Manage partners with CRM software | مدیریت همکاران

Manage partners with CRM software . کاربرد سی آر ام در ارتباط با همکاران. قابلیت های نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری برای مدیریت همکاران. بهترین نرم افزار CRM. مدیریت همکاران با نرم افزار CRM


هر سازمان و فروشگاهی دارای همکاران مرتبط با حوزه‌ی کاری خود می‌باشد. که تعامل با این همکاران دارای مزایای زیادی است. اما دست‌یابی به این مزایا نیازمند مدیریت ارتباط با آن‌ها می‌باشد. بنابراین لازم است تا از ابزار مناسبی جهت مدیریت همکاران استفاده کرد. نرم‌افزار CRM رکاما یک نرم‌افزار بسیار کاربردی در این زمینه است. که  استفاده از این نرم‌افزار CRM در خصوص مدیریت همکاران توصیه می‌شودچراکه با گستردگی ارتباطات و تعاملات با همکاران، مدیریت آن‌ها کار آسانی نخواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این نرم افزار CRM چیست را بخوانید. Manage partners with CRM software

در این مقاله قصد داریم در خصوص کاربردهای نرم‌افزار CRM رکاما در خصوص مدیریت همکاران و ارتباط به آن‌ها عناوین زیر را موردبررسی قرار دهیم. بنابراین در پایان این مقاله می‌توان چگونگی مدیریت همکاران با نرم‌افزار CRM آگاه شد.

مدیریت همکاران با crm
قابلیت های نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری برای مدیریت همکاران. مدیریت همکاران با نرم افزار CRM . کاربرد سی آر ام در ارتباط با همکاران.

ثبت اطلاعات تماس با همکاران در CRM

یکی از اقدامات لازم برای مدیریت با همکاران و ارتباط داشتن با آن‌ها، ثبت اطلاعات تماس آن‌ها می‌باشد. زیرا این‌گونه می‌توان در هر زمان‌های  با آن‌ها ارتباط برقرار کرد. با نرم‌افزار CRM رکاما می‌توان، علاوه بر ثبت اطلاعات مشتریان، اطلاعات تماس همکاران را نیز ثبت کرد. چنانچه قصد دارید مناسب ترین نرم افزار با سازمان خود را بشناسید، بهترین نرم افزار سی آر ام را مطالعه کنید.

اطلاعاتی مثل شماره همراه، شماره تماس ثابت، آدرس، فکس، ایمیل، شبکه‌های اجتماعی و … . بنابراین در هر زمان که نیاز باشد می‌توان با کمک نرم‌افزار CRM به‌راحتی با همکاران تماس برقرار کرد. Manage partners with CRM software

آسان بودن و تماس در کمترین زمان از ویژگی‌های دیگر برقراری ارتباط با همکاران با نرم‌افزار CRM رکاما می‌باشد. چراکه با چند کلیک ساده در نرم‌افزار CRM می‌توان به‌راحتی همکار موردنظر را جست‌وجو کرده و اطلاعات تماسان را مشاهده کرد. علاوه بر این با کلیک بر روی مخاطب می‌توان به‌آسانی از روش‌های مختلفی با همکاران ارتباط برقرار کرد. 

دسته بندی همکاران در CRM

یکی دیگر از قابلیت‌های نرم‌افزار CRM برای مدیریت همکاران، امکان دسته‌بندی همکاران می‌باشد. به‌طوری‌که می‌توان، در نرم‌افزار CRM گروه‌های مختلفی را تعریف  کرده، سپس هر همکاری را در گروهی قرار داد. گروه‌بندی همکاران برای اهداف مختلفی امکان‌پذیر است.

بنابراین نوع گروه‌بندی آن‌ها مطابق با اهداف هر سازمان می‌باشد. به‌طور مثال می‌توان گروه همکارانی که از سازمان ما خرید زیادی انجام می‌دهند را تشکیل داد. همچنین گروه همکارانی که سازمان از آن‌ها خرید می‌کنند نیز می‌تواند گروه دیگری برای همکاران در نظر گرفته شود. و بسیاری از عناوین و گروه‌های مختلف دیگری که هر سازمانی مطابق با نوع سازمان خود می‌تواند تشکیل دهد. Manage partners with CRM software

دسته‌بندی همکاران در نرم‌افزار CRM قابلیت‌های مختلفی را برای مدیریت همکاران به همراه دارد. برقراری ارتباط گروهی با دسته‌بندی موردنظر یکی از این قابلیت‌ها می‌باشد. به‌طور مثال می‌توان پیامی را از طریق ایمیل، پیامک، فکس یا هر روش دیگری به‌صورت گروهی برای دسته‌بندی همکاران موردنظر ارسال کرد. همچنین در هنگام تماس همکاران با سازمان، دسته‌بندی همکار نمایش داده می‌شود. در این صورت قبل از پاسخگویی می‌توان خود را برای برقراری ارتباط با آن آماده کرد.

در خصوص دسته بندی مشتریان سازمان نیز این نرم افزار بسیار قدرتمند عمل می کند و با مراجعه به مقاله دسته بندی مشتریان در CRM می توانید اطلاعات بیشتری کسب کنید.

ثبت سوابق برقراری ارتباط

در نرم‌افزار CRM رکاما تمامی اطلاعات مربوط به برقراری ارتباط با همکاران ثبت می‌شود. هنگامی‌که با همکاران تماس برقرار شود، تمامی اطلاعات اعم از نوع ارتباط و یا راه ارتباطی، مدت‌زمان پاسخگویی و یا ارتباط، موضوع برقراری ارتباط و هر چیز دیگری که مربوط به برقراری ارتباط با همکاران باشد، ثبت می‌شود. بنابراین در هر زمان که نیاز باشد می‌توان به این اطلاعات دست پیدا کرد. بررسی این اطلاعات با کمک نرم‌افزار CRM رکاما امری آسان می‌باشد. چراکه تنها با چند کلیک ساده می‌توان به این اطلاعات و سوابق برقراری ارتباط با همکاران دست پیدا کرد.

در خصوص تماس‌هایی برقرارشده با همکاران، تمامی مکالمات در نرم‌افزار CRM ضبط خواهد شد. همچنین ساعت برقراری تماس با همکاران و میزان تماس قابل‌مشاهده است.  اگر با همکاران به‌صورت پیامک ارتباط برقرارشده باشد، متن‌های پیامک قابل‌مشاهده است. در این خصوص می توانید مقاله ی اطلاع رسانی با نرم افزار CRM را نیز مطالعه کنید.

در خصوص ایمیل و فکس هم به همین شکل است. اگر برقراری ارتباط با مشتری منجر به دریافت و یا ارسال فایل شده باشد، فایل دریافتی و یا ارسالی نیز در نرم‌افزار CRM ضمیمه می‌شود. بنابراین در هرزمانی که نیاز باشد می‌توان به‌راحتی به‌تمامی اطلاعات و سوابق برقراری ارتباط با همکاران دسترسی داشت. این امر تنها به کمک نرم‌افزار CRM قابل انجام می‌باشد.

مدیریت همکاران در CRM
مدیریت همکاران با نرم افزار CRM. کاربرد سی آر ام در ارتباط با همکاران. مدیریت همکاران.
ثبت سوابق سفارشات با همکاران

برخی از سازمان‌ها و فروشگاه‌ها با همکاران خود تعامل تجاری نیز دارند. یعنی ممکن است محصولات و خدماتی را از آن‌ها دریافت کنند و یا برعکس به آن‌ها ارائه کنند. درهرصورت این‌گونه تعامل نیز نیازمند مدیریت می‌باشد. نرم‌افزار CRM رکاما در خصوص مدیریت همکاران برای تعاملات تجاری نیز دارای کاربردهای متعددی می‌باشد. یکی از این قابلیت‌های نرم‌افزار CRM،  ثبت سوابق سفارشات با همکاران می‌باشد. یعنی اگر سازمان از فروشگاه همکار خود محصول یا خدماتی را دریافت و یا ارائه کرده باشد، تمامی اطلاعات مربوط به این امر در نرم‌افزار CRM رکاما به ثبت می‌رسد. Manage partners with CRM software

بنابراین مدیران سازمان‌ها در زمان‌هایی که نیاز دارند محصول و یا خدماتی را از همکاران خود دریافت نمایند، می‌توانند به بررسی سوابق سفارشات بپردازند. در این صورت با آمادگی بهتر و اطلاعات بیشتر می‌توانند در این خصوص اقدام نمایند. دسترسی به سوابق سفارشات با همکاران در نرم‌افزار CRM رکاما کار بسیار آسانی خواهد بود. چراکه این کار تنها با چند کلیک ساده قابل انجام خواهد بود. با مطالعه مقاله نرم افزار مدیریت سفارشات می توانید اطلاع بیشتر در این خصوص کسب کنید.

برای دریافت مشاوره و راهنمایی های بیشتر می توانید با کارشناسان نرم افزار CRM مجموعه رکاما در تماس باشید.

همچنین، آموزش های ما را در کانال سرواپ و صفحه آموزشها مشاهده فرمایید.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *