CRM benefits for service companies مدیریت ارتباط با مشتری در شرکت های خدماتی نظافتی . مزایای نرم افزار CRM ( سی آر ام )
مزایای نرم افزار CRM ( سی آر ام ) در شرکت های خدماتی نظافتی | CRM benefits for service companies
۱۳۹۹-۰۹-۱۷
Crm software for web designers مزایای نرم افزار CRM ( سی آر ام ) در طراحی سایت و مدیریت ارتباط با مشتری
مزایای نرم افزار CRM ( سی آر ام ) در طراحی سایت | CRM software for web designers
۱۳۹۹-۰۹-۱۷
Hotel CRM software سی آر ام و نرم افزار CRM . مدیریت ارتباط با مشتری

Hotel CRM software . نرم افزار سی آر ام برای هتل داری. اهمیت مدیریت ارتباط با مشتری در هتل ها. استفاده از نرم افزار CRM در هتل

امروزه هتل ها برای جذب مسافران بیشتر از ابزار های جذب مشتری استفاده می کنند. ابزار هایی که رضایت مشتریان را از هتل افزایش می دهد. یکی از ابزار های کاربردی در هتل نرم افزار CRM ( سی آر ام ) می باشد. نرم افزاری که با مدیریت ارتباط با مشتری رضایت مشتریان و مسافرین را افزایش می دهد. چرا که این نرم افزار مزایای زیادی دارد که در این مقاله به آن ها می پردازیم. به همین منظور عناوین زیر در خصوص مزایای استفاده از نرم افزار CRM ( سی آر ام ) در هتل مورد بحث قرار خواهند گرفت. Benefits of Hotel CRM

Hotel CRM software مدیریت ارتباط با مشتری در هتل با CRM ( سی آر ام )
Hotel CRM software . نرم افزار سی آر ام برای هتل . استفاده از نرم افزار CRM در هتل داری
کاربرد مدیریت ارتباط با مشتری در هتل ها

ثبت اسناد و مدارک مسافران در نرم افزار CRM ( سی آر ام ) | Benefits of Hotel CRM

از مزایای نرم افزار CRM ( سی آر ام ) می توان به ذخیره ی اسناد و مدارک مسافران اشاره کرد. در نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ، با انتخاب هر مسافر می توان به اسناد و مدارک ذخیره شده دسترسی پیدا کرد. هر مسافری که به هتل وارد می شود باید مدارک شناسایی خود را به هتل ارائه دهد. با اخذ مدارک شناسایی مسافران می توان اسکن مدارک را در CRM و یا همان نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ثبت کرد. Benefits of Hotel CRM

در این صورت در امور هتل داری هنگامی که مدیر هتل بخواهد به اطلاعات شناسایی افراد دسترسی پیدا کند به راحتی می تواند با نرم افزار CRM ( سی آر ام ) این کار را انجام دهد. دسترسی به این اطلاعات در زمان بسیار کوتاهی قابل انجام است. بدین صورت دیگر نیازی به جست و جو در کلیه ی مدارک مسافران برای پیدا کردن اطلاعات شخص خاصی نمی باشد. با این کار در زمان انجام امور هتل داری صرفه جویی زیادی می شود.

اهمیت عملکرد کارکنان هتل و نقش CRM در هتل | Benefits of Hotel CRM

در صنعت هتل داری هر یک از کارکنان هتل دارای وظیفه ی متفاوتی هستند. برخی در امور نظافت فعالت می کنند. برخی در پذیرش هتل. برخی افراد نیز در رستوران هتل مشغول به خدمت دهی هستند. و به همین ترتیب هر یک از کارمندان هتل در جهتی مشغول به خدمت می باشد. در صعنت هتل داری نظارت بر عملکرد کارکنان هتل از اهمیت ویژه ای برخوردار است. چرا که کارمندان هتل هستند که همواره با مسافران در ارتباط هستند. بنابراین عملکرد و رفتار کارکنان تاثیر به سزایی در جلب رضایت مشتریان دارد. به همین خاطر است که نرم افزار CRM ( سی آر ام ) در جهت نظارت بر عملکرد کارکنان، ماژول هایی را تعبیه کرده است. Benefits of Hotel CRM

کاربرد نرم افزار سی آر ام در ثبت گزارشات کارکنان

در نرم افزار CRM ( سی آر ام ) هر کارمندی می تواند شرح گزارشات وظایف خود را به ثبت برساند. بنابراین کارمندان هتل در پایان ساعات کاری خود می توانند درصد انجام وظایف خود را با گزارش نویسی به اطلاع مدیران هتل برساند. در این صورت مدیران هتل می توانند با بررسی شرح گزارشات، عملکرد کارکنان را مورد ارزیابی قرار دهند. با بررسی عملکرد کارکنان هتل، می توان اشکالات کار کارکنان را پیدا کرد. در نتیجه رفتار کارکنان به بالاترین حد بهینه ی خود می رسد.

علاوه بر قابلیت بررسی عملکرد توسط CRM ( مدیریت ارتباط با مشتری )، می توان وظایفی را برای کارکنان تعیین کرد. نرم افزار CRM ( سی آر ام ) با دریافت وظایف توسط مدیریت، زمان انجام وظیفه را به کارمند مربوطه اطلاع رسانی خواهد کرد. و یا خود کارکنان هتل می توانند وظایفی را جهت یادآوری به خود در نرم افزار CRM ( سی آر ام ) تنظیم نمایند. همچنین قابلیت انتقال وظایف کارکنان وجود دارد. این یادآوری می تواند از طریق مختلفی به اطلاع کارکنان برسد. راهی مثل ارسال پیامک. با وجود این قابلیت ها برای وظایف کارکنان، نرم افزار CRM علاوه بر مدیریت ارتباط با مشتری ، بر عملکرد کارکنان هتل نیز مدیریت دارد. و به این خاطر است که نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری یک نرم افزار فوق العاده کاربردی در صنعت هتل داری شناخته می شود. Benefits of Hotel CRM

ایجاد نظرسنجی برای مشتریان هتل با نرم افزار CRM

از دیگر مزایای نرم افزار CRM و یا همان مدیریت ارتباط با مشتری دریافت نظرات مسافران هتل می باشد. مدیران هتل می توانند با ایجاد فرم نظرسنجی در نرم افزار CRM ( سی آر ام ) از مشکلات هتل خود مطلع شوند. سپس با بررسی نظات مسافران می توان خدمات دهی هتل را در بهترین حالت خود قرار داد. مدیران هتل پس از ایجاد فرم نطرسنجی در سی آر ام می توان به طریق مختلف آن را براس مشتریان ارسال کرد. Benefits of Hotel CRM

با درخواست هتل برای تکمیل فرم نظرسنجی مسافران اقدام به پر کردن فرم های نظرسنجی می کنند. مسافران با شرکت در نظر سنجی های هتل احساس ارزشمند بودن خواهند کرد. چرا که دریافت نظرات مشتریان نوعی احترام گذاشتن به مسافران محسوب می شود.

Benefits of Hotel CRM مزایای سی آر ام هتل برای مدیریت ارتباط با مشتری و نرم افزار CRM
Benefits of Hotel CRM . مزایای استفاده از نرم افزار CRM در هتل داری
اهمیت مدیریت ارتباط با مشتری در هتل ها. نرم افزار سی آر ام برای هتل داری.

مزایای ایجاد نظرسنجی توسط CRM

اطلاع از نظرات مشتریان همواره مورد اهمیت سایرر سازمان ها و هتل ها بوده است. چرا که با وجود گسترش صنعت گردشگری، رقابت برای جذب مسافران هتل ها نیز افزایش یافته است. ایجاد فرم های نظرسنجی با نرم افزار CRM ( سی آر ام ) یکی از راه های دریافت نظرات می باشد که هزینه ی بابت انجام آن صرف نمی شود. بنابراین راهی مقرون به صرفه برای اطلاع از نظرات مشتریان می باشد. همچنین دریافت نظرات از طریق CRM و یا همان نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ، با بالاترین درصد مشارکت مسافران انجام خواهد شد.

از دیگر مزایای ایجاد نظرسنجی در CRM ( سی آر ام )، ثبت خودکار نظرات مسافران می باشد. بنابراین دیگر نیازی به چاپ فرم های کاغذی و پر کردن فرم ها با خودکار توسط مسافران نمی باشد. همچنین اطلاعات وارد شده در فرم های نظرسنجی به صورت خودکار جمع آوری می شود. سپس با بررسی اطلاعات دریافت شده از فرم های نظر سنجی می توان به مشکلات هتل پی برد. با اطلاع از مشکلات و انتقادات مسافران می توان در جهت بهبود شرایط هتل تلاش کرد. Benefits of Hotel CRM

جذب رضایت مسافران با نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری

تمامی مزایای بیان شده در این مقاله همگی به افزایش رضایت مسافران کمک خواهد کرد. هرچقدر امور هتل داری در نظر مشتریان رضایت بخش تر باشد، وفاداری مشتریان و مسافرین نیز افزایش پیدا خواهد کرد. بدین صورت مسافران در سفر های بعدی خود مجدد به همان هتل مراجعه خواهند کرد. بنابراین با اجرای نرم افزار CRM و یا همان مدیریت ارتباط با مشتری در هتل می توان با کمترین هزینه ها رضایت مشتریان را از خدمات هتل افزایش داد. همچنین زمان های تلف شده جهت خدمات دهی به مسافران کاهش پیدا می کند. Benefits of Hotel CRM

با نرم افزار CRM ( سی آر ام ) عملکرد کارکنان هتل نیز سازماندهی پیدا می کند. با ایجاد نظم بین کارکنان هتل می توان رضایت کارکنان را نیز افزایش داد. هنگامی که کارکنان هتل از کار خود راضی باشند با انگیزه ی بیشتری به مسافران خدمت رسانی می کنند. و این اتفاق نیز به کمک نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری باعث افزایش رضایت مشتریان خواهد شد. Benefits of Hotel CRM

ما را برای تکمیل مطب دنبال کنید . آموزشهای ما را در کانال سرواپ و صفحه آموزشها مشاهده فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

درباره باشگاه مشتریان
Call Now Buttonمشاوره رایگان
تماس با مدیر
بفرست...