بررسی رضایت مشتریان با نرم افزار CRM. نظر سنجی. افزایش رضایت مشتریان.

بررسی رضایت مشتریان با نرم افزار CRM. نظر سنجی. افزایش رضایت مشتریان.


سود هر سازمان و فروشگاهی با میزان فروش محصولات رابطه‌ی مستقیم دارد. افزایش میزان فروش نیز با افزایش تعداد مشتریان محقق می‌شود. اما برای افزایش تعداد مشتریان و بالا برد میزان فروش باید در جهت افزایش رضایت مشتریان کوشید. برای آن‌که بتوان برنامه‌ریزی لازم را جهت افزایش رضایت مشتریان انجام داد، باید رضایتمندی مشتریان را اندازه‌گیری کرد.

اندازه‌گیری رضایتمندی مشتریان با نرم‌افزار CRM کار مدیران سازمان‌ها و فروشگاه‌ها را آسان می‌کند. چراکه قابلیت‌های کاربردی مختلفی در نرم‌افزار CRM رکاما وجود دارد که به کمک آن‌ها می‌توان رضایتمندی مشتریان را اندازه‌گیری کرد. با مطالعه بهترین نرم افزار سی آر ام می توانید، CRM مناسب سازمان خود را انتخاب کنید.

در این مقاله توضیحات لازم در خصوص اندازه‌گیری رضایت‌مندی مشتری با نرم‌افزار CRM داده‌شده است. بر این اساس عناوین زیر موردبررسی قرار خواهند گرفت.

بهترین روش برای اندازه گیری رضایتمندی مشتریان با نرم افزار CRM
بررسی رضایت مشتریان با نرم افزار CRM. کاربرد مدیریت ارتباط با مشتری برای افزایش رضایت مشتریان. بهترین نرم افزار CRM برای نظر سنجی.

ایجاد فرم های نظر سنجی برای اندازه گیری رضایتمندی مشتریان با نرم افزار CRM

اصلی‌ترین مرحله از اندازه‌گیری رضایت‌مندی مشتریان با نرم‌افزار CRM ایجاد فرم‌های نظرسنجی می‌باشد. هر سازمانی با توجه محصولات و یا خدماتی که ارائه می‌کند، نیازمند طراحی یکسری نظرسنجی خاص می‌باشد. علاوه بر این ممکن است هر سازمانی قصد داشته باشد، در ابعاد مختلف به اندازه‌گیری رضایت مشتری‌های سازمان با نرم‌افزار CRM پرداخت. بنابراین باید بتوان فرم‌های نظرسنجی را مطابق با نیازها طراحی کرد.

نرم‌افزار CRM رکاما این امکان را به مدیران سازمان‌ها می‌دهد، که بتوانند خودشان فرم‌های نظرسنجی را طراحی کنند. بنابراین هر سازمانی می‌تواند سؤالات و گزینه‌های موردنیاز خود را در فرم‌ها اضافه کنند. ایجاد فرم‌های نظرسنجی در نرم‌افزار CRM رکاما کار سختی نمی‌باشد و تنها کافی ست اطلاعات موردنظر وارد نرم‌افزار CRM شود.

برای آگاهی از روش های افزایش وفاداری مشتریان می توانید مقاله ی مدیریت وفاداری مشتریان با باشگاه مشتریان را مطالعه نمایید.

طراحی دلخواه فرم های نظر سنجی با CRM رکاما

برای اندازه‌گیری رضایت‌مندی مشتریان با نرم‌افزار CRM رکاما، امکان ایجاد فیلدهای دلخواه وجود دارد. علاوه بر این چیدمان فیلدها متناسب با نظر مدیران سازمان صورت خواهد گرفت. بنابراین هر سازمانی با توجه به نیازی که دارد می‌تواند، چیدمان موردنیاز خود را طراحی کند و اطلاعات موردنیاز را دریافت کنند. امکان طراحی دلخواه فرم‌های نظرسنجی بدین منظور ایجادشده است که هر سازمان نیازمند اطلاعات مختلفی برای نظرسنجی می‌باشد. همچنین نرم‌افزار CRM رکاما برای سلیقه‌های مختلف مدیران امکان طراحی و چیدمان دلخواه را فراهم کرده است.

برای مشاهده ی مقاله های مرتبط کلیک کنید.

ایجاد فرم های نظرسنجی مختلف برای اندازه گیری رضایتمندی مشتریان با نرم افزار CRM

در نرم‌افزار CRM می‌توان، فرم‌های نظرسنجی مختلفی را با توجه به اهداف مختلف ایجاد کرد و در هر زمان که نیاز بود، از  آن‌ها استفاده کرد. به‌طور مثال می‌توان فرم‌های مختلفی را برای نظرسنجی در خصوص محصولات مختلف ایجاد کرد. همچنین می‌توان برای خدمات پس از فروش فرم‌هایی را طراحی کرد. یا می‌توان در خصوص نحوه‌ی برخورد کارمندان از مشتریان نظرخواهی کرد. درهرصورت می‌توان اندازه‌گیری رضایتمندی مشتریان با نرم‌افزار CRM را برای اهداف مختلف انجام داد.

با ایجاد فرم‌های جداگانه برای اهداف مختلف، می‌توان نظرات مشتریان با جزئیات بیشتر و دقیق‌تری دریافت کرد. بنابراین طراحی فرم‌های جداگانه برای اندازه‌گیری رضایت مشتریان، سازمان را در جهت آگاهی بهتر از میزان رضایت افراد یاری می‌کند. برای مطالعه بیشتر در این مورد، نظرسنجی در نرم افزار سی آر ام را بخوانید.

دریافت نظرات به صورت دسته بندی شده

برای اندازه‌گیری رضایتمندی مشتریان با نرم‌افزار CRM به‌صورت دقیق باید بتوان نظرات مشتریان را به‌صورت دسته‌بندی‌شده مشاهده کرد. یعنی فرم‌های نظرسنجی مختلفی که ایجادشده است را بتوان در هر زمان که نیاز باشد به‌صورت دسته‌بندی‌شده مشاهده کرد. چراکه هر فرمی مختص به یکی از قسمت‌های سازمان خواهد بود. در نرم‌افزار CRM رکاما امکان مشاهده‌ی فرم‌های نظرسنجی به‌صورت دسته‌بندی‌شده وجود دارد.

مشاهده ی پاسخ سوالات مورد نظر

بررسی دقیق‌تر اندازه‌گیری رضایتمندی مشتری‌های یک سازمان با نرم‌افزار CRM با بررسی هر سؤال به‌صورت جداگانه صورت خواهد گرفت. بنابراین باید امکان مشاهده‌ی تمامی پاسخ‌های مشتریان برای یک سؤال خاص وجود داشته باشد. پاسخ‌دهی اگر به‌صورت انتخاب گزینه‌ها باشد به‌راحتی می‌توان آمار انتخاب هر گزینه را به‌دست آورد. در این صورت می‌توان به‌طور کلی به میزان رضایتمندی مشتریان در خصوص همان سؤال پی برد.

با استفاده از نرم‌افزار CRM رکاما می‌توان سؤال هر فرمی را به‌صورت جداگانه بررسی کرد. در این صورت در کمترین زمان ممکن می‌توان به اندازه‌گیری رضایتمندی مشتریان در خصوص سؤالی خاص دست پیدا کرد.

راه های اندازه گیری رضایتمندی مشتریان با نرم افزار CRM کدام است
بررسی رضایت مشتریان با نرم افزار CRM. کاربرد مدیریت ارتباط با مشتری برای افزایش رضایت مشتریان. CRM برای نظر سنجی.

اهمیت اندازه گیری رضایتمندی مشتریان

با اندازه‌گیری رضایتمندی مشتریان با نرم‌افزار CRM می‌توان، نقاط ضعف و نقاط قوت سازمان را پیدا کرد. در این صورت می‌توان در جهت کاهش ضعف‌های شرکت تلاش کرد. در این صورت دیگر دلایل نارضایتی مشتریان از بین خواهد رفت. بنابراین با افزایش رضایت مشتریان فروش سازمان افزایش پیدا می‌کند، و سود سازمان نیز افزایش می‌یابد. علاوه بر رفع نقاط ضعف سازمان باید در جهت بهبود نقاط قوت سازمان تلاش کرد. چراکه حفظ رضایتمندی مشتریان نیز از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد. این مزایا با کمک نرم‌افزار CRM رکاما به‌راحتی قابل‌دستیابی خواهند بود.

بهترین نرم افزار CRM برای اندازه گیری رضایتمندی مشتری

اندازه‌گیری رضایتمندی مشتری‌ها با نرم‌افزار CRM باید با بهترین نرم‌افزار CRM صورت بگیرد تا بهترین نتیجه حاصل شود. نرم‌افزاری که بتواند تمامی قابلیت‌های بیان‌شده را داشته باشد، می‌تواند به بهترین شکل ممکن رضایتمندی مشتریان را اندازه‌گیری کند. نرم‌افزار CRM رکاما را می‌توان به خاطر داشتن تمامی قابلیت‌های بیان‌شده، به‌عنوان بهترین نرم‌افزار CRM برای اندازه‌گیری میزان رضایتمندی مشتری‌های سازمان در نظر گرفت. برای دریافت مشاوره می‌توانید با کارشناسان رکاما تماس حاصل فرمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید مقاله های زیر را نیز مطالعه نمایید.

 آموزش های ما را در کانال سرواپ و صفحه آموزش ها مشاهده فرمایید.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *