کمپین تبلیغاتی موفق

مدیریت کمپین های تبلیغاتی با CRM

مدیریت کمپین های تبلیغاتی همواره یکی از معضلات سازمان ها و فروشگاه ها بوده است. در این مقاله به روشی موثر برای مدیریت کمپین ها پرداخته ایم.

تکنیک های فروش

تکنیک های فروش بیشتر با CRM

کسب و کارها به دنبال روش هایی برای افزایش فروش خود هستند. به همین علت در این مقاله به تکنیک های فروش بیشتر با CRM پرداخته ایم.

نرم‌افزار CRM برای شرکت های دانش‌بنیان

نرم‌افزار CRM برای شرکت های دانش‌بنیان

شرکت های دانش بنیان برای آنکه بتوانند رشد مطلوبی داشته باشند باید مدیریت شرکت خود را به درستی انجام دهند. نرم افزار CRM رکاما یک ابزار کاربردی برای شرکت های دانش بنیان می باشد که می توان به کمک آن پیشرفت سازمان را مشاهده کرد.

اصول مذاکره با نرم افزار CRM

اصول مذاکره با CRM

اصول مذاکره با افراد چیست؟ در این مقاله قصد داریم به پاسخ این سوال بپردازیم. اصول مذاکره با افراد با کمک CRM در این مقاله توضیح داده شده است.

چگونه با مشتری صحبت کنیم؟

چطور با مشتری حرف بزنیم؟

یکی از عوامل تاثیر گذار بر رضایت مشتریان نحوه ی برخورد و صحبت سازمان با مشتریان می باشد. در این مقاله به اهمیت این موضوع و روش مناسب برای حرف زدن با مشتری پرداخته ایم.

تفاوت CRM با ERP چیست و کدام بهتر است؟

نرم افزار CRM و ERP هر دو نرم افزار های سازمانی و مدیریتی هستند که قابلیت های کاربردی مختلفی را در اختیار کسب و کارها قرار می دهد. در این مقاله به تفاوت میان این دو نرم افزار و معرفی بهترین آن ها پرداخته ایم.

استراتژی های کاربردی CRM

استراتژی CRM

بسیاری از افراد ممکن است از استراتژی CRM آگاهی نداشته باشند. اما کاربرد های بکار گیری از استراتژی های CRM برای هر سازمانی لازم است. بدین منظور در این مقاله به استراتژی CRM و کاربرد های آن پرداخته ایم.

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری در مراکز درمانی

نرم افزار CRM در مراکز درمانی

مراکز درمانی و پزشکی با وجود داشتن مراجعه کنندگان زیاد نیازمند مدیریت افراد ومجموعه می باشد. نرم افزار CRM امکانات و قابلیت های مختلفی را برای این مراکز دارا می باشد. در این مقاله به اهمیت استفاده از CRM در مراکز درمانی و کاربرد های آن پرداخته ایم.

کاربرد های نرم افزار CRM برای پزشکان

نرم افزار CRM در پزشکی

نرم افزار CRM برای جامعه ی پزشکی نیز دارای مزایا و کاربرد های زیادی می باشد. پزشکان می توانند با استفاده از این نرم افزار کار های خود را نظم بخشند و رضایت بیماران را افزایش دهند. کاربرد های CRM برای پزشکان در این مقاله شرح داده شده است.

مزایای CRM برای خدمات پس از فروش

گزارش گیری با نرم افزار CRM

گزارش گیری با نرم افزار CRM بسیار دقیق و جامع می باشد. بنابراین با CRM رکاما می توان به دقیق ترین آمار و ارقام در قالب گزارشات دست پیدا کرد. در این مقاله به مهم ترین گزارشاتی که هر سازمان نیاز دارد پرداخته ایم.

خدمات پس از فروش crm

خدمات پس از فروش CRM

برای آنکه بتوان به مشتریان خدمات پس از فروش با بهترین کیفیت ارائه کرد، باید از نرم افزار های مخصوص در این زمینه استفاده کرد. نرم افزار CRM رکاما با داشتن تمامی قابلیت ها برای انجام امور خدمات پس از فروش کمک زیادی به سازمان ها کرده است. در این مقاله به اهمیت خدمات پس از فروش و مزایای CRM رکاما در این خصوص پرداخته ایم.

پیمایش به بالا