نرم افزار CRM در شرکت های خدماتی نظافتی دارای کاربردها و مزایای مختلفی میباشد. به همین جهت قصد داریم در این مقاله در مورد این نرمافزار در شرکتهای خدماتی و نظافتی صحبت کنیم. مزیتها و کاربردهایی که درنهایت به افزایش سود شرکت خدماتی نظافتی منجر میشود. در همین خصوص عناوین زیر در این مقاله موردبررسی قرار خواهند گرفت. اما پیش از آن، اگر بهطور کامل با این نرمافزار آشنا نشدهاید، به سی آر ام چیست؟ سر بزنید.
- مدیریت بر عملکرد نیروهای خدماتی به کمک CRM
- ایجاد نظر سنجی برای مشتریان شرکت های خدماتی نظافتی
- مزایای مدیریت ارتباط با مشتری در ایجاد نظر سنجی
- امکان ثبت عکس و اسناد از خدمات مورد نیاز مشتری
- جذب رضایت مشتریان شرکت های خدماتی نظافتی با کمک CRM
- بهترین نرم افزار CRM برای شرکت های خدماتی
مدیریت بر عملکرد نیروهای خدماتی به کمک CRM
یکی دیگر از مزایای CRM این است که کارکنان نیروهای خدماتی نظافتی میتوانند در نرمافزار سی آر ام گزارش فعالیتهای خود را به ثبت میرسانند. همچنین میتوان ایرادات و یا نقاط قوت هر نیرو را در CRM در شرح گزارشات او به ثبت رساند. با این کار پس از مدتی میتوان عملکرد نیروهای خدماتی را موردبررسی قرار داد.
با بررسی این اطلاعات میتوان نقاط قوت و ضعف نیروها را پیدا کرد. با وجود این اطلاعات میتوان عملکرد نیروها را افزایش داد و در این صورت عملکرد شرکت نظافتی و خدماتی نیز به بالاترین حد خود خواهد رسید. در این هنگام رضایت مشتریان نیز افزایش پیدا خواهد کرد. CRM benefits for service companies.
وجود گزارشهای خدماتی توسط نیروهای شرکت در جهت رسیدگی به نارضایتی مشتریان نیز کمک خواهد کرد. چراکه اگر یک مشتری به دلایلی در خصوص نحوهی ارائهی خدمات دچار اشتباه شود میتوان با استفاده از شرح وظایف انجامشده او را متقاعد کرد. همچنین اگر یک نیروی خدماتی در ارائهی خدمات لازم کوتاهی کرده باشد میتوان آن را بررسی نمود و اقدامات لازم را در جهت جلب رضایت مشتری انجام داد. برای مشاهده برترین نرم افزار های CRM موجود، بهترین نرم افزار سی آر ام ایران را مطالعه فرمایید.
ایجاد نظر سنجی برای مشتریان شرکت های خدماتی نظافتی
شرکتهای خدماتی برای اطلاع از نقاط ضعف و قوت خود میتوانند از ابزارهای نظرسنجی استفاده کنند. یکی از مزایای نرمافزار CRM در شرکتهای خدماتی نظافتی دارا بودن فرم نظرسنجی برای مشتریان است. برای دریافت نظرات مشتریان میتوان از طریق راههای ارتباطی مشتریان را از وجود فرمهای نظرسنجی مطلع کرد. چراکه در نرمافزار CRM اطلاعات مشتریان از قبیل شماره همراه، تلفن ثابت، ایمیل، پیامرسانهای مجازی و … ثبت خواهد شد.
اطلاعات و دادههای موجود در فرمها از طریق نرمافزار CRM پردازش خواهند شد. سپس مدیران میتوانند به تحلیل نظرات و پیشنهادات مشتریان بپردازند. و این از دیگر مزایای نرمافزار مدیریت ارتباط با مشتری میباشد.
مدیریت ارتباط با مشتری در ایجاد نظرسنجی
مشتریان پس از دریافت خدمات شرکت میتوانند با تکمیل فرمهای نظرسنجی انتقادات و پیشنهادات خود را به شرکت برسانند. مدیران شرکت با اطلاع از انتقادات و پیشنهادات مشتریان میتوانند در جهت تغییرات مشکلات خود اقدام نمایند.
همچنین میتوانند برای بهبود هرچه بیشتر نقاط قوت خود تلاش کنند. و یا حتی ممکن است یک نیروی خدماتی از اشکال کار خود مطلع نباشد و از این طریق میتوان این اشکال را برطرف نمود. با مراجعه به مقاله نظرسنجی در CRM می توانید اطلاعات بیشتری راجع به این امکان کسب کنید.
از دیگر مزایای وجود نظرسنجی در شرکتهای خدماتی نظافتی، بالا رفتن احساس رضایت مشتریان میباشد. چراکه علاوه بر بهبود شرایط شرکت به کمک نظرسنجیها، مشتریان از احساس ارزشمند بودن برخوردار خواهند شد. چراکه وجود نظرسنجی به کمک نرمافزار سی آر ام نوعی احترام و ارزشگذاری به مشتری محسوب میشود.
امکان ثبت عکس و اسناد از خدمات مورد نیاز مشتری
نیروهای خدماتی و کارکنان شرکت خدماتی نظافتی میتوانند با ثبت عکس از قبل و بعد از انجام خدمت خود، عملکرد خود را در نرمافزار CRM به ثبت برسانند. با ثبت اطلاعات از نوع خدمت و مدارکی که خدمت انجامشده را نشان دهد میتوان به شکایات احتمالی مشتریان بهراحتی رسیدگی کرد.
درصورتیکه مشتری خصوص نحوهی خدمتدهی دچار اشتباه شده باشد در عرض چند ثانیه میتوان به شکایت او رسیدگی کرد. در این هنگام میتوان با ارسال عکسها مشتری را از اشتباه خودآگاه ساخته و رضایت او را بهدست آورد. با مراجعه به پرونده مخاطبین نرم افزار سی آر ام می توانید اطلاعات بیشتری در این مورد کسب کنید.
همچنین در صورت تماسهای بعدی مشتری برای دریافت خدمات میتوان در ابتدا از مکان موردنظر آگاهی پیدا کرد. و یا قبل از پذیرش خدمات مشتریان، خود مشتری عکس محل مورد را ارسال کند. این عکس در اطلاعات مشتری ذخیره خواهد شد و در دفعههای بعدی نیازی به ارسال عکس و کسب اطلاعات لازم از محل خدمترسانی نخواهد بود. با این نوع مدیریت ارتباط با مشتری زمان کمتری در خصوص خدمترسانی به مشتری صرف میشود.
مطالعه ی مقاله ی مزایای CRM در هتل داری نیز که به تازگی تدوین شده است، به شما پیشنهاد می شود.
جذب رضایت مشتریان شرکت های خدماتی نظافتی با کمک CRM
هر سازمانی که امور مربوط به مشتریان و کارمندانش بهدرستی انجام شود مشتریان آن سازمان از رضایت لازم برخوردار خواهند شد. مشتریان شرکتهای خدماتی نظافتی نیز در صورت رعایت اصول مشتری مداری از شرکت رضایت لازم را خواهند داشت. رعایت اصول مشتری مداری، مدیریت ارتباط با مشتریان و نظارت بر عملکرد کارمندان همگی به کمک نرمافزار سی آر ام قابل انجام است.
یکی دیگر از مزایای نرمافزار مدیریت ارتباط با مشتری این است که تمامی کارها بهموقع و به بهترین شکل انجام خواهد شد. کارهایی مثل ارائهی خدمت به مشتریان که انجام شدن آن در زمان تعیینشده از مهمترین کارها محسوب میشود. علاوه بر این رسیدگی به درخواستهای مشتریان اعم از رسیدگی به شکایات و درخواستها از فاکتورهای مهم افزایش رضایت مشتری بهحساب میآید.
بهترین نرم افزار CRM برای شرکت های خدماتی
بهطورکلی تمامی کاربردهای نرمافزار مدیریت ارتباط با مشتری و یا همان CRM در جهت بهبود فرآیندهای شرکت و افزایش رضایت مشتریان صورت میگیرد. با افزایش رضایت مشتریان، وفاداری مشتریان نیز افزایش پیدا میکند. مشتریان وفادار نیز مشتریان جدیدی را به شرکت خدماتی نظافتی معرفی خواهند کرد. که همهی این اتفاقات به افزایش سود شرکت منجر میشود.
برای اجرای نرمافزار CRM و یا همان مدیریت ارتباط با مشتری در شرکتهای خدماتی نظافتی لازم است تا نیازهای شرکت بهطور کامل بررسی شود. سپس میتوان بهترین حالت سی آر ام را با بالاترین کارایی در شرکت پیادهسازی نمود. در این صورت تمامی مزایای نرمافزار CRM قابلاستفاده خواهند بود. برای دریافت مشاوره و راهنمایی در این خصوص میتوانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید. کارشناسان و مشاورین ما، شما را در جهت پیادهسازی بهترین حالت CRM راهنمایی خواهند کرد. مشاهده قیمت نرم افزار،در صفحه ی بهترین قیمت های نرم افزار سی ار ام امکان پذیر است.
آموزش های ما را در کانال سرواپ و صفحه آموزشها مشاهده فرمایید.
بدون نظر