پایان سردرگمی در مدیریت!
یک راهکار یکپارچه برای فروش، جذب مشتری و بهینه‌سازی فرآیندها

تا آخر بهمن ماه از 5.000.000 تومان اعتبار هدیه بهره‌مند شوید

پایان سردرگمی در مدیریت!
اعتبار هدیه تا آخر بهمن ماه

CRM در طراحی سایت

CRM application for site designers نرم افزار CRM ( سی آر ام ) مدیریت ارتباط با مشتری

چگونه می‌توان بازاریابی برای طراحی سایت انجام داد؟ آیا با CRM می‌توان به جذب مشتری برای طراحی سایت دست پیدا کرد؟ امروزه مشاغل مختلفی وارد عرصه‌ی رقابت شده‌اند که در گذشته رونق کمتری داشتند. یکی از شغل‌هایی که امروزه پیشرفت چشمگیری داشته است شغل طراحی سایت می‌باشد. این حرفه با گسترش ویروس کرونا در سال 2020 از رونق بیشتری برخوردار شد.

با افزایش مشتریان طراحان سایت، جذب مشتری و مدیریت ارتباط با مشتری برای طراحان سایت ضروری‌تر شد. چراکه بارونق این حرفه تعداد افراد ورودی به این صنعت نیز افزایش پیدا کرد. بنابراین وجود نرم‌افزار CRM برای رقابت در این عرصه کمک زیادی به طراحان سایت کرد.

نرم‌افزار CRM کاربردها و مزایای زیادی در زمینه‌های مختلفی برای طراحان سایت دارد. به همین منظور قصد داریم در این مقاله در مورد کاربرد نرم‌افزار CRM و یافتن مشتری برای طراحان سایت توضیحات لازم را ارائه دهیم.

بازاریابی سایت به کمک نرم افزار CRM

نرم‌افزار CRM در فرآیند بازاریابی سایت کاربردهای زیادی دارد. از پیدا کردن سرنخ گرفته تا فروش به مشتری. این کاربرد برای بازاریابی طراحان سایت نیز قابل‌استفاده است. طراحان سایت می‌توانند با کمک نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری سرنخ‌ها را پیداکرده و با آن‌ها ارتباط برقرار کنند. سپس طبق نیاز مشتری می‌توانند خدمات خود را معرفی کنند.

معرفی خدمات با استفاده از نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری از طریق ارسال کاتالوگ، ارسال پیام، ایمیل و … قابل انجام است. سپس با پیگیری‌های مجدد می‌توان خدمات خود را به مشتری ارائه داد. برای کسب اطلاعات بیشتر به نرم افزار بازاریابی و فروش سر بزنید.

تمامی مکاتبات صورت گرفته با مشتری‌های سایت در CRM ثبت می‌شود. بنابراین قبل از پیگیری‌های مجدد می‌توان به مکاتبات انجام‌شده مراجعه کرد و سپس با تسلط بیشتری با مشتری ارتباط برقرار کرد.

برقراری ارتباط با مشتری از هر طریقی که صورت گرفته باشد توسط نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری قابل‌ پیگیری می‌باشدچراکه تمامی راه‌های ارتباطی با مشتری به CRM متصل است و پیام‌های ارسال‌شده و دریافت شده ثبت و ذخیره می‌شوند. طراحان سایت حتی با برقراری ارتباط با تلفن نیز می‌توانند به صدای ضبط‌شده توسط CRM گوش دهند.

مزایای بازاریابی با CRM برای طراحان سایت

یکی از مزایای نرم‌افزار CRM برای بازاریابی طراحان سایت امکان پیگیری پیام‌های گذشته می‌باشدهمان‌طور که بیان شد تمامی پیام‌ها و مکاتبات صورت گرفته بین مشتری و طراحان سایت در CRM ثبت می‌شود. بنابراین طراحان سایت با بررسی پیام‌ها می‌توانند در زمان مناسب مجدد خدمات خود را به مشتری ارائه کند. در مواقعی که مشتری برای بررسی کاتالوگ و خدمات از طراحان سایت فرصت می‌خواهد، بازاریاب و یا همان طراح سایت می‌تواند یک وظیفه را با عنوان پیگیری برای خود تنظیم کند. سپس در زمان موعد به طراح سایت هشدار داده می‌شود که وظیفه‌ی پیگیری مشتری را انجام دهد.

از دیگر مزایای بازاریابی طراحان سایت با کمک نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری و یا همان CRM (سی آر ام) می‌توان به هدفمند بودن فرآیند بازاریابی اشاره کرد. چراکه یکی از کاربردهای نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری دسته‌بندی مخاطبین است. بنابراین طراحان سایت می‌توانند با دسته‌بندی سرنخ‌های پیداشده مشتریان را دسته‌بندی کنند. سپس با تمرکز بر مخاطبینی که احتمال تبدیل‌شدن آن‌ها به مشتری بیشتر است می‌توان فروش بیشتری را درزمان کمتری انجام داد. بازاریابی چیست؟

ارسال پیامک های تبلیغاتی با نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری

یکی دیگر از کاربردهای نرم‌افزار CRM و یا همان مدیریت ارتباط با مشتری، جمع‌آوری اطلاعات تماس مشتریان است. بنابراین طراحان سایت در هنگام تماس هر شخصی می‌تواند اطلاعات تماس آن را در نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری ذخیره کند. طراحان سایت با داشتن اطلاعات مشتریان در هرزمانی که بخواهند می‌توانند با مشتری ارتباط برقرار کنند. بدین‌صورت می‌توانند پیامک‌های تبلیغاتی را نیز در زمان‌های موردنیاز به مشتریان ارسال کنند. CRM application for site designers

یکی از کاربردهای نرم‌افزار CRM (سی آر ام) در تبلیغات انتخاب گروه هدف برای ارسال تبلیغ است. چراکه با دسته‌بندی مشتریان در نرم‌افزار CRM می‌توان تنها برای گروه خاصی از مشتریان پیام ارسال کرد. گروه‌بندی که متناسب با نیاز مشتریان صورت گرفته باشد تبلیغات را با بازدهی بیشتری انجام می‌دهد. بنابراین هزینه‌ی تبلیغات کاهش می‌باید. کاهش هزینه‌ی طراحان سایت مساوی با سود بیشتر است. کسب اطلاعات بیشتر در مقاله نرم افزار اطلاع رسانی امکان پذیر است.

مدیریت کارمندان طراح سایت با نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری

از دیگر کاربرد های CRM برای شرکت های طراحی سایت علاوه بر بازاریابی سایت، بررسی عملکرد کارمندان می باشد که برای مشتریان طراحی سایت انجام می دهند. چرا که CRM علاوه بر مدیریت ارتباط با مشتریان سایت، مدیران شرکت را در خصوص بررسی عملکرد طراحان سایت نیز یاری می کند.

با پیاده سازی CRM در شرکت های طراحی سایت شرح گزارشات کارمندان در این نرم افزار ثبت می شود. در نهایت مدیران می توانند با دریافت گزارش های دوره ای عملکرد کارکنان را بررسی کرده و به بهبود آن ها بپردازد. با بهبود عملکرد طراحان، جذب مشتری بیشتری برای سایت صورت می گیرد.

ایجاد وظیفه برای کارکنان شرکت طراحی سایت

از دیگر کاربردهای CRM برای مدیریت کارمندان می‌توان به ایجاد وظیفه در نرم‌افزار اشاره کرد. چراکه نرم‌افزار CRM این قابلیت را دارد که بتواند برای هر کارمند به‌صورت جداگانه و در زمان مشخص وظیفه‌ای را ایجاد کند. بنابراین هیچ کارمندی در شرکت طراحی سایت از وظیفه‌ی خود غافل نمی‌شود و وظیفه‌ی خود را در زمان موعد و به بهترین شکل انجام می‌دهد. حتی امکان ایجاد وظیفه به‌صورت خودکار در قبال رویدادها نیز امکان‌پذیر می‌باشد. با این ویژگی‌ها می‌توان بازاریابی بهتری برای طراحی سایت انجام داد.

در نرم‌افزار CRM رکاما امکان انتقال وظایف نیز وجود دارد. این قابلیت به خاطر انجام شدن وظایفی است که یک کارمند نتواند آن‌ها را انجام دهد. به‌طور مثال وظیفه‌هایی که در یک روز مشخص تعیین‌شده باشد و کارمند مجبور به گرفتن مرخصی شود، وظایف او به کارمند و یا کارمندان دیگری منتقل می‌شوددرنتیجه امور مربوط به بازاریابی طراحی سایت به تعویق نخواهد افتاد. مطالعه مقاله اتوماسیون وظایف چیست؟ به شما پیشنهاد می شود.

کاربرد نرم افزار CRM در ایجاد نظر سنجی برای طراحان سایت

یک ابزار مناسب برای تحلیل نظرات مشتریان طراحان سایت، نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری می‌باشد. این نرم‌افزار با دریافت نظرات مشتریان طراحان سایت را در جهت بررسی و تحلیل نظرات یاری می‌کند. طراحان سایت می‌توانند با استفاده از نظرسنجی‌ها مشکلات و ایرادات کار خود را در خصوص جذب مشتری بیابند. در این صورت می‌توانند در جهت رفع این اشکالات تلاش کنند. نتیجه‌ی این کار افزایش رضایت مشتریان می‌باشد. با افزایش رضایت مشتریان میزان سود نیز بالا خواهد رفت. برای تکمیل این مقاله می‌توانید مقاله‌ی  مزایای CRM در طراحی سایت را نیز مطالعه نمایید.

نرم‌افزار CRM که امروزه در اکثر مراکز و سازمان‌ها مورداستفاده قرار می‌گیرد، و در هر مجموعه‌ای دارای مزایا و کاربردهای مختلفی است. هر سازمانی با توجه به نوع کار خود از این نرم‌افزار کاربردی بهره‌ای می‌برد.

یکی از مشاغلی که می‌تواند برای پیشرفت کار خود و جذب مشتری بیشتر از CRM استفاده کند، طراحی سایت می‌باشد. افراد و یا شرکت‌هایی که طراحی سایت انجام می‌دهند با استفاده از نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری می‌توانند سود خود را افزایش دهند. برای مشاهده بهترین CRM ایران، مقاله بهترین نرم افزار بازاریابی را مطالعه نمایید.

اهمیت وجود نرم افزار CRM برای طراحی سایت

امروزه با گسترش فناوری و پیشرفت تکنولوژی، بسیاری از مشاغل به سمت اینترنتی شدن پیش رفته اند. مشاغل سنتی و مغازه‌هایی که دیگر مکان فیزیکی ندارند و تنها با مراجعه به یک لینک می‌توان از مغازه خرید کرد.

با گسترش ویروس کرونا نیز پیشرفت سایت‌ها رشد چشم‌گیری پیدا کرد. چراکه صاحبان مشاغل از مزایای فروشگاه اینترنتی آگاه شدند. به همین منظور مشتریان راه‌اندازی سایت افزایش پیدا کرد و کار طراحی سایت رونق فراوانی گرفت. به همین منظور برای مدیریت ارتباط با مشتری‌های طراحی سایت لازم است تا از ابزاری کاربردی استفاده شود. ابزاری به اسم نرم‌افزار CRM، برای آشنایی بیشتر با این ابزار پیشرفته CRM چیست؟ را مطالعه نمائید.

مدیریت ارتباط با مشتری با CRM چگونه است؟

نرم‌افزار CRM و یا همان مدیریت ارتباط با مشتری در هر شغلی که استفاده شود باعث نظم دادن به امور مشتریان می‌شود. در طراحی سایت هم که به تازگی مشتریان و متقاضیان زیادی پیدا کرده است، نیاز است تا با کمک CRM بر رفتار مشتریان نظارت داشت تا بتوان در این شغل نیز به رقابت پرداخت. چراکه با افزایش مشتریان طراحان سایت نیز افزایش پیداکرده‌اند. برای تاثیر CRM درسازماندهی ارتباط با مشتری مقاله مدیریت ارتباط با مشتری چیست؟ را مطالعه نمایید.

بنابراین برای رقابت در این عرصه باید تلاش خود را با کمک نرم‌افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری افزایش داد. در غیر این صورت تعداد مشتریان رو به افول خواهد رفت و به‌سختی می‌توان مشتریان را به سمت خود جذب کرد. به همین علت است که امروزه وجود نرم‌افزار CRM در طراحی سایت امری ضروری تلقی شده است. در ادامه به مزایای نرم‌افزار CRM خواهیم پرداخت.

مدیریت دقیق با مشتری با نرم افزار CRM

هر مشتری برای طراحی سایت خود نیاز متفاوتی نسبت به فرد دیگری دارد. به همین علت است که طراحی‌های مختلفی برای افراد مطابق با نیازشان صورت می‌گیرد. در هنگامی‌که تعداد مشتریان افزایش یابد نیازهای مشتریان نیز افزایش‌یافته است.

بنابراین لازم است تا به نیاز هر مشتری به‌صورت دقیق و کامل رسیدگی شود. نرم‌افزار CRM این قابلیت را دارد که هر اطلاعاتی در خصوص مشتری و درخواست او نیاز باشد، بتوان در CRM ثبت کرد. بنابراین هنگام رسیدگی به امور مشتری تمامی جزئیات به‌صورت دقیق قابل‌مشاهده می‌باشد. در این صورت هیچ‌یک از نیازهای مشتری از قلم نمی‌افتد و کار او به‌طور کامل انجام خواهد شد.

هنگامی‌که درخواست مشتری به همراه جزئیات آن در CRM (سی آر ام) ثبت‌شده باشد، در هنگام تماس‌های مجدد مشتری می‌تواند به‌راحتی آن‌ها را مشاهده کرد. این کار در حین تماس مشتری تسلط بر امور او را نشان می‌دهد. بنابراین مشتری از بابت انجام شدن درخواستش به‌طور کامل مطمئن خواهد شد. این اتفاق باعث افزایش حس رضایتمندی و آسوده‌خاطری مشتری می‌شود. در این صورت مشتری با اطمینان بیشتری سایر امور مربوط به طراحی سایت خود را به سامان می‌سپارد.

دسته بندی مشتریان با نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری

یکی از امور لازم برای مدیریت ارتباط با مشتری، دسته‌بندی مشتریان می‌باشد. در هر سازمانی دسته‌بندی‌های مختلفی در نظر گرفته می‌شود. بنابراین نمی‌توان به‌صورت دقیق گفت که چه نوع دسته‌بندی‌هایی برای مشتریان طراحی سایت وجود دارد. به همین جهت نرم‌افزار CRM رکاما این امکان را قرار داده است تا طراحان سایت خود بتوانند دسته‌بندی‌های مختلفی را ایجاد کنند و مشتریان خود را گروه‌بندی کنند. برای آشنایی با قابلیت طبقه بندی مشتریان در نرم افزار سی آر ام می توانید مقاله، دسته بندی مشتریان در CRM را بخوانید.

دسته‌بندی مشتریان کاربردهای زیادی دارد. به‌طور مثال یک شرکت طراحی سایت برای طراحی انواع مختلف سایت‌ها، کارمندان مختلفی را استخدام کرده است. هر کارمندی وظیفه‌ی طراحی یک نوع سایت را بر عهده دارد. در این صورت لازم است تا مشتریان هر نوع طراحی به‌صورت جداگانه‌ای دسته‌بندی شوند. به فرض مثال گروه مشتریان طراحی سایت فروشگاهی تنها باید با یک کارمند در ارتباط باشند. 

در این صورت هنگام تماس مشتریان مخصوص به هر دسته کارمند مربوط به همان نوع مشتری پاسخگوی مشتری خواهد بود. با این اقدام امور مربوط به طراحی سایت مشتری در زمان کمتری انجام می‌شود. مشتری نیز برای پیگیری مسائل مربوط سایت سردرگم نخواهد شد.

اطلاع رسانی به مشتریان با CRM

یکی از مزایای نرم‌افزار CRM اطلاع‌رسانی آسان و سریع به مشتریان گروه هدف می‌باشد. گاهی اوقات ممکن است که طراحان سایت اطلاعیه‌ای را به‌تمامی مشتریان خود اعلام کنند. در این صورت با کمک نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری می‌توان با چند کلیک ساده این کار را از طریق مختلفی انجام داد. راه‌های مثل پیامک، ایمیل، فکس و هر ابزاری که به CRM متصل باشد.

همچنین تنظیم ارسال پیام‌های خودکار برای مواقع خاص نیز امکان‌پذیر می‌باشدبه‌طور مثال می‌توان برای سررسید پرداخت هزینه‌های طراحی سایت پیامی را تدوین نمود و سپس این پیام به‌صورت خودکار متناسب با تاریخ درج‌شده برای پرداخت هزینه ارسال خواهد شد. آگاهی بیشتر از این قابلیت به مقاله نرم افزار اطلاع رسانی به مشتری CRM سر بزنید.

کاربردی دیگر برای اطلاع رسانی به مشتریان با CRM

گاهی اوقات ممکن است که طراحان سایت بخواهند برای گروهی خاص از مشتریان خود پیام ارسال کنند. به‌طور مثال ممکن است شرکت بر روی خدمات مازاد برای نوعی از سایت تخفیفی را اعمال کند.

در این صورت با نرم‌افزار CRM می‌توان این خبر را تنها برای مشتریان همان نوع سایت ارسال کرد. در این صورت مشتریان از این خبر آگاه شده و در صورت نیاز برای دریافت آن اقدام خواهند کرد. این کار خود تبلیغی با هزینه‌ی بسیار پایین می‌باشد، که با کمک نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری قابل انجام است. برای آگاهی از قیمت نرم افزار CRM  اینجا کلیک کنید.

هدیه رکاما

با تکمیل فرم زیر از مشاوره رایگان برای استقرار و معرفی بهترین ابزار مختص کسب‌وکارتان بهره‌مند شوید. همچنین از 90 دقیقه آموزش رایگان برخوردار خواهید شد.

"*" فیلدهای الزامی را نشان می دهد

مرحله 1 از 3 - اطلاعات اولیه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست محتوا
تماس با ما

رکاما مشتاق شنیدن صدای شماست

شماره تماس:

03134910

02191012435

ایمیل: info@rokama.ir

پیمایش به بالا

با رکاما مسیر رشد کسب‌وکارتان را شروع کنید

با تکمیل فرم زیر علاوه بر دریافت مشاوره رایگان برای مشکلات کسب و کارتان، از 5.000.000 تومان اعتبار هدیه بهره‌مند شوید.

"*" فیلدهای الزامی را نشان می دهد

مرحله 1 از 3 - اطلاعات اولیه