتریان دست پیدا کرد. سپس باید برای رفع مشکلات تلاش کرد.

با این کار رضایت مشتریان افزایش خواهد یافت. افزایش رضایت مشتریان نیز منجر به افزایش فروش و در نهایت افزایش سود سازمان خواهد شد. همه ی این مزایا و کاربرد ها به کمک نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری رخ خواهد داد. افزایش سود در کنار مدیریت خدمات پس از فروش نیز رضایت مدیر هر سازمانی را بدست می آورد. After sales service management software

ما را برای تکمیل مطب دنبال کنید . آموزشهای ما را در کانال سرواپ و صفحه آموزشها مشاهده فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باشگاه مشتریان
Call Now Buttonمشاوره رایگان
تماس با مدیر
بفرست...