The best customer loyalty software

The best customer loyalty software . بهترین نرم افزار وفادار سازی مشتری . باشگاه وفادار سازی مشتریان . باشگاه هواداران . باشگاه مشتریان . بهترین نرم افزار باشگاه مشتریان.


در دنیای امروزه رقابت با استفاده از نرم‌افزارها و تکنولوژی رنگ دیگری به خود گرفته است. چراکه با استفاده از تکنولوژی و امکانات امروزی می‌توان با هزینه‌های کمتر و با کیفیت بیشتر رقابت کرد. رقابت این ابزارها در جذب مشتری می‌باشد. هرچه یک سازمان بتواند از ابزار و نرم افزارهای بهتری استفاده کند، پیروز این رقابت خواهد بود. بنابراین آشنایی مدیران و رئیسان سازمان‌ها با این نرم‌افزارها امری ضروری می‌باشد. برای آشنایی بیشتر با نرم‌افزار وفاداری مشتری، عناوین زیر توضیح داده خواهند شد. همچنین، برای آشنایی کلی با این نرم افزار باشگاه مشتریان چیست را مطالعه کنید. 

The best customer loyalty software بهترین نرم افزار وفادار سازی مشتری
بهترین نرم افزار وفادار سازی مشتری. باشگاه وفادار سازی مشتریان

چرا باید از نرم افزار وفاداری مشتری استفاده کنیم؟

 نرم افزارهای وفاداری مشتریان یکی از ابزار کاربردی در بالا بردن رضایت مشتری در سازمان است. در واقع مزیت اصلی و هدف نرم‌افزار وفادار سازی، جلب رضایت مشتری می‌باشد. جلب رضایت مشتری نیز باعث افزایش فروش و درنهایت افزایش سود خواهد شد. به همین علت صرف هزینه برای یک نرم‌افزار وفادار سازی به‌صرفه می‌باشد.

جلب رضایت مشتری با استفاده از نرم‌افزار وفادار سازی مشتری از راه های مختلفی صورت می‌گیرد. یکی از موارد مهم که منجر به رضایت مشتری می‌شود، ارائه‌ی خدمات و هدیه‌ها در این نرم‌افزار می‌باشدبدین‌صورت که افراد با تبدیل‌شدن به مشتری سازمان، می‌توانند از این خدمات بهره‌مند شوند. ارائه‌ی هدایا و مزایا در نرم‌افزار وفادار سازی احساس ارزشمند بودن را به مشتریان منتقل می‌کند. به همین علت مشتریان با احساس رضایت بیشتری اقدام به خرید می‌کنند. جهت اطلاع از کارت وفاداری مشتری کلیک کنید.

ویژگی های نرم افزار وفاداری مشتری

اجرای باشگاه وفادار سازی مشتریان همیشه منجر به افزایش سود موردنظر نخواهد شد. چراکه برای اجرای این باشگاه لازم است تا بسیاری از مشخصات و فاکتورهای سازمان موردبررسی قرار گیرد. بنابراین تحقیق و بررسی در مورد نوع سازمان و موارد دیگر یکی از الزامات اولیه ایجاد باشگاه وفادار سازی مشتریان است. چراکه باشگاه وفادار سازی مشتری در چندین نوع قابل پیاده‌سازی و اجرا می‌باشد.

برخی از خصوصیات باشگاه وفادار سازی برای انواع مختلف باشگاه لازم‌الاجرا می‌باشدچراکه این خصوصیات به نوع سازمان و محصولی که دارد ارتباط مستقیم ندارد. بنابراین مدیران سازمان می‌بایست باشگاه وفادار سازی‌ای انتخاب کنند که شامل موارد زیر باشد. در این صورت می‌توان گفت که بهترین باشگاه وفادار سازی مشتریان پیاده‌سازی شده است.

امتیاز گیری با روش های مختلف در نرم افزار وفادار سازی

در یک باشگاه وفادار سازی مشتریان می‌بایست روش‌های مختلفی را برای امتیازدهی به مشتریان در نظر بگیرند. به این صورت مشتری با سختی کمتری می‌تواند امتیاز اخذ کند. با این کار رغبت مشتریان برای افزایش امتیاز خود بیشتر خواهد شد. رایج‌ترین اخذ امتیاز برای خرید محصولات سازمان صورت می‌گیرد. مشتریان می‌توانند با خرید بیشتر، امتیاز بیشتری دریافت نمایند. البته استراتژی مدیران در میزان امتیاز برای هر محصول می‌تواند متفاوت باشد. 

 درصورتی‌که میزان سود تمامی محصولات یکسان باشد می‌توان امتیاز مشخصی را در ازای میزان خرید به مشتری اعطا نمود. همچنین درصورتی‌که میزان فروش محصولات مختلف یکسان باشد ولی میزان سود آن‌ها متغیر باشد می‌توان امتیاز را بر اساس میانگین سود محصولات در نظر گرفت. درصورتی‌که میزان سود هر محصول و میزان فروش محصولات متفاوت باشد، باید امتیاز اعطایی به مشتری را به نسبت سود محصول در نظر گرفت. چراکه اگر میزان امتیاز اعطای در باشگاه وفادار سازی مشتریان از حد مشخصی بالاتر باشد، سود سازمان کاهش خواهد یافت. این امر متناقض با هدف اجرای باشگاه وفادار سازی مشتریان است.

برنامه وفادارسازی مشتریان
برنامه وفاداری مشتری. نرم افزار وفادارسازی مشتری.

