مدیریت فروشگاه
مدیریت فروشگاه، کلید اصلی موفقیت هر کسبوکاری است. فرقی نمیکند فروشگاه شما بزرگ باشد یا کوچک، در هر صورت نیازمند […]
مدیریت فروشگاه، کلید اصلی موفقیت هر کسبوکاری است. فرقی نمیکند فروشگاه شما بزرگ باشد یا کوچک، در هر صورت نیازمند […]
با وجود رشد چشمگیر فروشهای اینترنتی و آنلاین، فروش حضوری همچنان جایگاه ویژه و مهم خود را در بازار حفظ
در دنیای رقابتی امروز، فروش یک هنر و مهارت حیاتی برای موفقیت کسبوکار است. تکنیکهای فروش فوقالعاده میتوانند تفاوت میان
در بازار رقابتی این روزها، فروش مستقیم به عنوان یکی از مهمترین و مؤثرترین روشهای ارتباط با مشتری شناخته میشود.
هیچ محصولی برای همیشه در اوج نمیماند؛ مثل همه چیزهای دنیای اطراف ما، محصولها هم یک مسیر زندگی مشخص دارند.
در دنیای کسبوکار امروزی، افزایش فروش و جذب مشتریان جدید از مهمترین اهداف هر سازمان است. اما آیا تا به
امروزه فضای مجازی و بهویژه اینستاگرام به یکی از مهمترین و پررونقترین بازارهای دیجیتال برای صاحبان کسبوکار تبدیل شده است.
بسیاری از کسبوکارها با وجود صرف زمان زیاد، تلاش فراوان و سرمایهگذاریهای کلان، همچنان به هدف فروش ایدهآل خود نمیرسند.
در بازار رقابتی امروز، داشتن فروشگاه پوشاک، چه بهصورت حضوری و چه آنلاین، تنها شروع ماجراست. آنچه موفقیت شما را
در دنیای امروز که رقابت بین کسبوکارها به شدت افزایش یافته، جذب مشتری و افزایش فروش اهمیت بسیار زیادی پیدا
در جهانی که مشتریان هر روز آگاهتر، گزینهها بیشتر و رقابت شدیدتر میشود، چیزی فراتر از داشتن یک محصول خوب
روش فروش اینترنتی به یکی از پررونقترین و محبوبترین روشهای فروش در دنیای امروز تبدیل شده است. با گسترش اینترنت
یکی از دغدغههای اصلی هر فروشنده و کسبوکار، انتخاب بهترین و مؤثرترین روش فروش کالا است. امروزه با تنوع گسترده
اگر صاحب یک مغازه خردهفروشی یا سوپرمارکت هستید و به دنبال افزایش فروش سوپرمارکت خود هستید، این مقاله میتواند راهنمای
افزایش فروش، یکی از مهمترین اهداف هر کسبوکاری است که میخواهد رشد کند و در بازار رقابتی امروز موفق باشد.
در بازار رقابتی این روزها، هر کسب وکاری به دنبال فروش بیشتر و سودآوری و پیشی گرفتن از رقبای خود
شما به عنوان یک فروشنده، تا چه اندازه با تکنیکها و ترفندهای فروشندگی آشنایی دارید؟ آیا تاکنون برای بهبود فروش
در دنیای پرتلاطم کسبوکار امروز، فروش موفق و بازاریابی کارآمد بیش از همیشه اهمیت پیدا کردهاند. آیا تا به حال
در دنیای کسبوکار امروز که رقابت نفسگیرتر از همیشه است، دیگر داشتن یک محصول یا خدمت خوب تنها برگ برنده
مدیریت فروش یکی از اساسیترین عوامل موفقیت هر کسبوکار است که تاثیر مستقیم بر افزایش درآمد، رشد پایدار و جذب
امروزه در بازار شلوغ و پررقابت، دیگر نمیشود تنها به داشتن یک محصول یا خدمت باکیفیت اکتفا کرد. برای پیشیگرفتن
در بازار پررقابت امروز، تنها کسبوکارهایی موفق و ماندگار هستند که روشهای فروش موفق را بهعنوان بخش جداییناپذیر از استراتژی
دنیای کسبوکار امروز دیگر جایی برای ایستایی و روشهای قدیمی باقی نگذاشته است. حالا موفقیت از آنِ برندهایی است که
در دنیای امروز که رقابت در بازارهای مختلف هر روز پیچیدهتر و فشردهتر میشود، داشتن یک سیستم فروش کارآمد و
در شرایط رقابتی امروز که هر کسبوکار و فروشندهای به دنبال سهم بیشتری از بازار است، تنها داشتن محصول یا
فروش تلفنی یکی از چالشبرانگیزترین روشهای فروش است؛ چرا که شما نه چهرهی مشتری را میبینید و نه فرصت دارید
میز کار خلوت فقط یک جنبه زیباییشناسی ندارد، بلکه نشانهای از نظم، بهرهوری و مدیریت مؤثر در سازمان است. در
ECRM چیست؟ ECRM مخفف عبارت Electronic Customer Relationship Management به معنای مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری است. این
در عصر دیجیتال و رقابتهای تنگاتنگ امروزی، کسبوکارها برای بقا و پیشرفت ناگزیرند خود را با تحولات فناوری همگام کنند.
در دنیای رقابتی امروز، موفقیت در فروش فقط به توانایی فروشنده یا کیفیت محصول بستگی ندارد، بلکه ابزارهایی که برای
به نظرتان چرا بعضی برندها در دل مخاطب جا باز می کنند اما بعضی دیگر حتی دیده هم نمی شوند؟
تصور کنید بهترین محصول دنیا را ساختهاید؛ نوآورانه، باکیفیت و دقیقاً همان چیزی که بازار به آن نیاز دارد. اما
در دنیای دیجیتال امروز، بسیاری از کسبوکارها به بازاریابی آنلاین توجه زیادی دارند، اما بازاریابی حضوری همچنان بهعنوان یکی از
بازاریابی غیرحضوری، به عنوان یک روش نوین در دنیای دیجیتال، به کسبوکارها این امکان را میدهد که بدون نیاز به
در عصر دیجیتال، دیگر کافی نیست فقط دیده شوید؛ باید شنیده شوید. مشتریان امروز، فعال و هوشمندند. آنها فقط مصرف
در بازار رقابتی این روزها، دسترسی حضوری به مشتریان کار ساده ای نیست، فروش تلفنی یا به عبارتی بازاریابی تلفنی
در ایران نرم افزارهای متنوعی برای مدیریت کسب و کار طراحی و تولید شده اند. در این راستا قصد داریم
در بازار دیجیتالی و رقابتی این روزها، اگر به دنبال ارتقاء و مدرنیته کردن کسب وکار خود نباشید به یقین
ثبت اطلاعات مشتریان از گذشتههای دور مورد توجه کسب وکارها بوده است، از دوران قدیم که مغازه داران و صاحبان
ممکن است شما مدیری باشید که یکی از دغدغههای اصلیتان، مدیریت پرسنل مجموعه کاریتان باشد. هدف شما از مطالعه این
اگر شما یک کارآفرین هستید که قصد دارید کسبوکار خود را به بهترین شکل عرضه کرده و به موفقیت برسید،
چگونه محبوبیت برند خود را افزایش دهیم؟ در دنیای امروز، توجه به نیازهای مشتریان، کلید موفقیت هر کسبوکاری است. این
مشتری مداری در سازمانها یکی از اصول کلیدی و بنیادی در هر کسبوکار مدرن است که نقش بسزایی در رشد
مشتری مداری را به صورت حرفه ای پایهگذاری کنید! مشتری مداری یکی از مهمترین اصول موفقیت هر کسبوکار است. در
در دنیای پررقابت امروز، سؤال این است که چگونه جزء کسبوکارهای موفق باشیم؟ جلب رضایت مشتری بهویژه در بازارهایی که
مشتری مداری اسلامی فراتر از یک استراتژی تجاری صرف، به عنوان یک فلسفه زندگی و رویکردی اخلاقی در تجارت شناخته
مشتری مداری اخلاقی نهتنها به عنوان یک رویکرد اساسی در بازار کسبوکار شناخته میشود، بلکه به عنوان یک مسئولیت اجتماعی
در دنیای خدمات، مشتری مداری نقشی حیاتی در موفقیت کسبوکارها ایفا میکند. با رقابت روزافزون میان شرکتها، سازمانهایی که بتوانند
داستانی کوتاه: یک خرید عادی یا تجربهای بینظیر؟ مشتریمداری در خردهفروشی، فراتر از ارائه محصولات باکیفیت است؛ این مفهوم بر
با مشتری مداری در فروشندگی، موفقیت شما، در دستان شماست! در دنیای امروز که رقابت در بازارها به اوج خود
مشتریمداری در حسابداری یکی از نیازهای مهم در رقابت فزاینده بخش مالی است. این رویکرد به معنای تمرکز بر برآوردهسازی
مشتریمداری پیامکی یکی از مهمترین اصولی است که کسبوکارها باید در تمامی جنبههای فعالیت خود رعایت کنند. اگر میخواهید در
“هدف ما، رضایت کامل شما در هر مرحله درمان است”. آیا تصور نمیکنید که این شعار میتواند تبدیل به اصول
آیا شما یک مشاور املاکی هستید که میخواهید مشتریان ماندگاری داشته باشید و از رقیبان خود پیشی بگیرید؟ کلید موفقیت
تصور کنید وارد یک سالن زیبایی میشوید که از لحظه ورود با لبخندی گرم استقبال میشوید. محیطی آرام و دلنشین،
مشتریمداری در شرکت اپل حرف اول را میزند! در دنیای فناوری، اپل به عنوان یک برند پیشرو با تمرکز بر
با کلامتان مشتری را جذب کنید! ارتباط با مشتری گاهی استرس زاست. زیرا ممکن است شما ندانید که چگونه با
در دنیای رقابتی امروز، مشتری مداری و جلب رضایت مشتری به یک چالش تبدیل شده است. مشتریان نه تنها به
آینده مشتریان در دستان شماست! این شعاری است که همه نمایندگان بیمه باید به آن توجه ویژه داشته باشند. ایجاد
تصور کنید یک روز آفتابی به همراه دوستانتان به رستورانی جدید میروید. در ورودی، بوی خوش غذاها به مشام میرسد
در دنیای امروز، کافهها به یکی از مکانهای محبوب و جذاب برای گذراندن اوقات فراغت تبدیل شدهاند. در هر گوشه
بیتردید یکی از مهمترین عوامل موفقیت هر کسبوکاری، داشتن مشتریان راضی و وفادار است. بدون رضایت مشتری و حضور مداوم
چالش مشتری، چالش شماست! مشتریمداری، کلید اصلی موفقیت در کسب وکارهاست، یک رویکرد اساسی که منجر به تحول و رشد
مشتری مداری نوین یکی از راه هایی است که می تواند به شما کمک تا خدمات و محصولات خود را
با بیان اصطلاح “مشتریمداری”، چه چیزی به ذهن شما خطور میکند؟ شاید تصویری از یک مداری در ذهن شما تجسم
بهترین نرم افزار CRM بهترین نرم افزار CRM برای افزایش حداکثر بهرهوری در کسب و کارتان کدام است؟ اگر میخواهید
افرادی که قصد دارند به راز ها و تکنیک های مهم جذب مشتری دست پیدا کنند، می توانند این مقاله را مطالعه نماید. چرا که در این مقاله در خصوص تکنیک های جذب مشتری با CRM توضیحات لازم داده شده است.
در دنیای رقابتی امروز، جملات مشتریمدارانه نه تنها یکی از ابزارهای کلیدی برای جذب و نگهداشت مشتری هستند، بلکه نقشی
حتماً تاکنون در مورد روانشناسی رنگها مطالعه کردهاید یا به تأثیر آنها بر احساسات و تصمیمات خود توجه داشتهاید. تأثیر
تا چه میزان با مشتری مداری بانک آشنایی دارید؟ آیا شما نیز مانند بسیاری دیگر از کسانی که در صنعت
یک روز، آقای احمدی برای اولین بار به یک هتل لوکس در شمال کشور سفر کرد. او بعد از یک
در دنیای دیجیتال امروز، جایی که رقابت در هر صنعت به شدت در حال افزایش است، تنها کسبوکارهایی موفق میشوند
رفع تنبلی کارمندان سازمان همواره یکی از مشکلات مدیران بوده است. اما با مطالعه ی این مقاله می توان به روش رفع این مشکل دست پیدا کرد. در این مقاله به اهمیت مدیریت کارمندان تنبل و روش حل آن پرداخته ایم.
بسیاری از سازمان ها و کسب و کار ها به دنبال منظم ساختن امور خود هستند. اما در بسیاری از مواقع نظم در امور کار سختی خواهد شد. در این مقاله به اهمیت این موضوع و راه حل آن پرداخته ایم.
در دنیای امروز که بسیاری از کسبوکارها در فضای مجازی مشغول به کار هستند، رقابت زیادی بین آنها در جریان
اگر به دنبال مدیریت فروش خود در اینستاگرام هستید، این مقاله به شما کمک خواهد کرد. در این مقاله به چگونگی مدیریت اینستاگرام با CRM پرداخته شده است.
در دنیای پررقابت امروز، بیش از 60% مدیران کسبوکارها میدانند که برای دستیابی به موفقیت و رشد پایدار، باید مشتریان
مشتریمداری همیشه یک اصل اساسی در کسبوکارها بوده، اما امروز اهمیتش از هر زمانی بیشتر شده. چرا؟ چون در دنیای
آیا اصول مشتری مداری را میشناسید؟ آیا تا به حال فکر کردهاید که رعایت چه نکاتی موجب میشود یک برند
آیا میدانید که ۷۳٪ از مشتریان، تجربه مثبت خود را با دیگران به اشتراک میگذارند و این امر میتواند به
مفاهیم و اصطلاحات رایج در CRM و یا همان مدیریت ارتباط با مشتریان کدام اند؟ کلمه CRM به معنای مدیریت
سامانه مدیریت انگیزش یک ابزار کاربردی و تعاملی، برای این است که، امکان پیادهسازی و اجرای الگوهای مدیریت رفتار را
مارکت پلیس، جادهای پرماجرا و پرامکانات به سوی خرید آنلاین و تجربههای فوقالعاده است. این بستر الکترونیکی، جایی است که
بسیاری از افراد به دنبال آگاهی از مخفف کلمات CRM هستند. در این مقاله تعریف تمامی کلماتی که CRM مخفف آن ها می باشد بیان شده است. همچنین تعریف انواع CRM بیان شده است.
افزایش فروش و جذب مشتری شما می توانید با یافتن راه هایی برای افزایش فروش یا با جستجوی بازارهای جدید،
دستگاه ثبت شماره مشتری دستگاه ذخیره شمارهی مشتریان چیست ؟ چرا باید از دستگاه ثبت شماره مشتری استفاده کرد؟ برتری
XRM چیست؟ XRM مخفف عبارت “مدیریت رابط مشتری توسعهپذیر” است. این اصطلاح به سیستمها و فناوریهایی اطلاق میشود که برای
New ways to increase sales . امروزه روش های نوینی برای افزایش فروش بوجود آمده است . این روش ها و تکنیک ها با تکنیک های افزایش جذب مشتری، فروش سازمان را افزایش می دهد.
هوش تجاری (Business Intelligence) یعنی «داشتن دانشی فراگیر از همه عواملی که بر سازمان موثر است.» داشتن دانشی عمیق نسبت
منشی عضویت چیست؟ + قابلیت استفاده اپلیکیشن منشی عضویت چیست؟ مزایای استفاده از اپلیکیشن منشی عضویت چیست؟ مزایای اپلیکیشن منشی
در دنیای امروز که سرعت، دقت و بهرهوری حرف اول را میزند، دیگر نمیتوان با روشهای سنتی و کاغذی امور
مارکت پلیس، جادهای پرماجرا و پرامکانات به سوی خرید آنلاین و تجربههای فوقالعاده است. این بستر الکترونیکی، جایی است که
سامانه مدیریت انگیزش یک ابزار کاربردی و تعاملی، برای این است که، امکان پیادهسازی و اجرای الگوهای مدیریت رفتار را
آیا تاکنون احساس کردهاید که در پایان روز کاری، زمان زیادی را صرف کارهای تکراری، پیگیریهای دستی و یادآوریهای ساده
اینفوگرافیک معنی اینفوگرافیک که به انگلیسی: Infographic ، نوشته می شود و معنی لغوی فاسی آن اطلاعنگاشت یا گرافیک اطلاعرسان است
بهترین نرم افزار بازاریابی ایران. نرم افزار فروش رکاما. بازاریابی با نرم افزار CRM رکاما نرم افزار بازاریابی تلفنی ثبت
مدیریت کمپین های تبلیغاتی همواره یکی از معضلات سازمان ها و فروشگاه ها بوده است. در این مقاله به روشی موثر برای مدیریت کمپین ها پرداخته ایم.
کسب و کارها به دنبال روش هایی برای افزایش فروش خود هستند. به همین علت در این مقاله به تکنیک های فروش بیشتر با CRM پرداخته ایم.
نرم افزار باشگاه مشتریان بهتر است و یا نرم افزار CRM؟ تفاوت های این دو نرم افزار چیست؟ در این مقاله به پاسخ این سوالات پرداخته شده است.
یکی از عوامل تاثیر گذار بر رضایت مشتریان نحوه ی برخورد و صحبت سازمان با مشتریان می باشد. در این مقاله به اهمیت این موضوع و روش مناسب برای حرف زدن با مشتری پرداخته ایم.
نرم افزار CRM و ERP هر دو نرم افزار های سازمانی و مدیریتی هستند که قابلیت های کاربردی مختلفی را در اختیار کسب و کارها قرار می دهد. در این مقاله به تفاوت میان این دو نرم افزار و معرفی بهترین آن ها پرداخته ایم.
بسیاری از افراد ممکن است از استراتژی CRM آگاهی نداشته باشند. اما کاربرد های بکار گیری از استراتژی های CRM برای هر سازمانی لازم است. بدین منظور در این مقاله به استراتژی CRM و کاربرد های آن پرداخته ایم.
مراکز درمانی و پزشکی با وجود داشتن مراجعه کنندگان زیاد نیازمند مدیریت افراد ومجموعه می باشد. نرم افزار CRM امکانات و قابلیت های مختلفی را برای این مراکز دارا می باشد. در این مقاله به اهمیت استفاده از CRM در مراکز درمانی و کاربرد های آن پرداخته ایم.
نرم افزار CRM برای جامعه ی پزشکی نیز دارای مزایا و کاربرد های زیادی می باشد. پزشکان می توانند با استفاده از این نرم افزار کار های خود را نظم بخشند و رضایت بیماران را افزایش دهند. کاربرد های CRM برای پزشکان در این مقاله شرح داده شده است.
گزارش گیری با نرم افزار CRM بسیار دقیق و جامع می باشد. بنابراین با CRM رکاما می توان به دقیق ترین آمار و ارقام در قالب گزارشات دست پیدا کرد. در این مقاله به مهم ترین گزارشاتی که هر سازمان نیاز دارد پرداخته ایم.
برای اطلاع از خدمات CRM مطالعه ی این مقاله توصیه می شود. چرا که در این مقاله به معرفی خدمات اصلی نرم افزار CRMرکاما پرداخته شده است
با استفاده از نرم افزار CRM رکاما می توان به بهبود خدمات دهی به مشتریان دست پیدا کرد. در این مقاله به قابلیت های CRM برای بهبود خدمات دهی می پردازیم.
در این مقاله به مثال هایی از مدیریت ارتباط با مشتریان پرداخته شده است. همچنین اهمیت مدیریت ارتباط با مشتریان بیان شده است.
سازمان ها برای آنکه بتوانند سهم بیشتری از بازار را به دست بگیرند، باید بتوانند مدیریت بازار را به بهترین شکل ممکن انجام دهند. در این مقاله در خصوص اهمیت این موضوع و نحوه ی مدیریت بازار با نرم افزار CRM توضیحات لازم ارائه شده است.
نرم افزار CRM رکاما امکانات زیادی در خصوص مدیریت کنترل پروژه ها دارد. در این مقاله به اهمیت مدیریت کنترل پروژه ها و قابلیت های CRM در این خصوص پرداخته ایم.
اندازه گیری رضایتمندی مشتریان با نرم افزار CRM به بهترین شکل ممکن قابل انجام است. در این مقاله درخصوص چگونگی اندازه گیری رضایتمندی مشتریان با CRM بحث خواهیم کرد.
چطور با CRM مشتری جدید پیدا کنیم؟ پاسخ این سوال به طور کامل در این مقاله شرح داده شده است. پاسخ ها و راهکار هایی که با استفاده از نرم افزار CRM رکاما می توان مشتریان جدید را پیدا کرد.
Customer behavior models . اطلاع از مدل های مصرف کنندگان، کمک زیادی به تصمیم گیری برای ایجاد استراتژی های فروش می کنند. به همین منظور ما در این مقاله به مدل های رفتار مصرف کنندگان پرداخته ایم.
Manage partners with CRM software . مدیریت همکاران و نظارت بر برقراری ارتباط با آن ها از الزمات سازمان ها و فروشگاه ها می باشد. در این خصوص در این مقاله درمورد کاربرد های نرم افزار CRM برای مدیریت همکاران پرداخته ایم.
Manage customer complaints with CRM . رسیدگی و مدیریت شکایات مشتریان از اهمیت ویژه ای برخودار است. چرا که این کار رابطه ی مستقیم با رضایت مشتریان دارد. نرم افزار CRM کاربرد های زیادی در خصوص مدیریت شکایات مشتری دارد که در این مقاله به آن ها پرداخته ایم.
مدل های زیادی در خصوص رفتار مشتریان وجود دارد. در این مقاله به سه مدل مهم رفتار مشتری ها پرداخته ایم.
Analyze customer behavior with CRM . با تجزیه و تحلیل رفتار مشتریان می توان به پیش بینی رفتار آن ها در آینده پرداخت. در این مقاله درمورد چگونگی آنالیز رفتار مشتریان با CRM خواهیم پرداخت.
crm reporting tools . گزارش گیری اطلاعات در سازمان همواره یکی از نیاز های مدیران بوده است. چرا که با استفاده از گزارش های اطلاعات سازمان است که می توان برای برنامه ریزی های آینده ی سازمان، اقدامات لازم را انجام داد. نرم افزار CRM( سی آر ام ) گزارش گیری اطلاعات سازمان را بسیار آسان کرده است.
در این مقاله شما را به بهترین نرم افزار بازاریابی ایران آشنا خواهیم کرد. نرم افزاری جامع و کاربردی که تمامی نیاز سازمان ها و فروشگاه ها را در امر بازاریابی برطرف می کند.
Customer Loyalty Management with Customer Club . مدیریت وفاداری مشتری همواره مورد توجه قرار داشته است. چرا که با وفاداری مشتریان می توان سود فروشگاه و سازمان را افزایش داد. با استفاده از نرم افزار باشگاه مشتریان رکاما می توان وفاداری مشتری ها را افزایش داد.
برای آگاهی و مدیریت رفتار مشتری می توان از قابلیت های نرم افزار CRM استفاده کرد. نرم افزار سی آر ام با قابلیت هایی که دارد مدیریت رفتار با مشتری را بسیار آسان می کند.
مدیریت رضایت مشتری با نرم افزار CRM بسیار دقیق انجام خواهد شد. بنابراین با کمک نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ( سی آر ام ) می توان به افزایش رضایت مشتریان دست پیدا کرد.
مدیریت انبارداری با کمک نرم افزار CRM امری آسان می باشد. چرا نرم افزار CRM رکاما کاربرد های مختلفی در این خصوص دارد.
inventory management software crm . نرم افزار CRM برای مدیریت سفارشات بسیار کارآمد است. در این مقاله درمورد کاربرد نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ( سی آر ام ) توضیحات لازم ارائه شده است.
CRM software for restaurants . نرم افزار CRM و یا همان مدیریت ارتباط با مشتری در رستوران ها کاربرد های زیادی دارد. در این مقاله درمورد کاربرد های سی آر ام در رستوران توضیحات لازم ارائه شده است.
Customer Club for Customer Satisfaction . افزایش رضایتمندی مشتریان همواره یکی از اهداف فروشگاه ها بوده است. چرا که با افزایش رضایت مشتراین سود فروشگاه نیز افزایش می یابد. باشگاه مشتریان یک ابزار برای افزایش رضایت مشتریان می باشد که در این مقاله به آن می پردازیم.
Predict customer behavior with CRM . یکی دیگر از کاربرد های نرم افزار CRM ( سی آر ام ) و یا همان مدیریت ارتباط با مشتری ، پیش بینی رفتار مشتری ها برای نیاز هایی که دارند می باشند. با قابلیت های نرم افزار CRM می توان نیاز های مشتریان را پیش بینی کرد و در جهت رفع آن ها تلاش کرد.
After sales service management software . برای مدیریت خدمات پس از فروش نرم افزار CRM بسیار کارآمد و کاربردی می باشد. چرا که این نرم افزار با مدیریت ارتباط با مشتری در خصوص خدمات پس از فروش کارها را به درستی پیش می برد. سی آر ام باعث افزایش رضایت مشتریانی که از خدمات پس از فروش استفاده یی کنند خواهد شد.
?What is office automation . اتوماسیون اداری چیست و چه نقشی دارد؟ جواب این سوال به همراه معرفی انواع نرم افزار اتوماسیون اداری در این مقاله داده شده است.
CRM application for site designers . نرم افزار CRM ( سی آر ام ) و یا همان مدیریت ارتباط با مشتری برای طراحان سایت کاربرد های مختلفی دارد که ما در این مقاله به آن ها می پردازیم.
Types of marketing . بازاریابی انواع مختلفی دارد. برای پیدا کردن بهترین نوع بازاریابی باید بازار را تحلیل نمود. در این مقاله درمورد انواع بازاریابی و فعالیت های آن توضیحات لازم ارائه شده است.
What is marketing بازاریابی واژه ای با مفاهیم مختلفی است که در این مقاله به آن ها می پردازیم. چرا که در هر زمینه ای بازاریابی به شکل های مختلفی قابل اجرا می باشد.
Hotel CRM software . در امور مربوط به هتل داری استفاده از نرم افزار CRM ( سی آر ام ) در جهت مدیریت ارتباط با مشتریان هتل که مسافران هستند بسیار کاربردی می باشد.
CRM for cleaning service companies . نرم افزار CRM که به عنوان نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری شناخته می شود در شرکت های خدماتی نظافتی کاربرد های مختلفی دارد. در این مقاله درمورد کاربرد های سی آر ام در این مراکز می پردازیم.
CRM application in insurance company . نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری و یا همان CRM ( سی آر ام ) در صنعت بیمه دارای کاربردهای زیادی می باشد. در این مقاله نیز درمورد کاربرد های نرم افزار CRM در شرکت های بیمه بحث خواهیم کرد.
CRM application in travel agencies . نرم افزار CRM ( سی آر ام ) و یا همان مدیریت ارتباط با مشتری در آزانس های مسافرتی نیز مورد استفاده قرار می گیرد و کاربرد های زیادی دارد. به همین جهت در این مقاله درمورد کاربرد های مدیریت ارتباط با مشتری در آژانس مسافرتی بحث خواهیم کرد.
Survey software . نرم افزار نظر سنجی کمک زیادی به مدیران فروشگاه در جهت بهبود فروشگاه آن ها می کند. نظر سنجی با کمک CRM ( سی آر ام ) و باشگاه مشتریان امکان پذیر می باشد ک هکمک زیادی در خصوص مدیریت ارتباط با مشتری می کند.
Managing vows in CRM . با استفاده از نرم افزار CRM ( سی آر ام ) می توان در اماکن متبرکه و امام زاده ها بر روی نذورات دریافتی مدیریت داشت. به همین منظور در این مقاله درمورد نرم افزار مدیریت نذورات در امام زاده ها و اماکن متبرکه توضیحات لازم ارائه شده است.
Task description software . نرم افزار شرح وظایف با کمک نرم افزار CRM و یا همان مدیریت ارتباط با مشتری قابل پیادده سازی و اجرا است. نرم افزار سی آر ام کاربرد های مختلفی در شرح وظایف سازمان ها دارد که در این مقاله به آن ها می پردازیم.
CRM Sports . نرم افزار CRM در باشگاه های ورزشی دارای کاربرد های مختلفی می باشد. به همین منظور در این قاله درمورد کاربرد های نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری در باشگاه ورزشی بحث خواهیم کرد.
Categorize customers in CRM . در نرم افزار CRM دسته بندی های مختلفی را برای مشتریان می توان در نظر گرفت. در این مقاله به چند مورد از دسته بندی های مهم مدیریت ارتباط با مشتری اشاره خواهیم کرد.
Application of CRM in marketing . یکی از کاربرد های اصلی نرم افزار CRM در خصوص بازاریابی می باشد. در این مقاله درمورد کاربرد CRM در بازاریابی بحث خواهیم کرد.
CRM Application Medical Equipment Store . نرم افزار CRM در بسیاری از فروشگاه ها دارای کاربرد های فراوان می باشد. یکی از فروشگاه های مهم برای استفاده از CRM فروشگاه های تجهیزات پزشکی می باشد.
Application of customer club in restaurants . باشگاه مشتریان در کافه و رستوران نیز می تواند پیاده سازی شود. در این مقاله درمورد کاربرد های باشگاه مشتریان در رستوران ها و کافه ها توضیحات لازم داده شده است.
Application of CRM in educational institutions . یکی از ابزار های مورد نیاز موسسات آموزشی نرم افزار CRM می باشد. چرا که دارای کاربرد های مختلفی می باشد.
Corona era and customer club 2 . در این مقاله درمورد جذب مشتری در دوران کرونا به استفاده از باشگاه مشتریان بحث خواهیم کرد.
Types of customer loyalty cards . کارت باشگاه مشتریان به عنوان کارتی که باعث جلب رضایت مشتریان می شود شناخته شده است. کارت باشگاه وفاداری انواع مختلفی دارد. در این مقاله درمورد انواع مختلف کارت های اعتباری بحث خواهیم کرد.
Customer Loyalty Card . کارت وفاداری مشتریان یکی از ابزار های کاربردی در جهت افزایش رضایت مشتری می باشد. با ارائه ی این کارت به مشتریان می توان به سود بیشتری دست پیدا کرد. در این مقاله توضیحات لازم درمورد کارت وفاداری را خواهیم داد.
The best customer loyalty software . باشگاه وفادار سازی مشتریان یک ابزار کاربردی در دنیای رقابت امروزه می باشد. یک باشگاه وفادار سازی عالی باید ویژگی هایی داشته باشد که ما در این مقاله به آن می پردازیم. بهترین نرم افزار وفادار سازی مشتریان