نحوه بازاریابی در نرم افزار CRM
در قسمت های قبل مطالب مرتبط با آموزش تنظیمات بازاریابی نرم افزار CRM بیان شد. دراین قسمت مطالب پایانی ارائه میگردد.
- فرصت
در این بخش می توان فرصت های بازاریابی را ثبت و مشاهده کرد.
![](https://rokama.ir/wp-content/uploads/2019/08/فرصت.png)
با انتخاب گزینه ی فرصت جدید، می توان اطلاعات بازاریابی فرصت بدست آمده را ثبت کرد. پنجره ی ثبت اطلاعات فرصت نیز همانند قسمت « A.1 » می باشد.
در صورتی که در قسمت ثبت سرنخ ، هریک از سرنخ های ایجاد شده را باز کرده و تیک گزینه ی سرنخ را به فرصت تغییر دهیم، سرنخ ایجاد شده تبدیل به فرصت شده و در این بخش قرار می گیرد. با انتخاب هریک از فرصت ها و زدن گزینه ی مشاهده ی پرونده، پرونده ی اطلاعات مخاطب مربوط به آن باز می شود.
- ثبت سرنخ جدید
توضیحات در قسمت « A.۱ » داده شد.
- ثبت فرصت جدید
توضیحات در قسمت بالا داده شد.
- گزارشات بازاریابی
در این پنجره می توان گزارشات کاملی از فعالیت های بازاریابی صورت گرفته مشاهده کرد. گزارشات به صورت لیست ، نمودار های خطی ، دایره ای و میله ای قابل مشاهده می باشد.
![](https://rokama.ir/wp-content/uploads/2019/08/گزارشات-بازاریابی.png)
در بازاریابی نرم افزارCRM با استفاده از فیلترهای مختلف می توان گزارشات مربوط به هر نوع فعالیت را مشاهده کرد به طوری که با تعیین بازه ی زمانی برای تاریخ (۱)ایجاد سرنخ ، (۲)فرصت و یا (۳)فروش می توان فعالیت های مربوط به آن بازه ی زمانی را بررسی کرد. سایر توضیحات مربوطه به این بخش ، در قسمت ۱۱-۵-۵ داده شده است.
- لیست
![](https://rokama.ir/wp-content/uploads/2019/08/لیست.png)
- خرید لیست
در نسخه ۹ امکان خرید لیست فعال می گردد.
- گزارش نقشه ی بازاریابان
![](https://rokama.ir/wp-content/uploads/2019/08/نقشه-بازاریابی.png)
- گزارش روزانه
- نمایش لحظه ای
- گزارش آخرین نقطه
- ثبت آنلاین نقشه
برای دریافت مطالب بیشتر و آموزش نرم افزارCRM ما را در کانال سرواپ و صفحه آموزشها مشاهده فرمایید.
بدون نظر