اعطای هدیه های متنوع در نرم افزار وفادار سازی

برای افزایش وفاداری و رضایت مشتریان بهتر است تا جوایز و هدیه‌های موجود در باشگاه وفادار سازی، دارای تنوع باشد. چراکه سلیقه‌ی مشتریان ممکن است باهم متفاوت باشد. در این صورت رضایت و وفاداری اکثریت مشتریان افزایش خواهد یافت. درصورتی‌که هدایای موجود در نرم‌افزار و باشگاه وفادار سازی محدود باشد، ممکن است با سلیقه‌ی برخی از مشتریان همخوانی نداشته باشد و باعث کاهش وفاداری و رضایت مشتری شود.

 همچنین بهتر است درصورتی‌که سازمان دارای مشتریان خاصی می‌باشد، از جوایز مربوط به شخصیت مشتریان استفاده کند. به‌طور مثال اگر نرم‌افزار وفادار سازی برای سازمانی که تنها مشتریان آقا دارد بهتر است تنها از وسایل مردانه استفاده کند. و یا اگر نرم‌افزار وفادار سازی برای سازمانی که وسایل مربوط به کودک ارائه می‌کند، بهتر است تا جوایزی که در نظر گرفته مطابق با سنین مشتریانش باشد. برای اطلاع از انواع کارت وفاداری مشتری کلیک کنید.

اطلاع رسانی به موقع به مشتریان از نرم افزار وفادار سازی

قبل از پیاده‌سازی نرم‌افزار وفادار سازی مشتریان لازم است تا بررسی‌های لازم و مشاوره‌های کافی در این خصوص صورت گیرد. مشاورین ما می‌توانند راهنمای خوبی در این زمینه باشند. چراکه کارشناسان ما برای بسیاری از سازمان‌ها در انواع مختلف توانسته‌اند نرم‌افزار وفادار سازی مشتریان را به بهترین شکل ممکن پیاده‌سازی کنند. پس از پیاده‌سازی نرم‌افزار وفادار سازی مشتریان ممکن است طبق تغییراتی که در سازمان به وجود می‌آید، استراتژی باشگاه تغییر یابد. البته این امر می‌تواند دلایل مختلف دیگری هم داشته باشد. به‌هرحال در صورت تغییر در نحوه‌ی امتیاز گیری و یا خرج امتیازات بهتر است تا به مشتریان عضو در باشگاه اطلاع‌رسانی شود.

با اطلاع‌رسانی تغییرات نرم‌افزار وفادار سازی، علاوه بر انتقال حس ارزشمند بودن به مشتری، آگاهی مشتریان را از نرم‌افزار وفادار سازی بالا می‌برد. همچنین ممکن است با اطلاع‌رسانی در نحوه‌ی امتیاز گیری مشتریان برای اخذ امتیاز ترغیب شوند. و یا اگر سازمان محصول جدیدی را در نرم‌افزار وفادار سازی مشتریان افزوده است، مشتریان ممکن است برای گرفتن آن اقدام به خرج امتیازهای خود نمایند.

طراحی مناسب نرم افزار وفادار سازی مشتریان

برای ایجاد یک باشگاه وفادار سازی مشتریان بایدتم مناسب با سازمان اجرا شود. اگر سازمانی رسمی می‌باشد بهتر است از رنگ‌های شاد و فونت‌های کودکانه استفاده نکنند. اگر مشتریان باشگاه وفادار سازی از همه نوع قشری می‌باشند بهتر است یکتم عمومی مورداستفاده قرار گیرد.

ایجاد خلاقیت در عین سادگی یکی از الزامات باشگاه وفادار سازی مشتری می‌باشد. اگر امکانات و طراحی باشگاه وفادار سازی به‌صورتی باشد که مشتری در آن سردرگم شود، باشگاه کارایی خود را کاهش می‌دهد. بنابراین برای چیدمان و طراحی منوها باید دقت کافی صورت گیرد. همچنین دسترسی آسان به بخش‌های مختلف نرم‌افزار وفاداری مشتری، می‌تواند رضایت و خشنودی بیشتر مشتری را به دنبال داشته باشد.

نرم افزار وفاداری مشتری

برنامه وفادار سازی مشتر ی. نرم افزار وفاداری مشتریان. تعریف وفاداری مشتری.
دریافت نظرات و پیشنهادات مشتریان درمورد نرم افزار وفاداری مشتری

یکی دیگر از مواردی که برای داشتن نرم‌افزار وفادار سازی مشتری لازم می‌باشد، دریافت نظرات و پیشنهادات می‌باشد. دریافت نظرات مشتریان می‌تواند با ایجاد یک پلتفرم مناسب در باشگاه صورت گیرد. همچنین می‌توان برای دریافت نظرات مشتریان، به‌صورت دوره‌ای برای مشتریان نظرسنجی ایجاد نمود. انجام این عمل نیز تأثیر به سزایی در انتقال حس ارزشمند بودن مشتری خواهد داشت.

علاوه بر انتقال حس ارزشمند بودن مشتریان، اطلاع از سلیقه‌های مشتریان مزیت دیگر دریافت نظرات می‌باشد. با این کار مدیران می‌توانند کارایی نرم‌افزار وفادار سازی خود را افزایش دهند. البته بررسی دقیق و کارشناسی شده‌ی نظرات قبل از پیاده‌سازی آن‌ها از نکات حائز اهمیت می‌باشدچراکه ممکن است اجرای برخی نظرات تنها منجر به کسب رضایت اقلیت مشتریان شود. بنابراین بری اجرای باشگاه وفادار سازی مشتری باید اکثریت مشتریان در نظر گرفته شود.

برای دریافت و اجرای بهترین باشگاه وفادار سازی مشتری می‌توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید. ارائه‌ی مشاوره‌ی کارشناسان ما شما را در ایجاد بهترین نرم‌افزار وفادار سازی مشتری یاری می‌کند.

آموزش های ما را در کانال سرواپ و صفحه آموزشها مشاهده فرمایید.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *