مدیریت کمپین های تبلیغاتی با CRM
مدیریت کمپین های تبلیغاتی همواره یکی از معضلات سازمان ها و فروشگاه ها بوده است. در این مقاله به روشی موثر برای مدیریت کمپین ها پرداخته ایم.
مدیریت کمپین های تبلیغاتی همواره یکی از معضلات سازمان ها و فروشگاه ها بوده است. در این مقاله به روشی موثر برای مدیریت کمپین ها پرداخته ایم.
کسب و کارها به دنبال روش هایی برای افزایش فروش خود هستند. به همین علت در این مقاله به تکنیک های فروش بیشتر با CRM پرداخته ایم.
شرکت های دانش بنیان برای آنکه بتوانند رشد مطلوبی داشته باشند باید مدیریت شرکت خود را به درستی انجام دهند. نرم افزار CRM رکاما یک ابزار کاربردی برای شرکت های دانش بنیان می باشد که می توان به کمک آن پیشرفت سازمان را مشاهده کرد.
اصول مذاکره با افراد چیست؟ در این مقاله قصد داریم به پاسخ این سوال بپردازیم. اصول مذاکره با افراد با کمک CRM در این مقاله توضیح داده شده است.
نرم افزار باشگاه مشتریان بهتر است و یا نرم افزار CRM؟ تفاوت های این دو نرم افزار چیست؟ در این مقاله به پاسخ این سوالات پرداخته شده است.
یکی از عوامل تاثیر گذار بر رضایت مشتریان نحوه ی برخورد و صحبت سازمان با مشتریان می باشد. در این مقاله به اهمیت این موضوع و روش مناسب برای حرف زدن با مشتری پرداخته ایم.
نرم افزار CRM و ERP هر دو نرم افزار های سازمانی و مدیریتی هستند که قابلیت های کاربردی مختلفی را در اختیار کسب و کارها قرار می دهد. در این مقاله به تفاوت میان این دو نرم افزار و معرفی بهترین آن ها پرداخته ایم.
بسیاری از افراد ممکن است از استراتژی CRM آگاهی نداشته باشند. اما کاربرد های بکار گیری از استراتژی های CRM برای هر سازمانی لازم است. بدین منظور در این مقاله به استراتژی CRM و کاربرد های آن پرداخته ایم.
مراکز درمانی و پزشکی با وجود داشتن مراجعه کنندگان زیاد نیازمند مدیریت افراد ومجموعه می باشد. نرم افزار CRM امکانات و قابلیت های مختلفی را برای این مراکز دارا می باشد. در این مقاله به اهمیت استفاده از CRM در مراکز درمانی و کاربرد های آن پرداخته ایم.
نرم افزار CRM برای جامعه ی پزشکی نیز دارای مزایا و کاربرد های زیادی می باشد. پزشکان می توانند با استفاده از این نرم افزار کار های خود را نظم بخشند و رضایت بیماران را افزایش دهند. کاربرد های CRM برای پزشکان در این مقاله شرح داده شده است.
گزارش گیری با نرم افزار CRM بسیار دقیق و جامع می باشد. بنابراین با CRM رکاما می توان به دقیق ترین آمار و ارقام در قالب گزارشات دست پیدا کرد. در این مقاله به مهم ترین گزارشاتی که هر سازمان نیاز دارد پرداخته ایم.
برای آنکه بتوان به مشتریان خدمات پس از فروش با بهترین کیفیت ارائه کرد، باید از نرم افزار های مخصوص در این زمینه استفاده کرد. نرم افزار CRM رکاما با داشتن تمامی قابلیت ها برای انجام امور خدمات پس از فروش کمک زیادی به سازمان ها کرده است. در این مقاله به اهمیت خدمات پس از فروش و مزایای CRM رکاما در این خصوص پرداخته ایم.