مدیریت مرکز تماس

مدیریت مرکز تماس


تماسها در نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری CRM سی.آر.ام

نرم افزار  ( سی.آر.ام ) CRM یک نرم افزار مدیرتی برای جذب مشتری است . و به منظور حفظ وضعیت فعلی فروش یا افزایش  آن مورد استفاده قرار می گیرد. این نرم افزار می تواند به ابزارهای ارتباطی متعدد متصل شود . مرکز مدیریت تماسه call.center در این نرم افزار شاهکاریست که باید داپم از آن یاد نمود . مدیران بوسیله این نرم افزار به سه روش فروش خود را مدیریت می کنند . call.center نرم.افزار CRM سی.آر.ام

  • جذب مشتری بالقوه جدید
  • حفظ مشتریان فعال قبلی
  • جذب مشتریانی که قبلا فعال بودند ولی اکنون دیگر ارتباط ندارند.

در این نرم افزار پرکابرد ، سوابق کامل مخاطبین ، اعم از مشتری ها ، پیمانکاران ، کارمندان ، ذی نفعان و … ثبت و نگهداری می شود. در کل هر نوع اطلاعات که ممکن است برای مدیریت مشتریان لازم باشد قابلیت تعریف و ثبت دارد.

همانگونه که نرم افزار حسابداری با شفاف سازی حساب ها و کنترل مطالبات مالی، موجبات سودآوری شرکت را فراهم میسازد، نرم افزار CRM هم با ایجاد تمرکز برروی فایل های مشتریان عاملی سودآور در جهت منافع شرکت می باشد.  call.center نرم.افزار CRM سی.آر.ام

اطلاعات کامل تر در رابطه با دیگر قسمتهای نرم افزارمدیریت ارتباط با مشتری سی.آر.ام CRM را در معرفی اجمالی مطالعه فرمایید.

این بسته نرم افزاری از بخشهای مختلفی تشکیل شده است.
مدیریت ارتباط با مشتریان
مدیریت ارتباط با مشتریان CRM سی.آر.ام

مدیریت مرکز تماس (Call Center)

تلفن در تمام کسب و کارهای ۲۰ سال گذشته ، به تحقیق، بخش جدا نشدنی است. مشاهده می شوده هر صاحب پیشه ای برای ارتباط با مشتریان یا تامین کنندگان و یا هر کدام از مخاطبین خود به حد اقل یک تلفن نیازمند است. یکی از عوامل مؤثر در افزایش سرعت در معاملات ، هماهنگی با تلفن و موبایل می باشد.

داشتن سوابق تماسها و قابلیت تهیه گزارشات به صورت نموداری و یا لیستی ، می تواند ابزاری مؤثر برای تحلیل وضعیت کسب و کار باشد.

در حرفه های پیشرو امروزی کارشناسان فروش و پشتیبانی بدون وقفه از تلفن و موبایل استفاده می کنند. این یعنی ایجاد بانکی از تجربه و دانش مشتریان و پرسنل در سازمان.

اگر مدیران آینده نگر باشند ، با استفاده از داده ها و سوابق بوجود آمده علاوه بر آنکه می توانند نقصهای پرسنل را مدیریت کنند ، می توانند با تکیه بر داده های درست ، با دقت و به روز ، تحلیل درستی از وضعیت کسب و کار داشته باشند . و برای آینده تصمیم گیری نمایند.

ماژول مدیریت تماس (CALL CENTER) با قابلیت اتصال به همه انواع ابزارهای ارتباطی ، می تواند سوابق تماس را به صورت اتوماتیک ثبت و ضبط نماید . یا اگر از ویپ استفاده می شود تماس را انتقل داد ، هولد کرد یا …

همچنین با ایجاد قابلیت ثبت دستی این امکان را بوجود می آورد تا برای هر تماس موضوعی از لیست کشویی انتخاب و کلمات کلیدی یا توضیحات مرتبط با آن ، اضافه شود و در زمان مورد نیاز مورد گزارش گیری جستجو یا تحلیل واقع شود.

در ضمن می توان برای یک تماس وظیفه یا پیگیری مجدد ثبت نمود .

انواع ابزارهای قابل اتصال به مرکز مدیریت تماس

  • تلفنهای شهری
  • موبایلهای اندرویدی
  • سانترال پاناسونیک
  • مراکز ویپ(VOIP)

در صورت که از ابزار ویپ در شرکتی استفاده می شود ، این نرم افزار می تواند هم به عنوان یک softphone  مورد استفاده قرار گیرد و هم این قابلیت را دارد که از سوابق تماس که با گوشی های ویپ و حتی سافت فونها ،  گزارشهای موثق تهیه نماید.

چه سوابقی در مدیریت مرکز تماس ایجاد می شود؟

  • شماره مخاطب
  • شماره خطی که از شرکت درگیر شده
  • مدت مکالمه
  • ضبط مکالمه
  • ثبت اتوماتک در پرونده مخاطب مرتبط با شماره
  • ثبت و مدیریت تماسهای ناشناس
  • زمان مکالمه ( تاریخ و ساعت)
  • اختصاص کد شاخص به تماس به صورت اتوماتیک جهت پیگیری
  • ثبت داخلی تماس
  • ثبت کارمند پاسخگو
  • موضوعات تماس
  • کلمات کلیدی و توضیحات تماس
  • وضعیت تماس( موفق ، ناموفق ، بدون پاسخ )
یک مزیت که ممتاز بودن این سیستم مدیریت مرکز تماس دارد ، قابلیت ثبت اتومایک و حتی ضبط مکالماتی است که توسط موبایل های اندروید انجام شده است.

آموزش مرتبط با مدیریت مرکز تماس را می توانید در کانال سرواپ مشاهده فرمایید.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *