Crm software for web designers مزایای نرم افزار CRM ( سی آر ام ) در طراحی سایت و مدیریت ارتباط با مشتری

Crm software for web designers . مزایای نرم افزار CRM در طراحی سایت . مدیریت ارتباط با مشتری برای طراحان سایت. کاربرد نرم افزار سی آر ام .


نرم‌افزار CRM که امروزه در اکثر مراکز و سازمان‌ها مورداستفاده قرار می‌گیرد، و در هر مجموعه‌ای دارای مزایا و کاربردهای مختلفی است. هر سازمانی با توجه به نوع کار خود از این نرم‌افزار کاربردی بهره‌ای می‌برد.

یکی از مشاغلی که می‌تواند برای پیشرفت کار خود و جذب مشتری بیشتر از CRM استفاده کند، طراحی سایت می‌باشد. افراد و یا شرکت‌هایی که طراحی سایت انجام می‌دهند با استفاده از نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری می‌توانند سود خود را افزایش دهند. برای مشاهده بهترین CRM ایران، مقاله بهترین نرم افزار بازاریابی را مطالعه نمایید.

با توجه به کاربردها و مزایای مختلف CRM در طراحی سایت، این مقاله تحت عناوین زیر تدوین‌شده است.

استفاده طراحان سایت از CRM
مزایای نرم افزار CRM در طراحی سایت. اهمیت مدیریت ارتباط با مشتری برای طراحان سایت

اهمیت وجود نرم افزار CRM برای طراحی سایت

امروزه با گسترش فناوری و پیشرفت تکنولوژی، بسیاری از مشاغل به سمت اینترنتی شدن پیش رفته اند. مشاغل سنتی و مغازه‌هایی که دیگر مکان فیزیکی ندارند و تنها با مراجعه به یک لینک می‌توان از مغازه خرید کرد.

با گسترش ویروس کرونا نیز پیشرفت سایت‌ها رشد چشم‌گیری پیدا کرد. چراکه صاحبان مشاغل از مزایای فروشگاه اینترنتی آگاه شدند. به همین منظور مشتریان راه‌اندازی سایت افزایش پیدا کرد و کار طراحی سایت رونق فراوانی گرفت. به همین منظور برای مدیریت ارتباط با مشتری‌های طراحی سایت لازم است تا از ابزاری کاربردی استفاده شود. ابزاری به اسم نرم‌افزار CRM، برای آشنایی بیشتر با این ابزار پیشرفته CRM چیست؟ را مطالعه نمائید.

مدیریت ارتباط با مشتری با CRM چگونه است؟

نرم‌افزار CRM و یا همان مدیریت ارتباط با مشتری در هر شغلی که استفاده شود باعث نظم دادن به امور مشتریان می‌شود. در طراحی سایت هم که به تازگی مشتریان و متقاضیان زیادی پیدا کرده است، نیاز است تا با کمک CRM بر رفتار مشتریان نظارت داشت تا بتوان در این شغل نیز به رقابت پرداخت. چراکه با افزایش مشتریان طراحان سایت نیز افزایش پیداکرده‌اند. برای تاثیر CRM درسازماندهی ارتباط با مشتری مقاله مدیریت ارتباط با مشتری چیست؟ را مطالعه نمایید.

بنابراین برای رقابت در این عرصه باید تلاش خود را با کمک نرم‌افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری افزایش داد. در غیر این صورت تعداد مشتریان رو به افول خواهد رفت و به‌سختی می‌توان مشتریان را به سمت خود جذب کرد. به همین علت است که امروزه وجود نرم‌افزار CRM در طراحی سایت امری ضروری تلقی شده است. در ادامه به مزایای نرم‌افزار CRM خواهیم پرداخت.

مدیریت دقیق با مشتری با نرم افزار CRM

هر مشتری برای طراحی سایت خود نیاز متفاوتی نسبت به فرد دیگری دارد. به همین علت است که طراحی‌های مختلفی برای افراد مطابق با نیازشان صورت می‌گیرد. در هنگامی‌که تعداد مشتریان افزایش یابد نیازهای مشتریان نیز افزایش‌یافته است.

بنابراین لازم است تا به نیاز هر مشتری به‌صورت دقیق و کامل رسیدگی شود. نرم‌افزار CRM این قابلیت را دارد که هر اطلاعاتی در خصوص مشتری و درخواست او نیاز باشد، بتوان در CRM ثبت کرد. بنابراین هنگام رسیدگی به امور مشتری تمامی جزئیات به‌صورت دقیق قابل‌مشاهده می‌باشد. در این صورت هیچ‌یک از نیازهای مشتری از قلم نمی‌افتد و کار او به‌طور کامل انجام خواهد شد. آشنایی  کامل با پرونده مخاطبین  در CRM رکاما در این لینک امکان پذیز است.

هنگامی‌که درخواست مشتری به همراه جزئیات آن در CRM (سی آر ام) ثبت‌شده باشد، در هنگام تماس‌های مجدد مشتری می‌تواند به‌راحتی آن‌ها را مشاهده کرد. این کار در حین تماس مشتری تسلط بر امور او را نشان می‌دهد. بنابراین مشتری از بابت انجام شدن درخواستش به‌طور کامل مطمئن خواهد شد. این اتفاق باعث افزایش حس رضایتمندی و آسوده‌خاطری مشتری می‌شود. در این صورت مشتری با اطمینان بیشتری سایر امور مربوط به طراحی سایت خود را به سامان می‌سپارد.

CRM  در طراحی سایت
مدیریت ارتباط با مشتری برای طراحان سایت. مزایای نرم افزار CRM در طراحی سایت

دسته بندی مشتریان با نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری

یکی از امور لازم برای مدیریت ارتباط با مشتری، دسته‌بندی مشتریان می‌باشد. در هر سازمانی دسته‌بندی‌های مختلفی در نظر گرفته می‌شود. بنابراین نمی‌توان به‌صورت دقیق گفت که چه نوع دسته‌بندی‌هایی برای مشتریان طراحی سایت وجود دارد. به همین جهت نرم‌افزار CRM رکاما این امکان را قرار داده است تا طراحان سایت خود بتوانند دسته‌بندی‌های مختلفی را ایجاد کنند و مشتریان خود را گروه‌بندی کنند. برای آشنایی با قابلیت طبقه بندی مشتریان در نرم افزار سی آر ام می توانید مقاله، دسته بندی مشتریان در CRM را بخوانید.

دسته‌بندی مشتریان کاربردهای زیادی دارد. به‌طور مثال یک شرکت طراحی سایت برای طراحی انواع مختلف سایت‌ها، کارمندان مختلفی را استخدام کرده است. هر کارمندی وظیفه‌ی طراحی یک نوع سایت را بر عهده دارد. در این صورت لازم است تا مشتریان هر نوع طراحی به‌صورت جداگانه‌ای دسته‌بندی شوند. به فرض مثال گروه مشتریان طراحی سایت فروشگاهی تنها باید با یک کارمند در ارتباط باشند. 

در این صورت هنگام تماس مشتریان مخصوص به هر دسته کارمند مربوط به همان نوع مشتری پاسخگوی مشتری خواهد بود. با این اقدام امور مربوط به طراحی سایت مشتری در زمان کمتری انجام می‌شود. مشتری نیز برای پیگیری مسائل مربوط سایت سردرگم نخواهد شد.

اطلاع رسانی به مشتریان با CRM

یکی از مزایای نرم‌افزار CRM اطلاع‌رسانی آسان و سریع به مشتریان گروه هدف می‌باشد. گاهی اوقات ممکن است که طراحان سایت اطلاعیه‌ای را به‌تمامی مشتریان خود اعلام کنند. در این صورت با کمک نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری می‌توان با چند کلیک ساده این کار را از طریق مختلفی انجام داد. راه‌های مثل پیامک، ایمیل، فکس و هر ابزاری که به CRM متصل باشد.

همچنین تنظیم ارسال پیام‌های خودکار برای مواقع خاص نیز امکان‌پذیر می‌باشدبه‌طور مثال می‌توان برای سررسید پرداخت هزینه‌های طراحی سایت پیامی را تدوین نمود و سپس این پیام به‌صورت خودکار متناسب با تاریخ درج‌شده برای پرداخت هزینه ارسال خواهد شد. آگاهی بیشتر از این قابلیت به مقاله نرم افزار اطلاع رسانی به مشتری CRM سر بزنید.

کاربردی دیگر برای اطلاع رسانی به مشتریان با CRM

گاهی اوقات ممکن است که طراحان سایت بخواهند برای گروهی خاص از مشتریان خود پیام ارسال کنند. به‌طور مثال ممکن است شرکت بر روی خدمات مازاد برای نوعی از سایت تخفیفی را اعمال کند.

در این صورت با نرم‌افزار CRM می‌توان این خبر را تنها برای مشتریان همان نوع سایت ارسال کرد. در این صورت مشتریان از این خبر آگاه شده و در صورت نیاز برای دریافت آن اقدام خواهند کرد. این کار خود تبلیغی با هزینه‌ی بسیار پایین می‌باشد، که با کمک نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری قابل انجام است. برای آگاهی از قیمت نرم افزار CRM  اینجا کلیک کنید.

آموزش های ما را در کانال سرواپ و صفحه آموزشها مشاهده فرمایید.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *