بازاریابی نرم افزار CRM

بازاریابی نرم افزار CRM


نحوه بازاریابی در نرم افزار CRM

در قسمت های قبل مطالب مرتبط با آموزش تنظیمات بازاریابی نرم افزار CRM بیان شد. دراین قسمت مطالب پایانی ارائه میگردد.

  • فرصت


در این بخش می توان فرصت های بازاریابی را ثبت و مشاهده کرد.

مشاهده فرصت

با انتخاب گزینه ی فرصت جدید، می توان اطلاعات بازاریابی فرصت بدست آمده را ثبت کرد. پنجره ی ثبت اطلاعات فرصت نیز همانند قسمت « A.1 » می باشد.

در صورتی که در قسمت ثبت سرنخ ، هریک از سرنخ های ایجاد شده را باز کرده و تیک گزینه ی سرنخ را به فرصت تغییر دهیم، سرنخ ایجاد شده تبدیل به فرصت شده و در این بخش قرار می گیرد. با انتخاب هریک از فرصت ها و زدن گزینه ی مشاهده ی پرونده، پرونده ی اطلاعات مخاطب مربوط به آن باز می شود.

  • ثبت سرنخ جدید

توضیحات در قسمت « A.۱ » داده شد.

  • ثبت فرصت جدید

توضیحات در قسمت بالا داده شد.

  • گزارشات بازاریابی

در این پنجره می توان گزارشات کاملی از فعالیت های بازاریابی صورت گرفته مشاهده کرد. گزارشات به صورت لیست ، نمودار های خطی ، دایره ای و میله ای قابل مشاهده می باشد.

گزارشات بازاریابی

در بازاریابی نرم افزارCRM با استفاده از فیلترهای مختلف می توان گزارشات مربوط به هر نوع فعالیت را مشاهده کرد به طوری که با تعیین بازه ی زمانی برای تاریخ (۱)ایجاد سرنخ ، (۲)فرصت و یا (۳)فروش می توان فعالیت های مربوط به آن بازه ی زمانی را بررسی کرد. سایر توضیحات مربوطه به این بخش ، در قسمت ۱۱-۵-۵ داده شده است.

  • لیست
لیست
  1. خرید لیست

در نسخه ۹ امکان خرید لیست فعال می گردد.

  • گزارش نقشه ی بازاریابان
نقشه بازاریاب
  • گزارش روزانه
  • نمایش لحظه ای
  • گزارش آخرین نقطه
  • ثبت آنلاین نقشه

برای دریافت مطالب بیشتر و آموزش نرم افزارCRM ما را در کانال سرواپ و صفحه آموزشها مشاهده فرمایید.

آموزش بازاریابی در نرم افزار CRM (قسمت اول)

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *