امکانات و مزایای نرم افزار CRM | قابلیت CRM رکاما
برای اطلاع از خدمات CRM مطالعه ی این مقاله توصیه می شود. چرا که در این مقاله به معرفی خدمات اصلی نرم افزار CRMرکاما پرداخته شده است
برای اطلاع از خدمات CRM مطالعه ی این مقاله توصیه می شود. چرا که در این مقاله به معرفی خدمات اصلی نرم افزار CRMرکاما پرداخته شده است
با استفاده از نرم افزار CRM رکاما می توان به بهبود خدمات دهی به مشتریان دست پیدا کرد. در این مقاله به قابلیت های CRM برای بهبود خدمات دهی می پردازیم.
در این مقاله به مثال هایی از مدیریت ارتباط با مشتریان پرداخته شده است. همچنین اهمیت مدیریت ارتباط با مشتریان بیان شده است.
سازمان ها برای آنکه بتوانند سهم بیشتری از بازار را به دست بگیرند، باید بتوانند مدیریت بازار را به بهترین شکل ممکن انجام دهند. در این مقاله در خصوص اهمیت این موضوع و نحوه ی مدیریت بازار با نرم افزار CRM توضیحات لازم ارائه شده است.
نرم افزار CRM رکاما امکانات زیادی در خصوص مدیریت کنترل پروژه ها دارد. در این مقاله به اهمیت مدیریت کنترل پروژه ها و قابلیت های CRM در این خصوص پرداخته ایم.
مدیریت برگزاری سمینار ها با نرم افزار CRM به صورت دقیق و منظم صورت می گیرد. به طوری که می توان با استفاده از CRM رکاما کیفیت سمینار ها را در حد چشمگیری افزایش داد.
اندازه گیری رضایتمندی مشتریان با نرم افزار CRM به بهترین شکل ممکن قابل انجام است. در این مقاله درخصوص چگونگی اندازه گیری رضایتمندی مشتریان با CRM بحث خواهیم کرد.
چطور با CRM مشتری جدید پیدا کنیم؟ پاسخ این سوال به طور کامل در این مقاله شرح داده شده است. پاسخ ها و راهکار هایی که با استفاده از نرم افزار CRM رکاما می توان مشتریان جدید را پیدا کرد.
Rokama software and business management . برای مدیریت کسب و کار به گونه ای که بتوان با سایر کسب و کار ها رقابت کرد، باید از نرم افزار های جامعی مثل نرم افزار CRM رکاما کمک گرفت. در این مقاله در خصوص قابلیت های نرم افزار رکاما برای مدیریت کسب و کار ها توضیحات لازم ازائه شده است.
Customer behavior models . اطلاع از مدل های مصرف کنندگان، کمک زیادی به تصمیم گیری برای ایجاد استراتژی های فروش می کنند. به همین منظور ما در این مقاله به مدل های رفتار مصرف کنندگان پرداخته ایم.
Manage partners with CRM software . مدیریت همکاران و نظارت بر برقراری ارتباط با آن ها از الزمات سازمان ها و فروشگاه ها می باشد. در این خصوص در این مقاله درمورد کاربرد های نرم افزار CRM برای مدیریت همکاران پرداخته ایم.
Manage customer complaints with CRM . رسیدگی و مدیریت شکایات مشتریان از اهمیت ویژه ای برخودار است. چرا که این کار رابطه ی مستقیم با رضایت مشتریان دارد. نرم افزار CRM کاربرد های زیادی در خصوص مدیریت شکایات مشتری دارد که در این مقاله به آن ها پرداخته ایم.