Insurance CRM Software مزایای نرم افزار CRM ( سی آر ام )
مزایای نرم افزار CRM ( سی آر ام ) در شرکت بیمه | Insurance CRM Software
۱۳۹۹-۰۹-۱۵
CRM benefits for service companies مدیریت ارتباط با مشتری در شرکت های خدماتی نظافتی . مزایای نرم افزار CRM ( سی آر ام )
مزایای نرم افزار CRM ( سی آر ام ) در شرکت های خدماتی نظافتی | CRM benefits for service companies
۱۳۹۹-۰۹-۱۵
Hotel CRM software سی آر ام

Hotel CRM software . نرم افزار سی آر ام برای هتل داری. اهمیت مدیریت ارتباط با مشتری در هتل ها.استفاده از نرم افزار CRM در هتل داری

امروزه با گسترش صنعت توریسم بسیاری از صنایع دیگری مثل صنعت هتل داری گسترش یافته است. بنابراین رقابت در این عرصه رنگ دیگری به خود گرفته است. چرا که مشتری های هتل و توریست ها در برنامه ریزی های مسافرتی خود انتخاب هتل مناسب را نیز قرار می دهند. بنابراین هتل ها باید در جهت بهبود شرایط خود همواره تلاش کنند. بهبود شرایط هتل با استفاده از نرم افزار CRM ( سی آر ام ) و یا همان مدیریت ارتباط با مشتری بسیار آسان شده است. و امروزه نرم افزار CRM ابزاری کاربردی در جهت رقابت در عرصه ی هتل داری شناخته می شود. Hotel CRM software

به همین منظور در این مقاله قصد داریم تا درمورد کاربرد های نرم افزار CRM در صنعت هتل داری توضیحات لازم را ارائه دهیم. عناوین مورد بررسی در این مقاله به شرح زیر می باشند.

Hotel CRM software مدیریت ارتباط با مشتری نرم افزار CRM  سی آر ام
Hotel CRM software . نرم افزار سی آر ام برای هتل داری. استفاده از نرم افزار CRM در هتل داری
اهمیت مدیریت ارتباط با مشتری در هتل ها

ایجاد فرم رزرواسیون در سایت هتل و ثبت خودکار در نرم افزار CRM ( سی آر ام ) | Hotel CRM software

اولین کاربرد مهم نرم افزار CRM ( سی آر ام ) در صنعت هتل داری مدیریت رزرواسیون های مسافران می باشد. با استفاده از نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری می توان فرم های دلخواه را جهت ثبت رزرو مسافران، ایجاد کرد. با ایجاد فرم های رزرواسیون و در اختیار گذاشتن فرم برای مسافران، مشتریان هتل می توانند برای رزرو اتاق خود اقدام نمایند.

اطلاعات فرم های رزرواسیون به صورت خودکار در نرم افزار CRM ( نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ) به ثبت می رسد. بنابراین سرعت انجام این کار در هتل داری افزایش پیدا می کند. غیر از ایجاد فرم های رزرواسیون ، ثبت اطلاعات رزرو مسافران از راه های دیگر نیز امکان پذیر می باشد. Hotel CRM software

راه های دیگر رزرواسیون و ثبت اطلاعات مسافران با CRM

هر مسافری که با هتل تماس برقرار کند شماره تماس و اطلاعات آن در نرم افزار CRM ( سی آر ام ) ثبت می شود. سپس مشتری با درخواست روز رزرو اطلاعات رزرواسیون در CRM ثبت می شود. علاوه بر روز رزرو اطلاعاتی مثل نوع اتاق، مدت اقامت، انتخاب غذا و یا عدم انتخاب آن، نوع دریافت خدمات و … در CRM ( سی آر ام ) ثبت خواهد شد.

با ثبت این اطلاعات امکان رخ دادن اشتباه به صفر خواهد رسید. بنابراین مسافران در این زمینه هیچ گاه شکایتی نخواهند داشت. و از نوع هتل داری رضایت خواهند داشت. اطلاعات دیگری مثل پرداخت مبلغ رزرواسیون، میزان پرداختی و به طور کلی میزان بدهکاری و یا بستانکاری مسافران به راحتی با نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری قابل مشاهده می باشد. Hotel CRM software

مزایای ثبت اطلاعات رزرو مسافران در CRM ( سی آر ام ) | Hotel CRM software

یکی از مزایای ثبت اطلاعت رزرواسیون مشتری در نرم افزار CRM ( سی آر ام ) تغییر اطلاعات به درخواست مشتری می باشد. البته اگر مشتری درخواست خود را تغییر دهد و سپس مسئولیت این تغییر را به عهده نگیرد به راحتی قابل پیگیری می باشد. چرا که اطلاعات تماس مشتریان به صورت دقیق در CRM ( نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ) به ثبت می رسد. اگر مشتری تماس گرفته باشد می توان با پخش مجدد صدای مشتری به موضوع رسیدگی کنند.

همچنین اگر مشتری به صورت ایمیل، پیامک، فکس و سایر راه های ارتباطی با هتل ارتباط برقرار کرده باشد، تمامی اطلاعات ارتباط به صورت کامل ثبت خواهند شد. این مزیت کمک زیادی در جهت رفع شکایات هتل و آسان شدن امور هتل داری می کند. Hotel CRM software

امکان تغییر فرم های رزرواسیون برای مدیران هتل

یکی از مزایای نرم افزار CRM رکاما امکان تغییر و ایجاد فرم دلخواه می باشد. بنابراین مدیران هتل به هر شکلی که خودشان بخواهند می توانند فرم های رزرواسیون را تغییر دهند. یکی از دلایل امکان تغییر فرم ها، تغییر در نوع مدیریت هتل داری می باشد. چرا که ممکن است مدیر هتل پس از مدتی اطلاعات دیگری از مسافر را برای ثبت رزرو اتاق نیاز داشته باشد. بدین صورت با اضافه کردن شاخص مد نظر به فرم، اطلاعات مد نظر در CRM ( سی آر ام ) به ثبت می رسد. Hotel CRM software

همچنین در برخی از موارد ممکن است برخی از شاخص ها بی فایده بهه نظر برسد. در این صورت مدیریت هتل می تواند آن ها را از فرم های رزرواسیون حذف نمایند. در هر صورت امکان تغییر در فرم های رزرواسیون به جهت امور هتل داری امکان پذیر می باشد. و این امر مدیریت ارتباط با مشتری را در هتل ها افزایش می دهد.

Hotel CRM software هتل داری و نرم افزار CRM ( سی آر ام ) و مدیریت ارتباط با مشتری
Hotel CRM software . استفاده از نرم افزار CRM در هتل داری
اهمیت مدیریت ارتباط با مشتری در هتل ها. نرم افزار سی آر ام برای هتل داری.

اطلاع رسانی به مسافران با کمک نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری | Hotel CRM software

یکی از قابلیت های نرم افزار CRM ( سی آر ام ) در صنعت هتل داری ، ارسال پیام به مسافران می باشد. پیام های مورد نظر از راهای ارتباطی مختلفی می تواند ارسال شود. مثل پیامک، ایمیل، فکس، پیام رسان های مجازی و راه های دیگری که به نرم افزار CRM رکاما متصل می باشد. ارسال پیام از طریق همه ی این راه ها به راحتی توسط CRM ( سی آر ام ) قابل انجام است.

در برخی از موارد ارسال پیام به مشتری علاوه بر اطلاع رسانی مورد نظر، رضایت مسافران را بخاطر پیشرفته بودن نوع هتل داری افزایش می دهد. به طور مثال مسافران هنگام ورود خود به هتل قصد دارند از ساعات پذیرایی هتل با خبر باشند. در این هنگام هتل با داشتن شماره ی مسافران در نرم افزار CRM ( سی آر ام ) به راحتی ساعات پذیرایی هتل را برای مسافران ارسال می کند. این امکان می تواند به صورت خودکار و یا دستی تنظیم انجام شود. Hotel CRM software

مزایای اطلاع رسانی به مسافران از طریق CRM

هنگامی که اخبار و اطلاعیه های هتل مثل ساعات پذیرایی، ساعات ورود و تخلیه اتاق و از این دست اطلاعیه ها توسط پیام به مشتریان ارسال شود، امکان فراموشی این ساعات از بین خواهد رفت. چرا که مسافران در هنگام فراموشی ساعات و اطلاعیه ها با مراجعه به صندوق پیام خود از اخبار و اطلاعیه های هتل مطلع می شوند. همچنین امکان ارسال راهنمای استفاده از خدمات هتل با نرم افزار CRM و یا همان مدیریت ارتباط با مشتری امکان پذیر می باشد. به طور مثال می توان راهنمای شماره گیری با تلفن هتل را برای دریافت خدمات به مشتریان ارسال کرد. Hotel CRM software

یکی دیگر از مزایای قابلیت ارسال پیام با نرم افزار CRM ( سی آر ام ) ، اطلاع رسانی هنگام رخ دادن تغییری در ارائه ی خدمات هتل می باشد. به طور مثال ممکن است ساعت خدمت دهی رستوران هتل تغییر کند. در این هنگام با استفاده از نرم افزار CRM ( سی آر ام ) می توان به تمامی مسافرانی که در همان زمان در هتل اقامت دارند، پیام ارسال کرد. و یا سایر تغییراتی که لازم است به اطلاع مسافران برسد. این کار علاوه بر صرفه جویی در وقت مسافران برای پرسیدن مجدد سوالات، در وقت کارمندان هتل برای پاسخگویی نیز صرفه جویی می شود. این امر نیز در صنعت هتل داری باعث افزایش رضایت مشتریان می شود. Hotel CRM software

ما را برای تکمیل مطب دنبال کنید . آموزشهای ما را در کانال سرواپ و صفحه آموزشها مشاهده فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

درباره باشگاه مشتریان
Call Now Buttonمشاوره رایگان
تماس با مدیر
بفرست...